JEDIT MEDITOIVAT AINA EMME OLE KOSKAAN LOPETTANEET

KARSJEDIMESTARI

Täällä on levitelty valheellsita tietoa että jedit, eivät meditoi enöä ikinö näni sei rotdellisuudessa ole me meditoimme yhä kaikki jedit medioitvat iana emme pidä edes taukoja päivinä vaan joka päivä meditoimme mointa tuntia. Syvällisessä meditaatiossa ja jevyessä eikä vapaa-päiviö ole koskaan niitö ei tarvii jos on kehittyy meditaatiossa se ei tunnu enää rsskaalta jos tuntuu raskaalta ei ole vileä löytänyt taitoia ei bielä osaa meditatoida hyvin tai ollenkaan.

jotkut zen buiddhalaiset on viettänyt päiviä viikloja, jopa kuukausia meditaatiossa tämäkään ei oel jedeille mahdotonta. Johannes kastaja vietti 40 päivää meditaatiossa erämaassa Jeesus vietti myös 40 päivää kuumassa jak uivassa eirämaassa meditoiden kohtasi siellä pimeän puolen raamatun mukan saatanan,

MEditaatio ei ole työtä, ei raskasta, ei hankalaa tai vaikeaa, meditaatio ei ole kauheaa tai epmukavaa tai mahdotionta tai yms. ollenkaan jos on kehittynyt siinä pitöää oppia sen taito ja ymmärtää se hyvin että voi meditoida hyvin. Myönnettäöön etä alussa jokaisella on lähes piikkeuksetta hankaluuksia mutta yleensä vain lieviä ja helppoja raivta tieltä kunnes pääsee vauhtiin.

Nyt selitän meditaatiosta ja meditaation eri tasoista se kuuluu tähän mukaan.

Meditaatio tasot mitä on meditaatio moni sanoo eteei oo koskáan meditoinut mutta oikeasti on tietämättään ehkä.

eli tasot keskittyminen, syväkeskittyminen tässä tilssa me jedit taistellaan . mietiskely , syvämietiskely, erittäin sývämietiskely , näissä tiloidssa me jedit pohdiskellaan´ rukoilukin on erään lainen meditaatio muoto , kevytmielenhiljaiasuus , mielenhiljaisuus , syvämielenhiljaisuus , todellasyvä miélenhiljaiuus , kevyt nirvana, nirvana , syvänirvana , todella syvä nirvana ,täydellinen syvä nirvana miltä se tuntuu no vain sonoa siitä jotain se on kuin olísi yhtä aikaa maanpäällä ja taivaallsella tasolla . Nämä tilat vaatii erttäin vahvan maadoituksen äitimaahan niin júuret äitimaahan kun ketjut äitimaan kristalliluoliin . Ettei irtoa kehostaan siihen ei pidä pyrkiä se on vaarallista ja siinä voi pahimnmassa tapauksessa kuolla itse oon hakenut äänen kanssa ex tyttöystävän takaisin taivaan tähtirtilta , hänen kuolemansa oli muutamien minuuttien päässä samassa yhteydessä pelastin erään toisen hengen joka irtosi myös kehostaan . Ja on tärkeää kun nostaa voimaa suuremmksi niin jos tavallsessa ei meditaatio tilassa tuntee olevansa kuin meditaatiotilassa pitää lujittaa välittömästi maadoitusta .

Tietoisesaa unessa liikumme sieluna mutta siellä pitää olla soturi miksi sitä en tässä ketjussa selitä.

keskittyminen voi olla aluksi hankalaa mutta se riippuu ihan siitä kuinka syvään meditaatio tilaan sinä pääset meditaation tasoja perus taso keskittyminen tässä tilassa jeditaistelee ja voima virtaa vahvana , seuraava tila on mietiskely tässä tlassa voit mietiskellä <asiota jotka sinun pitää ratkasta , perusmeditaatio , tämän jälkeen tulee sitten se nirvana tila paradais tila. eli tila jossa olet yhtäaikaa taivassa ja maanpäällä . Ja voi olla joskus että, joku ei malttaisi o,lenkaan lopettaa tätä syvintä meditaatio tilaa mutta tähänkin vaaditaan kurinalaisuutta ,.kun olet 3 tuntia ollut nirvanassa eli syvässä meditaatiossa pitää palata normaali tilaan . hitaasti takasin .

mutta tärkeää on tämä jos sulla tulee tämä itzsensä ulkopuolinen olo muussa ku syvässä meditaatiossa on syytä maadottaa itsensä hyvin eli oon tän puhunut aiemminkin eli ¨mene meditaatio tilaan kiinnitä itseesi ketjut kaksi laskenemielessäsi äitimaan kristallliluoliin ja kiinnitä ketjut sinne.
'
ja toistat tämän niin monta kertaa kun huomaat että meditiivinen olo on kadonnut normaali tilassa ollessa.

eikä mikään kappele muutu läpinäkymättömäksi . eli Jos et ole maadoittanut itseäsi ollenkaan vielä se kannattaa tehdä nyt.

ja se tila jota sinä väitit humalatilankaltaiseksi on syvä nirvana onnen tila syvän rauhantila siinä tilasa oot yhtäaikaa tässä ja taivasmaailmassa yhtä voimankanssa yhtä myös taivaan kanssa eli se on tila jossa tunnet olevsi itsesi ulkopuolella ,eli katsot maailmaa kaksin silmin silmiolläsi ja ulkpuolella ollen . olet yhtäaikaa taivasmaailmassa ja tässä maailmassa . Siinä tilassa pitää osata olla kurin alainen. Aloittelijan eo pidä tähän tilaan pitkäksi aikaa jäädä 15 minuuttia enintään . pikku hiljaa voi lisätä tässä tilassa oloa 30 minuuttiin , tuntiin ja 3 tuntiin .

mainitaan vielä että , kannattaa kasvataa myös juuret äitimaan.

ja lisätään vielä se että , ilman maadoitusta voi myös käydä niin että irtoat kehostasi irti . ja palaaminen kehoon ei ole aina ihan simppelijutta päivä tajunnassa valonsoturi likkuu sieluna yöllä nukkuessa siinä maailmassa on sitten myös läsnä enkelit sekä demonit eli ennen kun , tähän tietoiseen eli meditiivisen unen maailmaam menee kannattaa opiskella soturitaidot olla tehtynä miekka valosapeli tai wiccalla taikasauva.

Ja silloin täytyy olla valmis soturi vain silloin olet, demoneita ja pimeydenolentoja voimakkaampi valonvoimanvaltiaana väkevänä valonkantajana.

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KARSJEDIMESTARI

      ps kannataa myös muistaa se kun ,kerran olet valon soturi olet sitä <aina . ei ole stop nappulaa jota kääntää ja sanoa mä en tykkää mä haluun lopettaa , Jedeillä on sanonta ku kerran oon jedi oot sitä aina.


      Kun ekan kerran olet listinyt demonin tietoisessa unessa eli meditiiuvisessä unessa jota voi valonsoturina välttää.

      Olet sitten Wicca tai jedi tái muu velho.

      olet noussut pimeyden yläpuolelle ja he tietävät myös sen : Tulet saamaan aina silloin tällöin vastaan pimeyden demonien ym pimeydenolöentojen hyökkäksiä. Et koskaan voi teitää milloin joka yö pitää olla valmis taisteluun . Eli pukea mielessä päälle viitta ja valosapeli tai muu miekka tai taikasauva taskuun jos oot Wicca.

      itse oon tähän mennessä listinyt satoja demoneita ja pimeyden olentoja.

      Tätä on valonsoturin yö elämä unessa jedi on jedi 24 tuntia vuorokaudessa ei se oo ammatti tai rooli jonka voo ottaa tai heittää pois.


      Ja jos joku erehtyy luopumaan voimistaan .

      Hän saa sadat demomit kimppuunsa.
      hereillä ollessa oikeasti.
      Eli tästä tulee sanonta ku oot kerran jedi oot sitä aina . Eli miettikää sitä haluatteko olla valonsoturi lopun elänne vai että , sillä ei ole olemassa on off nappia. Kun oon kerran valmistumtunut jediksi tai muuksi valonsoturiksi tai Valon Noidaksi oot ikuisesti pimeyden vihollinen ja sulla pitää olla soturi taidot joilla puolustautua demoneita ym pimeyden olentoja vastaan . KUN he hyökkäväät kimppuusi. Valonsoturi ei koskaan hyökkää kimppuun mutta , puolustautuu aina ku kimppuun hyökätään.

      HUMALANKALTAINEN TILA
      se tila joskus voi tulla ´yusein väittää porukka humalan kaltaiseksi o tila jossa olet tavallaan kehossasi mutta itsesi ulkopuolisessa tlassa e on syvin meditaatio alue toiset kutsuu nirvanaksi tosin mä en juo koskaan joten en voi vertailla näitä kahta tilaa mutta tiedän että m , se on tila jossa sä oot itsesi ulkopoulella mutta ,kumminkin kehossa sem jedi veljeni voisi ehkä vertailla tilaa .

      t, KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

      VOIMA OLKOON KANSSANNE

      TIIVISTETTYNÄ MEDITAAATIO TILAT

      1. KESKITTYMINEN

      2 .MIETISKELY


      .,3 .PERUSMEDITAATIO

      4HORROS /NIRVANA

      5.SYVIN MEDUTAATIO (tila syvästä meditaatioltilassa olet kahdessa maailmassa yhtä aikaa sielultasi alienmaailmpissa ja maan realmaailmasssa se olo on huikea no siihen tekisi keli jä'ädä pitkäksi aikaa jollekin joka juo se saattaa tuoda mieleen k'äniisen olon koska olet yhtäkaikaa kahdessa maailmassa sen kosmien maailman voimat on niin huikeita voimakkaita kun olet lähellä sieluta niitä voimien lähsettä se olo obn hyvin syvässä mesditaatoiussa hyvin korkea cosmisesti . 9)


      6. sitten on tantra tila

      (jossa voit ladata seksuaalista energiaa. mutta tässä pitää olla tarkkana ettei ylitä rajaa valon ja pimeän energian välillä.(9´)

      Meditaatiossa kasvaa voimataso sekin on yksi syy miksi meditoisa alnakin alussa törkein syy on voittaa pelot kun menee metsään 3 tuntia kerralaan tarkemaa tietoa

      https://www.youtube.com/watch?v=62ZC2mBGrvY

      ja laittakaa mailia jedi padawean kokelaan ensimmäien tehtvö on pelkojen voittaminen ja töydellisen pelottomuuden ja mielenrauhn luonti.

      ja mitä korkrammksi oma voima tasosisi kassvaa site seesteisemoi olo on syvässä medoitaatoissa eli se ole mikä aihuotti todella eriloiden olo tilan jota joku vertasi känmnin vähitellen kotsoaa kun tottuu suurien voimien läsnäolooon vuosien mittaan. . MYÖS maadoitus auttaaa siihen paljon

      Totta kai meditaatiossa ta tilee rauhallien ja tyyni olo tila mutta en suosittele sitä sen olo tilan vuoksi vaan ainostaan jos haluaa kasvaa suureksi ja väkeväksi voimassa epäitsekkästä syistä. tai Tehdä itsedtään harmonisempaa ihmistä.

      t. Kars Skywalker Jedimestari

      VOIMA OLKOON KANSSANNE JA

      PS jioka maan jedi osallistuu myös valonkansojen galaksien välisen jedineuvoston kokouksiin . toiset aktiivisesti toiset silloiin tällöin .

    • pimeälläpuolella

      Onko kaikki jedit lukihäiriöisiä vai käytättekö te jotain aineita...?

      • MESTARIKARS

        Meb vedetsämn kärbpässiendä tembbelissä


      • KARSJEDIMESTARI

        HEI KÖYTÄ OMAA NIMERKIIÖ ei metari kars toki oo sam kuin karsjedimertasi mutta siinä on mun nim isitli.

        en oo koskaan käytyyäny mitään aineita perötön epäsuora väite alkoholia oon joskus ottanut täydellisellä hallitsevuudella / kothtuudella tupakkia tuli niorena otettua jvähän nykyön en koske mihinkään alkoholiin huumeisiin , taii tupakkaan oon täysin raitis ei tulisi mieleenkään vetään niistä mitään.

        t. kars skywalker jedimestari

        VOIMA OLKOOON KANNSANNE


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe