Tummat ja enemmän tummemmanpuoleiset miehet

Laatumiehiä

ovat todella ihania ja niin täynnä vetovoimaa ja heillä on itsetunto kunnossa.

31

694

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaka-_-Watson

      Tummat ja enemmän tummanpuoleiset naiset ovat todella ihania ja niin täynnä vetovoimaa ja heillä on itsetunto kunnossa.

      • naisenmieltymyksiä

        Niin ovat, ja myös kauniita. Suurin osa maailman kauneimmista naisista on tummia tai vähän enemmän tummemman puoleisia. Mutta myös mm. suomalaiset mustalaisnaiset ovat myös todella mukavia, kauniita ja sympaattisia. Olen aina tullut hyvin toimeen heidän kanssa kohdatessani heitä. Thaimaalaiset naiset ovat myös todella mukavia samoin suomessa olevat afrikkalaiset naiset. Kiinalaiset ja japanilaiset naiset jotka tulevat Suomeen turisteina ovat todella mukavia, siroja ja nättejä.

        Arabimiehet , mustalaismiehet, kaalemiehet, italot, marokko miehet ovat kaikkein komeimpia miehiä.


      • Hauskaailmanviinaa
        naisenmieltymyksiä kirjoitti:

        Niin ovat, ja myös kauniita. Suurin osa maailman kauneimmista naisista on tummia tai vähän enemmän tummemman puoleisia. Mutta myös mm. suomalaiset mustalaisnaiset ovat myös todella mukavia, kauniita ja sympaattisia. Olen aina tullut hyvin toimeen heidän kanssa kohdatessani heitä. Thaimaalaiset naiset ovat myös todella mukavia samoin suomessa olevat afrikkalaiset naiset. Kiinalaiset ja japanilaiset naiset jotka tulevat Suomeen turisteina ovat todella mukavia, siroja ja nättejä.

        Arabimiehet , mustalaismiehet, kaalemiehet, italot, marokko miehet ovat kaikkein komeimpia miehiä.

        Tummat miehet on yleensä todella raamikkaita, koska he pitävät huolta itsestään eivätkä ryyppää. Monesti kuntosalillakin nähnyt arabimiehiä ja todella raamikkaita ovat.

        Jotkut aasialaiset miehetkin on hyvännäköisiä mutta minusta ne on usein liian naismaisen näköisiä ja liian lyhyitäkin. Ei hekään tietysti juo alkoholia.

        Näissä kaikissa kulttuureissa kuitenkin viehättää perhekeskeisyys; suku on aina koolla ja porukalla tehdään ruokaa, pidetään hauskaa. Perhe on tärkeä.

        Juhlakulttuurikin on erilainen; pöydän ääressä jutellaan, lapset leikkivät ja aikuiset tanssivat. Hauskaakin voi olla ilman viinaa.


      • naisenmieltymyksiä
        Hauskaailmanviinaa kirjoitti:

        Tummat miehet on yleensä todella raamikkaita, koska he pitävät huolta itsestään eivätkä ryyppää. Monesti kuntosalillakin nähnyt arabimiehiä ja todella raamikkaita ovat.

        Jotkut aasialaiset miehetkin on hyvännäköisiä mutta minusta ne on usein liian naismaisen näköisiä ja liian lyhyitäkin. Ei hekään tietysti juo alkoholia.

        Näissä kaikissa kulttuureissa kuitenkin viehättää perhekeskeisyys; suku on aina koolla ja porukalla tehdään ruokaa, pidetään hauskaa. Perhe on tärkeä.

        Juhlakulttuurikin on erilainen; pöydän ääressä jutellaan, lapset leikkivät ja aikuiset tanssivat. Hauskaakin voi olla ilman viinaa.

        Ulkoisen olemuksen lisäksi tykkään myös siitä, että he osaavat pitää puolensa, eivätkä anna turhanpäiväisten hunsvottien hyppiä silmille. Monet suomalaiset miehet ovat liian tossuja ja avuttomia. Miehen on osattava tarvittaessa käyttää ja näyttää myös lievää aggressiota sekä suullisesti että fyysisesti. Hänen tulee kyetä olemuksellaan pitämään kunnioitus ja nainen alapuolella.

        Lisäyksenä vielä edelliseen kommenttiini: Kyllä monet suomalaiset naiset ovat myös kauniita, ja monet muunkin maalaiset. Tuli vaan nyt ensisijaisesti mieleen nämä tummemmat naiset, kun niistä oli puhe. On suomalaistenkin joukossa paljon komeita miehiä. Itse tykkään kuitenkin enemmän aika tummahiuksista, melkein mustat ja mielellään taipuisat tai loivasti kiharat. Monet vaaleat ovat vaan joteski niin baby boy tyyppisiä, vaikka voivat olla omalla tavallaan hyvässä vedossa ulkoisesti ja monet tummemmatkin suomalaiset aika tossuja.


      • Hauskaailmanviinaa
        naisenmieltymyksiä kirjoitti:

        Ulkoisen olemuksen lisäksi tykkään myös siitä, että he osaavat pitää puolensa, eivätkä anna turhanpäiväisten hunsvottien hyppiä silmille. Monet suomalaiset miehet ovat liian tossuja ja avuttomia. Miehen on osattava tarvittaessa käyttää ja näyttää myös lievää aggressiota sekä suullisesti että fyysisesti. Hänen tulee kyetä olemuksellaan pitämään kunnioitus ja nainen alapuolella.

        Lisäyksenä vielä edelliseen kommenttiini: Kyllä monet suomalaiset naiset ovat myös kauniita, ja monet muunkin maalaiset. Tuli vaan nyt ensisijaisesti mieleen nämä tummemmat naiset, kun niistä oli puhe. On suomalaistenkin joukossa paljon komeita miehiä. Itse tykkään kuitenkin enemmän aika tummahiuksista, melkein mustat ja mielellään taipuisat tai loivasti kiharat. Monet vaaleat ovat vaan joteski niin baby boy tyyppisiä, vaikka voivat olla omalla tavallaan hyvässä vedossa ulkoisesti ja monet tummemmatkin suomalaiset aika tossuja.

        Tämän olen itse nähnyt kuinka muslimimiehet pitää naisensa puolia ulkomailla. Suomikko on ritari silloin kun ulkomaalainen adistelee, mutta kun suomalainen tekee saman niin eihän se olekaan rikos. Tämä ahdistelu on suomiukkojen erityispiirre, sillähän se selittyy miksi ne raivoaa jos ulkomaalainen ahdistelee. Minuakin tuli auttamaan se teidän vihaama mamu, kun suomalainen mies yritty ahdistella mua.


      • Missäonnaistenkunnioitus
        naisenmieltymyksiä kirjoitti:

        Ulkoisen olemuksen lisäksi tykkään myös siitä, että he osaavat pitää puolensa, eivätkä anna turhanpäiväisten hunsvottien hyppiä silmille. Monet suomalaiset miehet ovat liian tossuja ja avuttomia. Miehen on osattava tarvittaessa käyttää ja näyttää myös lievää aggressiota sekä suullisesti että fyysisesti. Hänen tulee kyetä olemuksellaan pitämään kunnioitus ja nainen alapuolella.

        Lisäyksenä vielä edelliseen kommenttiini: Kyllä monet suomalaiset naiset ovat myös kauniita, ja monet muunkin maalaiset. Tuli vaan nyt ensisijaisesti mieleen nämä tummemmat naiset, kun niistä oli puhe. On suomalaistenkin joukossa paljon komeita miehiä. Itse tykkään kuitenkin enemmän aika tummahiuksista, melkein mustat ja mielellään taipuisat tai loivasti kiharat. Monet vaaleat ovat vaan joteski niin baby boy tyyppisiä, vaikka voivat olla omalla tavallaan hyvässä vedossa ulkoisesti ja monet tummemmatkin suomalaiset aika tossuja.

        Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta, joka uhkaa siepata perheen jos mies ei värväydy terroristiksi yms. Muslilimaissa olen nähnyt kuinka mies tulee heti apuun jos joku mies käyttäytyy uhkaavasti naista kohtaan. Pitäisi itsekin saada muslimimies suojelemaan minua näiltä ääliösuomiukoilta, jotka uhkailee meitä naisia toivomalla mm. "suvakkiämmän" raiskaamista ulkomaalaisen osalta. Jotain sairaita fantasioita heillä on. Se on suomiukon turha itkeä ulkomaalaiset "vie teidän naiset". Tuntemissani muslimiperheissä nainen on tosiaankin se kuningatar; koti on hänen valtakunta eikä miehellä ole sananvaltaa siihen. Kun muslimimies astuu ovesta ulos, hän on kuningas.


      • raaka-suvakki

        hmmmmmmmmm......hähähähähähää! Hohohohoho!


      • naisenmieltymyksiä
        Missäonnaistenkunnioitus kirjoitti:

        Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta, joka uhkaa siepata perheen jos mies ei värväydy terroristiksi yms. Muslilimaissa olen nähnyt kuinka mies tulee heti apuun jos joku mies käyttäytyy uhkaavasti naista kohtaan. Pitäisi itsekin saada muslimimies suojelemaan minua näiltä ääliösuomiukoilta, jotka uhkailee meitä naisia toivomalla mm. "suvakkiämmän" raiskaamista ulkomaalaisen osalta. Jotain sairaita fantasioita heillä on. Se on suomiukon turha itkeä ulkomaalaiset "vie teidän naiset". Tuntemissani muslimiperheissä nainen on tosiaankin se kuningatar; koti on hänen valtakunta eikä miehellä ole sananvaltaa siihen. Kun muslimimies astuu ovesta ulos, hän on kuningas.

        No, ihan varmasti nämä tummat miehet kyllä valloittavat suomalaisten naisten sydämet, siitä ei ole epäilystäkään. Täytyy sanoa, että minulla nämä mieltymys asiat menee vähän samanlaisten geenien mukaan, kuin mistä itse olen lähtöisin. Olen ihan suomalaisten vanhempien jälkeläinen, mutta isälläni oli nuorena aika tummat paksut hiukset, valokuvassa näyttivät oikeastaan mustilta. Jotenkin tuntuisi vieraalta ottaa esim. ihan vaaleahiuksista miestä, ja jotenkin se tuntuu, niinkuin se olisi jotenkin "sarjaan kuulumaton" ja ulkopuolinen jos tarkemmin ajattelee. Kyllä kunnioitan ja arvostan silti vaaleitakin ja on ollut tällaisia ns. ystävyyspohjalla hyvin toimivia suhteita. Tietysti nuo ns. " auktoriteetti" asiat menevät varmasti osittain sen mukaan, minkälaisissa oloissa on kasvanut. Jos on joutunut kokemaan kovia lapsuudessa, niin silloin on rohkeampi näissä itsepuolustus ja perheenpuolustus asioissa.


    • helsingin-terroristi

      Tummat ihanat naiset on täällä usein muslimien kainalossa.

    • huivittomat
    • levyn-hävittäjä

      Heppi alkoi jököttämään, kun noita katseli.

    • ihananihkuja
      • helsingin-terroristi

        Voi pamahtaa täälläkin, koska täälläkin on vihapuheita, joita johdetaan Brasiliasta käsin.


      • sieltänetulee
        helsingin-terroristi kirjoitti:

        Voi pamahtaa täälläkin, koska täälläkin on vihapuheita, joita johdetaan Brasiliasta käsin.

        Suurimmat vihapuheet kirjoittaa palstan naiset.


    • Hahaah

      Sulla ei tunnu olevan mikään kunnossa. Tummien miesten itsetunto toimii vain vajakkisuvakkien kanssa.

    • Varokaatauteja

      Eikö niillä ole paremminkin kunnossa tuo työntövoima ja leikkausvoima?

    • Tummatukkaonviehkeä

      Tummat hiukset miehellä, jos ne ovat aidot, ovat kaikkein parhaimmat. Voihan miehetkin vaalentaa, jos haluaa. Joskus vaihtelu tekee hyvää elämäntilanteesta riippuen. Mullakin on ollut vaalennetut kauan aikaa, vaikka oma värini on aika tumman ruskea. Palasin lopulta lähemmäs omaa väriäni.

      • sa88

        Uskonto ja jokaisen muslimin velvollisuus on toteuttaa jihadia tai on ollut sodassa. Missä islam siellä ongelma on se että jamppa joka kuoli ei täyttänyt ainoatakaan vaatimusta selvitä tilanteesta ilman ongelmia. Liian on niin että ei sinulta muslimien patja kysytä. Jotka tietää mitä jos alkaisit pitämään pääsi kiinni niin että kun eivät voi valittaa kun sitä klamottia alkaa tulla.


    • Itse en ole tumma mutta mulla palaa sielu niin kovalla liekillä että en pysty antamaan haluamaani naarasta jollekki toiselle miehelle.

      En oo ikinä tavannu naarasta joka dumppaa mut ihonvärin taikka hiustenvärin takia.

    • kokenutkokemus

      "Arabimiehet , mustalaismiehet, kaalemiehet, italot, marokko miehet ovat kaikkein komeimpia miehiä."

      Jaa, no riippuu ihmisestä ja siitäkin mihin maakuntaan menet esim. Pohjois-Italiassa on paljon yhtä vaaleita kuin Suomessakin ja voi olla tumma isä jolla aivan vaaleahiuksinen lapsi, kuten myös Kroatiassa ja miksei myös Pohjois-Espanjassakin. Komeita heistä tekevät luultavasti se etteivät juo polta läskeile kaiken aikaa! eli liikkuvat, urheilevat ja muistavat vielä syödä salaattiakin. Marokkomiehistä en itse niin välitä, näkemistäni monilla jotenkin leveät kasvonpiirteet joita en itse hae eli vähän kuin joku ruskettunut possunaama ja sitten tietysti muunkin näköisiä mutta ovat aivan liian erikoisia minulle uskontoineen kaikkineen. Mustalaismiehet ovat maailmalla hieman eri näköisiä kuin Suomessa: ovat usein lyhyitä ja tummia, kuin intialaiset ja menevät hyvin myös turkkilaisista olen luullut turkkilaisiksi heitä. Espanjalaiset ovat aika usein todella harteikkaita ja joskus tanakoita, kuten turkkilaisetkin. Välimeren kansoista kauneimmat näkemäni naiset ovat Ranskasta, Kreikasta ja Espanjasta: hoikkia ja nättikasvoisia naisia, italialaisilla naisilla usein liian voimakkaat ja jylhät kasvonpiirteet vaikka ei kaikilla ja puhuvat usein huutamalla vaikka eivät olisi vihaisia.

    • ChinaDragon
      • Suomiukkonössöukko

        Ymmärrän miksi suomiukko ei pysty puolustautumaan mieslaumaa yksinään. Koska suomiukko on nössö hahahhaaa. Turha ihmetellä miksi naiset viehättyy muslimeista


      • Raaka-_-Watson
        Suomiukkonössöukko kirjoitti:

        Ymmärrän miksi suomiukko ei pysty puolustautumaan mieslaumaa yksinään. Koska suomiukko on nössö hahahhaaa. Turha ihmetellä miksi naiset viehättyy muslimeista

        Erikoinen kommentti.
        Kun nuorempana asuin mm. Marokossa niin siellä tuli useampikin tapaus missä muslimit uivat liiveihin ja aina isommalla joukolla.
        Kerran yökerhosta lähtiessä kävivät päälle, ryöstöaikeissa, kolme kerrallaan. Tiputettuani ensimmäisen, ensimmäisellä iskulla, tuli muslimille pupu pöksyyn.
        Sama laulu pariin otteeseen eri paikoissa.
        Harvemmin olen nössöjä suomalaisia tavannut mutta musliminöösipoikia sitäkin enemmän. Edes veitsen kanssa eivät uskalla käydä päälle jos hyökkäyksen havaitsee. Selkään olisivat puukottaneet mielellään.
        Yksi yhtä vastaan eivät uskalla käydä sitten niin millään.
        Joten voin vuosien kokemuksella kertoa että muslimit ovat sellaisia tyhjiä pullistelojoita joilta loppuu kukkoilu heti kun joku suostuu haasteeseen.
        Mitä tulee niiden salilla riehumiseen niin mömmöjä vetävät ja lihakset ovat pelkkää ilmaa. Voimasta ei ole tietoakaan.
        Moisia pistää nippuun ihan huvikseen


    • vitti

      Kun suomalaisen miehen itsetunto on kunnossa, syytetään vähintäänkin raiskausyrityksestä.
      Ehkäpä suomalaisnaiset eivät sittenkään ole ansainneet tasa-arvoa.

      • Suomiukkopaskinmies

        Suomiukko ei ansaitse taas mitään, hän on pahin mies maan päällä. Muslimimies ei ole ikinä valittanut naisten asemasta Suomesta. Mutta te suomiukotkin haluatte jonkun vajaaälyisen naisen, koska sellaista pystyy vahtimaan kuin vaikeavammaista. Ei kiitos!


      • ChinaDragon
        Suomiukkopaskinmies kirjoitti:

        Suomiukko ei ansaitse taas mitään, hän on pahin mies maan päällä. Muslimimies ei ole ikinä valittanut naisten asemasta Suomesta. Mutta te suomiukotkin haluatte jonkun vajaaälyisen naisen, koska sellaista pystyy vahtimaan kuin vaikeavammaista. Ei kiitos!

        Totta, otetaan heti käyttöön samat lait mitä muslimimaissa ja miehenä ei varmasti ole tarvetta valittaa mistään.

        1. Mies saa ottaa neljä vaimoa, mutta nainen saa ottaa vain yhden puolison. Tämän lisäksi mies saa halutessaan solmia nk. ”väliaikaisia avioliittoja” (Sigheh), jotka voivat kestää mitä vain muutamasta tunnista eteenpäin, voidakseen harrastaa seksiä haluamansa naisen kanssa. Naisella mitään vastaavaa oikeutta ei tietenkään ole.

        2.Jos iranilainen nainen haluaa naimisiin ulkomaalaisen kanssa, hänen täytyy saada siihen viranomaisten lupa. Hänen on sitä paitsi kielletty menemästä naimisiin ei-muslimin kanssa.

        3.Iranin perustuslain mukaan naisen elämä vastaa puolta miehen elämästä. Jos esimerkiksi nainen haluaa todistaa oikeudessa, hänellä on oltava kaksi miessaattajaa, muuten hänen todistuksellaan ei ole mitään arvoa. Naisen tappamisesta saa puolta pienemmän rangaistuksen kuin miehen tappamisesta. Kotiväkivallasta tai kotona tapahtuvista raiskauksista ei saa rangaistusta.

        4.Lesbojen välisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä saa 100 raipaniskua, ja neljännestä todetusta tapauksesta kuolemantuomion. ”Oikeuslaitos” määrää homoja teloitettavaksi vain seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

        5.Laulaminen julkisesti on kielletty iranilaisilta naisilta. Heidän on pyydettävä siihen lupa viranomaisilta. Luvan saannin jälkeenkin he voivat esiintyä vain naisille.

        6.Naisilla pitää olla aviomiehensä lupa ulkomaanmatkoja varten. Yhä useammat naiset toivoisivat, että tämä lupa olisi kirjoitettu avioehtoon.

        7.Opinnot: naisilta on kielletty tiettyjen aineiden opiskelu kuten biologia, länsimainen kirjallisuus ja 75 muuta ainetta. Yliopistot perustelevat tätä sillä, että näillä aloilla naiset eivät voisi työllistyä.

        8.Avioeron pyytäminen koetaan iskuksi miehisyyttä kohtaan. Jos aviomies sattuisikin suostumaan eroon, prosessi on hyvin pitkä. Eroparit ohjataan avioliittoneuvojille. Heidän päämääränä on vähentää eroja, joiden määrä on noussut viime vuosina ennätyslukemiin.

        9.Halaaminen tai jopa kättely julkisesti on kielletty muiden kuin sukulaisten välillä. Esimerkiksi Iranin suurlähettiläs ei koskaan kättele Jenni Haukiota Linnan juhlissa.

        10.Iranissa ja erityisesti pääkaupungissa Teheranissa, jos nainen on ratissa huonosti tai ei ollenkaan hunnutettuna, Iranin hallinto saa takavarikoida hänen autonsa.

        11.Eron jälkeen mies saa lasten huoltajuuden yleensä aina tapauksissa, joissa poika on vähintään kaksivuotias ja tytär vähintään seitsemän. Nainen menettää kaikki oikeutensa lapsiin, jos hän menee uusiin naimisiin.

        12.Jos aviorikos paljastuu, siitä rangaistaan paria harvinaisen julmalla tavalla: paria kivitetään kunnes molemmat kuolevat. Iranissa kuitenkin tapahtuu paljon aviorikoksia, jotka pysyvät salassa.

        13.Miehet ja naiset eivät saa katsella urheilukilpailuja yhdessä.

        14.Aviovaimon on asuttava miehensä valitsemassa asunnossa, ellei hän ole saanut erityislupaa muuhun.

        15.Iranissa tytöt voi tuomita kuolemanrangaistukseen 9-vuotiaista alkaen, poikien ikäraja on 15 vuotta.

        16.Iranin lain mukaan, jos nainen kieltäytyy seksistä aviomiehensä kanssa, miehellä ei ole velvollisuutta elättää häntä. Tämä rangaistus on ankara, kun tiedetään että suurimmalla osalla iranilaisista naisista ei ole miehen myöntämää lupaa tehdä työtä.


    • Tarvitsetsilmälasit

      Itsetunto sikäli kunnossa , kun ovat kyykyttäneet naisia koko ikänsä, katkoneet kauloja ja raiskanneet ja imaami on heitä tästä vaan kehuskellut. Työnteon kanssa niin ja näin ei paljoa rasittanut, valmiille tulivat täälläkin. Komeita eivät ole oikeastaan, vain parturoituja ja turhamaisia, mikä on sitten varmaan sitä ihanaa, jos on tuntenut entuudestaan vain parturoimattomia miehiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe