Huorintekijä Halla-aho

Oljenkorsikatkesi

Halla-ahon meriittilistaa

huorintekijä ja pyhän avioliiton halveksuja
Jumalankieltäjä ja kristittyjä vihaava ateisti
sivari eli Suomea puolustamaton hippi

Ja hänen pitäisi johtaa kristillisiä arvoja kannattavaa isänmaallista puoluetta?

Totuus on että Halla-aho ei ole kansallismielinen eikä jaa kristillisiä arvoja.

20

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallapetti

      Hallaaho on vain taas yksi hillotolppaa hakeva persu. Ja hyvin on mennytkin, natsipuheilla on päässyt hirmutuloihin. Ei siinä paina vaikka itse elää kuin pellossa.

    • pjio

      Miehen teko lapsi on aina lahja.

      • äitykkä

        Kunhan elättää ja on isänä lapselle,joka on syytön .Hyvä että tuli ilmi,äitikö facebookin kautta ilmoitti,ettei nuorinta pidä unohtaa?


    • rahaarvot

      Eikait siinä mitänn mutta kun te persut aina kohkaatte arvokonservatuudella mutta salassa teette toisin.
      Tekopyhiä fariseuksia koko sakki.

      • hahahahahahahh

        Juuri näin Halla-aho vastusti homoavioliittoja koska avioliitto on pyhä, samaan aikaan hän itse oli rikkonut avioliitto valaa jo 8 vuotta. Mies on tekopyhä, epäilen että hän saatta olla myös salassa muslimi.


    • urpoille-kunkku

      Persut ovat maailman turhin asia, tämä on tullut kaikille jo selväksi ja kaikki haluavat päästä koko paskasakista eroon mahdollisiman nopeasti.

      Valitkaa kuka tahansa looserijoukkonne kingiksi sillä ketään ei kiinnosta paskan vertaa, ettekä itse edes sitä ymmärrä kun ymmärryksen taso on kuin jälkeenjääneellä junttieinarilla pontikkapannun äärellä.

    • Hannes_Hässikäinen

      Kuudes käsky: älä houri!

    • Hallaahon.äänestäjä45

      Joo siis homojen metsästys ja sukupuolisuhteiden tuominta ja viinan myymisen estäminen K-kaupassa

      on joukko vastenmielisiä tekopyhiä uskovais-vatikanisti jne. puuhia joita smp-kepussa on on mm. juuri Soinin harhaisuuden takia

      Mutta kun nyt nuivat päättivät ottaa smp-kepun puoluekseen kun se oli valmiina edetäkseen nopeammin niin nämä NS. PERHEARVOJEN kannatajat on MYÖS SIEDETTÄVÄ

      mutta luulisin että se ainakin on varmaa tuli sitten Terho tai Halla-aho

      ETTÄ HOMONMETSÄSTYS LOPPUU, sen verran iljettävää Soinin puuha on

      On aika vastenmielistä elää yhteiskunnassa jossa uskovaiset mölisevät

      SANON varmuuden vuoksi että äänestän Päivi Räsästä presidentiksi jos Huhtasaari ei ole ehdokkaana koska Räsänen on älykäs (älykkäin poliitikko kautta aikojen?) ja älykästä on helppo äänestää protestiksi vaikka ei ole samaa mieltä politiikasta

    • Onneksienpersu

      Uskonasioihin kantaa ottamatta osoittaa toiminta selkeää taipumusta valheellisuuteen ja petollisuuteen. Hänhän on pyörittänyt vuosia toista naista perheeltään salassa. Valehdellut menoistaan lapsilleen ja lastensa äidille. Ollut poissa kotoa, lasten kiireiltään kaipaamana, tosiasiassa pyörittämässä toista naista.

      Vaimo sai tietää toisesta naisesta vasta kaksi kuukautta lapsen syntymän jälkeen. Miten loukattuja olisitte naisina, äiteinä ja lapsina, jos puolisonne tai isänne saattaisi tietämättänne raskaaksi toisen naisen ja saisitte tietää asiasta vasta kun lapsi on jo syntynyt.

      Halla-ahon valehtelu on jatkunut vuosia. Tuskin se jää vain yhteen elämän osa-alueseen. Valehteleeko hän muissakin asioissa? Ehkä sinuakin on petetty.

    • peruSS-perwola

      Miksi vain Halla-aho tuomitaan?
      Miksi hänen pitäisi olla siveellisempi kuin muut persueliitin jäsenet?

      • Hallaahon.äänestäjä45

        tarkoitat kadehditaan

        Siekkinen on valinnut Halla-ahon mikä harmittaa siveellisyyttä vaativia koska heidän siveyttään ei uhkaa Siekkinen eikä kukaan muukaan aktiivinainen


    • Hallaahon.äänestäjä45
    • annnanraaataas

      Onko taas lestaadiolaisista-lapsi-raiskaajista? Kysymys?

    • Musikantti-Antti

      Perusuomalaisten uusi tunnuslaulu:

      Minä olen iloinen laulajapoika
      ja kaikki mä kylässä hässin
      Panematta jätän vain siipikarjan
      ja Kankkusen komian pässin.

      Äitini rakas huokailee
      että mulla on poika niin julukee.
      Kaikki se nussii väkisin
      jotka kahella jalalla kulukee.

      On mulla tässä elämässä
      käynynnä hyvä tuuri.
      Pallit on paksut kuin kaurapussit
      ja varsi kuin kuusenjuuri.

      Kyllä se on komiata ketkuttaa
      tällä kaheksantuumasella.
      Nainen se allani hetkuttaa
      ja kuuma kuin höökvorssin hella.

      On mulla kyllä henttukii
      mut ujo kuin abbedissa.
      Eikä se anna kuin takaa päin
      ja sillonkin juovuksissa.

      Minä olen iloinen laulajapoika
      ja kovasti panevainen.
      Mitähän mä oikein tienaisin
      jos oisin mä ammattilainen?

    • Polyamoriaako

      Onks niillä ollut kolmen kimppa, kun vaimokin vaan onnittelee vauvasta eikä ole yhtään mustasukkainen?

      • Siinäpä-se

        Vaimo ei vielä siinä vaiheessa tiennyt kuka isä on.


    • Kerrankossitäsattuu

      Onpas ilo huomata kuinka paljon yksiavioisia täällä kirjoittelee. Te ette osaa edes kuvitella kuinka moni heti tilaisuuden saatuaan hyppää naapurin punkkaan. Ihminen on sen verran ihailun kipeä ja vastakkaisen sukupuolen imarteluun sortuva saa kipinää rintaan ja perhosia vatsaan.

    • Totisesti_totisesti

      Kirottu olkoon, joka ei kiimaista naista auta, sanoo Siirakin kirja.

    • Onneksituliilmi

      Meinasin äänestää Jussia mutta tämän tapauksen jälkeen luotto meni. Ei pidä erottaa yksityistä elämää julki olevasta, samoin toimii myös politiikan puolella, eli kaksinaamaisuutta ja salailua olisi luvassa. Ääni taitaa mennä jollekin naisehdokkaalle.

      • pstoimintaa

        Tarvitaan lisää luotettu edustajat Kiitos ! Halla -Aho


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe