Kauppojen tuotteet tuoreita?

miksvanhaa

Tämä ei varmasti ole ainoastaan Okun kauppojen ongelma, mutta kirjoitan nyt omasta kokemuksesta Outokummun S-marketin leipätarjonnasta. Useamman kerran on käteeni sattunut edellisen päivän ruisleipää ja vielä täyteen hintaan! Sattuipa kerran viikon vanha ruisleipä, sekin täyteen hintaan! Miten näin voi käydä? Eikö tuotteiden päiväyksiä tarkistetakaan tarpeeksi huolellisesti? Onko sama, jos mummo/pappa maksaakin täyden hinnan jopa viikon vanhasta kuivasta leivästä?? Toivoisin huolellisempaa päiväysten tarkastamista tai pian on asiakkaita vähemmän.

29

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssssssssssss1

      Kierräppä huvikses kaikki kaupat ja kerro missä on vanhimmat päiväykset. Ehkä ässän leipäkin maistuu paremmalta.

    • Äiti65

      Kaupat "huijaa" kautta linja kaikessa ketjuun katsomatta. Inhimillistä monesti mutta myös tarkoituksellista toimintaa riippuu paljon henkilökunnasta ja esimiehistä.
      Silmät on oltava päässä kaikessa ja valintamyymälöissä n asiakkaalla oikeus valita mieleisensä tuote, tuoreimmat ovat yleensä hyllynperillä sieltä minä tuotteen kurottelen...
      Okun kaupat eivät ole sen kummempia kuin muutkaan, ryhtiliikettä tarvitaan kaikkiin marketteihin päiväyksien tarkkailuun...

    • nirinnarin

      voithan aina itse leipäsi tehdä jos ei kaupan tarjonta miellytä

      • miksvanhaa

        Kyllä voinkin, mutta pointti ei ollut se. Vaan onko ihan sama, jos vaikka peräkylän mummo ostaa pienillä eläketuloillaan leivän, joka onkin viikon vanha ja maksaa siitä täyden hinnan. Kun ei vanhukset niitä päiväyksiä välttämättä näe. Tuskin hän asiakseen palaa kauppaan leipää vaihtamaan, mutta syököön sitten vanhaa, niinkö?


      • hevacci

        Käyn muutaman kerran vuodessa ässässä, s viikonloppuisin. Leivät ovat lopussa ja lähes kaikissa alennus 30%


    • amadeusmozart

      Ostin S-marketista lapsenlapselleni jugurttia. Kyllä nolotti kun alkoivat syömään, päiväys oli vanhentunut.
      Citykummussa on tuoreet hedelmät ja vihannekset usein huonolaatuisia, ainakin joukossa on syömäkelvottomia.

      • ässäonparas

        k-kaupassa on todella huono hedelmävalikoima. ällöttää ne banaanitkin kun aina ovat ihan tummuneita jne. muutenkin aika kallis kauppa. siksi asioinkin s-marketissa, saa ainakin tuoreita hedelmiä ja vihanneksia


    • bonustakertyy

      Kaikki pitää myydä pois, ennenkuin tuodaan "tuoreempia" Viikonloppuisin on vain -30% tarjolla. Maanantaina aloitetaan taas myynti vanhalla tavaralla.

    • Palvelulle

      Ostan K-marketista. Tuotetta tavara. Palvelu mukavaa. Ei töykeyttä.

      • Jokunenkin79

        K-Marketista ostin vanhaksi mennyttä kuivatavaraa kalliiseen hintaan.. että se siitä tuoreudesta.


      • Voiii.kauhistusss
        Jokunenkin79 kirjoitti:

        K-Marketista ostin vanhaksi mennyttä kuivatavaraa kalliiseen hintaan.. että se siitä tuoreudesta.

        Oliko meri- vai vuorisuolan päiväys vanhentunut?


    • Asiak

      Minä ostan K-marketista !Palvelu hyvää ja mukava mennä ostoksille.EI TÖYKEYTTÄ!

    • Bonusta

      Kai jokaisella löytyy silmät päästä millä todeta tuotteen päivämäärät ym. Jo ennen maksua.

      • amadeusmozart

        Ei ole asiakkaan hommia tarkastella päivämääriä. Yleensä katson mutta silloin kiireessä luotin siihen että tuotteet ovat syömäkelpoisia.
        Turha syyllistää asiakasta.


    • miksvanhaa1

      Entäpä, jos ei löydy? Jos esim. näkö on huono, eikä tule pyydettyä muita asiakkaita katsomaan? Tai on kiire tms.? Miksi ne vanhat leivät on hyllyssä? Viikon vanhakin? Onko henkilökunta huolimaton, kun tuollaiset asiat jää huomaamatta vai mikä on vikana?

    • onneksi.on

      Olen todella iloinen, että teitä erehtymättömiä löytyy. Olkaa eturintamassa rakentamassa yhteiskuntamme loistavaa tulevaisuutta!

    • hajukinällöttää

      Kannattaa sitten alkaa shoppaamaan Kaasilan Valinnassa. Siellä pizzoissa voi olla yli 2kk vanha päiväys, kylmätilt pidetään yöllä kiinni ettei kulu sähkköä, maksalaatikot umpihomeessa. Laitoin oven kiinni lopullisesti takanani.
      Jos ja kun ei ole asiakkaita niin tyypit vaan istuu odottamassa, ja juoruamassa asiakkaita hygieniasta ei tietoakaaan, kaljaa myydään piikkiin vaikka yöllä.

      • zz-zop

        Ilmianto terveystarkastajalle olisi poikaa jos asia on todela näin, loppuisi paskan myynti eikä kaljaakaan menis enää kaupaksi.

        Parhaimmillaan kerran käydessäni löysin melkein vuoden parasta ennen päiväyksen ylittäneen vakuumipakatun silin hyllystä. Vein kassalle ja kysyin onko myyntikuntoinen kuulemma oli, sit kysyin terveellisyydestä niin vastaus oli että saan puoleen hintaan..

        Harmi että unohdin kokonaan terveystarkastajaa vaivata silloin asialla mutta aina kerkee valittaa..


      • hajukinällöttää._

        Ois pitänyt, itse äänestän vaan jaloillani. Kun palautin sinne ne homeiset maksalaatikot niin vastaus oli kyllä näitä voi syödä kun kaapii pinnan pois.Lämmittää vaikka paistinpannulla.


      • Juustola

        SAMANLAISIA VASTAUKSIA MINÄKIN AIKOINNANI SAIN.


      • Syysyysyy

        Älä osta sitä kaljaa yöllä


      • Örkörk

        Kanta-asiakasta ei varmaan turistiripuli pääse vaivaamaan eksoottisessakaan maassa


    • Eetvartti36

      Miksi ette mene kertomaan tuotteesta? Itse olen näin tehnyt jos on kohdalleni sattunut ja saanut siitä kiitokset sekä uuden tuotteen. Ei luulisi olevan liian vaikeaa ja näin olisi molemmat tyytyväisiä.

    • MiesSuonlaidalta

      Palvelu vastaa asiakkaan käytöskukkaista.
      Ole ystävällinen ja hymyile. Saat samaa myös myyjiltä omalle kohdalle.

      Tervehtien. MiesSuonlaidalta

      • naenen32

        s-marketissa ei ole sen epäystävällisempiä myyjiä kuin missään muuallakaan. päinvastoin ainakin kun itse siellä asioin ja myyjät vaikkapa täyttelee hyllyjä niin monen monta kertaa on iloisesti tervehtineet kun samaan hyllyvälikköön on sattunut :) asiakaspalvelu kohdillaan!


    • totta.on

      Äitini leipälaatikosta löytyi peräti kuukauden vanhaa vaaleaa leipää. Se oli aivan kokonaan homeessa.
      Äitini oli kuollut jo kaksi kuukautta sitten. Oliko leipä syyllinen?

      • mulinen_konst

        Kuka sen leivän oli sinne laatikkoon laittanut äitisi kuoleman jälkeen?


    • pros

      En ole kanssasi samaa mieltä. Ne leivät laitetaan ensin -30% alennuksella kaikkien ostettavaksi ja sitten ne lahjoitetaan Vapaan srk:n eli VIA DIA:lle, josta ne ma, ti, ke ja to jaetaan entisen Matkahuollon tiloissa vähävaraisten käyttöön. Olet vain sattunut käymään siellä silloin, kun he eivät ole kerenneet niitä viedä pois. Ei pidä yhden huonon kokemuksen jälkeen kirjoitella näille palstoille. Olisit sinne suuntaan minne se valitus olisi kuulunut antaa eli kauppiaalle itselleen ilmoittanut, ehkä he olisivat sen pettymyksesi jotenkin hyvittäneet. Itse ainakin olen aina saanut tuoretta leipää, enkä uskoakseni kuolisi jos vaikka saisin vanhempaakin. Molemmista kaupoista lahjoittavat köyhille, joten näillä mennään.

    • Hyväpros

      Kiitos asian kertomisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe