ainakin miesten hiusten leikkuussa.
PASIN PARTURI
18
3629
Vastaukset
- Pasi
velottaa tukanleikkuusta?Normaali lyhyt vaalea tukka,ei geelejä eikä rasvoja.
- kokemusta on
25 eskoo ilman pesua, vahoja tai muita hiustököttejä eli pelkkä leikkaus eikä se edes osaa leikata kunnolla saatika muotoilla hiuksia vahoilla tai geeleillä ym. sellaisilla
prisman tivolis saa samaan hintaan ja hieman halvemmal pesun, leikkauksen sekä hiusten muotoilun ja kaikesta saa viel s-bonusta kuten myös monasta - se ollut
15 tai 16 €, siitä on aikaa, kun normaali leikkuun teetin 3 mm:n sänki maksaa 10 €, sinne ei tarvii varata aikaa.
- tukanleikkuu
kokemusta on kirjoitti:
25 eskoo ilman pesua, vahoja tai muita hiustököttejä eli pelkkä leikkaus eikä se edes osaa leikata kunnolla saatika muotoilla hiuksia vahoilla tai geeleillä ym. sellaisilla
prisman tivolis saa samaan hintaan ja hieman halvemmal pesun, leikkauksen sekä hiusten muotoilun ja kaikesta saa viel s-bonusta kuten myös monastaei siellä niin paljon maksa, en minä ainakaan ole hiustenleikkuusta maksanut kertaakaan niin paljon, pari kertaa olen 3mm:n sängen leikkuuttanut,se maksaa 10€, normaali tukanleikkuu maksaa 15-16€, sillä en muualla ole käynyt.
- yukka
kokemusta on kirjoitti:
prisman tivolis saa samaan hintaan ja hieman halvemmal pesun, leikkauksen sekä hiusten muotoilun ja kaikesta saa viel s-bonusta kuten myös monastaMieluumin menen kuitenkin sinne prisman tivoliin, ne neitokaiset siellä kun ovat paljon paremman näköisiä kun se pasi.
- Tukkajukka
Ylivoimaisesti paras miesten hiustenleikkuu irtoaa Saaralta Linkkuriaseman parturissa :)
Hinta on vähintään kilpailukykyinen...nää parikymppiset parturittaret voi vielä harjotella muitten päillä - ei mun..- heh
että kannattaa harjoitella, on se saarakin JOSKUS ollut parikymppinen, ainakin luulisin :)
- parturi on
kalliimpi
- Jussi
Jos parturin tyyli miellyttää, jollaista ei muilla ole, niin eikö se ole sama vaikka 25€ maksaa leikkuusta? ei pitäisi olla pari lisäeuroa ongelma, koska eihän sitä joka päivä parturissa ravata. Tämäkin aihe on vähän kaksipiippuinen. Makuasioista ei voi kiistellä!!!
- YHTÄÄN
parturia, missä miesten hiustenleikkuu maksaisi 25€, yleensä taksat on 15-17€. Minä en sellaiseen parturiin menisikään.
- köyhä mutta ei kipee
YHTÄÄN kirjoitti:
parturia, missä miesten hiustenleikkuu maksaisi 25€, yleensä taksat on 15-17€. Minä en sellaiseen parturiin menisikään.
..käydä 2. luokan partureissa. Joillekkin on pääasia että on halpaa, sitä halpaa ja hyvää vaan ei oo olemassa. Sitä paitsi jos viet auton huoltoon tai kutsut sähkömiehen niin tunnista saat maksaa ainakin 50 €, ja monilla on yksi tunti pienin taksa minkä veloittavat. Kyllä kunnon työstä kuuluu kunnon hinta maksaa, en edes ilkeäisi puoli-ilmaiseksi kellään töitä teettää, enkä ainakaan vaatia siihen hintaan mitään. Suomessa on kaikessa 22% alv jotta laskekaa siitä mikä on netto teetitpä sitten remonttia tai mitä tahansa. Vanha totuut tässäkin, ladan hinnalla et saa mersua, ja jokainen valitkoon koslansa ja palvelunsa mitä haluaa. Itse maksan mielelläni vähän enemmän kunhan saan asiantuntevaa työtä mitäpä milloinkin tarvitsen, parturissa käyn vaikka vähän harvemmin mutta haluan olla työhöni tyytyväinen.
- 1.LUOKAN
köyhä mutta ei kipee kirjoitti:
..käydä 2. luokan partureissa. Joillekkin on pääasia että on halpaa, sitä halpaa ja hyvää vaan ei oo olemassa. Sitä paitsi jos viet auton huoltoon tai kutsut sähkömiehen niin tunnista saat maksaa ainakin 50 €, ja monilla on yksi tunti pienin taksa minkä veloittavat. Kyllä kunnon työstä kuuluu kunnon hinta maksaa, en edes ilkeäisi puoli-ilmaiseksi kellään töitä teettää, enkä ainakaan vaatia siihen hintaan mitään. Suomessa on kaikessa 22% alv jotta laskekaa siitä mikä on netto teetitpä sitten remonttia tai mitä tahansa. Vanha totuut tässäkin, ladan hinnalla et saa mersua, ja jokainen valitkoon koslansa ja palvelunsa mitä haluaa. Itse maksan mielelläni vähän enemmän kunhan saan asiantuntevaa työtä mitäpä milloinkin tarvitsen, parturissa käyn vaikka vähän harvemmin mutta haluan olla työhöni tyytyväinen.
Partureita, missä mä käyn, hinta ei sano onko paikka 1.luokan vai 2.luokan paikka, auton huolto ja sähkömiehen kutsuminen ei kuulu tämän keskustelun piiriin. Jos haluaa parturissa maksaa itsensä kipeäksi, se on täysin sun oma asiasi, mä olen tyytyväinen ollut Pasin Parturin työn tulokseen, jos sen saa halvemalla, miksi menisin sellaiseen parturiin, missä maksaa enemmän.
- edelleen köyhä
1.LUOKAN kirjoitti:
Partureita, missä mä käyn, hinta ei sano onko paikka 1.luokan vai 2.luokan paikka, auton huolto ja sähkömiehen kutsuminen ei kuulu tämän keskustelun piiriin. Jos haluaa parturissa maksaa itsensä kipeäksi, se on täysin sun oma asiasi, mä olen tyytyväinen ollut Pasin Parturin työn tulokseen, jos sen saa halvemalla, miksi menisin sellaiseen parturiin, missä maksaa enemmän.
Kuka tässä mitään pasia mainitsi???Kyllä verottajan mielestä kuuluu kaikki sähkö ym. palvelut samaan kastiin, kaikilla on sama alv, ja tässä asiassa olen samaa mieltä. Älä vaan polta taloa :)
- se ALV
edelleen köyhä kirjoitti:
Kuka tässä mitään pasia mainitsi???Kyllä verottajan mielestä kuuluu kaikki sähkö ym. palvelut samaan kastiin, kaikilla on sama alv, ja tässä asiassa olen samaa mieltä. Älä vaan polta taloa :)
kiinnosta, tärkeintä on se minkä asiakas joutuu maksamaan, kaikkihan sen tietää, että ALV on 22 prosenttia, asiakas maksaa vain sen taksan mikä on mainittu maksettavaksi.
- koneella
köyhä mutta ei kipee kirjoitti:
Kävin taannoin parturissa Kirkkokadulla Väisäsen parturissa, yli 20 vuotta. En paljon välittänyt kuinka paljon se maksoi. Osasi leikata saksilla ja siistiä loput koneella, sitä minä arvostan.
Kun hän "siirtyi" yläkertaan leikkailemaan, olen käynyt Kajaanin eri partureissa, Pasi osaa leikata ja vielä kohtuuhinnalla.
Kotikaupungissani käyn parturissa, jossa paikan vuokra ei takuulla päätä huimaa joten miesten hiusten leikkaus on max. 9€. Siellä tehdään kaikkea mahdollista miehille ja naisille, siis heidän hiuksillensa, eli paikkaa ei voi sanoa keritsemöksi. - mr mani
koneella kirjoitti:
Kävin taannoin parturissa Kirkkokadulla Väisäsen parturissa, yli 20 vuotta. En paljon välittänyt kuinka paljon se maksoi. Osasi leikata saksilla ja siistiä loput koneella, sitä minä arvostan.
Kun hän "siirtyi" yläkertaan leikkailemaan, olen käynyt Kajaanin eri partureissa, Pasi osaa leikata ja vielä kohtuuhinnalla.
Kotikaupungissani käyn parturissa, jossa paikan vuokra ei takuulla päätä huimaa joten miesten hiusten leikkaus on max. 9€. Siellä tehdään kaikkea mahdollista miehille ja naisille, siis heidän hiuksillensa, eli paikkaa ei voi sanoa keritsemöksi.Joo, oot oikeessa,sehän ratkaisee aika paljon mitkä on kulut. Tosin jos tekee ihan alehintaan niin just palkan saa mutta ei jää muuhun, yritystoiminta kuitenkin vaatii rahaa jos ei sitten liikeideana ole pikkuhiljaa museoitua.
- Jejejeje
Onko auennu uudestaan?
- ArkistostaKaivettua
Mikäs museoketju tänne on nostettu uudelleen?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067