Medialect oy!

inquisitive

Onko se hyvä paikka vai? Näyttää että aika usein hakevat uutta väkeä. Miten tiennestit netto kuussa noin ylensä siis? (1000 euroa netto ehkä vai enempi vähempi). Tarkoittaen jos on haastattelijana ei neuvottelijana!

12

3883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      jos haluat menettää hermosi niin siinäpä oiva työpaikka,miksi muuten hakisivat jatkuvasti uusia työntekijöitä?

      • P-72

        Mulla on muutama vinkki, joilla saa puhelinmyyjiltä hermot kiehumaan:

        1. Jos sulla on kärsivällisyyttä, tai muuten vaan tylsää, niin anna sen myyjän lukea ne omat sepustuksensa siitä edessänsä olevasta paperista, ja sitten kun myyjä on saanut paperinsa luettua sanot vain "Kiitos ei." Ja laitat puhelimen kiinni.

        2. Jos sen paperin lukeminen vaan jatkuu, ja jatkuu, sinun saamatta sanaakaan väliin, jätä puhelin pöydälle, ja käy noin viiden minuutin päästä kuuntelemassa vieläkö se myyjä puhuu. Jos puhuu, niin mene jatkamaan hommiasi. Kyllä se joskus lopettaa, kun huomaa, että puhelin on jätetty pöydälle. Parin päivän päästä saat erittäin vihaisen puhelun samalta myyjältä, jos myyjä alkaa huutamaan sulle huuda takaisin.

        3. Johdattele puhelu johonkin ihan muuhun, kuin kaupattavaan tuotteeseen. (Mieluiten johonkin itseäsi kiinnostavaan asiaan, josta tiedät jotain, ja josta ei todennäköisesti ole mitään lehtiä.) Jossakin vaiheessa myyjä toteaa, että hänen on jatkettava töitä, ja kysyy että "No ostatko?" Sanot vain "En mä mitään osta, mutta sun kans on ihan kiva jutella." Puhelu yleensä loppuu siihen: Joskus lyödään luuri korvaan, tai joskus kuuluu vain "Hyvää illan jatkoa."

        4. Suoramarkkinointikielto. Se ei tosin toimi.

        5. Tallenna puhelimeen kyseinen numero, jolloin näet kun se taas soittaa, niin älä vastaa. Itselläni on muistaakseni jo kolme sellaista numeroa.

        Tässäpä muutama vinkki, joilla voi vähän kiusata kyseistä "ammattiryhmää".


      • P-72
        P-72 kirjoitti:

        Mulla on muutama vinkki, joilla saa puhelinmyyjiltä hermot kiehumaan:

        1. Jos sulla on kärsivällisyyttä, tai muuten vaan tylsää, niin anna sen myyjän lukea ne omat sepustuksensa siitä edessänsä olevasta paperista, ja sitten kun myyjä on saanut paperinsa luettua sanot vain "Kiitos ei." Ja laitat puhelimen kiinni.

        2. Jos sen paperin lukeminen vaan jatkuu, ja jatkuu, sinun saamatta sanaakaan väliin, jätä puhelin pöydälle, ja käy noin viiden minuutin päästä kuuntelemassa vieläkö se myyjä puhuu. Jos puhuu, niin mene jatkamaan hommiasi. Kyllä se joskus lopettaa, kun huomaa, että puhelin on jätetty pöydälle. Parin päivän päästä saat erittäin vihaisen puhelun samalta myyjältä, jos myyjä alkaa huutamaan sulle huuda takaisin.

        3. Johdattele puhelu johonkin ihan muuhun, kuin kaupattavaan tuotteeseen. (Mieluiten johonkin itseäsi kiinnostavaan asiaan, josta tiedät jotain, ja josta ei todennäköisesti ole mitään lehtiä.) Jossakin vaiheessa myyjä toteaa, että hänen on jatkettava töitä, ja kysyy että "No ostatko?" Sanot vain "En mä mitään osta, mutta sun kans on ihan kiva jutella." Puhelu yleensä loppuu siihen: Joskus lyödään luuri korvaan, tai joskus kuuluu vain "Hyvää illan jatkoa."

        4. Suoramarkkinointikielto. Se ei tosin toimi.

        5. Tallenna puhelimeen kyseinen numero, jolloin näet kun se taas soittaa, niin älä vastaa. Itselläni on muistaakseni jo kolme sellaista numeroa.

        Tässäpä muutama vinkki, joilla voi vähän kiusata kyseistä "ammattiryhmää".

        ... nämä kaikki keinot olen jo testannut puhelinkaupustelijoilla. Niitä puheluita kun on alkanut tulemaan Tammikuusta lähtien muistaakseni Toukokuulle asti noin kerran viikossa. Talvella tuli puhelu kahdesta eri firmasta samana iltana. Ja muutama viikko sitten tuli kaksi puhelua samasta firmasta samana iltana.


    • katto kassinen töössa

      seela töö

    • vaan

      huvvaa palkaa olla

      • hyvvvä päivä vaan

        sielä hyyä palkka, kaiki sinne hommi!

        myytä toisimme metilekti tuoteita ja kuitta poonus hyvä homma hööö!


    • ex.läinen

      Hyvä paikka se on työskennellä.Telemarkkinoinnissa vaihtuu vain valitettavan usein työntekijät.siksi haku jatkuvasti.Tienaa haastattelijana hyvin.ei muutakun hakupaperit sisään

      • sielt pois

        jos on kerta niin hyvä...? Häh?


      • .......
        sielt pois kirjoitti:

        jos on kerta niin hyvä...? Häh?

        sain isompi palkkaisemman pestin.


    • kokemusta on

      Paska palkka ja huono työnantaja... En suosittele kenellekkään ainakaan rahan takia... Pitää tosissaan niska limassa hommia paiskia pomon patistaessa koko ajan parempaan... Ahdistava työpaikka... Mutta makuasioista ei voi kiistellä...

      • vain...

        osaa arvostaa hyvää pomoa


    • olin siellä..

      Älkää hyvät ihmiset menkö sinne töihin! Pomo on täys sutkari, kirjottaa 1 kk:n työsopimuksia ketjuttaen, laittaa sitten halunsa mukaan porukkaa pellolle (ellei lähde ite, kuten tein). Pomo olettaa että joka kuukauden alussa työntekijät tulevat kiltisti vaikkei sopimus enää olekaan voimassa. sitten kirjoitetaan taas uusi. taitaa olla pöhlö, sillä kaikkihan voisivat kuun loputtua jäädä kotiin lorvimaan..mites sitte suu pannaan.

      toisekseen yrityksen toimenkuva on jokseenkin epäilyttävä. kalastetaan yrityksiltä tietoja, jotka sitten myydään eteenpäin tuotteen valmistajille. udellaan henkilötietoja, puhelinnumeroita ym tosi tympeää hommaa nuorelle haastattelijalle, koitappa soittaa jonnekin Patriaan ja udella niitä näitä joltain isolta pomolta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe