Google pyytää tarkistaa tilitiedot

Jfjkjbkkffg

Android. Puhelimeeni ilmestyi yläreunaan Google play teksti:
Tilitoimia tarvitaan ja sitten
Saisitko seuraavalla sivulla pyydetään kirjautumaan gmailiin
Onkohan oikeasti Googlelta vai spämmi?

8

5440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234dcba

      Tätä minäkin mietin. Mistä mahtaa olla kyse? Mediassa ei vielä.ole uutista asiasta.

      • zail1

        Sama ilmoitus tuli myös mun android puhelimeen,
        Mahtaakohan kyseessä olla salasanan urkinta?
        Netistä ei ainakaan vielä löydy tietoa.


      • Apuaaaaaa

        Mullekkin tuli!!!!! Ja 24 päivä! Onko tää huijaus!? Onneksi uusi puhelin tulossa!


    • onkomuitahyviäemailapps

      Löytyykö Googlelle joku mail tai puhelin no josta tätä voi kysyä?

    • nytselvis

      Monet Googlen palveluiden käyttäjät ovat tänään törmänneet kirjautumisongelmiin. Sovellukset ovat voineet lähettää odottamattomia kirjautumispyyntöjä Google Play -palveluihin, kun käyttäjiä on ongelman vuoksi kirjattu ulos palveluista. Aiheesta on käyty keskustelua muun muassa Redditissä.

      Piikki kirjautumispyynnöissä nähtiin aamun tunteina Suomen aikaa, mutta ongelmia on ilmennyt vielä myöhemminkin. Googlella ollaan tietoisia ongelmasta, ja Googlen mukaan käyttäjien ei ole syytä huolestua tietoturvansa puolesta.

      Google muun muassa mainitsi Twitterissä, että osalla käyttäjistä on ollut vaikeuksia kirjautua sisään, mutta uusintayritys luultavasti auttaa jo vaivaan. Lisäksi Gmailin tukifoorumilla yhtiö on maininnut, ettei ongelman taustalla näytä olevan esimerkiksi tietojenkalastelua, ja ettei käyttäjien tilien turvallisuus ole vaarantunut.

    • näinluulisin

      Minä olin unohtanut salasanan niin sieltä tuli numerosarja jolla pääsin sähköpostiin että tuskin huijaajan sitä tartte tehdä.

    • Uolevi

      "Google-salasana vaaditaan" - teksti on nyt ilmaantunut MacBookiini parin viikon välein. Vaikka annan salasanan 100 varmasti oikein, niin muistutus ei meinaa poistua. Ärsyttävää ja panee epäilemään vaatimuksen taustoja!
      PS. Myös Skype kyselee jotain helv--in avainnipun (??) salasanaa jatkuvasti. Kuinka me pärjättiin ennen ilman näitä kirjautumisia ja salasanoja? Loistavasti!

    • Anonyymi

      Googlehan kyayy syntymäpäivää. Ei se tarvitse olla onneksi oma :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7774
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4606
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3271
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1496
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe