Jeesuksen kautta pelastuu!

Jeesusarmahtaa

"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
Joh 10:9

29

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Pelastus alkaa jo täällä maan päällä, kun ihminen on pelastukseen Jeesuksen kautta sisälle mennyt, armosta. Jeesus pitää huolen kaikin tavoin.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.

    • Raikas pominta.

    • Raamattuunluottava

      Raamattu on totta!

    • 32r23r32ra233

      Harmikun uskoni on viimevuosina vähentynyt ja vähentynyt, tuskin enää haluan edes taivaaseenkaan.

      • Raamattuunluottava

        Minusta taivas on niin huikea paikka, että haluan ehdottomasti sinne!


      • Jos niin on, niin et ole vielä alkuunkaan ymmärtänyt uskoa, jos siitä luovut. Kuten opetuslapset sanoivat "Sinulla on ikuisen elämän sanat, minne muualle me menisimme?"


      • Raamattuunluottava kirjoitti:

        Minusta taivas on niin huikea paikka, että haluan ehdottomasti sinne!

        Jeesuken kautta taivaaseen on pääsy kaikille.


      • klkh
        tammi23 kirjoitti:

        Jeesuken kautta taivaaseen on pääsy kaikille.

        Jos siellä on näitä uskovaisia niin minä en sinne halua kilon paloinakaan. Sehän on yhtä helvettiä se.
        Taidan varata vihdan ja löylykauhan mukaan.


      • Ihmisellä on valittavanaan kaksitietä,tässä elämässä pelastus on ainoasastaan Jeesuksen sovinto veren kautta,toinen tio on omavalinta joka vie turmioon lopullisesti.


      • UskoVainenmäkin
        klkh kirjoitti:

        Jos siellä on näitä uskovaisia niin minä en sinne halua kilon paloinakaan. Sehän on yhtä helvettiä se.
        Taidan varata vihdan ja löylykauhan mukaan.

        Taivaassa on pelkästään uskovaisia, joten sinun ei tarvitse "pelätä" joutua sinne. Parhaiten vältyt sinne joutumasta, kun jatkat entiseen malliin, etkä tee parannusta, etkä vastaanota Jeesusta elämääsi.


    • Ierika

      Pitääkö tälle ovimikolle antaa juomarahaa.
      Tämä avioton kersa vois varmaan aloittaa hommansa jo heti 2000v ikäisenä. Varsinainen työnvieroksuja.
      PS. Toivottavasti tajuatte viimein myös kristinuskon perustan onttouden: Vanha tarinakokoeelma, jossa uusimmat jutut äpärästä.

    • Niin ovi avautuu ja laidun löytyy kyllä, mutta se on vasta alkua. Koraanin mukaan maya-harhoista (hyvyys, tietämättömyys ja intohimoisuus) ei silti päästä irti. Nuo vapautetut eivät siis ilmeisesti ole uudestisyntyneitä tai edes synnittömiä Jumalan lapsia yms.

      Laitumella nuo vapautetut käyttäytyvät seuraavasti. Osa valitsee knowledgen eli tietämyksen ja vajoaa eräänlaisen ateismiin. Osa alkaa palvoa idoleita pärjätäkseen ja saadakseen rahaa (tietämättömät). jne.

      Totuuden vapauttamat he kyllä ovat, mutta vielä kaukana siitä tilasta mikä voisi olla ideaali. Maailmassa ei pärjää kovin hyvin jos ei vajoa jonkunlaiseen paheeseen. Sillä niitä jotka osoittavat jumalallista antaumusta vainotaan ja koetellaan aina. Koraani väittää, että kaikki vapautetut vajoavat paheeseen tai ainakin maya-harhan valtaan.

      Ilmeisesti jopa apostoli Paavali sai vapautuksen ja oli juuri löytämäisillään laitumen. Sillä hän sanoi, että oli avautunut ovi suureen työsarkaan (laidun)ja viittasi muistaakseni olevansa matkalla Espanjaan. En silti valita sillä onhan se mukavaa, että on työtä ja tointa ja laidunta. Mutta mielestäni pitäisi pyrkiä vielä parempaan kuin vain vapauteen. Kaikki vapautetut ovat näet muiden hampaissa heti kun yrittävät viettää paheista vapaata jumalallista elämää. Lopulta tilanne menee niin pitkälle, että saattaa tulla lopullinen orjuutus Pedon merkin 666 muodossa. Sillä vapaasti laiduntavia on kautta aikojen vihattu suunnattomasti.

      On niitä orjia, jotka ovat Kristuksen vapauttamia ja niitä vapaita, jotka ovat Kristuksen orjuuttamia.

    • violaluna17

      Katso,Jumala on minun pelastukseni,minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni,hän tuli minulle pelastukseksi. Te saatte ilolla ammentaa pelastuksen lähteestä.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • violaluna17

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa,sillä ei ole taivaan alla ihmisille muuta nimeä annettu,jossa jossa meidän pitäisi pelastuman.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.

    • 5663646665

      Ei ole historiallista todistetta siitä, että Jeesus edes olisi ollut olemassa. Ei myöskään siitä että Jeesusta ei olisi ollut. Näin ollen voi joko uskoa tai olla uskomatta Jeesukseen.
      Raamatun kertomukset perustuvat tässä, kuten monessa muussakin asiassa kertomuksiin, jotka ovat aikojen kuluessa muuttuneet ja niihin on lisätty kertojien omia mielipiteitä, joilla ei ole totuuspohjaa. Mutta uskokoon kukin mihin tahtoo. Kiihkouskovaisiin ja hurmosliikkeiden saarnaajiin ei kannata uskoa. Heillä on usein vain raha ja valta motiivina.

      • Ettäsillätavalla

        Mm. Tieteen kuvalehden Historia-lehti vakuuttaa, että useimmat vakavasti otettavat historioitsijat pitävät Jeesusta Kristusta todellisena historiallisena henkilönä.


    • AamenkiitosJeesus

      Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

    • qwerty-sjir

      Sisalle ja ulos mielisairaalan porteista mielensa mukaan, niin etta kukaan ei voi estaa.

      Siina on jeesuksen ja pyhan hengen voima?

      Haluaisin nahda. Muun muassa.

      Vain todellinen jumala voi pelastaa hulluudelta. Ja milta tahansa pahalta. Mutta jos joku joskus on sen arvoinen etta haluaa aidosti kuulla todellisesta jumalasta:

      Mina kerron.

      Muuten pidan sen vain itsellani. Minun jumalani ei vaadi enempaa. Han on omiensa jumala.

    • AamenkiitosJeesus

      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe