Suosittele hyvää kampaamoa Kemissä

Nana016

Heips, tukka pitäis saada ojennukseen, mutta ei sitä ihan mihin paikkaan vain uskalla mennä, joten suositelkaa hyviä kampaamoja Kemistä. Pitäis saada jotain muutosta, positiivista sellaista, aikaseksi.

25

3762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emilia

      Hei! olen itse nyt muutaman kerran käynyt siinä aitassa, mikä on siinä botnian kauppakeskuksessa. Voin sanoa että olen tykännyt. Ja voisin suositella sitä..:)

    • Jontte

      Olen käynyt monta kertaa Mari -kampaamossa, ja koskaan ei ole tarvinnut itkun kanssa poistua. Kummatkin "tytöt" osaavat leikata hyvin ja mukaviakin ovat.

    • pääasia

      Eikö asiaa auttais se, että lakkaist sen jatkuvan peiliin tuijottamisen ja keskittyitst järkevämpiin asioihin, vaikka opiskeluun/työntekemiseen tai sen etsimiseen.

      • Sentään siisti

        Kyllä pitää joka asiasta naljailla! Itse taidat olla joku haiseva mörrimöykky, kun et normaalin parturissa käynnin päällekään ymmärrä! Eiköhän se mahdollinen työnhakukin suju paremmin, jos on jossan välissä viitsinyt kuontalonsa käydä siistityttämässä.


    • "kihara"

      Ehdottomasti paras Kemissä Studio Pike
      Keskuspuistokadulla

    • noelle

      Itse olen käynyt Tuccabajassa puolisen kymmentä kertaa (aina on tosin Mikko leikannut, joten muista en tiedä), ja oon ollu tosi tyytyväinen. Hyviä ideoita, eikä tarvi etsiä mallia lehdistä.

      • täälä

        tuccabajaa suosittelen!


    • marryt

      Studio Piken lisäks hyvä paikka on myös Parturi-Kampaamo Elmeri, sekin keskuspuistokadulla !

      • Tiitu

        Itse olen ollut tyytyväinen aina Studio Piken palveluihin. Osaa leikata hyvin ja antaa hyviä vinkkejä mm. värisävyistä ja leikkaus- ja kampausmalleista. Suosittelen =)


      • Klasu24

        Kantsii käydä!


      • mainosta
        Tiitu kirjoitti:

        Itse olen ollut tyytyväinen aina Studio Piken palveluihin. Osaa leikata hyvin ja antaa hyviä vinkkejä mm. värisävyistä ja leikkaus- ja kampausmalleista. Suosittelen =)

        Kuitenkin kaikki viestit parturiliikkeen omistajilta tai sukulaisilta!! "Joo suosittelen! Hyviä leikkaan ja oikein mukavia ihmisiä". Hah!


    • hairi

      Ehtottomasti Moilaset Karihaara.

    • SanBa

      Ehdottomasti Parturi-Kampaamo Kiara! Olen kolunnut varmaan kaikki Kemin kampaamot (no en ihan, mut melkeen) läpi ja lopulta päätin kokeilla Kiaraa.. Siellä olen nyt muutaman vuoden käynyt enkä vaihda. Kampaaja on tosi mukava ja erittäin ammattitaitoinen. Uusia ideoita vaikka kuinka ja aina saa jotain uutta piristystä. Ja hinnat myös kohtuuden rajoissa toisin kuin "nimekkäissä" Kemin kampaamoissa. Kokeile, ET pety=)

    • kauniit&seksikkäät

      Kyllä se on kuulkaa niin, että CasaNova on ainut ja oikea paikka! Etenkin Anne on nuori ja reipas ja trenditietoinen!!!!
      Menkää sinne ettekä enää näytä linnunpelättimiltä!!!

      • Itsenäinen nainen

        Ehdottomasti CasaNova!Olen käynyt jo pitkään ja tulen aina käymään!Tytöt on huippu kivoja jokainen siellä.Saa iloista palvelua!Ja trendikästä menoa hiuksiin!Suosittelen!


      • ehdoton paikka

        Parempaa kampaamoa et muualta kemistä löydä!!! =)


      • Barbie

        Casanove on ihan oikeesti ehdoton paikka, en vaihtais mihinkää. suosittelen!!!!!:)


    • nevö

      Enpä kyllä menisi Studio Pikeen enää ikinä. Kerran olen käynyt ja hauskasti tyyppi pilasi mun hiukset juuri ennen kaverin häitä >:(

      Kiviharjun kampaamo on ihan jees :)

      • Always Pike

        Käskettiin suosittelemaan kampaamoita eikä haukkumaan. Kirjoittajastahan voi päätellä mitä vaan eli olisi kannattanut ensin miettiä ennenkuin kirjoittaa ja painaa lähetä viestiä. Ei välttämättä kampaamon kehut mene noin perille.

        Itse olen käynyt Studio Pikellä monet vuodet ja aina olen ollut tyytyväinen hiuksiini. Sitä olen saanut mitä olen tilannut.


      • hehe
        Always Pike kirjoitti:

        Käskettiin suosittelemaan kampaamoita eikä haukkumaan. Kirjoittajastahan voi päätellä mitä vaan eli olisi kannattanut ensin miettiä ennenkuin kirjoittaa ja painaa lähetä viestiä. Ei välttämättä kampaamon kehut mene noin perille.

        Itse olen käynyt Studio Pikellä monet vuodet ja aina olen ollut tyytyväinen hiuksiini. Sitä olen saanut mitä olen tilannut.

        No huh huh :D Joku vetää vähän herneitä nenään turhan helposti... Täällä laatukeskustelupalstalla onkin muutenkin niin helvetin asiallista tekstiä, että yksi kampaamo"kehu" nyt ei missään paina!


      • Always Pike
        hehe kirjoitti:

        No huh huh :D Joku vetää vähän herneitä nenään turhan helposti... Täällä laatukeskustelupalstalla onkin muutenkin niin helvetin asiallista tekstiä, että yksi kampaamo"kehu" nyt ei missään paina!

        Mitä tyhjää sitä jatkuvasti nimerkkiä vaihteleen, ku on näemmä nuo hymiötkin niin hyvin hallussa

        Keskustelu foorumi näyttää kuiteskin kiinnostavan ja miksei asialliseen kysymykseen voi vastata asiallisesti eikä asian viereen?


      • tyytyväinen

        Ehdottomasti Studio Pike. Siel Pirkko osaa jutun ja kiva jutustella kaikkee, eikä jutut leviä sit ympäri kaupunkia kuten eräässä toisessa paikassa käydessäni.


      • jepujee
        Always Pike kirjoitti:

        Mitä tyhjää sitä jatkuvasti nimerkkiä vaihteleen, ku on näemmä nuo hymiötkin niin hyvin hallussa

        Keskustelu foorumi näyttää kuiteskin kiinnostavan ja miksei asialliseen kysymykseen voi vastata asiallisesti eikä asian viereen?

        Oi että mikä serlok holomes meillä on täällä! Ihanko huomasit että sama henkilö! Good for you! Laitetaas vielä pari hymiötä :) ja eri nimimerkki - vieläkö pysyt perässä :o ?


    • ---

      jos haluaa nimittäin trendikkään tukan saada. Varsinkin sillä miespuolisella kampaajalla on aivan mielettömän hyvä silmä sille minkä tyyppinen tukka kunkin päähän passaa. Itse käyn vain siellä ja niin moni muukin ja yhtään tän tyypin tyytymätöntä asiakasta en ole vielä tavannut.

      Joten suosittelen erittäin lämpimästi Tuccabajaa.

      • piiku

        leikkaisin hiukseni siellä, meinas itku päästä ku peiliin katoin lopputulosta. En ikinä mene siihen paikaa, enkä suosittele sitä kellekkään!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      36
      2393
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      1346
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      306
      898
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      73
      796
    Aihe