Kyllä haluaisin olla kainalossasi

vanhempi mies, ja olen satavarma siitä, että jos näkisimme, halaisin ja tahtoisin suudella sinua.
Se näkeminen vaan pelottaa. Entäs jos näemme vain kerran? Minä rakastun, sinä et tunne mitään ja et halua enää nähdä.. Sitä pelkään...........
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aloitus oli siis itseäni huomattavasti vanhemmalle(ei vanhalle) miehelle.
En usko, että hän kuuntelee tuollaista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jospa nyt kuitenkin haluaisin sut???? Mitäs siitä ajattelet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
En usko, että haluaa.
Se on utopiaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Laita jotain vihjettä!? Ajattelen samoin kuin ap yhdestä miehestä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten paljon vanhempi??
Ilmianna
Jaa
Ei ole Elina pelkoa ettenkö huolisi sinua!:-) Milloin mennään kahville? Paikkaehdotuksia odotellessa. Sähköposti exotm71@gmail.com odottaa viestiä.
Ilmianna
Jaa
jos miä niin en päästäis sinua enää pois viereltäni ,t;matti
Ilmianna
Jaa
Riski kannattaa ottaa, sillä et sinä muutoin pääse tavoitteeseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos ei mitään tee niin ei mitään saa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä lähinnä mietin onko se järkevää. Sä oot kympin tyttö. Hieman paheellinen mut hyvä niin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Laittaisitko jotain viheitä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pe-la yö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuu kainaloon, soita summeria niin avaan oven sulle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei summeri soinut, oisin herännyt kyllä. Riskei on otettava jos jotain haluaa! ;) https://www.youtube.com/watch?v=lPyFevEy3Fw
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nukut sit omalla puolellas
Ilmianna
Jaa
Olen ihastunu. Olen setämies.
Ilmianna
Jaa
Minulle käy nuorempi söpö nainen ja suhdekkin,vastaile jukkap9@luukku.com ja jonkinlaista kuvausta itsestäsi ja missä olet
Ilmianna
Jaa
Eli siis. Sinä pelkäät niin paljon että mitään mahdollisuutta emme saa. Minä taas yritän arvailla että kukahan siellä. Vaikeaa minunkaan on tuolta pohjalta toimia, ymmärrät varmaan jos mietit vielä kerran.
Ilmianna
Jaa
Hei toivottavasti pääset miehen kainaloon... Itsekin kaipailen vanhempaa miestä joka on toisaalla ja ehkäpä naisseurassa ota hänestä selvää... mut en jaksa murehtia. Juhannus tulee ja ajatukset on lämpimät...
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kyllä haluaisin olla kainalossasi

vanhempi mies, ja olen satavarma siitä, että jos näkisimme, halaisin ja tahtoisin suudella sinua.
Se näkeminen vaan pelottaa. Entäs jos näemme vain kerran? Minä rakastun, sinä et tunne mitään ja et halua enää nähdä.. Sitä pelkään...........

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta