Mitä pelkäät eniten?

kysyn.vaan.nyt

Mikä on se suurin hidaste teidän kahden välillä?

Ole rehellinen.

103

3180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämättömyyslopulta

      Siihen tuli niin paljon muuta.

      • Komppaan

        Tätä pettyneenä :| harmittaa miten tää meni :/


      • Tietämättömyyslopulta

        Harmittaa itseäkin. Kai sitä voi sattua kaikenlaista kummallista silloin, kun ei ole mitenkään suunnitelmissa ihastua noin pahasti kuin itselle huomaamatta kävi.
        Olihan se oikeastaan aika hauskaakin seurata, miten ne asiat meni koko ajan enemmän ja enemmän solmuun. Sitä kohelluksen, teeskentelyn ja väärinymmärrysten (?) määrää on hankala edes selittää.
        Ainakaan mulla ei ollut tarkoitus antaa sitä kuvaa hänelle, minkä annoin, mutta toisaalta eihän sitä tiedä, jos hän olikin ihan tyytyväinen lopputulokseen...
        Näin todella vaivaa antaakseni tosi erikoisen kuvan itsestäni ja tilanteestani, miksi ihmeessä?En tajua itsekään.
        Siksi se tietämättömyys on kaikkein vaikein asia selättää ainakin mulla. Näkikö hän oikean persoonan silti, pitikö hän näkemästään, mietin sitä välillä.


      • ShitHappens-ItHappens

        Rakkaus Teettää Tiätsä .,. Kaikkii juddui .,. Et oot Niin ko hukas Tai Jotai .,. Tiätsä surullinen Tai jotai .,. Oo... oooo laulat Tiätsä laului .,. Ja itket yksin .,.
        Itket sun Kaiffarin perää !!!


      • Hiljenensenäärellä

        Seksuaalisuuden etsiminen - sitä se oli. Muuntautumista miehestä naiseksi. - Yksinäisyys.
        Hiljaiset vuodet.


      • Tietämättömyyslopulta

        Koskettavaa, kiitos 🎯 Nyt ampuu maaliin kamut.


      • Täällämeneeainaniille

      • tänneainakinosujauppos

        Tietämättömyyslopulta, kerro toki lisää! :)


      • Tietämättömyyslopulta
        tänneainakinosujauppos kirjoitti:

        Tietämättömyyslopulta, kerro toki lisää! :)

        Kiva jos on kohtalotovereita :)
        Kyllä tämä taitaa olla nyt tässä.


    • Hyvävainetniinkävi

      Ei tarvitse pelätä enää mitään, kun valheet ja todellisuus tuli ilmi ja kohtasi hänet lopulta omana raadollisena itsenään heikkouksineen päivineen:)

    • Nämäainakin

      liikakilot
      Exäni mielenterveysongelmat

    • Mitämitämitämitä

      En mitään pelkää, informaatiota, oikeaa sellaista, liian vähän tai ei oikeastaan ollenkaan🤐

      • älämuutu

        Kirjoituksesi ovat olleet fiksuja, jos olet sama kun pariin kohtaan kirjoittti jotain.


      • Mitämitämitämitä

        Kiitos, tämä lämmittäääää..😊


    • Hjlbgtujbj

      Oliko ihanaa ?

    • olenrehellinen

      Ja kerron että pelkään liian leveää lantiota.

      • jokuvaaaaaaannnnnn

        En usko.
        Pelkäät että menetät vapautesi, rahasi, perheesi, autosi, asuntosi, elämäsi.
        Suurinpiirtein kaiken.

        :D


      • olenrehellinen
        jokuvaaaaaaannnnnn kirjoitti:

        En usko.
        Pelkäät että menetät vapautesi, rahasi, perheesi, autosi, asuntosi, elämäsi.
        Suurinpiirtein kaiken.

        :D

        Hah niinpä :D sitä mä pelkään oikeesti.. mistä arvasit? :o tunnetaanko me jostain? :o


      • jokuvaaaaannnnn

        En tiedä, tuli vaan mieleen.
        ;)


      • olenrehellinen
        jokuvaaaaannnnn kirjoitti:

        En tiedä, tuli vaan mieleen.
        ;)

        Vainiin :D ei mutta... hyvä arvaushan tuo olisi ollut jos mulla olisi rahaa, perhe, auto ja asunto. Mulla ei oikeasti ole muuta kun vapaus ja... no. Niino eihän meistä kukaan täällä ole vapaa oikeasti saati että kellään olisi elämää :D


      • ainoapelkosi
        olenrehellinen kirjoitti:

        Vainiin :D ei mutta... hyvä arvaushan tuo olisi ollut jos mulla olisi rahaa, perhe, auto ja asunto. Mulla ei oikeasti ole muuta kun vapaus ja... no. Niino eihän meistä kukaan täällä ole vapaa oikeasti saati että kellään olisi elämää :D

        Sitten se on vaan liian leveä lantio.


    • vaadintäydellisyyttä

      Pelkään että antaa itsensä rupsahtaa heti jos aletaan oleen vakavasti.

      • hienoo

        No niin siin on täydellinen oman elämänsä luuseri. Hyvä et edes anonyymisti rehellinen sellainen.


      • gukh

        Pelkään miehen vaativan täydellisyyttä. Tieto siitä, että toinen pitäisi objektina söisi halun näyttää hyvältä toiselle. Tuntisin oloni nurkkaan ahdistetuksi.


      • 1kokemusta

        Siis onko ulkonäkö jollekkin noin tärkee,onks toinen jokin esine jota esitellään kavereille. Ulkonäkö ei tuo sisältöä parisuhteeseen kyllä ne on ne pään sisäiset asiat.


    • vaativanainennnnn

      En usko että meistä tulisi onnellisia, olen niin kamalan vaativa nainen. Kyllästyisit valituksiini ja muutenkin olemme liian erilaisia.

      • Menevämiesvastaa

        Eihän meillä riitaa tule. Olen niin vähän kotonakin...


      • valittavanainennnnnn

        Miksi sä et ole koskaan kotonaaa.....


      • eijoulutulevaan

    • mahdotont

      Exän mielipuolisuus
      Viina häiriöt
      Pettäminen, uskottomuus,kieroilu
      Kahden pettäjän ... kieroilu...
      salaliitto minua vastaan

    • Hjhgghjjk

      Otamut. En oo vaativa vaan helppo. Ja suhteessa panostankin ulkonäköön ja muulloin en

    • hämähämähäkki

      Pelkään ötököitä. Mitään muuta en pelkääkkään tässä elämässä.

    • omituisetpelot

      Kyrpävaara :( Tietty, stalkkaava luonne, alkoholismi, narsismi, väkivalta, autoritäriset joukot... Mutta ne on kyrpävaaran jälkeen vasta toissijaisia.

    • EiMuutenMitään

      Hän on varattu. Se tässä se suurin hidaste on.

      • Kukamissähän

        Miehelle vai naiselle ja mihin päin Suomea.


    • KumiPallonaLuoksesPompin

      En pelkää mitään, hänellä on pallo.

      • kunpapomppisit

        Olis fantsuu :)


    • Hidastelija

      Suurin hidaste on mies joka ei osaa laittaa viestiä,
      Kirjoittaa 4 sanaa.
      "Käykö että tuun käymään klo 21.05"
      Ja painaa lähetä nappia !!
      Saakutin urpo.

    • jatäääikäväahdistaa

      Pelkään että hänen tunteensa ei ole yhtä vahvat kuin minun ja odotan/toivon liikoja. Ja se ettei kumpikaan uskalla ottaa yhteyttä enää.

      • Jotainvinkkiäjooko

        Meneekö miehelle vai naiselle?


      • Täämeni

        Naiselta miehelle


    • SiinäpäNe

      Hän ei osaa puhua totta eikä pyytää anteeksi. Alkaa vähän oleen fiilis ettei myöskään ole kovin uskollinen. Silmä taitaa vipata vähän joka suuntaan ja kaikki haluaisi omistaa ja nussia samaan aikaan. Tykkää liikaa huomiosta ja epäilen ettei yhden ihmisen huomio ole hänelle riittävää pidemmän päälle. Osa ihmisistä on kulkureita läpi elämän. Hän vaikuttaa sellaiselta ettei ole parisuhdehenkinen vaan vapaasuhde on hänelle paras vaihtoehto. Silloin saa olla useamman kanssa samaan aikaan

      Kaikki turn offeja parisuhdetta hakevan silmissä

    • Yksi_syy

      Mun kaverit, perhe ei pitäisi hänestä.

      • novoihyväntähden

        Mahtaa olla sit aika kamala ihminen.


    • vankikarkuri

      Mun exä

    • Toinen_syy

      Minulle on tärkeää, että mies on komeakasvoinen ja fiksu, jotta hyvät geenit....

    • molemmat_varattuja

      Mulla ne asiat joka laittaa miettimään ja pysäyttää on 9 v. ikäero, toisen hövelimpi alkon käyttö sekä työn puolen matkareissaaminen. Tiedän taas ettei hän ole muutoshaluinen ja on turvallisuushakuinen, pelkää oman menovapauden puolesta ja pelkää (aiheetta) että tulisi jätetyksi ja että mitä kaikki sanoisivatkaan, jos....

    • Eivoimitäänniin

      Minä. En kehity tarpeeksi.

    • notinterested

      Suurin este on se, ettei toinen ole kiinnostunut.

    • syöksysimppapeloton
    • Naiseltamiehelle

      En tiedä, liikaa hidasteita

    • Lyhyt_vastaus

      Soilia.

      • jokuihmettelijä

        Miksi sä sitä pelkäät?


      • jokuihmettelijä

        Ei sitä tartte pelätä, se tykkäs susta :) Siis ei ihastunut, vaan ihan piti mulle sopivana :)

        :DDDDD


      • Lyhyt_vastaus
        jokuihmettelijä kirjoitti:

        Ei sitä tartte pelätä, se tykkäs susta :) Siis ei ihastunut, vaan ihan piti mulle sopivana :)

        :DDDDD

        En usko, epäilen että vihaa kun on vuosien hiljaisuus. Tykkäävät ihmiset ovat yhteyksissä.


      • arvailuja

        Tai sitten se ei uskalla ottaa yhteyttä ,yhteyttä voi ottaa molempiin suuntiin.


    • Näin_minulla

      Enhän mä edes oikeasti tiedä onko kiinnostunut vai onko vaan ystävällinen..
      Oma tilanne on vähän hankala nyt , mut yritän saada järjestymään niin kuin olen ajatellut. Ei aijo tänne kovin henk.kohtaisesti kirjoitella omia asioitani.

    • tuntematonpelottaa

      En tunne häntä lainkaan, en tiedä oikeastaan juuri mitään hänestä. Ja nyt olen alkanut miettiä, että mitäs jos hänkin olisi oikeasti sellainen epävakaa rölli, mitä tällä palstalla näkee. Entä jos hän ON joku näistä häiriintyneistä trolleista, vuoroin kaipaa ja uhkailee, milloin ketäkin, eikä saa mitään oikeasti elämässään aikaiseksi? Mistäpä sitä kenestäkään voi tietää, mitä tämä salassa puuhaa, tai mielensä pimeimmissä sopukoissa hautoo? Minusta vain tuntuu nyt että olen saanut ihan tarpeekseni yhden elämän osalta kaiken maailman rajatilahäiriöisistä, psykopaateista ja muista möröistä, kiintiö on jo liiankin täynnä... Ehkä en halua avata enää yhtään uutta matolaatikkoa.

      • Näitäriittää

        Kyllä. Voiko liian varovainen olla. Mies ja nainen juttelivat facebookissa muutaman kuukauden ja päättivät tavata. Iltaa istuessa, kävikin sitten niin että nainen kuunteli musiikkia liian kovallaan tietokoneelta, mies hermostui ja alkoi pahoinpitelemään naista, myös puukolla viillellen. Kolmas osapuoli asunnolla ei saanut miestä lopettamaan raivoisaa pahoinpitelyä. Muistaakseni sai tapon yrityksestä tuomion. Lahdessa tapahtui muutama vuosi takaperin.


    • ikkuinen_ikävä

      Emme tappoo toisijamme nykysellään....

    • Nytrehellinenolen

      No jos totuutta haluat niin vaimo se on. Ja se ettei osannut nauttia muusta hauskanpidosta. Heti vaati ottamaan eron tai ilman jään. Ja niinhän siinä kävi että ilman jäin ja totuus on tämä. Mitä pelkään no sitä kertomista. Olenko ollut tarpeeksi rehellinen nyt?

    • kesää_kohti_

      Ikäero on yksi syy. Jonkinlaista kiinnostusta on molemmin puolin, mutta onko se vain kaverillista, en tiedä.

      • Nuorempiflikka

        Olen ihastunut itseäni reilusti vanhempaan, mutta minulle se ei hidaste.


      • kesää_kohti_

        Tässä tapauksessa nuorempi mies.


      • hyvää.juhannusta.rakas
        kesää_kohti_ kirjoitti:

        Tässä tapauksessa nuorempi mies.

        ja tässä vanhempi nainen...

        ... en kyllä odota häneltä (tummalta mieheltä) enää mitään vastaantulemista meidän suhteen mutta sen voin sanoa että on meillä ollut enemmänkin kuin kaverillisia tunteita vaikkei mitään sen kummempaa olekaan tapahtunut... kyllä sen kemian vain tuntee mutta myös näin vanhempana ajattelee järjellä ettei se suhde tulisi pidemmän päälle toimimaan.!


      • MitäYrität
        hyvää.juhannusta.rakas kirjoitti:

        ja tässä vanhempi nainen...

        ... en kyllä odota häneltä (tummalta mieheltä) enää mitään vastaantulemista meidän suhteen mutta sen voin sanoa että on meillä ollut enemmänkin kuin kaverillisia tunteita vaikkei mitään sen kummempaa olekaan tapahtunut... kyllä sen kemian vain tuntee mutta myös näin vanhempana ajattelee järjellä ettei se suhde tulisi pidemmän päälle toimimaan.!

        Eihän tuossa ole mitään järkeä


    • siinäpäjokutotuus

      Vaimosi ja lapsesi.
      Enpä usko että muukaan suku ilahtuisi.

    • Ilkeyshänse

      Käsittämätön ilkeys.

      • olettullutoikeaanosoit

        Täällä aika moni taistelee ilkeyttään vastaan, näin olen ymmärtänyt, nämä tekstit kun ovat sisäistä keskustelua lähinnä itsensä kanssa.


    • oijooosefffffff
    • ainakin_

      Että historia toistaa itseään.

    • vanhempi.n

      En tiedä onko se hidaste, mutta pelkään kaikkea. Pelkään sitä, että mitään ei tapahdu välillämme ja sitä, jos tapahtuisi. Olen yrittänyt näyttää kiinnostukseni, mutta se ei vain näytä riittävän. Joten nyt ajattelin vain päästää irti. On säälittävää olla joku nuoremman miehen perään haaveileva nainen (siis en tuomitse muita - ainoastaan itseni). Ties vaikka tämä nuorempi mies kokee huomioni ahdistavana, vaikka on hänkin jollain tasolla osoittanut aiemmin ... jotain minua kohtaan. Hän itse herätti tunteeni, mutta nyt vetäytyy. Joten tästedes vähennän huomiotani hänen suuntaan, vaikka en välttämättä voi tunteitani heti muuttaa muuksi.

      Se oli kaunis ajatus. Hetken luulin sen olevan muuta kuin ajatus, mutta kaipa se olisi ollut liikaa toivottu.

      • Miestulkitsee

        Miten hän herätti tunteesi?


      • vanhempi.n

        Monella tavalla; katseilla, hymyllä, kehumalla hiuksiani tms hassua.. Ja sanomalla minulle jotain sellaista, mikä on kauneinta, mitä minulle on koskaan kukaan sanonut. Olin vain niin hämilläni ja liikuttunut siitä silloin, että en saanut sanaa suustani.


      • Miestulkitsee
        vanhempi.n kirjoitti:

        Monella tavalla; katseilla, hymyllä, kehumalla hiuksiani tms hassua.. Ja sanomalla minulle jotain sellaista, mikä on kauneinta, mitä minulle on koskaan kukaan sanonut. Olin vain niin hämilläni ja liikuttunut siitä silloin, että en saanut sanaa suustani.

        Sanoiko tykkäävänsä sinusta ja jotain muuta?


    • paskana.itsetunto

      Huono itsetunto, minulla naisella. Siihen tämä taisi kaatua.

      • itsetunto.ongelmat

        On perseestä :/ kokemusta on... toivon että se paranee vielä sulla :)
        Ja jos tämä sattuisi olemaan erään kirjoittama niin en voisi silloin muuta todeta kun että en olisi uskonut :o


      • aamukysynys
        itsetunto.ongelmat kirjoitti:

        On perseestä :/ kokemusta on... toivon että se paranee vielä sulla :)
        Ja jos tämä sattuisi olemaan erään kirjoittama niin en voisi silloin muuta todeta kun että en olisi uskonut :o

        Mistä ihmeestä kuvittelet, että juuri tuo edellinen viesti on jonkun tietyn ihmisen kirjoittama? Ethän vaan tulkitse palstan sepustuksia väärin??


      • itsetunto.ongelmat
        aamukysynys kirjoitti:

        Mistä ihmeestä kuvittelet, että juuri tuo edellinen viesti on jonkun tietyn ihmisen kirjoittama? Ethän vaan tulkitse palstan sepustuksia väärin??

        Pakko kysyä että huomasitko tuon "JOS" sanan tuossa? ja toiseks... mitä sä tiedät siitä mitä olen keskustellut kyseisen henkilön kanssa ja mitä olen pannut merkille henkilöstä? olisi kiva tietää kun olet voinut tuollaisen vastauksen tänne kirjoittaa...


    • eibalanssissanyttalous

      Taloudellinen epävarmuus

      • eibalanssissanyttalous

        Haluaisin heti ostaa koruja ja kaikkea ihanalle naiselle, matkustaa, mutta talous on opiskelijana nyt heikko


      • eibalanssissanyttalous

        Haluaisin lähteä yhdessä jonnekkin hienoon kauniiseen paikkaan minne hän haluaa, toivottavasti tilanne korjaantuu nopeasti


    • Niitäonmonta

      Suurin ongelma on luottamuksen puute. En luota hänen kirjoituksiinsa ja puheisiin yhtään. Alkoholin liika käyttö. .

      • montavaihtoehtoa

        Tunnistat kirjoituksia täältä? Riippuu puhuuko joku muu asioita, se ei välttämät hyvä, eikä reiluakaan vai milloin olet puhunut?

        Mikä on liikaa alkoholia?


      • Kylläseonyksi

        Ja sama joka tänne kirjoittaa. Joka viikonloppu mukia ja vielä viikolla kalsarikännejä. Eli liikaa!


      • montavaihtoehtoa
        Kylläseonyksi kirjoitti:

        Ja sama joka tänne kirjoittaa. Joka viikonloppu mukia ja vielä viikolla kalsarikännejä. Eli liikaa!

        Minä se en voi olla koska harvoi kotona otan. Minä en tiedä kuka. Sinäkö? Vai mistä tiedät kuka?
        Erikoista.


      • senparempi
        Kylläseonyksi kirjoitti:

        Ja sama joka tänne kirjoittaa. Joka viikonloppu mukia ja vielä viikolla kalsarikännejä. Eli liikaa!

        Pienistä puroista syntyy suuri virta alkoholinkin käytön suhteen, pari- kolme olutta illassa ja viikonloppuna vähintään parin sixpackin verran, niin alkaa matkalaukullinen olla jo täynnä ja riskiraja vastassa. Uusimpien tutkimusten mukaan jo kohtuukäyttökin on fyysiselle terveydelle haitaksi. Sitten kun edetään siihen, että aletaan olla riippuvuussuhteessa alkoholiin, niin kyseinen käyttäjä pyrkii järjestämään menonsa aina siten, että alkoholin käyttö mahdollistuu ja alkaa ne kivat valehtelut, oharit tms. jos pitää päästä juomaan muiden kanssa tai jos vietetään viikonloppua kaksin niin aina kuvioissa on mukana alkoholi jossain vaiheessa iltaa, ei yhtään selväpäistä viikonloppua jolloin voisi harrastella jotain aivan muuta. Alkoholistin kanssa eläneenä tiedän mistä puhun ja oli tosi helpottavaa aikanaan, kun suhde päättyi,koska ei sitä juomista ja oman terveytensä pilaamista enää viitsinyt vierestä katsella sekä hävetti muutenkin kyseisen ihmisen humalakäytös, ja hallitsemattomaksi noussut mustasukkaisuus sekä fyysinen käsiksi käyminen päätti suhteen lopullisesti.Kyllä se alkoholin käytön määrä on tietynlainen hidaste suhteellekin. Itse en ole absolutisti, mutta aiemmasta huonosta suhdekokemuksesta johtuen katselen aika tarkkaan sitä toisen osapuolen alkoholinkäyttöä. Mitä päihteettömämpi..


    • Mitäsinämies

      Pelkäät suhteessa minuun?

      • Oletkosaanutkorjattua

        Sitä sun ex:sää pelkään. Näinhän sen jo heti mitä tekisi jos kuulisi minusta.


    • Mahdollisuudetonei

      Avovaimo Minna ja lapsi. Nainen on luonteeltaan sellainen että oksat pois.
      Ja se että toi ukko tykkää lihavista tytöistä niin ei tämä nainen oikein riitä sille. Ei nyt haluis lähtee kehon muokkaukseen.
      Sekä sitten kun aina vaihtaa uuteen.
      Miksi sitä pitäisi kilpailla muiden kanssa ja sitten päälle valehtelu.

      • sammahäär

        Hei, kohtalotoverini. Mulla sama tilanne. Miehellä riivinrauta vaimona ja tykkää myös isommista, vaikka jostain syystä mun kanssa pyöriikin. En tiedä voiko tästä ikinä tulla mitään.


    • näkymätönrakastunut

      ikäero, mun ujous, väärinymmärrysten riski

    • tuntuisiepäreilulta

      Etten näe häntä enää koskaan tai jos näen niin sanon jotain typerää tai en osaa suhtautua häneen...että mokataan se juttu vaikka molemmilla olisi kiinnostusta. Ymmärrän sen jos ei sovita yhteen, hän löytää toisen tai ei ole kiinnostunut minusta, mutta se jotenkin hajottaa jos on oikeita tunteita ja ollaan sopivia sekä kävellään vain toistemme ohi.

      Yhteydenottaminen tuntuu vain todella raskaalta kun ei oikeastaan tunneta ja sain käsityksen ettei sen enemmälti kiinnosta, mutta kuin olen kiva mies vain.

      Kai se ottaa aivoon että sitä on näissä asioissa niin tauno kuitenkin ja sen toisen kohtaaminen on muka niin hankalaa.

      • ajatustenlukueionnistu

        Minkälaisissa tilanteissa olette nähneet ja miksi ette enää näkisi? Itse olen vähän hassussa tilanteessa, kun olen miettinyt parilla viime näkemisellä eräästä miehestä, että onko hänellä kiinnostusta minua kohtaan. Näemme satunnaisesti hänen työhöönsä liittyen. Mielelläni tapaisin muussakin tilanteessa.


      • hyvinsanoitsen

        Juuri näin minäkin ajattelen kuin tuntuisiepäreilulta. On helppo hyväksyä se, jos toinen ei tykkää tai ei sovita toisille siis ainakin helpompi, mutta molemminpuolisen rakkauden poisheittäminen on turhaa. Kaikki ei tietty niinkään ajattele ja kaikille se ei ole niin harvinaista.


    • pyysinkyläänkinjoskus

      Kai me ollaan molemmat oltu niin ilkeitä toisillemme, että kumpikaan ei uskalla enää tehdä mitään. Molempien sydämet on säröillä.

    • Kiinnostaisi

      Tietää mitä aikoinaan teki väärin? Missä mokasin?

      • eisullemuttaJollekin

        No meillä se ainakin lähti menemään heti alkuunsa pieleen. Ihastuin heti alkuun siihen. Satunnaisesti aina nähtiin jossain. Ei kuitenkaan koskaan keskusteltu. Muistan kyllä nolanneeni itseni jo silloin.. Vuodet vierivät ja sit päädyin lähempään tekemiseen ko. herran kanssa. Mä pyysin sitä kahvittelemaan ja se kieltäytyi. Sillä oli peliä useammankin naisen kanssa ja parhaimmat löi vetoa siitä, milloin siitä tulee vävypoika heidän talouteen. Jossakin välissä mä kuvittelin, et pystyn juttelee niitä näitä sen kans, ilman sen kummempia taka-ajatuksia ja siitähän se lopullinen katastrofi sit vasta saikin alkunsa... Sillä tiellä ollaan edelleen...


    • believe_in

      don't believe in fear

    • UoyssimI

      10v ikäeroa. En oikeasti usko että vois olla kiinnostunut tämmösestä rupsahtaneesta.

      • Ikäonvain

        Numeroita. Enempi henkilökemiat vaikuttaa suhteeseen!


    • Sitäeivaanenääjaksa

      Torjutuksi tulemisen pelko. Kai molemmin puolin.

      • Ettämäsanon

        Ikäero, yksipuoliset tunteet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe