Kiitti vaan Facebook...

Thailand-Chopper

Kerroin tuossa talvella että avaan Facebookiin matkablogia varten omat sivut. Avasin ne oman Facebook- tilini rinnalle nimellä Thailand Chopper.

Kuvasin materiaalia Pattayalta aina Umphangiin ja Buriramiin saakka yhteensä yli kymmenen tuntia. Tein iltaisin editointia ja kokosin videoita.

Niissä oli ihmisiä, haastatteluja, maisemia, torialueita, baareja, rafloja, condohankkeitten esittelyä, moottoripyöräilyä erilaisissa ympäristöissä, Pattayan nightlifea sekä kujilla kruisailua sun muuta.

Tein varmaan 30 tuntia duunia niiden sivujen eteen. Kun kaikki alkoi olla valmista ja julkaisukelpoista, niin TADAA!!! "Facebook sivusi on poistettu Facebookin sääntöjen vastaisena"
...Olisi pitänyt olla kuulema oma nimi siellä nimitiedoissa eikä Thailand Chopperia... Voihan vittu sanon minä.

No... Matsku on kuitenkin editoitu joten ihan niin iso duuni sitä ei ole laittaa enää pakettiin jonnekin muualle. Oma moka, mutta kyllä tuo Facekin on yksi helvetin niposivusto. Olisvat nyt antaneet vinkin muuttaa ne nimitiedot eikä poistaneet suoraan koko paskaa.

10

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EliittiRakas2010

      Aika hyvän selityksen Maijukka siinä heitti.

      Joo mäkin oon kiertäny maailaman 2 kertaa ja asunu hotelleissa yli 2000 yötä.
      Videoinu kaikki 300 kaatoa ja TADAA.

      Aijaa Maija aijaa Maija, kyllä ne meille kelpaa.

      • koetasarvata

        Arvaa miksi tänne ei kannata laittaa linkkiä?


      • EliittiRakas2010
        koetasarvata kirjoitti:

        Arvaa miksi tänne ei kannata laittaa linkkiä?

        No miksi sitten tälle palstalle 2 kertaa jauhat bablagagaas samasta aiheestas ????


    • raznyyepravila

      Laita tonne ruskien facebookki vastineeseen. Siellä on eri säännöt.

    • ihanaamusaa
      • maakmaak

        maak maak vaan ittselles


      • Voittaja2010

        Nää juutuupit onkin tarkoitettu siellä suomessa katseltaviksi, että sitten on virittäytynyt fiilikseen kun pääsee tänne maistiaisille.
        Meidän asujien ei tarvitse katsella tollaisia, mutta hyvähän se on, että vemputtajille on ilmaista katseltavaa siellä kaamoksessa.


      • semionnellinen
        Voittaja2010 kirjoitti:

        Nää juutuupit onkin tarkoitettu siellä suomessa katseltaviksi, että sitten on virittäytynyt fiilikseen kun pääsee tänne maistiaisille.
        Meidän asujien ei tarvitse katsella tollaisia, mutta hyvähän se on, että vemputtajille on ilmaista katseltavaa siellä kaamoksessa.

        Juu sun asujan ei eilenkään tarvinnut tehdä kuin noin 300 postausta tänne. Mutta sä oletkin onnellinen.


      • SiamSuperHDaviomies

        Olen niin onnellinen että tein tämän laulun rakkaalle vaimolleni, Ann Amalgaamille!

        Onnestain on puolet sinun
        ja käyttöoikeus tiliin minun.
        Tunnen hellyyden lämmön sydämen,
        sua rakastan ja kerron sen.
        Hoodeestain on puolet sinun.
        Sen nokkapyörä puoliksi sinun.
        Sun vastaanotto on jossain lähelläin
        mä päivät keulin nokkapyörälläin.

        Oon onnellinen niin, kaikki tietää,
        kolkyt pyörää parkissa mä nään...
        En liivimiesten iltaa tahdo viettää,
        mut siskojas mun pitää rahoittaa...

        Vaik yötöissä oot, niin oot luonain,
        vain ajatuksissain mut kuitenkin...
        Ei särky hampaan asiakkaan oota lain,
        Mä täytin jo siskosi baarikaapinkin...

        Kulosaaresta on puolet sinun.
        Chiang Mai on puoliksi sinun.
        Sikari röyhyää huulessain
        ja tuuli savun puhaltaa jahdin kanneltain


      • Olen2010Voittaja
        SiamSuperHDaviomies kirjoitti:

        Olen niin onnellinen että tein tämän laulun rakkaalle vaimolleni, Ann Amalgaamille!

        Onnestain on puolet sinun
        ja käyttöoikeus tiliin minun.
        Tunnen hellyyden lämmön sydämen,
        sua rakastan ja kerron sen.
        Hoodeestain on puolet sinun.
        Sen nokkapyörä puoliksi sinun.
        Sun vastaanotto on jossain lähelläin
        mä päivät keulin nokkapyörälläin.

        Oon onnellinen niin, kaikki tietää,
        kolkyt pyörää parkissa mä nään...
        En liivimiesten iltaa tahdo viettää,
        mut siskojas mun pitää rahoittaa...

        Vaik yötöissä oot, niin oot luonain,
        vain ajatuksissain mut kuitenkin...
        Ei särky hampaan asiakkaan oota lain,
        Mä täytin jo siskosi baarikaapinkin...

        Kulosaaresta on puolet sinun.
        Chiang Mai on puoliksi sinun.
        Sikari röyhyää huulessain
        ja tuuli savun puhaltaa jahdin kanneltain

        Gogo baariin 20 tuhatta euroa syytäneenä kerron sinulle pelin hengen.

        Tytöillä on pieni peruspalkka.

        "Minun" baarissani se on 6000 bahtia kuukaudessa.

        Tytöt saavat 20 bahtia jokaisesta myymästään juomasta tai heille tarjotusta juomasta.

        Tässä kyseisessä baarissa tytöillä on velvollisuus myydä tietty määrä alkoholiannoksia kuukaudessa, tai alijäämä vähennetään hänen palkastaan 20 bahtia per annos.

        Bar finesta he saavat osan itselleen, osa jää baarille.

        Asiakkaalta saadut tipit he saavat kokonaan itselleen ja provisiot myydyistä taffel sipseistä jne.

        Ollaan kaverin kanssa niin hyvät asiakkaat oltu jo vuosia, että meille tyhjennetään baarin parhaat paikat ja omistaja tulee tervehtimään tervetuliaisjuomien kera.

        Eipä se ihme ole, koska yhteensä olemme syytäneet sellaiset 40-50 tuhatta euroa kyseiseen paikkaan.

        Yksi kyseisen baarin entisistä tytöistä on sattumoisin tyttöystäväni ja kihlattuni, jonka kanssa olen nääs taas vakiintunut.

        Olen 2010 voittaja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8044
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4676
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3391
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1626
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1543
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      60
      1220
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe