Vuokrattu hääpuku vai ostettu hääpuku?

Katariina37v

Kumpi on parempi? Vuokrattu hääpuku vai liikkeestä ostettu hääpuku? Minkälaisia kokemuksia teillä on?

5

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omatneollapitää

      Omilla mentiin vihille, on vähän huono alku yhteiselle elämälle, jos lainakamppeissa pitää alttarille astella. Menee sitten vaikka vaatimattomimmilla vaatteilla, kunhan on omat!

      Me teetettiin nykyiselle vaimolleni hääpuku edullisesta kankaasta ompelijalla ja samasta kankaasta minulle solmio, sekä solmioliina. Lopputulos oli hyvä! Minulla tumma puku ja nuo em. solmio ja solmioliina. Niillä pärjättiin hyvin ja kauniisti soi urut kirkossa!

    • lillerilalletti

      Morsiamien kannattaa pitää huoli, että eivät liho sen jälkeen, kun ovat hääpukuansa sovittaneet.

      On meinaan aikamoisia pullukoita ja tytöntylleröitä, joiden morsiuspuku on hääjuhlassa repeämispisteessä.

    • lkjhgffd

      Ostettu puku on parempi: sitä samaa voi sitten käyttää myös seuraavissa häissä!

    • jep5222

      Kansallispuku vaimolla ja sotilaan virkapuku minulla (kirkossa)

    • Riikka1980

      Mulla oli liikkeestä ostettu hääpuku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe