Hävetäämpä.

hääveeetäää

Pienoinen myötä häpeä hiipii mielessä,miksi taloyhtiöissä ollut Presitentti Mauno Koiviston kuoleman johdosta kuuluvaa suruliputusta tästä vielä puhutaan.

8

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelleMassinen

      Mitä vittua sinä selität? Hanki elämä.

    • usafuck

      Mauno koivisto oli resipentti. itse kansanmies, liekkö tuo saanu mitää aikaan. kakkua ja kahvia kyllä joi ja söi. nämä muut sankarit samanlaisia. ei pystyneet pistämään usalle: kampoihin.

      • PainuVittuun

        Varmaan täällä sivustolla paras huudella muiden saavutuksista yhtään mitään. Kuten sanottua, hanki elämä.


      • eipelot

        Kyllä jos sinutki laitettas 5 vuodeksi tappelemaan torrakoilla mehtään kessää talavea venäläisiä vastaan. saivat veteraanit torjuttua ryssän että saatiin pitää itsenäisyys. Niin nämä muutamat on aiheuttaneet tuon eu:n kanssa sen että Itsenäistä suomea ei enää ole. usa:sta ne kaikki määräykset tulee. eu on vaan sitä varten tehty että saahaan Luotua Yksi isompi valtio ja ihmisiin saahaan kontrolli yms. ja kun sanoit että Hanki elämä. Olen hankkinut sen jo.


      • PainepöhinäRiisiperä
        PainuVittuun kirjoitti:

        Varmaan täällä sivustolla paras huudella muiden saavutuksista yhtään mitään. Kuten sanottua, hanki elämä.

        Älä käytä tuollaista kieltä ellet ole varma totuuden siemenestä. Suosittelen että mietit puheitasi ja rauhoitat itsesi ennen kuin soimaat vanhaan kansaa vapun jälkeen!!!


      • KusoÅsss
        PainepöhinäRiisiperä kirjoitti:

        Älä käytä tuollaista kieltä ellet ole varma totuuden siemenestä. Suosittelen että mietit puheitasi ja rauhoitat itsesi ennen kuin soimaat vanhaan kansaa vapun jälkeen!!!

        joo-o okkeaa puhetta !°°°°


    • pöljäjä

      Manu oli aikanaan pikakivääriampuja kuulussa porukassa .Näyttää ,että näitä lapsia joilla alaleuka väpättää pelkästään armeija sanasta sinulle pelle massinen.

    • Niin.että.hävetäänkö

      Tangon huippuun olisin lipun nostanut jos minulla sellainen olisi ollut.

      Etäsukulainen oli minulle. Sarjamurhaaja Aileen Wuornos oli läheisempi sukulainen. Hän murhasi vain 7 ihmistä.

      Koivisto:
      KGB:n ja Stasin vakoilija Suomessa.
      6.5.1992 pitämänsä salaiseksi julistetun "Koiviston konklaavin" mikä oli Suomen suurin talousrikos, seurauksena 42 000 kaadettua yritystä, 500 000 työtöntä, 11 000 itsemurhaa, 80 000 - 120 000 M euroa anastettua omaisuutta. Aloitti massiivisen Suomen alasajon ja kaiken mahdollisen ryöstön ja myymisen valejuutalaiselle klikille. Rahat poliitikkojen salaisille tileille veroparatiiseihin. Tämä jatkuu kiihtyvällä vauhdilla yhä tätä kirjoitettaessa 2016.

      http://www.kansallisbiografia.fi/kb/artikkeli/633/
      "14 500 itsemurhaa ja 60 000 konkurssia sekä 280 000 ylivelkaantunutta ynnä 500 000 työtöntä"

      Kumpi oli suurempi rikollinen, Aileen Wuornos vai Mauno Koivisto?

      Tapa yksi, olet murhaaja. Tapa kymmenen, olet sarjamurhaaja. Tapa kymmenen tuhatta, olet sankari!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe