YLE-vero nousee!

eijärkeä.com

Ensi vuonna yli 20 000 vuodessa tienaavat maksavat YLE-veroa 163 euroa/v.

Kahden aikuisen perhe siis maksaa 326 euroa YLE-veroa, jippii!! Mitä saamme vastineeksi, uusintoja ja uusintojen uusintoja ja edelleen uusintoja, kuinka kauan kauan kansalaisia voidaan näin kurittaa, se että jos veroa kerätään valtion velan maksuun olisi paremmin ymmärrettävissä mutta jos tällaista "pakkoveroa" nostetaan niin se ei mahdu ymmärrykseen, pitäisi olla mahdollista että ei maksa veroa mutta ei silloin näkisi teevee-ohjelmia edes netistä, tämä mahdollisuus pitäisi kansalaisilla olla tässä asiassa.

Aivan sama kuin kaikille säädettäisiin pakolliseksi hapansilakan syönti vero ja ihan vaan siksi koska hapansilakkaa on kaupoissa myytävänä ja toiset sitä haluaa syödä ja toiset taas ei mutta nekin maksaisivat jotka eivät sitä halua syödä mutta sitä on tarjolla!

16

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValinnanvapauttaSekin

      Savuton Suomikin tulee olemaan pakko vaikka se tulee maksamaan nykyisille savuttomille aivan perkeleesti.

    • RobottiKatsooTelevisiota

      Minä kun olen pienituloinen, YLE-vero on minulle halvempi kuin entinen lupamaksu. JIPPII!

      • Voivoivoivoid

        Niin olen minäkin ja kyllä se vaan silti nousee!


    • EiKestäPääEikäPerse

      Helvetin perseen YLE-vero. Nyt työttömänä sitä ei tartte maksaa, mutta sitten kun töihin menee, niin jo alkaa maksulappua siitäkin tulemaan. Muuta kun taas pikkasen lisää vie työnteolta kannattavuutta.
      Entisen Neuvostoliiton touhua. Tavallisella kansalaisella ei saisi mitään muuta olla kuin laskuja laskujen päälle. Kaiken näköisiä veroja ja pakkoja on keksimällä keksitty.

    • ugoygy

      Tämä maa on menossa kaaokseen, aikaa tietysti menee mutta suunta on koko ajan sama, rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy ja kaikki nyhdetään pienituloisilta, koskaan ei armoa anneta pienituloisille, rikkailla keinot piilottaa rahansa veroparatiiseihin ja kansanedustajat sekä ministerit nostavat palkkioitaan aina kun saavat uuden hallituksen kasaan, törkeää törkeää.

    • ilotulitus----

      minä en maksa mitään, voi tätä ilonpäivää

    • uusinnanuusinta

      Olen köyhyysrajalla ja maksan tuota V-veroa

    • Soinin-hillotolppa

      Eikö persujen pitänyt tämäkin ongelmakohta poistaa.

    • eygdyew

      Uusintojen lisäksi on mainokset lisääntyneet, jos joku sarja alkaa niin ei se ehdi pyörimään kuin muutaman minuutin niin on jo mainoskatko, eikös ennen ollut sääntö tai laki että tunnissa ei saa olla kuin tietty aika mainoksia mutta nykyään ei enää tuokaan päde.

      Aivan turhia nuo mainokset, moni lähtee mainoskatkolla jääkaapille tai veskiin yms. ja en ainakaan minä tee ostoksiani tai hankintojani koskaan teevee mainosten perusteella, mainokset ärsyttää vaan, ennen olikin niin että mainos lie silloin hyvä kun se ärsyttää niin se jää mieleen mutta minä teenkin nykyään päinvastoin, jos joku mainos ärsyttää todella niin laitan sen tuotteen kyllä mieleen ja samalla boikottiin. Ostan aivan muun tuottajan vastaavan tuotteen.

      Täällä suomi24:llä hetken pyöri mm. toyotan mainos jonka mainosvideo lähti pyörimään automaattisesti vaikka sitä ei klikannut, laitoin toyotan maahantuontiin sähköpostilla sellaiset terveiset että todellakin laitan boikottiin toyotan kun mietitään mikä automerkki on seuraavaa meidän perheessä, tuollainen pakkomainostaminen on *erseestä, pitäisi ladata kaiken maailman mainossuodattimia ja tietysti niiden mukana tulee uusia mainoksia, *erkele! Taisi toyotan mainoksesta valittaa moni muukin kun ei mennyt päivääkään kun mainos hävisi.

    • git7fcitf

      Persut nyt lupasi yhtä sun toista ja pöljät äänestivät ja yhä nämä pöljät odottaa että Persut antaa heille Kuun taivaalta mutta Persut viekin heiltä kaiken, tuhkatkin pesästä.

    • vitketutttaaa

      Eiköhän kaikki verot nouse, niin kauan kun suomi elättää noita ulkomailta
      tulevia epämääräisiä loisia.

      • allllaaahahahaloha

        Minunkin mielestäni venäläiset ovat vastenmielistä porukkaa.


    • VladimirVepsäläinen

      Vapaus ja kansanvalta eivät tule ilmaiseksi. Yleisradio-vero on hinta, jonka joudumme maksamaan siitä, että Sanoma ei tee oranssivallankumousta.

    • suurituloinen

      Mielestäni YLE-vero vielä pieni, korottaa saisi 10%.

    • kannustaja

      yle-vero laskee. hienoa

    • prkleepäoikeudenmukaista

      Tämän kaiken voi tiivistää lyhyesti. Epäoikeudenmukaista. Kyllä! Yle on julkisenpalvelun tuote joten jokaisen pitäisi siitä maksaa veroa. Ei vältämättä täysin saman suuruista, mutta maksaa jotakin kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe