Virallinen vahvistus väitteeni että pattaya on

Numeromies

maailman vaarallisin Suomalaisen suosima lomakohde, kuten olen vuoden päivät toistuvasti kirjoitellut.... Thaimaata vaarallisempia on vain jotkut afrikan maat.

World Economic Forum julkaisi hiljattain maailmanlaajuisen tutkimuksen, jossa vertailtiin maita sen suhteen miten turvallisia ne ovat matkailijoille. Thaimaa sijoittui 136 tutkitun maan joukossa sijalle 116 eli vain 19 maailman maata on tuon World Economicin mukaan turvattomampia matkailijoille. Miten Pattaya sijoittuisi thaikkulan sisäisessä eri lomakohteiden vastaavassa tutkimuksessa?

Suomi muuten sijoittui tuossa WEF tutkimuksessa sijalle 1 maailman turvallisimpana maana matkailijalle.

11

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MatkaMikkoTampereelta

      Kaikki tietävät, että Thaimaan matkailukohteista vaarallisin on Hua Hin, jossa järisyttävät pommi-iskut ovat normaalia arkea. Muista Hua Hinin vaaroista en nyt kirjoita, koska lista niistä olisi niin monisivuinen, että en uhraa aikaani siihen.
      Vain Pattayan hellässä huomassa voivat kaikki matkailijat olla aina täysin turvassa.

      • Numeromies

        Niin tietysti hua hin on samaa maailman sarjaa kuin pariisi, lontoo... muuten resuperse on erittäin kyseenalaista jauhaa paskaa Hua hinin pommi uhasta, koska useassa Thaimaan kaupungeissa on pamahdellut, on vain ajankysymys milloin pamahtaa, pattayalla tai helsingissä, eikö siellaisella pitäisi ilkkua, todistat tuollaisella kirjoituksella olevasi hieman jälkeenjäänyt, siis tyyppillinen rattayapoju,olet sinä resuperse... reppana.


    • TaxiTeroJkl

      Vahvaa näyttöä pattayan surkeudusta, tuonneko viet lapsesi...

    • bangkokinasukki

      Mua ei kiinnosta pattaya eikä hua hin, mutta miten pattaya on vaarallisempi kuin hua hin siellä on jo pommit paukkuneet kun taas pattayalla ei.
      Bangkok on paljon vaarallisempi kuin kumpikaan noista paikoista ,minä sentään asun täällä eikä minua pelota.
      Sinulla on vaan sairas pattaya fobia josta saamme lukea päivittäin.
      Miksi väität käyväsi siellä 6 x vuodessa jos on niin vaarallinen itse käyn ehkä kerran vuodessa vaikka ei ole kuin reilu 1,5 h matka.
      Minusta pattaya on vaan bangkokkiin verrattuna melko tylsä.
      Täältä saa oikeasti kaikkea mitä haluaa ja täällä löytyy kaikkea.
      ps. pidä vaikka viikon netti tauko jos pystyt luulis sulla olevan muutakin tekemistä.

      • Numeromies

        Hieman järkikäteen, tuossa tutkimuksessa todetaan että Thaimaa on hyvin vaarallinen matkakohde, vaarallisempia on vain muutamat afrikan maat, herää kysymys jos pattaya on suurin matkakohde, niin eikö ne ongelmatkin tule silloin nimenomaan pattayalta.., Tätähän ole yrittänyt selittää vuoden, mutta nyt tuli tutkittua tietoa.


    • PippelisPuppelis

      Katsotaanpa sallitaanko minun kirjoitukseni, mutta rohkenen kokeilla.

      Mikä on vaarallista ja mikä ei, sekä missä on vaarallista missä ei on mun mielestä sairasta jauhaa ainakin tällä tavalla.

      Juttu on ensinnäkin suomen osaltase MUN mielestä, että viranomaiset vähättelevät, tosin onhan juuri nostettu luokitusta, mutta mitä se lienee käytännössä tarkoittavan.
      Totuus kuitenkin on että Suomesta on lähtenyt noihin puuhiin useita henkilöitä ja ainakin poliisin julakisemien tietojen mukaan varsin lähelle johtoryhmää.
      Myös suomessa on viranomaisilta kateissa tuhansia ns. pakolaisia.

      MUN MIELESTÄ suomessa voi poksahtaa koska tahansa ja missä tahansa, jos joku vaan niin päättää tehdä.

      Mitä tulee poksahduksiin BKK:n ainakin sielä yhdellä nurkalla jossa mun vaimo aina käy polvistumassa kun ohi kuljetaan, Pattayalla kuin myös Hua Hinissä ym. missä tahansa, kukaan ei tiedä mitä ja missä seuraavan kerran.

      Selväähän se on että on ihan pönttöö selittää että joku pelkää jossain, mutta vois sitä sen verran aikuistua, että asiasta keskusteltais asiallisemminkin kuin tuon vitun Maijan tavoin.

      TÄMÄ HUUTO MAIJALLE !!!!!!!!

      • sellaisetveljekset

        Resuperseveljekset Lerppa ja PippelispPuppelis vuoronperään kommentoivat juttuja, sitä se jakomielitautisuus teettää. Yhdestä tulee monipersoonahäirikkö palstoille.


      • Numeromies

        Resuperse paskanjauhamisesi ei muuta sitä tosiasiaa että Pattaya on yksi maailman vaarallisempia turistikohteita, se on nyt todistettu 100% luotettavuudella, eikö vain reppana.


      • PippelisPuppelis
        sellaisetveljekset kirjoitti:

        Resuperseveljekset Lerppa ja PippelispPuppelis vuoronperään kommentoivat juttuja, sitä se jakomielitautisuus teettää. Yhdestä tulee monipersoonahäirikkö palstoille.

        JUURI TUOTA ARVOISA PATTAYA YÖKKI TOTUUSTARKKAILIJA MAIJA TARKOITAN......

        TÄYSIN SAMA MISTÄ KESKUSTELLAAN......

        TÄYSIN YHDENTEKEVÄÄ MIKÄ ON SIIS KESKUSTELUN ASIASISÄLTÖ......

        SINÄ KANNAT KORTESI KEKOON JUTUILLA MILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ KESKUSTELUN KANSSA.......

        VAAN SINUN TARKOITUKSESI ON RIIDELLÄ, KUTEN NYT RESUPERSEVELJES-JUTULLASI.

        O N K O K Y K Y Ä K E S K U S T E L L A T E R R O R I S T I E N U H A S T A ?????

        A S I A N M U K A I S E S T I ?????????


    • Gdhfhhgg

      Vaaramlllinen kenelle?

      Jos Pattaya on maailman vaarallisin kohde niin sittenhän sitä uskaltaa matkustaa ihan mihin vain.

      Harvassa paikassa tuntuu niin turvalliselta kuin Pattayalla, jossa olen käynyt 8 kertaa ja ikinä ei ole vielä ollut pienintäkään ongelmaa.

    • Gdhfhhgg

      Vaaramlllinen kenelle?

      Jos Pattaya on maailman vaarallisin kohde niin sittenhän sitä uskaltaa matkustaa ihan mihin vain.

      Harvassa paikassa tuntuu niin turvalliselta kuin Pattayalla, jossa olen käynyt 8 kertaa ja ikinä ei ole vielä ollut pienintäkään ongelmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe