Senaatintorin kirkko moskeijaksi

Kristityy

Kirkko suhtautuu hyvin muslimeihin ja ehdotankin, että Senaatintorin kirkko muutetaan päämoskeijaksi. Muutama minariitti rakennetaan kirkollisveroilla kehitysapuna.

10

223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskovainenPappa

      Koko valtionkirkko on jo vitsi. Olen koko ikäni ollut Jumalaa kunnioittava ja perhe- sekä Isänmaallisia arvoja kunnioittava ihminen.

      Nyt kaikki nämä arvot on painettu lokaan. Kirkossa ei enää mainita sanoja Jumala ja Jeesus.. Oletteko huomanneet? Piispa siunaa vuoden homolapsen? Homoutta ylistetään ja perhearvoille syljetään?!
      Olin 70 vuotta kirkon jäsen mutta nyt erosin. En voi moista saastaa hyväksyä.

      Onneksi kuolen kohta pois.

    • jaskakinnu

      Sopisi hyvin kristylle luovuttaa omistaan. Sinne voisi majoittaakin tuhatkunta.

    • vuosisadanmatkustaja

      Kun suurmoskeija rakennetaan, sinne ei mahdu kuin toinen muhamettilaishaara: joko shiiat tai sunnat; neitsyillä riittää vipinää, jos molempia yritetään samaan paikkaan. Suurkirkko voidaan huoletta luovuttaa toiselle ryhmälle. Kohta Helsingissä kaikuu muessinien kutsuhuuto joka puolelta kuin Istanbulissa ikään ja lähes hukuttaa Kalašnikovien rätinän.

    • Anneuu

      Minusta kristityillä on varaa luopua yhdestä kirkosta ja sitähän kirkko haluua, että maahanmuuttajilla on lystiä.

    • Sruuyttt

      Eihän sinne luterilaistenkaan kirkkoon mahu ortotoksit ja katoliset. Anna yksille muslimeille se senaatintorin kyrkka.

    • Bror-Erik1974odin

      Aloittajan motiivi seiniinuskovana rotuerottelijana kävi selväksi,vaikka logiikka muuten jää
      hämärän historiaan ketään suuremmin liikuttamatta. :)

    • skyjussi

      Bror-Erik heitti ekan kiven. Heti älähdetään, jos kirkosta pitäisi luopua. Minariitti sinne ja heti.

    • nunnuka_insallaah

      Hyvä idea! ...ja mikäli "saastunut vääräuskoisten" kirkkomme ei kelpaa, niin aiotun guggenheimin paikalle voisi sakentaa ihan brändiksen moskeijan, johonka "miljoonan watin" ämyrit neljään suuntaan. Vielä Kannelmäessäkin lasit tärisisivät ennen kuin aamun rukouskutsu, tai radikaalimiittinki pääsisi alkaamaan hiekka-aavikkojoikhauksen kera.

    • EttäSilläLailla

      Olin Alanyassa lomalla. Siellä kailotettiin 5 kertaa päivässä minareettirääyntää.
      Kysyin taksikuskilta että mitä ne huutavat? Kuski vastasi että siellä kehoitetaan tappamaan vääräuskoiset.

      • all4aaaahhhhhhhh

        Näin se islamisaatio toimii ja aivan eduskuntamme suosiollisella myötävaikutuksella. Surkealtahan tämä näyttää. Meillä on ilmeisesti lähes 200 kielitaidotonta vajakkiressukkaa kansanedustajina, joiden mielestä käynnissä on "hyvä homma". Knowhow by Islam. Nämä edellämainitut ja niin syvästi kirotut raasut on ilmeisesti äänestetty valtaan Bagdadista, Damaskoksesta, Kabulista, ja Mogadishusta? Näiden eteenhän ne juurikin toimivat. Kaikkien noiden paikkana olisi siivota tienpientareita jäätelöpapereista ym roskista. Olisivat kerrankin kykyjään vastaavissa töissä ja kasvokkain unelmiensa kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe