Tokmannilla järkyttävää kohtelua

osaisikoedeshävetä

Jäi kyllä ikävä tunne eilisestä. Myyjä tunnistaa itsensä kyllä. Asioin tästä lähtien enemmän lidlissä ja Prismassa kuin Tokmannilla jos ei rahani kelpaa niin ei. En ole rikas,mutta ostan kyllä joskus jotain isompaakin,mutta jatkossa en Tokmannilta. Osa myyjistä Tokmannilla kyllä mukaviakin. Mutta yksi pystyi pilaamaan päivän.

37

2010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liianmyöhäänkömenii

      Avaa nyt vähän, mitä tapahtui?

    • Halpakauppa

      Palautetta kehiin.Niin minä tein talvella.Kyllä kannatti.

    • arkipäivää

      Tokmannilla on kyllä eräs myyjä, joka osaa olla tosi tyly. Ilmeisesti aloittajan kohdalle on juuri hän sattunut. Se mikä mua Tokmannilla ihmetyttään on se kun ostaa vaatteita, niin ei saa muovikassia erikseen vaan aina pitää oikein ruinata. Luusi se jo kuuluvan palveluun ja ei oikein kehtaa ruokakassiin uusia vaatteita laittaa jos vaikka viilipurkki menee matkalla rikki.

      • juhlamasto

        Ostat vaatteita ja täytyy saada LUUSI mukaan.


      • Mikkuli345

        Nykyään kassoja ohjeistetaan olla tyrkyttämättä muovipusseja. Ainakin meidän kaupassa. Ja voithan sinä asiakas ostaa sen pussin jos on niin tärkeä,ei siitä tarvitse myyjälle suuttua ja tulla someen itkemään. Ei sitä omaa pahaa oloa tarvitse purkaa syyttömiin.


    • Äitiäitiensaanutmuovikas

      MUOVIKASSI?
      Voi hyvät hyssykät, eikö todellakaan ole muuta inistävää ja vinkumisen aihetta. Toivottavasti saatte jonkun syövistä ja näet oikeasti elämän arvon!

      Pelistä näkee oikeasti sen suurimman ongelman, joten suosittelen sen hankkimista. Ja mieluiten ei muovikassiin mahtuvaa peili mallia!

      • onkopallohukassa

        Miksi sinä tulit koko palstalle? Täälä saa valittaa ja puuttua niihin arjen pieniin epäkohtiin, kun taas sinä joka olet kuitenkin UTELIAS katsomaan kuka kirjoittaa ja mitä niin vältä tätä sivua!!!


      • embotlopussa

        Nyt kyllä täytyy valittaa,embo oli lopussa ja jouduin kuittaamaan kuninkaallisen suoleni tuotoksen suodatinpussilla,herkkä reikäni tuntuu aivan santapaperilla hinkatulta.


      • viikonlopunviettoon

        Minä tulin juuri Tokmannilta ja täytyy valittaa sitä, että muualta EI saa niin hyvää palvelua kuin sieltä! Hymyn kera hyvän päivän toivotukset!


      • äänestän

        Tuo on valhetta. Ellei kassalla ollut ne mukavimmat myyjät.


      • iloistailmettämyös
        viikonlopunviettoon kirjoitti:

        Minä tulin juuri Tokmannilta ja täytyy valittaa sitä, että muualta EI saa niin hyvää palvelua kuin sieltä! Hymyn kera hyvän päivän toivotukset!

        Kassalla sanotaan kiitos ja hyvää päivänjatkoa!


      • minäkinvalitan

        Miksi. Miksi pitää sanoa, hyvää päivänjatkoa!Kiitos riittää.
        Ja monesti se tulee kassatytöltä ikään kuin pakolla.Kun on käsketty sanoa,vaikka kassa likka haluaisi sanoa asiakkaalle,et häivy mun silmistä,ja äkkiä.
        Ihmisiä kassa neiditkin on. Eihän sitä jaksa aina hymyillä,ei edes joka päivä.


      • valitsenkauniinkassan

        Parhaita on nuoret myyjät. Vanhat on elämässä kyllästyneitä. Heillä kun ei ole enää seksielämääkään. Seksi pitää kauniit ja nuoret rypyt virkeinä. ;)


      • silmänruokaa

        Pitäisi olla enemmän myös miehiä kassalla!


      • oioivoi
        silmänruokaa kirjoitti:

        Pitäisi olla enemmän myös miehiä kassalla!

        ootko homppeli.,


      • tasa-arvoaikaa

        Heti, jos nainen toivoo miehiä kassalle niin vääristellään koko asia! Olen huomannut miten tehokkaita ja kohteliaita miehet on kassalla. Lidissä usein nuori kassapoika kyseli; saisiko olla jotain muuta ja se aina huvitti. Kassalta on paha lähteä hakemaan sitä " muuta" enää, vaikka unohtunutta maitoa sieltä liikkeen perältä!


      • tissutt
        äänestän kirjoitti:

        Tuo on valhetta. Ellei kassalla ollut ne mukavimmat myyjät.

        Tai lihamestari kännissä.


      • herääkysymys

        Mihin edellisen kommentti lihamestarista perustuu tai vihjailee?


      • tyytasiak
        herääkysymys kirjoitti:

        Mihin edellisen kommentti lihamestarista perustuu tai vihjailee?

        Ei mitään vihjailua. Hänen kanssaan oli kiva tehdä kauppoja ku se ol aina aika pierussa. Ei irvistelly asiakkaille. Semmonen isä aurinkoinen.


      • vitell
        tyytasiak kirjoitti:

        Ei mitään vihjailua. Hänen kanssaan oli kiva tehdä kauppoja ku se ol aina aika pierussa. Ei irvistelly asiakkaille. Semmonen isä aurinkoinen.

        Haluaisitko että kerron kyseisestä miellyttävästä herrasmiehestä lisää.


      • Anonyymi
        minäkinvalitan kirjoitti:

        Miksi. Miksi pitää sanoa, hyvää päivänjatkoa!Kiitos riittää.
        Ja monesti se tulee kassatytöltä ikään kuin pakolla.Kun on käsketty sanoa,vaikka kassa likka haluaisi sanoa asiakkaalle,et häivy mun silmistä,ja äkkiä.
        Ihmisiä kassa neiditkin on. Eihän sitä jaksa aina hymyillä,ei edes joka päivä.

        Ei pidä mennä asiakaspalveluun jos ei perussääntöjä tunne. Asiakkaita on turha syrjiä jos oma homma ei luista!


    • enolemaratoonillemenossa

      Palvelusta viis, mutta tuo uusi järjestely on aivan persiistä!!
      Miksi pitää huitsin vit**ta kiertää, jos haluaa vain HK,n sinisen!? Saa olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vien yhtään perheen jäsentä siihen narikkaan, ennen kuin suoremmat reitit on kaupassa nimeltä Tokmanni!

      • oikotietä

        Kyllä sinne ruokapuolelle pääsee suoraankin heti sisäänmenosta vasemmalle vaan kassojen kulmalta.


    • pakastevihannekset

      Juu, ei ole kyllä palvelu parasta A-luokkaa. Kerran satuin pakastealtaalle missä eräs henkilökuntaan kuuluva oli sitä juuri täyttämässä. En löytänyt tarvitsemaani tuotetta joten kysyin tältä pyöreä/rokonarpinaamaiselta hiirulaiselta että olisiko hakemaani tuotetta kentis varastossa. Vastaus oli, saattaapi sitä ollakkin ja jatkoi hommiaan. Ei siis lähtenyt tarkistamaan. Ok, lähdin siitä sinnen kävelemään hieman ihmetellen ja ehkä myös huvittuneena. Että sellasta.

    • Demaritohjaa

      Voisikohan Tokmanni ottaa myyntiin Demarit lapsenteko-oppaita. Kouluja lakkautetaan. Saadaan lisää oppilaita kouluun. Ja äänestäjiä.
      Isit ja äidit voisivat lukea oppaasta miten tekemällä lisää lapsia saadaan kaupunki nousuun. Ja kaupungin kannustimrahalla saadaan lisää verotuloja kaupungille

    • reitsu

      eipä täällä kaikilla myyjillä oo murhaavaa katsetta

    • panda---

      kieltämättä ei tän rempan myötä meinaa löytää oikeita hyllyjä enää.

    • RilrkffTt

      Onhan se hienoa että varkaudessanin on Stockmann ketjun liike

    • Mielipiteenitähän

      Joopajoo ootteko jo perkeleet hakenu prismassa automaatti paketit??ettei tuu tukkoo. Saatana!!!

    • Näinsekäykatsos

      Pakettia nyt hakee sassiin prismaan. Muittenkin pitää saada pakettinsa.

    • Anonyymi

      Varmaan syyttä epäilty varkaaksi. Siellä kun ei ole säilytyslokeroita ja sitten kaivellaan reput ja kassit. Joskus hälyttimet huutaa ja mitään ei kuitenkaan löydy. Avaimenperän metalli kerran minulla teki väärän hälyn. Noloa,mutta näitä sattuu. Itse menen autolla nykyään ja jätän mitään muiden kauppojen ostokset autoon. En lähtisi kauppoja haukkumaan,jos sattuu kömmähdyksiä. Usein prismassa joku tuote moneen kertaan kuitissa ja korjaavat asian joko kassa tai info.

    • Anonyymi

      Verkkokaupasta saa joskus 20% alennusta,silloin aina käytän jos on jotain tarpeen.

    • Anonyymi

      Kyllä minä käyn Tokmannilla ja Citymarketissa, Prismaan en todellakaan astu siellä on epärehellisiä kassoja.

    • Anonyymi

      kurkut

    • Anonyymi

      silli

    • Anonyymi

      silli

    • Anonyymi

      jauhelihakeitto

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe