Sinkut: Mitä haluaisit tehdä kumppanin kanssa?

ZoeA

Naispareille on kysely, jossa tiedustellaan, mitä he tekevät yhdessä vapaa-ajalla. Siitä innostuneena ajattelin laittaa sinkuille samanlaisen kyselyn koskien unelmien parisuhdetta.

- Miten haluaisitte käyttää yhteistä vapaa-aikaa kumppanienne kanssa?
- Haluaisitteko yhteisen harrastuksen? Jos, niin mikä se voisi olla?
- Haluaisitko löytää kumppanin, joka jo valmiiksi harrastaisi kyseistä harrastusta? Harrastatko sinä sitä? Voisitko opetella uuden harrastuksen? Voisitko opettaa kumppaniasi?
- Haluaisitteko osallistua yhdessä kumppaninne kanssa Setan tai vastaavan yhdistyksen tapahtumiin?
- Miten haluaisit viettää arkipäivien vapaita (esim. iltoja)?
- Miten haluaisit viettää vapaapäiviä (esim. viikonloppuja)?
- Miten haluaisit viettää lomia?
- Miten haluaisit viettää juhlapyhiä kuten joulua, uuttavuotta ja juhannusta?

30

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MommyToBe

      Olen 24-vuotias lesbo ja haaveilen löytäväni puolison, joka haluaa perustaa kanssani perheen. Haluaisin 2-4 lasta perheeseen, johon voisi lisäksi kuulua tukiperhelapsia tai sijoitettuja lapsia. Perhe on siis mun juttu. Haluaisin touhuta lasten kanssa, leipoa, tehdä lapsille vaatteita yms. Haaveilen löytäväni puolison, jolle perhe ja koti olisivat tärkeitä elämässä ja vapaa-aikaa vietettäisiin perheen kesken. En kaipaa erityisesti omia harrastuksia tai yhteisiä harrastuksia. Neulomisesta tykkään ja ruoanlaitto yhdessä olisi mukavaa. Perheessä voisi ehkä olla kissa tai koira.

    • HaaveitaHaaveita

      Haluaisin aika paljon seksiä ja vielä sitäkin enemmän hellyyttä. Levollista lepäämistä kylki kyljessä sohvalla telkkaria katsellen. Vanhana otettaisiin päivätorkkujakin lusikka-asennossa ja muutenkin.

      Olisi mukava, jos kotitöitä tehtäisiin yhdessä tai yhtäaikaisesti. Vaikka asuttaisiin erillään, olisi silti hyvä tehdä joitain kotiasioita yhdessä.

      Haluaisin keskustella joka päivä. Kuulumisista. Tuntemuksista. Siitä mitä pyörii mielessä ja mitä on päivän aikana tapahtunut. Ehkä illalla iltateen äärellä.

      Tahtoisin harrastaa yhdessä liikuntaa. Olisi tärkeää, että löytyisi (seksin lisäksi) jokin liikunnallinen juttu, jota voitaisiin tehdä yhdessä. Olkoon se vaikka kävely, geokätköily, kotijumppa, parivenyttely, joogatunnit, hiihto, pyöräily, kuntosali tai curling.

      Tahtoisin katsoa elokuvia ja televisio-ohjelmia. Niiden aikana tahtoisin pitää sinua sylissäsi ja olla sylissäsi. Käsi kädessä. Silitellen. Nauraisit miten paljon jännitän. Ihmettelisit miten lähelle tikahtumista voi itsensä nauraa. Välillä joutuisit komentamaan minua, että suljen suuni.

      Tahtoisin matkustaa kanssasi muihin maihin. Tahtoisin näyttää, mistä olen kiinnostunut ja nähdä sinun toiveitasi. Haluaisin liikuttua kanssasi maanosamme raakuuksista kertovissa museoissa ja nauttia maaosamme taiteilijoiden mestariteoksista. Haluaisin syödä kanssasi niin katuruokaa kuin fine diningia, nukkua öitä niin hostelleissa kuin tasokkaissa hotelleissa ja B&B-paikoissa.

      Haluaisin sinun olevan se, jolle kerron tärkeät asiani ensin. Lähiomaiseni, lohduttajani ja tukijani. Haluaisin olla sinun luotettu kuuntelija, tukija, tsemppaaja ja tarvittaessa hoitoa antava omainen. Tahtoisin olla sinulle rakkain ja tahtoisin sinun olevan sitä samaa minulle.

      • Höpsööntynyt__

        Tässä HaaveitaHaaveita-nimimerkin viestissä on paljon sellaisia juttuja, joita minäkin haluaisin...


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Tässä HaaveitaHaaveita-nimimerkin viestissä on paljon sellaisia juttuja, joita minäkin haluaisin...

        No, mainitaan pari asiaa... Tarvitsisin valokuvamallin valokuvauksen treenaamista varten. Mahdollinen kamerapelko ei haittaa yhtään, sillä uskon että se saataisiin taltutettua ajan ja harjoittelun kanssa. Olisi mukava käydä yhdessä erilaisissa kuvauksellisissa paikoissa näpsimässä kuvia. Tykkään myös laskettelemisesta ja oma hissipari olisi kiva juttu. Hississä on muuten mukava pussailla :-) Voin opettaa laskettelun saloja, jos laji ei ole ennestään tuttu. Käyn jonkun verran metsä- ja saariretkillä ja olisi mukavaa, jos sinne saisi jonkun sadetta ja luontoa pelkäämättömän ihmisen mukaan. Tarvitsisin myös koemaistelijan ja kriitikon omien kokkaus- ja grillaustaitojen kehittämiseen. Tykkään käydä testailemassa hyvin erilaisia ravintoloita ja kahviloita, eikä haittaisi jos olisi kokeilunhaluinen seuralainen mukana.


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        No, mainitaan pari asiaa... Tarvitsisin valokuvamallin valokuvauksen treenaamista varten. Mahdollinen kamerapelko ei haittaa yhtään, sillä uskon että se saataisiin taltutettua ajan ja harjoittelun kanssa. Olisi mukava käydä yhdessä erilaisissa kuvauksellisissa paikoissa näpsimässä kuvia. Tykkään myös laskettelemisesta ja oma hissipari olisi kiva juttu. Hississä on muuten mukava pussailla :-) Voin opettaa laskettelun saloja, jos laji ei ole ennestään tuttu. Käyn jonkun verran metsä- ja saariretkillä ja olisi mukavaa, jos sinne saisi jonkun sadetta ja luontoa pelkäämättömän ihmisen mukaan. Tarvitsisin myös koemaistelijan ja kriitikon omien kokkaus- ja grillaustaitojen kehittämiseen. Tykkään käydä testailemassa hyvin erilaisia ravintoloita ja kahviloita, eikä haittaisi jos olisi kokeilunhaluinen seuralainen mukana.

        Tykkään luonnosta, ulkona nukkumisesta ja minulla on keskinkertaiset erätaidot hallussa. Etenkin keväällä ja syksyllä on mukava nukkua teltassa, kun ei ole liian kuuma eikä kylmä ja luonnossa tapahtuu paljon. Kun raskaan työviikon jälkeen lähtee viikonloppuna yhdeksi tai kahdeksi yöksi luontoon, niin aivan varmasti unohtaa työasiat ja rentoutuu syvästi. Nukkuminen tapahtuu tietenkin tuplamakuupussissa, jossa kaksi henkilöä voi nukkua toisiinsa kietoutuneena. Illalla teltan ulkopuolella huhuilee pöllö, aamulla herätään pikkulintujen sirkutukseen. Saaristossa lokit ja muut vesilinnut pitävät vähän erilaista konserttia. Kesälläkin voi tietenkin retkeillä jonkin verran. Keskikesän yöttömän yön aikaan kannattaa suunnata metsälammelle, jossa voi uida yöllä ihan kahdestaan Eevan asussa. Mikään erityinen erähessu en ole. Takana on lapsuus ja nuoruus maaseudulla, missä partioporukoissa yövyttiin usein luonnossa. Olisi mukava, jos voisi joskus viedä oman kultamurun luontoon kokemaan jotain siitä, mitä on itse kokenut. Se olisi samalla win-win, koska yksin ei oikein huvita nukkua luonnossa. Päivisin kyllä käyn metsissä ja saarissa yksinkin. Jos kultamuru inhoaisi metsää, telttoja, makuupusseja, eräruokaa, hyttysiä, puskiin pissimisiä ja kaikkea muuta aiheeseen kuuluvaa, niin ei tämä asia olisi minulle kynnyskysymyskään. Pakko kuitenkin mainita, että kerran elokuussa makasin pääkaupunkiseudun saaressa (jonne olisi kiva mennä uudestaan) makuupussissa rantakalliolla ja katselin varmaan tunnin ajan perseidejä. Taivas oli täynnä tähdenlentoja! Se on yksi kauneimpia ja voimakkaimpia luontokokemuksiani ja ilman muuta haluaisin tarjota kullalleni sen saman, jos häntä kiinnostaisi. Jos kultani ei perustaisi eräolosuhteista, yrittäisin varmaankin viedä hänet Lappiin iglu-hotelliin katsomaan revontulia. https://yle.fi/uutiset/3-9461125


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Tykkään luonnosta, ulkona nukkumisesta ja minulla on keskinkertaiset erätaidot hallussa. Etenkin keväällä ja syksyllä on mukava nukkua teltassa, kun ei ole liian kuuma eikä kylmä ja luonnossa tapahtuu paljon. Kun raskaan työviikon jälkeen lähtee viikonloppuna yhdeksi tai kahdeksi yöksi luontoon, niin aivan varmasti unohtaa työasiat ja rentoutuu syvästi. Nukkuminen tapahtuu tietenkin tuplamakuupussissa, jossa kaksi henkilöä voi nukkua toisiinsa kietoutuneena. Illalla teltan ulkopuolella huhuilee pöllö, aamulla herätään pikkulintujen sirkutukseen. Saaristossa lokit ja muut vesilinnut pitävät vähän erilaista konserttia. Kesälläkin voi tietenkin retkeillä jonkin verran. Keskikesän yöttömän yön aikaan kannattaa suunnata metsälammelle, jossa voi uida yöllä ihan kahdestaan Eevan asussa. Mikään erityinen erähessu en ole. Takana on lapsuus ja nuoruus maaseudulla, missä partioporukoissa yövyttiin usein luonnossa. Olisi mukava, jos voisi joskus viedä oman kultamurun luontoon kokemaan jotain siitä, mitä on itse kokenut. Se olisi samalla win-win, koska yksin ei oikein huvita nukkua luonnossa. Päivisin kyllä käyn metsissä ja saarissa yksinkin. Jos kultamuru inhoaisi metsää, telttoja, makuupusseja, eräruokaa, hyttysiä, puskiin pissimisiä ja kaikkea muuta aiheeseen kuuluvaa, niin ei tämä asia olisi minulle kynnyskysymyskään. Pakko kuitenkin mainita, että kerran elokuussa makasin pääkaupunkiseudun saaressa (jonne olisi kiva mennä uudestaan) makuupussissa rantakalliolla ja katselin varmaan tunnin ajan perseidejä. Taivas oli täynnä tähdenlentoja! Se on yksi kauneimpia ja voimakkaimpia luontokokemuksiani ja ilman muuta haluaisin tarjota kullalleni sen saman, jos häntä kiinnostaisi. Jos kultani ei perustaisi eräolosuhteista, yrittäisin varmaankin viedä hänet Lappiin iglu-hotelliin katsomaan revontulia. https://yle.fi/uutiset/3-9461125

        Tuossa vielä tunnelmakuva, jonka löysin netistä: http://digi-kuva.fi/valokuvaus/tahtikuvat/meteoriparvia-kuvaamaan


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Tuossa vielä tunnelmakuva, jonka löysin netistä: http://digi-kuva.fi/valokuvaus/tahtikuvat/meteoriparvia-kuvaamaan

        Matot pitäisi pestä. Se onnistuisi Helsingin matonpesupaikassa (esim. Töölö tai Laru), jonne voisi ottaa eväät mukaan. Ehkä jopa hieman viiniä kohottamaan tunnelmaa. Olisipa ihanaa, jos olisi aurinkoinen poutasää ja Ihana Nainen matonpesuseurana. No, ei ole edes aurinkoista poutasäätä, joten se siitä... :-(


    • Höpsööntynyt__

      Haluaisin tehdä paljonkin, mutta en taida kehdata täällä paljastaa.

      Olen epävakaan juhannuksen aikaan siivoillut kotiani, pakannut tavaraa kirpparille ja miettinyt miten kaunistaa kotia pienillä jutuilla. Löysin kaapeistani hämmentävän kokoelman erilaisia huopia ja vilttejä. Mietin mitä niistä säilyttäisin ja mitä pistäisin kierrätykseen. Mietin milloin vilttejä ylipäätään käytetään. Mieleeni tuli flunssainen Ihana Nainen. (Vaikka hän onkin sellainen hyvinvointilehtien mallityyppi, että varmaan bakteerit ja viruksetkin paranevat hänet tavatessaan.) Jos hän kuitenkin joskus olisi flunssassa, niin laittaisin kaikista lämpimimmät villasukat hänen ihaniin jalkoihinsa (erityisesti nilkat ovat kauniit, varpaita en ole nähnyt), määräisin hänet sohvalle lepäämään, peittelisin hänet pehmeimmällä viltillä ja keittäisin kuumaa mustaherukkamehua. Karsin siis kaksi sinänsä muodikasta ja arvokasta lahjavilttiä, koska ne ovat järkyttävän karheita. Pehmeimmät viltit säilytetään.

    • Sama_RRRR_KuinAiemminkin

      Oman rakkaan kanssahan voisi tehdä ihan mitä vaan ! Piiiitkän suhteen jälkeen kun todella on yksin ja on yksinäinen, kaikki asiatkin joita päässään pyörittelee joutuu pyörittelemään yksin :( On isoja päätöksiä tehtävänä ja pieniä arkipäivän asioita.
      Pärjään yksin, olen enemmän tai vähemmän hoitanut omat asiani jo yläasteikäisestä, olen itsenäinen MUTTA vaikka pärjäänkin näin, en sitä halua. Haluan toisen olevan läsnä, eikä pelkästään fyysisesti saman katon alla !
      Niin joo, piti puhua harrastuksista ... Itse tykkään duunata kaikkia ns. "miesten juttuja" (HUOM. Oma kantani on, että mikään työ tai harrastus ei ole sukupuolisidonnainen)
      Meillä oli exän kanssa niin, että hän hoiti kokkauksen, kukkiakin tykkäsi kasvatella, välillä riehui kasvimaalla, ym. Mä sitten tein autojuttuja, pidin yhteyksiä 'ulkomaailmaan', siis viralliset tahot & kaverit. Matkusteltiin paljon, ei mitään kalliita sviittejä mutta ei myöskään telttamajoituksia. Oli myös lemmikkieläimiä muutama kappale kerrallaan.
      Luonto on itselle tärkeä, ja eläimet & niiden hyvinvointi.
      Kaksipyöräisillä liikuttiin kesällä, talvella autoiltiin. Mitä mä haluaisin harrastaa, niin ekana tulee mieleen moottoriurheilu, esim. alamäkiajo fillarilla, seinäkiipeily. Sitten taas, kahvihetki kullan kanssa, soutelu tai ihan tv:n tuijottaminen on ok :)
      Oikeastaan mua kiinnostaa enemmän, mitä HÄN haluaisi tehdä, harrastaa, jms. Kaikki tarvitsee vaan toisen puoliskon, mieluusti naisellisen. Tai sanotaan, naisellisemman kuin mä itse.
      Jos löytyy rehtiyttä, aitoutta, huumorintajua, keskustelutaitoa ja empatiakykyä, niin JUURI SINÄ se voisit olla 💕 En kaipaa itselleni kuitenkaan ruuanlaittajaa tai siivoojaa, vaan ihan tasavertaisen kumppanin ... Jota voisi sitten hemmotella pikku runoilla, kukilla, tai millä vaan :)
      Olen 45 (vielä on aikaa pyöreisiin), mutta veikkaanpa että kun/jos tutustut muhun, sulle ei jää minkäänlaista muumimammamielleyhtymää :D Tai siis takaan sen. Sulle mulla ei ole ikärajoja ! Tosin, äitihahmoksi musta ei sulle ole, mutta lapsi ei sinänsä ole mitään poissulkeva juttu, yhteinen tai ei. Kun vaan sun edelliset parisuhdedraamat on jätetty jo taakse.

      Laita @-postia - [email protected]

    • SoftlySweetly

      Olen itse melko aktiivinen ja urheilullinen ihminen, joten olisi mukava jos yhdessä voisi urheilla ja liikkua ulkona. Ei mitään rankkoja treenejä välttämättä, mutta käydä vaikka lenkeillä pyöräillen tai jalkaisin. Pidän ulkoilmassa oleilusta, patikoinnista, marjastamisesta, kalastuksesta jne. Jos ei nappaa niin vaikka sorsien syöttämistä tai kävelyä puistoon, jossa voisi rauhassa istuskella ja ihmetellä.
      Olen avoin kyllä melko kaikelle ja tietenkin kumppanin harrastukset ja mielenkiinnot haluaisin jakaa, jos hän vain haluaa näin. Aina on mukava oppia ja touhuta jotakin uutta :)

      Kotosalla olisi mukava kokkailla yhdessä, kuunnella musiikkia ja vaikka tanssiakin yhdessä. Olla hyviä toisillemme, helliä ja osoittaa rakkautta pienillä arkipäiväisillä asioilla. Katsella joskus elokuvia, vaikka itse en suoranaisesti mikään ruutuihminen ole. Ihan peruseloa, ylä- ja alamäkineen.
      Käydä välillä taidenäyttelyissä, runoilloissa, ravintoloissa ja kirppistelemässä. Sellaisesta minä haaveilen.

      • Enkehtaaomallanickillä

        Awwwww.... Olet unelmieni nainen, paitsi että listastasi puuttuu... ...tämä:
        https://fi.pinterest.com/pin/426012445975345532/

        Ps. Muutkaan eivät juuri seksiä ja hellyyttä maininneet. Minä tarkastin tänään kynttilänjalkani ja aion ostaa muutamia uusia kynttilöitä ihan vaan siltä varalta, että joskus pääsisin järjestämään romanttista iltaa...


      • Enkehtaaomallanickillä
        Enkehtaaomallanickillä kirjoitti:

        Awwwww.... Olet unelmieni nainen, paitsi että listastasi puuttuu... ...tämä:
        https://fi.pinterest.com/pin/426012445975345532/

        Ps. Muutkaan eivät juuri seksiä ja hellyyttä maininneet. Minä tarkastin tänään kynttilänjalkani ja aion ostaa muutamia uusia kynttilöitä ihan vaan siltä varalta, että joskus pääsisin järjestämään romanttista iltaa...

        Sorry, olihan sulla sentään toi 'helliä'-sana :-)


    • Llunanannaa

      Oonko mä ainoa , joka haluaa viettää säänöllisiä kauneusiltoja oman rakkaan kanssa? Mahdollisesti ensin saunomista, manikyyrejä ja pedikyyrejä kotona, kuorintoja, kasvonaamioita ja vastaavia. Jo teininä laiteltiin bestiksen kanssa toistemme kynsiä ja tehtiin kampauksia. Tykkäsin silloin ja tykkään vieläkin. Yhden eksän kanssa hoideltiin jopa toistemme häpykampaukset ;) Ihanaa on myös käydä kauneushoitoloissa yhdessä, etsiä ja kokeilla uutta kosmetiikkaa tai testailla hajuvesiä hajuvesiosastolla. Kauneusiltoina juodaan ihanasti haudutettua teetä ja syödään oikein kauniit leivokset. Pöydällä on kukkia ja kynttilöitä ja taustalla soi sopivan lällyä musiikkia ;)

      • Helga2

        Nyt mun kyllä täytyy sanoa, että musta et sais seuraa kauneusiltoihisi. Pidän kynnet lyhyinä, mutta siihen se jää. Ihan suorastaan ällistytti tämä sun viestis, mutta aina näköjään oppii uutta. Meitä on moneen junaan ja hyvä niin.


      • Buttte

      • Höpsööntynyt__

        Kauneusillat kiinnostaisivat minua! Olen joskus tehnyt jalkahoitoja muille, vaikka minulla ei siihen koulutusta olekaan. Myös naamiot, kuorinnat, manikyyrit, kynsilakat ja vastaavat kiinnostavat.

        Perinteisen selänpesun sijasta voisin tehdä koko kehon kevyen hieronnan ja kuorinnan kuorintahanskoilla. Sitten hellä huuhtelu ja kuivaus pehmeällä pyyhkeellä. Lopuksi rasvaus hyväntuoksuisella kosteusvoiteella ;-) Minulta löytyy jo kaikki tarvikkeet ja saunavuoro on torstai-iltaisin näköalasaunassa elokuun alusta lähtien. Löytyisikö kauneuskaveria?


      • Paikathiemanjumissa

        Hieronta olisi mukavan rentouttavaa,mutta asut liian kaukana.


      • Höpsööntynyt__
        Paikathiemanjumissa kirjoitti:

        Hieronta olisi mukavan rentouttavaa,mutta asut liian kaukana.

        No, ehkä löydät jonkun lähempää. Minä saunon kyllä ihan sujuvasti yksinkin, mutta olisihan se mukavampaa - vaikkapa erään Ihanan Naisen kanssa. Byääh... Taidan olla ikävissäni.

        Toivon kaikille palstalla liikkujille parinlöytämis- tai parinpitämisonnea <3


    • envastustele___

      Haluan paljon kiihkeää lesboseksiä ja -hellyyttä! Ja kaikki muukin käy, paitsi koirat ja bisnesluokka!

      • Buttte

        :D Kiva että täällä saa pitkästä aikaa nauraakin!


      • PaljonRakkautta

        Öö, miksi ei bisnesluokka ? :D


        Itse haluaisin paljon molemminpuolista rakkautta, välittämistä, paljon hellyyttä, kiihkeää rakastelua, romantiikkaa ja myös älykästä keskusteluseuraa, kaikki muukin kelpaa paitsi ei kimppaseksi, kalastaminen ja kalaruoka:)


      • Helga2
        PaljonRakkautta kirjoitti:

        Öö, miksi ei bisnesluokka ? :D


        Itse haluaisin paljon molemminpuolista rakkautta, välittämistä, paljon hellyyttä, kiihkeää rakastelua, romantiikkaa ja myös älykästä keskusteluseuraa, kaikki muukin kelpaa paitsi ei kimppaseksi, kalastaminen ja kalaruoka:)

        Sinulla on samanlaisia haluja kuin minullakin, mutta kalaruoat kelpaavat hyvin ja joskus erittäin harvoin jopa itsekin kalastan. Kimppaseksi ei minullekaan käy, ei myöskään anaalijutut, eikä SM, eikä... No, olenpa nyt negatiivinen. Periaatteessa olen kyllä kaikkiruokainen.

        Täällä ei ole mainittu penkkiurheilua. Mielelläni katsoisin naiseni kanssa telkkarista urheilua ja naiaten joukkueurheilua kävisin mielellään katsomassa paikan päälläkin.


    • Haaveilen_sinusta

      Haluaisin kokkailla kanssasi, leipoa sinulle jotain hyvää. Katsoa kivaa leffaa kainalossasi tai sinä minun. Puhua kanssasi kaikesta, haaveilla tulevasta. Touhuta, muksujen kanssa, ulkoillen, pelaten lautapelejä. Liikkua kanssasi lenkkeillen, fillaroiden, fresbeegolffaten. Ja jos sinä pelaisit jotain, haluaisin olla pelejäsi katsomassa ja pelien jälkeen hieroa kipeitä lihaksiasi ja tehdä sinulle hyvää iltapalaa. Haluaisin opetella laskettelemasn, jos sinä opettaisit minua. Rakastella kanssasi hellästi ja kiihkeästi, olla lähellä ja kertoa miten rakastan sinua. Vanheta kanssasi, kokea ilot ja surut kanssasi, toinen toistamme aina niissä tukien. Kiikkua vanhana kanssasi tuplakiikussa.

      • Höpsööntynyt__

        Tässä on kaikenlaista, jota minäkin haluaisin. Joskaan omat muksut eivät ole toivomuslistalla, mutta hoitolapsien kanssa viihdyn yleensä hyvin. Pelit eivät ole koskaan olleet minun juttu, paitsi peruskoulun liikuntatunneilla, missä enemmistö tytöistä oli niin surkeita. Kovempiin porukoihin jouduttuani palloilu ei sitten olekaan enää kiinnostanut, mutta hieronta kelpaisi jonkun muun liikunnan perään :-) Kaikkea muuta kiitos kyllä!


    • mooon98

      Haluan viettää aikaa yhdessä ja tarvitsen paljon paljon hellyyttä. Yhteinen tulevaisuus; yhteinen elämä ja koti ja perhe joskus aikanaan. Yhteiset harrastukset ja kiinnostuksenkohteet lähentäisi tietenkin, tykkään viettää aikaa luonnossa ja ulkona ja olen urheilullinen, mutta viihdyn myös sisällä tekemättä mitään. Siinäpä ehkä ne tärkeimmät. Tarkemmin voin kertoa kiinnostuneille :p

      [email protected]

    • TillsammansS

      Täällä on tänään leiskunut keskustelu yhteen muuttamisesta. Kyseisessä keskustelussa moni kirjoitti, että heillä on ihan erilaiset maut ja asunnon etsiminen sekä sisustaminen on vaikeaa. Minä taas olen ajatellut, että yhteisen kodin perustaminen voisi olla mielenkiintoista. Joutuisi tutustumaan entistä syvällisemmin omiin ja toisen makumieltymyksiin ja ostoperusteisiin. Yhdessä voisi selata sisustuskirjoja, -lehtiä ja -blogeja. Enkä tehtäisiin yhdessä pikkuremppaa, tuunattaisiin huonekaluja tai tehtäisiin esim. verhoja mittojen mukaan. Tai mentäisiin kirpparille myymään liikoja tavaroita, ehkä pidettäisiin nettikirpputoria. Tai saalistettaisiin kirpparilta tai ostomyyntiliikkeistä omaan kotiin jotain kaunista. Riideltäisiin ja opeteltaisiin kompromissien tekoa. Jännitettäisiin yhteen muuttamista. Pohdittaisiin ihmisten reaktioita. Pidettäisiin ehkä tuparit. Ihmeteltäisiin toisen kummallisia pikkutapoja. Heiteltäisiin inside-vitsejä. Oltaisiin molemmat läsnä silloinkin, kun on sairaus päällä, pinna kireällä tai haluaisi olla yksin. Lähetettäisiin yhteiset joulukortit ja päästettäisiin naapurinlapset virpomaan.

      • Höpsööntynyt__

        Kuulostipa mukavalta. Toivottavasti löydät itsellesi naisen, jonka kanssa voisit noita toteuttaa.


    • Oksennusyök

      Hyi hemmetti mitä porukkaa täälläkin. Tulee väistämättä tosi paha ja katkera mieli näistä.

      Niin feikkiä, niin feikkiä.

      • Huu-

        No eihän tää on niin söpöö!


    • Höpsööntynyt__

      "- Miten haluaisit viettää juhlapyhiä kuten joulua, uuttavuotta ja juhannusta?"

      En ole kauhean fanaattinen juhlapyhien viettäjä, mutta kyllä vuoden kierto on mielestäni jotenkin kiva huomioida. Olen tavannut viettää juhlapyhiä eri tavoin. Olen välillä ollut ihan yksin ja linnoittautunut hyvien kirjojen, leffojen ja herkkujen ääreen. Välillä olen viettänyt juhlapyhiä kahdestaan seurustelukumppanin kanssa. Joskus olen ollut omien tai kumppanin perheen kanssa. Matkallakin olen ollut yksin tai jonkun kanssa. Eli sitä sun tätä. Ei minua haittaisi, vaikka tällainen vaihteleva linja jatkuisi. Joitain yhteisiä perinteitäkin voisi luoda. Olen jonkin sortin jouluhullu ja valmistelen joulua jo marraskuun lopusta lähtien. Olisi hyvä, jos kumppani sietäisi piparkakkumausteiden ja glögin tuoksua, joululauluja, joulukorttiaskartelua ja positiivista joulustressiä. Vastaavasti olen valmis sietämään jotain kumppanin höyrypäisyyksiä, jos sellaisia on.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe