Huolestunut esinahan haavaumista

10plus19

Hei

Pakko hakea täältä apua. Olen armeijassa oleva nuori ja n kuukausi sitten ongelmaksi tuli haavoja/ lohkeamia esinahkaan samassa yhteydessä myös kuivuutta. Yhdessä vaiheessa vaiva jo parani mutta lomilla masturboin ja harrastin seksiä tyttöystäväni kanssa ja vaiva taas uusiutui. Minulla ei ole ikinä ollut mitenkään kireä esinahka tms. Olen lukenut tarinoita ympärileikkauksista ja parantumattomista vaivoista ja olen huolestunut nyt todella. Haluaisin vain elää normaalia seksielämää mutta pelkään että nuo eivät parannu tai uusiutuvat aina.. Luulen että ongelma on tullut sen takia koska armeijassa ollessani ei värkkiä tule käytettyä ja sitten käteenveto tai seksi lomilla aiheuttaa tuon.. Kenelläkään ollut samaa vaivaa tai osaisi auttaa miten hoitaa tätä ja onko syytä huoleen??

10

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opettele.suomi

      Mitä tarkoittaa "Kenelläkään ollut samaa vaivaa...."? Ilmeisesti jo itse vastaan ettei "kenelläkään ollut..."

    • Vanha.Masi

      Olen käyttänyt Erisan perusvoidetta. Jo muutama kerta auttaa. Aamuin illoin hiertyneisiin kohtiin pesun jälkeen

    • Nahka.ei.kestä

      Tumputukseen liukkaria tai jotain muuta sopivaa rasvaa.

    • Punainen.esinahka

      Minulle tuli runsaasta ja rajusta runkkaamisesta johtuen esinahka tosi kipeäksi ja punaiseksi eikä se enää menny taakse terskan päältä. Ostin apteekista Sibicort voidetta ja venyttelin esaria veden alla uimahallissa. Salaa tietysti. Näin sain sen taas ihan kuntoon.

    • siisjoseioleseksitauti

      Bacibact on apteekin rasva haavaumiin. Toimii nopeasti.

    • Anonyymi

      Kyllä se siitä paranee kun rasvot vaan, mutta onko kellään ideaa miten sais tikun pois terskasta ?
      On saatana kipee ja tuli kun panin vosua puulattialla ja lipsahti poies vaagginasta se osu sit hoyläämättömään lankkuun ja eikun tikku heppiin.
      En uskalla neulalla kaivaa siis mitä teen, auttakkee !

      • Anonyymi

        Yleensä se tulee pois itsestään. Keho on rakentunut sillä tavalla että iho kapseloi tuollaisen pienen vierasesineen ja kun iho pikkuhiljaa uusiutuu, se kapseli tunkee lopulta sen esineen ulos. Siihen menee tietysti aikaa. Siitä syystä jos se on kipeä esimerkiksi sen vuoksi että sitä punoittaa tms, niin suosittelen että menet lääkäriin. Jos se on kipeä sen vuoksi että se on lähellä hermopäätteitä, silloin ei ole niin kiire. Jos sitä punoittaa, niin silloin se on tulehtunut ja silloin sinun täytyy mennä lääkäriin, koska muuten iho vaurioituu siltä kohdalta ja se peittää tuntohermot ja se tulee taatusti aiheuttamaan ongelmia seksin osalta!

        Älä missään tapauksessa sitä ainakaan neulalla kaiva sekä sen vuoksi ettei se tikku hajoa sinne tai ettei se neula vie bakteereja sinne, mutta myös sen vuoksi ettei ne hermopäät vaurioidu! Parempi että käyt ostamassa kunnon laadukkaat pinsetit, tai pinsettisarjan apteekista ja yrität sillä vetää sen hitaasti pois sieltä.


      • Anonyymi

        Laita se nakkis puupölkylle ja lyö fiskarssilla päälle. Niin johan on tikku poissa.


      • Anonyymi

        Ei oo naurulla rajaa. Laita se vosu imemään se tikku pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo naurulla rajaa. Laita se vosu imemään se tikku pois.

        Homot täällä itkee


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe