LUOVAA ESITTELYÄ PROFIILISSA

Rimppis60

Tässä muutamia esimerkkejä miesten profiileista, jotka ovat paljastuneet joksikin muuksi, kuin miten itse olen asian mieltänyt:

Satunnaispolttaja: polttaa askin kahdessa päivässä, pitää kuitenkin itseään satunnaispolttajana, koska ei ole jatkuvasti sätkä suussa.

Normaalivartaloinen: pituus 175 cm, paino 91 kg

Alkoholi, ei kiitos: ei juo olutta, mutta konjakki kelpaa oikein hyvin.

Ilmoittaa olevansa Jussi ja äksyilee minulle siitä, että en kerro etunimeäni. Itse paljastuu kutsumanimeltään Hannuksi, toinen etunimi Juhani. Tai ilmoittaa olevansa Pasi, mutta Pasi sattuukin olemaan hänen poikansa nimi.

Läheinen ja monimuotoinen suhde luontoon: käy nokipannukahveilla tai nuotiolla, jonne pääsee autolla. Metsässä liikkuminen likaa kengät.

Rauhallinen: makaa sohvalla kaukosäädin kädessään ja odottaa, että kutsutaan ruokapöytään.

Teidän kokemuksia tietojen paikkansa pitävyydestä?

26

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelikymppinenmies

      175 cm / 91 kg mies voi olla normaalivartaloinen. Jos mies treenaa niin tulee lihaksia ja paino nousee. Treenasin vuoden ja paino nousi 10 kg. Naiset kyllä pitää itseään normaalivartaloisena kun pituutta on 160 cm ja painoa 85 kg. Naisilla on aina läskiä tosin kuin miehillä. Läskit naiset haluaa just niitä bodaajia.

    • juoppohullu1378

      Olet hauska, tilataanko kihlat. Nimellä ei niin väliä oletko Kerttu vai Martta. Jos yhteensopivat vehkeet löytyy niin rehellistä peliä olisi. Sama keitätkö pannu vai nokipannukahvia, metsässä autolla vai ilman autoa. Jos juot jokatapauksessa sitä kahvia niin kerrotko minulle mitä merkkiä se kahvi on ettei tarvitse irvistellä tai sitten jättää se kahvi sinne nuotiolle.
      Se kanssa olisi hyvä jos on kuitenkin tunnistettava vartalo, siis ihmisen. Jos tekee mieli sitä sätkää niin se olisi iso plussa jos minun ei tarvitse ottaa henkosia samasta sätkästä. Se on hyvä sääntö ensin on sitten miten taivaallisia savuhetkiä ja kuinka usein.

      Alkoholi on mieltymysten summa jos se vaivaa niin siihen on lääke olemassa. Alkaa juomaan itsekkin tai sitten lopettaa seurustelu niiden kanssa jotka juo.

      Tottahan sitä kaikki sekoittaa nimensä toisiin useammasti, mutta jos johonkin lailliseen paperiin unohtaa laittaa nimen väärin, niin sitä kutsutaan rikokseksi. Jos jää siis kiinni.
      Pöytään kutsuminen on luksusta tietty, jos sinne menee kutsumatta niin siitä voi syttyä sota ja jos arvostaa sitä rauhaa niin kyllä se kutsu on parempi.

      Mikä on normaalia kenenkin mielestä, on pystyttävä se arvioimaan itse eikä antaa sitä muiden huoleksi, sitä kutsutaan oman elämän vastuunottamiseksi.

      • Rimppis60

        Hah, en tarkoittanut arvostella elämäntapaa, vaan sitä, miten rehellisesti tiedot annetaan profiilissa ja viesteissä.


      • Tresembol
        Rimppis60 kirjoitti:

        Hah, en tarkoittanut arvostella elämäntapaa, vaan sitä, miten rehellisesti tiedot annetaan profiilissa ja viesteissä.

        Kyllä sitä suomalaisten elämäntapaa sietäisi arvostella. Tuo painokin kun tuntuu liki normaalilta, kun suomalaisten miesten keskipaino on 85,5 kg. Tuon pituisilla miehillä toki normaalipaino olisi 56,7-76,5 kiloa.
        Muutoin aika normaaleja luontevia ilmaisuja tupakoin, konjakein tai muutoin.
        Naisten profiileissakin kerrotaan alkottomuus, mutta jo seuraava lause kertoo saunaoluiden ottamisesta.


    • ettäsellaista

      Rento ja mukava olikin = äärettömän vaikea, hankala tapaus ja oli aivan liian vaikea ja stressaantunut tapaus ei millään tavoin rento tai mukava.

      Yhden naisen mies = joka nurkalla nainen odottamassa ja satunnaisia vakipanoja siellä sun täällä mutta haluaa suhteen "yhden" kanssa jotta voi kehua seurustelevansa

      sinkku = olikin mies josta paljastui juttelun jälkeen ennen tapaamista että tyttöystävä löytyy jo ja tapaaminen jäi (onneksi)

      • RuoppaajaH5

        Heh, toki sinkkukin saa seurustella, mutta useammin törmää jo profiileissakin, että sinkku onkin jo eronnut velkavanki.
        Rento ja mukavakin voi olla jännittynyt jossain seurassa tai aluksi, vaikka olisi muutoin tosi tasainen koko elämänsä.


    • 42v-sinkkumies

      Kyllä minun porfiilissa on täysin rehellinen kuva minusta. En polta ja paino ja pituus on just niin kuin painan. Rehellisiä miehiä naiset ei halua edes enkä ymmärrä mitä naiset saa siitä kun treffailee niitä huijareita.

    • Mä en ymmärrä miksi pitäis laittaa että eronnut, mulla lukee sinkku. Erosta on jo kauan ja jos kirjoittaisin että eronnut niin silloin koen että olisin jotenkin vielä kytköksissä siihen ex vaimoon mitä en todellakaan oo ollut vuosiin.

      • ainaeronnut

        No koska se on rehellistä. Jos on joskus ollu naimisissa eikä oo enää, on tietenkin aina myös eronnu, ja uutta titteliä voi alkaa käyttää vasta jos menee uudelleen naimisiin tai avoliittoon tms. mitä ne vaihtoehdot onkaan. Ei voi olla koskaan enää sinkku, jollei sitten eronnu-vaihtoehto puutu.
        Ärsyttää vaan kun tulee vastaan juuri näitä eronneita "sinkkuja", ja kun totuus selviää, se jää siihen. Jos valehtelee pikku asioissa, valehtelee helposti isommissakin.


      • ainaeronnut kirjoitti:

        No koska se on rehellistä. Jos on joskus ollu naimisissa eikä oo enää, on tietenkin aina myös eronnu, ja uutta titteliä voi alkaa käyttää vasta jos menee uudelleen naimisiin tai avoliittoon tms. mitä ne vaihtoehdot onkaan. Ei voi olla koskaan enää sinkku, jollei sitten eronnu-vaihtoehto puutu.
        Ärsyttää vaan kun tulee vastaan juuri näitä eronneita "sinkkuja", ja kun totuus selviää, se jää siihen. Jos valehtelee pikku asioissa, valehtelee helposti isommissakin.

        No, musta se on hölmöä että pitää jäädä jotenkin roikkumaan siihen menneeseen sillä tavalla. Pitäiskö sanoa vielä 30 vuoden jälkeenkin että on eronnut, kun erosta on se 30 v..?


      • ainaeronnut
        Ihanmäävaan kirjoitti:

        No, musta se on hölmöä että pitää jäädä jotenkin roikkumaan siihen menneeseen sillä tavalla. Pitäiskö sanoa vielä 30 vuoden jälkeenkin että on eronnut, kun erosta on se 30 v..?

        Pitää tietenkin, jos ei siis sillä hetkellä naimisissa, asumuserossa tai muutakaan ole. Kyse on elämän historiaan kuuluvasta asiasta eikä mistään roikkumisesta.
        Eronnut saattaa kuulostaa sinkkua paremmaltakin, että on kokemusta vakavammastakin suhteesta eikä vaan joku epämääränen sinkku jolla ei välttämättä oikein minkäänlaisia oikeita parisuhdekokemuksia ole, ehkä on niin nirso ettei kukaan kelpaa tai on jotain miksei kukaan kelpuuta pidemmäksi aikaa.


      • eisinkuille
        ainaeronnut kirjoitti:

        Pitää tietenkin, jos ei siis sillä hetkellä naimisissa, asumuserossa tai muutakaan ole. Kyse on elämän historiaan kuuluvasta asiasta eikä mistään roikkumisesta.
        Eronnut saattaa kuulostaa sinkkua paremmaltakin, että on kokemusta vakavammastakin suhteesta eikä vaan joku epämääränen sinkku jolla ei välttämättä oikein minkäänlaisia oikeita parisuhdekokemuksia ole, ehkä on niin nirso ettei kukaan kelpaa tai on jotain miksei kukaan kelpuuta pidemmäksi aikaa.

        Minusta kanssa eronnut kuullostaa paremmalta kuin sinkku. Tietää, että tyyppi on ainakin ollut aikaisemmin suhteessa, eikä ole joku peräkammarinpoika.


      • Sinkku on kun ei ole sitoutunut kehenkään. Oli sitten leski tai eronnut sinkku.


      • eronnut11111

        Olen miettinyt tuota itsekkin. Jos on sinkku niin miksi eronnut.
        Sinkku kertoisi ehkä oletuksena ettei ole ollut naimisissa. Siksi eronnut, sinkun sijasta, vaikka arvoltaan ne ovat samankaltaisia. Eronnut kertoo kokemuksesta mitä puhtaalla sinkulla ei ole. Ja jos siitä on kulunut sata vuotta ei se kokemus ole mihinkään kadonnut.
        Eronnut ei saisi viestittää negatiivista juttua. Ehkä jotkut kokee sen niin.
        Yhtä hyvin sinkun voi ottaa negatiivisesti.
        Siltikin eronnut ja sinkku on eri asioita ja kertoo oman tarinansa ihmisestä.
        Jos yrittää peitellä menneisyyttä siinä tekee ikävästi itseä sekä uutta suhdetta vastaan.
        Näillä statuksilla jos tekee pitemälle meneviä oletuksia kannattaa muista että harhaan meno on aika varmaa. Omien oletuksien viljely johtaa vain epäonnistumisiin.
        Eikö ole parempi että kaikki saisi itse osoittaa omalla toiminnallaan keitä he oikeasti ovat, kuin että pääteltäisiin omien kuvitelmien perusteella arviot toisten elämänarvoista


    • Noh, mä olen ainakin sinkku vaikka olenkin ollut naimisissa joskus.. silläkin riskillä että pidetään valehtelijana.

      • hölympölynhöly

        Samaa mileltä. Olen sinkku. Viimeisestä erostani on jo kohta 4 vuotta. Sitä edellisestä 20 vuotta. Nuorten kohdalla sinkku tarkoittaa mielestäni eri asiaa kuin aikuisten kohdalla. Lähes jokainen, jolla on hiukan enemmän ikää ja elämänkokemusta, on ollut parisuhteessa jossain vaiheessa elämäänsä. Avioliitossa tai avoliitossa. Pitäisikö siis luetella että olen eronnut 2 kertaa.
        Virallisesti sinkkutaloudella tarkoitetaan yhden henkilön asuntokuntaa. Asuu siellä sitten yksin neitsyt joka ei ole koskaan ollut tekemisissä toisen tai saman sukupuolen kanssa seksuaalisesti, vanhapoika, eläkeläinen, aikuinen ihminen, leski, avioliitosta eronnut, avioliitosta eronnut, nuori opiskelija, koira-ei, ei koiraa yksin lasketa... Niin jos asuu koiran tai kissan kanssa, on silti sinkku...

        Ja mitä väliä ? jos joku kokee valehtelemiseksi em. asiat, siis että on sinkku, koska asuu nyt yksin, eikä ole parisuhteessa, vaikka on joskus ollut. Se on jo hyvä merkki pysyä kaukana tästä epäilijästä. Vaikeuksia tiedossa mitä todennäköisemmin, monella osa-alueella.
        Ei siihen profiiliin muutenkaan koko elämän tarinaansa pidä raapustaa. Faktat ja luonnekuvaus riittää. Muut asiat jutellaan kun tavataan.
        Mulle on fakta, että olen sinnkku.


      • näinmeillä

        No monet naiset sanoo ei sinkuille, varsinkin jos on enemmän ikää.


    • EiLähtenyt

      Tosiaan, oikein hyvä lähtökohta suhteelle, kun alusta alkaen perustetaan valkoisille valheille. Lähiajan kokemukseni: Ikä - no itse asiassa se on muutaman vuoden enemmän kuin ilmoitin. Valokuva - vastauksena vain leveä hymy, kun totesin, että et yhtään näytä samalta kuin kuvassa. Eli kuva yli 20v vanha tai ei lainkaan oma. Nimi - ei sekään oma. Trendikäs pukeutuminen - farkut, jotka lepattavat niin reidestä kuin lahkeesta ja roikkuvat päällä, koska kasvuvaraa on ostettu runsaasti. Puvun takki, ostettu 30 v sitten ja sekin reilulla kasvuvaralla, mm hihansuut yltävät liki sormenpäihin... Nämä hurmurit todella luottavat omaan viehätysvoimaansa. Mutta samoja kokemuksia varmasti molemmilla sukupuolilla, kuvitellaan, että kunhan vain päästään tapaamiseen, niin siitä se lähtee.

    • einimellä

      heh, harmi kun näihin ei saa samanlaisia reagointinaamoja mitä esim. facessa, varsinkin tuo nimijuttu.. osaa ne näemmä miehetkin. itse olen vasta homman aloittanut joten en vielä osaa kamalasti kommentoida mutta mitä eilen satuin ohimennen näkemään niin eräs jantteri ihmetteli esittelyssään miksei kelpaa naisille vaikka on "taitava rakastaja" ja joku muu.. ja samaan hengenvetoon toteaa kokemattomuutensa. oli pakko naurahtaa. niin, onhan se merkki taitavasta jos oma käsi käy yötäpäivää.

    • Kylläpitääihmetellä

      Kyllä ne miehet tosiaankin osaa. Minä haen miesseuraa ja profiilissani kerron, minkälaista. Eli vapaata ja muutenkin täyspäistä. Yksikin sankari sitten laittoi viestiä joko olen unelmien prinssin löytänyt. Vastasin etten sellaista etsi vaan ihan tavallista, rehellistä miestä. Ja tää kysyy et kelpaisiko varattu.

      Oikeasti! Kuinka lukutaidoton urpo pitää olla, jos jo profiilissa selkeästi lukee että ei varattuja, ja silti pitää vaan laittaa viestiä?

    • suomalainen-mies-

      Naisten tyypillinen vale on että ne harrastaa liikuntaa vaikka nainen on 100 kg lihava. Naisten liikunta tarkoittaa kauppa reissua autolla.

      • Kylläpitääihmetellä

        No entäs sitten ne urpot, jotka laittavat viestiä vaikka ihan selkeästi kerron profiilissani ettei liikunta kiinnosta, enkä halua kumppaniksi mitään himoliikkujaa. Viestissä ollaan niin urheilullista ja kehuskellaan katseenkestävällä kropalla, vaikkei sellainen kiinnosta minua pätkän vertaa. Puhumattakaan sitten niistä muista, lukuisista älykääpiöistä, jotka laittavat viestiä, vaikkeivat sovi hakukriteereihini ollenkaan. Jotkut kehuskelevat panotaidoillaan ja viestistä päätellen ovat oikein jumalan lahja jokaiselle naisihmiselle. Tai sitten ovat varattuja, hakevat pelkkää seksiseuraa tai ovat liian nuoria.

        Kyllä luit tuon viimeisen kohdan aivan oikein. Olen nelikymppinen nainen, ja silti nämä omien lasteni ikäset pojut laittavat viestiä vaikka profiilissani lukee, että tämä on vain ikäisilleni tai vanhemmille miehille.

        Ihan tavallinen, täysjärkinen ja ikäiseni tai vaikka vanhempikin mies tuntuu olevan katoava luonnonvara. Vai liekö niitä täällä netin ihmemaailmassa on koskaan ollutkaan.


    • fikssu

      Ei naisilla ole varaa kommentoida miesten ilmoituksia,
      Naisten yleinen profiili, Ei kuvausta, eli täysin plankko profiili,
      Mutta eihän heistä voi mitään kirjoittaakaan, mokomista, leggingessä
      lyllertävistä pumpsukoista::))

      • EiOmallaProfiilillaNyt

        Heh, kyllä minä vain harrastan säännöllistä liikuntaa vaikka 100kg onkin kannettavana. Kuvakin löytyy, se vain ei ole profiilikuvana. Suurin osa flirttaajista ei edes lue profiilitekstiä, saati kurkista profiilin galleriaan, jos ei ole kuvaa etusivulla. Legginsejä en omista, mutta kyllä, lyllertelen mielelläni ihmisten ilmoilla.


      • Angelina2017

        Jos oikeinkirjoitukseni olisi samaa luokkaa Fikssun kanssa, jättäisin profiilin blancoksi. Suosittelen hänelle samaa.


      • Fikssu

        Tyypillistä näpertelyä, heh, heh, oliko jotain muuta ::))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe