Ixia, Avra Beach kokemuksia / huonesuosituksia?

Löhölomalle

Hei, varattu matka kyseiseen hotelliin. Perhehuone kahdelle. Onko kokemuksa hotellista, ruuista, juomista, mistäpäin kannattaisi toivoa huone jne ? :)

5

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takatalvi2017

      Viikon päästä lähdetään...jos muistan niin laitan kokemuksia...lämmintä näyttää olevan ainakin tällä hetkellä...

    • Pallas_Athene_

      Tuttu paikka on. Lämmintä näyttää olevan joo.

    • Takatalvi2017

      Avra Beachista palattu..ja palettu...oli todella lämmin viikko vaikka olikin tuulista. Hotelli todella siisti ja hyvä palvelu. Huoneemme oli "pusikkoon" päin, josta kukko aloitti kiekumisen aamulla. Mutta ilta-aurinko paistoi siihen. Luulen että huoneet jaetaan ilman toivomuksia, osa oli altaille päin ja siellä oli meteliä puolille öin ja sikäli meille kävi tämä huone erittäin hyvin (ilman sitä kukkoa) :)
      Ruoka oli niin tasapaksua, että siihen ei tullut viikon aikana mitään uutta. Välipalat pizzan paloja sämpylöitä... Missä viipyi kreikkalaiset ruuat ja vaikka kr.iltakin? Se oli pettymys. Mutta drinksubaari toimi hyvin. Sieltä sai helteeseen helpotusta ja palveluasenne oli kohdillaan.
      Muuten Ixia on läpimenopaikka, ei mitään nähtävää. Fillarit ja auto vuokratiin, niillä käytiin tutustumassa Rodoksen saareen. Koko saari kierrettiin autolla ja poikettiin luostareihin ym. nähtyyspaikkoihin. Bussilla käytiin Kalitheassa...sekin on hieno paikka, suosittelen. Altaalla oli hyvä paistatella, rannassa oli tuulista, kivistä ja kova aallokko...Ihan sopiva löhöloma paikka.

      • Anonyymi

        No, etsi sitten luksuspaikka kun oli noin lässähtänyt kommentti. Me oltiin 2018 ja todella tykättiin!


    • Alkuperäinen.kyselijä

      Kiitos,kun viitsit kirjoitella kokemuksia, löhölomalle ollaan menossa syksymmällä 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe