KUHMO ITSENÄISEKSI VALTIOKSI

JumalaOmpiLinnamme

Kuhmo täytyy saada julistettua täysin itsenäiseksi valtioksi.
Valtioksi valtion sisällä. Eli Kuhmo ei tule kuulumaan enää Suomeen, vaan on valtio nimeltä Kuhmo, joka on autonominen.
Kuhmoon ei pääse ilman viisumia ja passia tästedes.
Ja katsotaankin tarkkaan keille viisumit myönnetään, ei päästetä maahamme ketä vain tulijoita, pidetään taso korkealla ja Jumalallisen puhtaana asukkaiden suhteen, niin Herra maatamme siunaa ja varjelee ja ravinnossa pitää ja kansamme tuottaa terveitä ja puhtaita jälkeläisiä.
Ei anneta enää rienaajien kokoontua maahamme Kuhmoon. Lisäksi poistetaan heikko aines Kuhmon väestöstä eli suoraan sanottuna annetaan lähtöpassit uskottomille ja synnissä eläville, sairaille Kuhmon asukkaille, vain uskova ja puhtaasti Raamatun mukaan elävä kansanosa saa jäädä.
Tämä on minun suuri unelmani ja rukoukseni ja uskon, että jonain päivänä tämä kaikki on totta ja Kuhmo on puhdas ja Pyhä Jumalan Valtio.
Amen Amen.

28

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jvjgxhfxgfxhfxh

      Koko kepulandia pitäisi julistaa itsenäiseksi valtioksija tulkoon sitten toimeen omillaan.

      • eirailoa

        Hyvä idea,Suomi keskeltä poikki,kepulaiset pohjoispuolelle ja ei oikeutta tulla etelään,tukiaisten maksu seis.Pitäköön suviseurojaan 24/7 läpivuoden!


      • UusiNimiUmpisiitoksille

        Lestalandia


      • etelänhetelmää

        Tulisiko sitten eteläpuolesta kommaripiipertäjä landia?? Ei Kiitos!!


    • kannattaahaaveetunohtaa

      Ei ole Kuhmolla aineksia omaksi valtioksi.Miten se tuottaa terveitä ja puhtaita jälkeläisiä,kun nyt olette jo sukusiitettyä ja kannatte oppimista vaikeuttavaa aivotautigeeniä.

      • lirutkoskeenvain

        Kiitos !
        Minä olen joskus mietinnä juuri tuota..mistä se geeni on tänne ylävesille..tullunna. Aina kun käyn Pajakka kosken rannalla.. olen muistanna Sotkamolaisia.. en sentään pasko koskeen.. vedet heitin sentään.. siis kusin koskeen..Siitä valtiosta.. hyvin täällä Kuhmossa menee.. ja meno paranee vain..


      • Karkuunkiireesti

        No kun naapurista on otettu elämänkumppani.Ei oo muualta tullu uutta verta,Venäjältä kyllä.Täällä jos ei ole töitä,alkoholisoituu tai sotkeutuu huumeisiin ja muihin päätäsekoittaviin kun ei se kertakaikkiaan järki kestä.Tästä ei mitään siunattua valtiota tule ikinä.Joku suljettu hullujen alue paremminkin..


    • Pirtamonisäntärenki

      Kuhmo tulisi Iiittää osaksi venäjän Karjalaa ja silläsiisti.

    • Huraahuraahuraa

      Juuh ja Paavo Väyrynen presidentiksi. Hänella ovat arvot kohdallaan ja sitten oma markkakin käyttöön!

    • KatsoTaakse

      Kannatan! Kuhmoon oma kieli myös keksittävä, ettei muut ymmärrä kuin venäläiset...

      • ÄlkääTulkoLänteen

        no eihän sitä s-tanan mökellystä ja mongerrusta ymmärrä nytkään kukaan!!!


      • mitämokellusta
        ÄlkääTulkoLänteen kirjoitti:

        no eihän sitä s-tanan mökellystä ja mongerrusta ymmärrä nytkään kukaan!!!

        Venäjää vai? Ymmärtäähän sitä melkoisen moni suomalainen. Ja se on eduksi. Voi puhua toisen suomalaisen kanssa ilman, että kaikki muut tietää mitä puhutaan.


    • Umpisiitos

      Ensimmäinen kirje korinttolaisille 13:
      ...ellei minulla olisi rakkautta,
      olisin minä vain HELISEVÄ VASKI
      tai KILISEVÄ KULKUNEN...
      ja
      ...vaikka minulla olisi KAIKKI USKO,
      mutta minulla EI OLISI RAKKAUTTA,
      EN MINÄ MITÄÄN OLISI...

      kilisevät kulkuset ja puute saavat epäihmisen kirjoittamaan ja puhumaan läpiä päähänsä - tosin ei siinä päässä muuta ole ikinä ollutkaan kuin ison nyrkin mentävä läpi!

    • ISO-NAURU

      Hyvä idea, menisi monta vuotta kun viisumianomuksia tarkisteltaisiin Kuhmolaisten tullimiesten toimesta.
      Oppihan tulisi tietty venäjän tullista jota Kuhmolaiset ihannoi.
      Ei mulla muutenkaan ole mitään mielenkiintoa päästä sinne, mukavampaa asua maailmassa joka ei ole ajastaan 20-30v jäljessä.

      • KehittyyOmaanTahtiin

        Kyllä tullissa kalenterit on ollut vuodessa 2017. Ei kaikkien tarvi yhtä köykkyä mennä.
        Afrikkalainen sanonta kuuluu: jos edellä kulkeva kompastuu, jäljessä tulevat pitävät varansa.
        Maailma kulkee jonossa. Se on turvallisempaa, kuin rivissä.


    • 107654

      vihreet johtoon... sitten ei enää sähkökään tule pistorasiasta. kannatan.

    • eionnistuvaltio

      Nykyään valtioita luodaan lähinnä väkivalloin, kun vallanpitäjät haluaa pitää kynsin ja hampain kiinni kaikesta. Onhan tuolla vastasyntyneitä valtioita, mutta hallitsijat ja "kansainvälisyys" jutut ei ole niitä tunnustaneet.

    • eituleonnistuu

      Kuhmo valtioksi... maailmanloppukin ehtii tulla sitä ennen.

    • Luomuintijaani

      Kuhmon lipunväri tulee olla valkoinen ilman ristinsielua,kasallispuku miehillä on kumiteräsaappaat,sarkapuku,koirannahkarukkaset,aitohikinen turkislakki hieman toisenkorvanpäällä ja hyvintahkottu itsetaottu puukko ja tietenkin yksipiippuinen hailikko selässä.naispuoliset ovat kauneimmillaan ilman rihmankiertämää.

      • kylläsesiitäsuttaantuu

        Itänaapuriin hyvät suhtee ja viisumivapaus oleminpuolin.


      • eiväliäei

        Maailma kehittyy, ja kehitys tulee ajamaan kuhmonkin yli. Toivottavasti mahdollisimman nopeasti. Navetassaan nukkuvat lehmät eivät tiedä milloin susi tulee. Joku siitä voi vähän mölähtää, mutta mitäpä väliä sillä? Kohta sitä taas jyystetään aiv rehua ja lypsetään kiltisti. Ainoa, mitä kuhmosta ehkä voi tulla, on turvapaikka suomen viimeisille kantaperäisille suomalaisille kristityille. Ei yhteisöintoiset kaupunkilaistuvat muslimit voi elää keskellä ei mitään.


      • Märätmokkasiinit

        Kuhmolaisen naisen kansallispuvun sisälta riisutaessa löytyy alasto olemus joka on ympäripyöreä,epämääräinen ruskettunut persoona.


      • Välihoitaja

        Rusketus kuuluu syksyiseen pyrstöyskään.


    • Salvos

      Oikea ratkaisu oli liittää venäjä kuhmoon.

      • Mikäpäsiinä

        Tarkoitit varmaankin että olisi liitettävä kuhmoon.


    • samatsäännöt

      Eihän kuhmoa voida mitenkään itsenäistää kun ei siellä edes opeteta mitä tarkoittaa punainen valo! Venäjän rajalla ajelevat jotkut päin punaisia. Luultavasti olettavat valojen asennetun koristeeksi? Tai ehkä on ikää tai rahaa niin paljon, ettei tarvitse välittää? Seuraavaksi pistetään sakko punaisia päin ajamisesta?

    • Aikooko itsenäinen Kuhmo liittyä Natoon tai EU:hun? Miten Kuhmo aikoo hoitaa kansainväliset suhteensa, ulkomaankaupan ja maanpuolustuksen? Perustetaanko Kuhmoon oma yliopisto?

      • aineksiaon

        Yliopisto on jo ,Shell Kuhmo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe