Yöllinen Siemensyöksy

YöllinenSiemensyöksy

Kysymys naiselle, miten menettelet kun yöllä heräät siihen kun mies / poikaystäväsi / jokin muu tuttu mies, voihkii saadessaan nukkuessaan siemensyöksyn pikkareihinsa ja hän itse ei herää kumminkaan siihen?

Annatko nukkua märissä pikkareissa ja lakanoissa ?

Vai herätäkö hänet hienotunteisesti, kerrot tapahtuneesta ja kehoitat häntä käymään alapesulla ja vaihtamaan puhtaat pikkarit?

3

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilolle-jatkoa

      Tietysti otan housut pois ja puhdistan hänet kielelläni herätellen samalla uuteen koitokseen kanssani.

    • Suuhoitoherättäjä

      Tietysti ottaisin mieheltäni suihin ja herätäisin hänet niin. Olen muutaman kerran herätänyt mieheni kun huomasin että hänellä seisoi. Oli kuulemma ihana herätys. Kuinka kauvan muuten olit ilman että yölliset siemensyöksyt alkoi?

    • YöllinenSiemensyöksy

      Se aika vaihtelee, joskus saan yöllisen simensyöksyn puolentoista viikonkin jälkeen, mutta yleensä kaksi - kolme viikkoa on se aika jolloin minulle tulee yöllä nukkuessani yöllinensiemensyöksy. Joskus voi toki mennä pitempiäkin aikoja ennen kuin se tulee.

      Taivaallisen lämpimän ihanaltahan se sillä hetkellä tuntuu kun tulee mutta ei välttämättä hetken päästä kun pikkarit ja lakanat ovat aivan märät. Sitten vielä riippuen nukkamaasennosta jos nukut selälläsi niin sperma alkaa hiljalleen valua pitkin pyllynvakoa hyvältähän sekin tuntuu.

      On kyllä noloa jos olen jossain kyläpaikassa yötä ja siellä nukkuessani saan yöllisen siemensyöksyn ja sitten on vuodevaatteet spermassa. Siinäpä sitä sitten on selittelimistä.

      Jos nukun naisen kanssa tai samassa huoneessa nukkuu joku tuttu nainen ja hän heräsisi siihen minun voihkintaan ja siemensyöksyyni ja itse en siihen satu heräämään niin hän herättäisi minut ja kertoisi tapahtuneesta. Ei ole nimittäin kiva aamulla herätä kun pikkarit ovat liimautuneet sperman kanssa pitkin pyllyä ja pyllynvakoa ja sitten vielä se sperman haju kaiken lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe