Suomi-Maidan sai jäädä rautatientorille!

JärkiVoitti

Oikeudenmukaisuus voitti sittenkin ja laittomat matut sekä heidän hyysärit saivat maistaa huonostipyyhittyä takapuolta et sillei hei! Jihadistien leiri ilmeisesti yrittää vielä pullikoida vastaan, kun eivät suostu sopimuksen mukaan pienentämään leiriään 4 x 4 metriin, joten huomenna mahdollisesti poliisi tulee ja kippaa koko roskaläjän kaatopaikalle hei! Kiitos jo etukäteen Helsingin kaupunki tuholaisongelman ratkaisemisesta :) Rehelliset suomalaiset veronmaksajat saavat taas kulkea turvallisesti rautatientorilla ilman hämäräperäisten matujen ahdistelua.

Voitteko uskoa, että pastori Marjaana Toiviainen yritti lahjoa kansallisteatterin henkilökuntaa 5 tuhannella eurolla, jotta he päästäisivät laittomia matuja häiriköimään presidentti Ahtisaaren juhlatilaisuutta? Todella törkeää ja rikollista toimintaa ev.lut kirkon edustajalta et sillei hei!

10

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eityörasita

      Siellä näkyy joutoväkeä taas istuskelevan housunkaulukset pursuen. Jotain lipunhäväistystä? Itse ocat selittännet lippua peräkärryn peittona pitäessään ettei somistuslippua voi häpäistä. Yksityisomaisuudesta jotain jänkyttävät häiritessään kioskin kaupankäyntiä ja kuvatesssaan ihan sivullisia, esim tytöt vessassa. Ja pitäessään kauoungin toria omana yksityisalueenaan. Varmaan just ihmisiä , jotka hakee kukat salaatit porkkanat mun kasvimaalta, kun sehän on julkista kaupungin maata.

    • salaliitotteoriat

      Aloittaja näköjään on ihminen jolle on jotkut mv-lehden jutut ja hönökkien puheet totuus, kun hönökit osaavat ottaa videota ja opetelleet jitain poliittista jargonia ulkoa ja hokevat sitä ymmärtämättä miten sotkevat asioita ja puhuvat sekavia. Yksinkertaisille riittää johtajia. Joku rooliasu vielä vakuuttaa sitten, hattu, parta, maastokuvio, mikä kenenkin rooluasu on.

    • kumisilmä

      Kumiluoti silmä Jari oli käynyt häiriköimässä ja varastanut suomenlipun (en tiedä oliko aito) ja polkenut sen maahan. Poliisi oli komentanut poisumaan paikalta, kamalan ehtiväinen tämä kahlitun miehen hakkaaja Jari.

      • Röhviiiik

        Ai se syöttö porsaan näköinen kokoinen rasva möykky joka ei koskaan ole tienannut omaa rahaa vaan äitiltä ja sosiaalitoimistosta loput heh varmaan ylpee loinen.


      • 67876

        Minua vähän nolottaa tunnusaa tämä mutta kun tv:tä tuli joku ohjelma poliisin työstä, olisko ollut tämä Armannin ohjelma. Siinä näytettiin kun poliisi pidätti anarkistin hänen kasvot oli sumennettu mutta paita oli noussut kainaloihin niin minä tunnisin sen, siis paljasta pinnasta :/ Samassa pidätyksessä se laitettiin poliisiauton takatilaan missä se hakkas tämän miehen joka oli käsiraudoissa ja tämä anarkisti ilman rautoja. Kumiluotihan se.


    • voihanmummot

      Se Tampereen asunnoton rouvako jolle tiina wiik lähetti kissanruokaa vuosi itten oli kerjuulla taas ? Rahat mv-lehdelle ja marcolle antavat nämä hupsut eläkeläiset ja sitten valittavat ruoan puutetta.

    • munteoria

      Jos wit ei olisi pystyttänyt telttaansa paasikiven patsaalle, olisi turvisleiri hajautettu hyvin äkkiä. Wit suojelee tavallaan turviksia koska hän on hallituspuolueiden suojeluksessa. Poliisit pokkuroi, huhtasaari joukkoineen on witin takana. Vasemmistolaiset olisi myös ajettu hyvin äkkiä telttailemasta ja asematunnelukierroksilta.

    • Täysi_terrori

      Onkos teillä Wittiläisillä jotain polttopullo tai pommi suunnitelmia pakolaisleirin varalle?
      Kuulin Asemalla että olisi.

    • Miksi_hallitus_ei_tee

      Onko hallitus lainkaan tietoinen, että mitä Suomessa tapahtuu ja millaisia ongelmia suomalaisilla on näiden "turvapaikanhakijoiden" takia? Miksi eivät tee mitään, jotta nopeasti saadaan pois maasta ne, jotka eivät oikeasti turvapaikkaa tarvitse? Toivottavasti ne matut änkeävät eduskuntataloon, niin tulee selväksi poliititoillekin tama epämiellyttävä ilmiö Helsingissä ja kohta muuallakin maassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe