PASIN PARTURI

PARAS JA HALVIN

ainakin miesten hiusten leikkuussa.

18

3533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi

      velottaa tukanleikkuusta?Normaali lyhyt vaalea tukka,ei geelejä eikä rasvoja.

      • kokemusta on

        25 eskoo ilman pesua, vahoja tai muita hiustököttejä eli pelkkä leikkaus eikä se edes osaa leikata kunnolla saatika muotoilla hiuksia vahoilla tai geeleillä ym. sellaisilla

        prisman tivolis saa samaan hintaan ja hieman halvemmal pesun, leikkauksen sekä hiusten muotoilun ja kaikesta saa viel s-bonusta kuten myös monasta


      • se ollut

        15 tai 16 €, siitä on aikaa, kun normaali leikkuun teetin 3 mm:n sänki maksaa 10 €, sinne ei tarvii varata aikaa.


      • tukanleikkuu
        kokemusta on kirjoitti:

        25 eskoo ilman pesua, vahoja tai muita hiustököttejä eli pelkkä leikkaus eikä se edes osaa leikata kunnolla saatika muotoilla hiuksia vahoilla tai geeleillä ym. sellaisilla

        prisman tivolis saa samaan hintaan ja hieman halvemmal pesun, leikkauksen sekä hiusten muotoilun ja kaikesta saa viel s-bonusta kuten myös monasta

        ei siellä niin paljon maksa, en minä ainakaan ole hiustenleikkuusta maksanut kertaakaan niin paljon, pari kertaa olen 3mm:n sängen leikkuuttanut,se maksaa 10€, normaali tukanleikkuu maksaa 15-16€, sillä en muualla ole käynyt.


      • yukka
        kokemusta on kirjoitti:

        25 eskoo ilman pesua, vahoja tai muita hiustököttejä eli pelkkä leikkaus eikä se edes osaa leikata kunnolla saatika muotoilla hiuksia vahoilla tai geeleillä ym. sellaisilla

        prisman tivolis saa samaan hintaan ja hieman halvemmal pesun, leikkauksen sekä hiusten muotoilun ja kaikesta saa viel s-bonusta kuten myös monasta

        Mieluumin menen kuitenkin sinne prisman tivoliin, ne neitokaiset siellä kun ovat paljon paremman näköisiä kun se pasi.


    • Tukkajukka

      Ylivoimaisesti paras miesten hiustenleikkuu irtoaa Saaralta Linkkuriaseman parturissa :)
      Hinta on vähintään kilpailukykyinen...nää parikymppiset parturittaret voi vielä harjotella muitten päillä - ei mun..

      • heh

        että kannattaa harjoitella, on se saarakin JOSKUS ollut parikymppinen, ainakin luulisin :)


      • parturi on

        kalliimpi


    • Jussi

      Jos parturin tyyli miellyttää, jollaista ei muilla ole, niin eikö se ole sama vaikka 25€ maksaa leikkuusta? ei pitäisi olla pari lisäeuroa ongelma, koska eihän sitä joka päivä parturissa ravata. Tämäkin aihe on vähän kaksipiippuinen. Makuasioista ei voi kiistellä!!!

      • YHTÄÄN

        parturia, missä miesten hiustenleikkuu maksaisi 25€, yleensä taksat on 15-17€. Minä en sellaiseen parturiin menisikään.


      • köyhä mutta ei kipee
        YHTÄÄN kirjoitti:

        parturia, missä miesten hiustenleikkuu maksaisi 25€, yleensä taksat on 15-17€. Minä en sellaiseen parturiin menisikään.

        ..käydä 2. luokan partureissa. Joillekkin on pääasia että on halpaa, sitä halpaa ja hyvää vaan ei oo olemassa. Sitä paitsi jos viet auton huoltoon tai kutsut sähkömiehen niin tunnista saat maksaa ainakin 50 €, ja monilla on yksi tunti pienin taksa minkä veloittavat. Kyllä kunnon työstä kuuluu kunnon hinta maksaa, en edes ilkeäisi puoli-ilmaiseksi kellään töitä teettää, enkä ainakaan vaatia siihen hintaan mitään. Suomessa on kaikessa 22% alv jotta laskekaa siitä mikä on netto teetitpä sitten remonttia tai mitä tahansa. Vanha totuut tässäkin, ladan hinnalla et saa mersua, ja jokainen valitkoon koslansa ja palvelunsa mitä haluaa. Itse maksan mielelläni vähän enemmän kunhan saan asiantuntevaa työtä mitäpä milloinkin tarvitsen, parturissa käyn vaikka vähän harvemmin mutta haluan olla työhöni tyytyväinen.


      • 1.LUOKAN
        köyhä mutta ei kipee kirjoitti:

        ..käydä 2. luokan partureissa. Joillekkin on pääasia että on halpaa, sitä halpaa ja hyvää vaan ei oo olemassa. Sitä paitsi jos viet auton huoltoon tai kutsut sähkömiehen niin tunnista saat maksaa ainakin 50 €, ja monilla on yksi tunti pienin taksa minkä veloittavat. Kyllä kunnon työstä kuuluu kunnon hinta maksaa, en edes ilkeäisi puoli-ilmaiseksi kellään töitä teettää, enkä ainakaan vaatia siihen hintaan mitään. Suomessa on kaikessa 22% alv jotta laskekaa siitä mikä on netto teetitpä sitten remonttia tai mitä tahansa. Vanha totuut tässäkin, ladan hinnalla et saa mersua, ja jokainen valitkoon koslansa ja palvelunsa mitä haluaa. Itse maksan mielelläni vähän enemmän kunhan saan asiantuntevaa työtä mitäpä milloinkin tarvitsen, parturissa käyn vaikka vähän harvemmin mutta haluan olla työhöni tyytyväinen.

        Partureita, missä mä käyn, hinta ei sano onko paikka 1.luokan vai 2.luokan paikka, auton huolto ja sähkömiehen kutsuminen ei kuulu tämän keskustelun piiriin. Jos haluaa parturissa maksaa itsensä kipeäksi, se on täysin sun oma asiasi, mä olen tyytyväinen ollut Pasin Parturin työn tulokseen, jos sen saa halvemalla, miksi menisin sellaiseen parturiin, missä maksaa enemmän.


      • edelleen köyhä
        1.LUOKAN kirjoitti:

        Partureita, missä mä käyn, hinta ei sano onko paikka 1.luokan vai 2.luokan paikka, auton huolto ja sähkömiehen kutsuminen ei kuulu tämän keskustelun piiriin. Jos haluaa parturissa maksaa itsensä kipeäksi, se on täysin sun oma asiasi, mä olen tyytyväinen ollut Pasin Parturin työn tulokseen, jos sen saa halvemalla, miksi menisin sellaiseen parturiin, missä maksaa enemmän.

        Kuka tässä mitään pasia mainitsi???Kyllä verottajan mielestä kuuluu kaikki sähkö ym. palvelut samaan kastiin, kaikilla on sama alv, ja tässä asiassa olen samaa mieltä. Älä vaan polta taloa :)


      • se ALV
        edelleen köyhä kirjoitti:

        Kuka tässä mitään pasia mainitsi???Kyllä verottajan mielestä kuuluu kaikki sähkö ym. palvelut samaan kastiin, kaikilla on sama alv, ja tässä asiassa olen samaa mieltä. Älä vaan polta taloa :)

        kiinnosta, tärkeintä on se minkä asiakas joutuu maksamaan, kaikkihan sen tietää, että ALV on 22 prosenttia, asiakas maksaa vain sen taksan mikä on mainittu maksettavaksi.


      • koneella
        köyhä mutta ei kipee kirjoitti:

        ..käydä 2. luokan partureissa. Joillekkin on pääasia että on halpaa, sitä halpaa ja hyvää vaan ei oo olemassa. Sitä paitsi jos viet auton huoltoon tai kutsut sähkömiehen niin tunnista saat maksaa ainakin 50 €, ja monilla on yksi tunti pienin taksa minkä veloittavat. Kyllä kunnon työstä kuuluu kunnon hinta maksaa, en edes ilkeäisi puoli-ilmaiseksi kellään töitä teettää, enkä ainakaan vaatia siihen hintaan mitään. Suomessa on kaikessa 22% alv jotta laskekaa siitä mikä on netto teetitpä sitten remonttia tai mitä tahansa. Vanha totuut tässäkin, ladan hinnalla et saa mersua, ja jokainen valitkoon koslansa ja palvelunsa mitä haluaa. Itse maksan mielelläni vähän enemmän kunhan saan asiantuntevaa työtä mitäpä milloinkin tarvitsen, parturissa käyn vaikka vähän harvemmin mutta haluan olla työhöni tyytyväinen.

        Kävin taannoin parturissa Kirkkokadulla Väisäsen parturissa, yli 20 vuotta. En paljon välittänyt kuinka paljon se maksoi. Osasi leikata saksilla ja siistiä loput koneella, sitä minä arvostan.
        Kun hän "siirtyi" yläkertaan leikkailemaan, olen käynyt Kajaanin eri partureissa, Pasi osaa leikata ja vielä kohtuuhinnalla.
        Kotikaupungissani käyn parturissa, jossa paikan vuokra ei takuulla päätä huimaa joten miesten hiusten leikkaus on max. 9€. Siellä tehdään kaikkea mahdollista miehille ja naisille, siis heidän hiuksillensa, eli paikkaa ei voi sanoa keritsemöksi.


      • mr mani
        koneella kirjoitti:

        Kävin taannoin parturissa Kirkkokadulla Väisäsen parturissa, yli 20 vuotta. En paljon välittänyt kuinka paljon se maksoi. Osasi leikata saksilla ja siistiä loput koneella, sitä minä arvostan.
        Kun hän "siirtyi" yläkertaan leikkailemaan, olen käynyt Kajaanin eri partureissa, Pasi osaa leikata ja vielä kohtuuhinnalla.
        Kotikaupungissani käyn parturissa, jossa paikan vuokra ei takuulla päätä huimaa joten miesten hiusten leikkaus on max. 9€. Siellä tehdään kaikkea mahdollista miehille ja naisille, siis heidän hiuksillensa, eli paikkaa ei voi sanoa keritsemöksi.

        Joo, oot oikeessa,sehän ratkaisee aika paljon mitkä on kulut. Tosin jos tekee ihan alehintaan niin just palkan saa mutta ei jää muuhun, yritystoiminta kuitenkin vaatii rahaa jos ei sitten liikeideana ole pikkuhiljaa museoitua.


    • Jejejeje

      Onko auennu uudestaan?

    • ArkistostaKaivettua

      Mikäs museoketju tänne on nostettu uudelleen?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe