Olen kylläkin kurja ja köyhä, MUTTA

"Minä olen kurja ja köyhä, mutta Herra pitää minusta huolen. Sinä olet minun apuni ja pelastajani; minun Jumalani, älä viivy."
Psalmi 40:18
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Hienoa että joku sentää saa hengen ravinnolla laskut & kulut maksettua !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jumalan huolenpito ilmenee monella tavalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Jeesukseenluottava kirjoitti:
Jumalan huolenpito ilmenee monella tavalla.
Herra, jos päätät minusta hullun tehdä, älä ainakaan työhullua tee:)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eivät ne herrat kyllä omillaan huolta pidä, ihan veronmaksajien rahoja jakelevat jos jakelevat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Nyt oli kylläkin kysymys Herrasta, ei herrasta, mutta niinhän sinä muutenkin tahallaan asioita väärinkäsität.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nyt oli kylläkin kysymys Herrasta, ei herrasta, mutta niinhän sinä muutenkin tahallaan asioita väärinkäsität.
On ne teidän jutut niin sekavia, ettei väärinkäsityksiltä voi millään välttyä:-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tosiasiat on tosiasioita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Näin.se.vaan.on kirjoitti:
On ne teidän jutut niin sekavia, ettei väärinkäsityksiltä voi millään välttyä:-)
Minusta iso H ja pieni h on aika helppoa erottaa toisistaan. Ymmärrän kyllä, että jos kyseinen sana tai oikeammin nimi on virkkeen alussa, se voi aiheuttaa päänvaivaa melkoisesti, mutta käsittäisin, että silloin asiayhteys on omiaan helpottamaan asian ymmärtämistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minusta iso H ja pieni h on aika helppoa erottaa toisistaan. Ymmärrän kyllä, että jos kyseinen sana tai oikeammin nimi on virkkeen alussa, se voi aiheuttaa päänvaivaa melkoisesti, mutta käsittäisin, että silloin asiayhteys on omiaan helpottamaan asian ymmärtämistä.
Joo, kyllä mäkin sain oppia joskus kansakoulun ekalla, että mikä on iso ja mikä pieni kirjain. Ihan hyödyllinen asia se oli, minkä opettaja opetti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
Ilmianna
Jaa
"Kurjien sorron tähden,köyhien huokausten tähden,minä nyt nousen",sanoo Herra,"tuon pelastuksen sille,joka sitä huoaten ikävöitsee."
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen kylläkin kurja ja köyhä, MUTTA

"Minä olen kurja ja köyhä, mutta Herra pitää minusta huolen. Sinä olet minun apuni ja pelastajani; minun Jumalani, älä viivy."
Psalmi 40:18

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta