Peili-liukuovet?

Sari

Mistä saa edullisimmin peili-liukuovet mittojen mukaan? Onko kokemuksia? Paljonko maksaa?
Terveisin, neuvosta kiitollinen

39

110794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gemini

      Kysyin juuri 120cm aukkoon kahta 60x230cm ovea kiskoineen ja hinta n. 250e.Tämä Seinäjoella.

    • Liukuovet

      www.mirrorline.fi
      (käy täyttääs sivuilla esitepyyntö ni lähettävät hienot esitteet)

      [email protected]

    • HSH

      ota Kirenaa. Ainakin me korjailemme päivittäin, jos enää jaksamme. Aikanaan tehtaan tai myyjän asentaja kävi korjaamassa, mutta ei saanut kuntoon...

      • JrO

        Sama juttu Kirenan kanssa, tosi skeidaa "laatua". Pyörästöjen pidikket helisee kehyksessä ja kiskot on kuin kirveellä pätkittyjä.


      • Kaappikaaos
        JrO kirjoitti:

        Sama juttu Kirenan kanssa, tosi skeidaa "laatua". Pyörästöjen pidikket helisee kehyksessä ja kiskot on kuin kirveellä pätkittyjä.

        meillä oli eteiskaapistona Kirenat, oli kaupungin halvimmat (Jyväskylä) silloin Nixi-keittiöiden kautta (oisko ollut 2004).
        Saatiin hyvää palvelua ja kaapisto oli niinkuin pitikin.

        Riippuu kuulemma piirtäjästä, olen kuullut pari huonoa tarinaa Kirenasta Helsingin seudulla.
        Joten kannattaa ehkä miettiä sitäkin että kenen kautta tilaa.

        Aion tilata uudet kirenat eri kämppään tänä vuonna, taas Nixin kautta. Hintavertailun perusteella ovat edukkaat, Terran myymät KitMar -kaapistot pääsee suunnilleen samaan hintaan, muut puljut eivät.
        Palokan Terrassakin oli kyllä tosi mukava ja asiantuntevan oloinen myyjä, jonka kanssa näitä piirrettiin.


    • mary

      Kerro minkäkokoiset peililiukuovet tarvitset. Mulla on nimittäin pari liukuovia (2 kpl). Tukevaa tekoa melkein valkoiset puitteet.

    • sellaiset

      mittojen mukaan teetetyt ja ne on aivan sika hyvät.On Finnmirror:in peilit ja ovet liukuu kuin unelma.Halogeenivalot on kaapin yläosassa ja näin sain eteisenikin näyttämään isommalta ja on meinaan valoisa.Ostin ne 5 vuotta sitten ja maksoi silloin 12 000 MARKKAA.Päivääkään en ole ostostani katunut.

      • epoXXXi

        Kitmar liukuovet on hyvä ja halpa paikka. Käyvät kotona mittaamassa ja suunnittelemassa veloituksetta, ja antoivat minullekkin KESÄALENNUSTA 10% !! Todella hienot ja hyvin toimivat ovet toivat. Kotisivuja en löytänyt mutta 4. linja 26 on osoite. Helsingissä siis.


      • Jarkko
        epoXXXi kirjoitti:

        Kitmar liukuovet on hyvä ja halpa paikka. Käyvät kotona mittaamassa ja suunnittelemassa veloituksetta, ja antoivat minullekkin KESÄALENNUSTA 10% !! Todella hienot ja hyvin toimivat ovet toivat. Kotisivuja en löytänyt mutta 4. linja 26 on osoite. Helsingissä siis.

        Ostin liukuovet www.lasitukkuoiva.fi

        Edulliset ja olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen.

        Suosittelen!!


      • Peili
        Jarkko kirjoitti:

        Ostin liukuovet www.lasitukkuoiva.fi

        Edulliset ja olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen.

        Suosittelen!!

        Miten onnistuu oiva liukuovien asennus? Olisi kiva kuulla oliko hyvät ohjeet vai menikö hermot kasatessa.


      • Veikko V.
        epoXXXi kirjoitti:

        Kitmar liukuovet on hyvä ja halpa paikka. Käyvät kotona mittaamassa ja suunnittelemassa veloituksetta, ja antoivat minullekkin KESÄALENNUSTA 10% !! Todella hienot ja hyvin toimivat ovet toivat. Kotisivuja en löytänyt mutta 4. linja 26 on osoite. Helsingissä siis.

        Kitmaria en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään. Mm. tarjouksen ja ovien lopullisen hinnan välinen ero voi olla kymmeniä prosentteja. Samoin palvelusta erittäin huonoja kokemuksia.


      • voihan liukuovi
        Jarkko kirjoitti:

        Ostin liukuovet www.lasitukkuoiva.fi

        Edulliset ja olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen.

        Suosittelen!!

        soitin lasitukkuoivaan liukuoviasiaa ja palvelu oli todella töykeää ja tylyä. asun jyväskylässä ja kyseinen järvenpääläisfirma laittoi pari vuotta sitten tutuilleni liukuovet eteiseen. ensinnäkin työntekijämies sanoi ettei heillä ole nyt asiaa keski-suomeen, joten tilauksessa menee aikaa. toisekseen hän pyysi pikkuhuoneen liukuovista nelinkertaisen hinnan verrattuna tuttujeni oviin (jotka kattavat koko eteishallin, mulla 2,5m x 2 m) ja lopulta kysyi et onkohan mulla ketään joka nää ovet vois asentaa.
        voi jestas.
        asiakaspalvelua parhaimmillaan, todella!


      • liukuovi
        Jarkko kirjoitti:

        Ostin liukuovet www.lasitukkuoiva.fi

        Edulliset ja olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen.

        Suosittelen!!

        soitin lasitukkuoivaan liukuoviasiaa ja palvelu oli todella töykeää ja tylyä. asun jyväskylässä ja kyseinen järvenpääläisfirma laittoi pari vuotta sitten tutuilleni liukuovet eteiseen. ensinnäkin työntekijämies sanoi ettei heillä ole nyt asiaa keski-suomeen, joten tilauksessa menee aikaa. toisekseen hän pyysi pikkuhuoneen liukuovista nelinkertaisen hinnan verrattuna tuttujeni oviin (jotka kattavat koko eteishallin, mulla 2,5m x 2 m) ja lopulta kysyi et onkohan mulla ketään joka nää ovet vois asentaa.
        voi jestas.
        asiakaspalvelua parhaimmillaan, todella!


      • seikku8
        liukuovi kirjoitti:

        soitin lasitukkuoivaan liukuoviasiaa ja palvelu oli todella töykeää ja tylyä. asun jyväskylässä ja kyseinen järvenpääläisfirma laittoi pari vuotta sitten tutuilleni liukuovet eteiseen. ensinnäkin työntekijämies sanoi ettei heillä ole nyt asiaa keski-suomeen, joten tilauksessa menee aikaa. toisekseen hän pyysi pikkuhuoneen liukuovista nelinkertaisen hinnan verrattuna tuttujeni oviin (jotka kattavat koko eteishallin, mulla 2,5m x 2 m) ja lopulta kysyi et onkohan mulla ketään joka nää ovet vois asentaa.
        voi jestas.
        asiakaspalvelua parhaimmillaan, todella!

        Eikö jyväskylästä löydy asentajaa että ihan järvenpäähän piti soittaa. Taitaapa siin tulla asentajalle melkoiset matkakulutkin sun maksettavaks :)


    • löytyi
      • handes

        Edellisen viestin perusttella kävin katsomassa Keittiövalinnan liukuovia. Aivan samalta ainakin näin kuvan perusteella näytti kuin muidenkin toimittajien liukuovet. Ja halpaa todellakin oli, esim. vastaavat liukuovet kuin Keittiövalinnassa maksoi alle 500€ maksavat Domus-keittiön kautta 1200€. Onko kellään kokemusta Keittiövalinnan liukuovista? Onko ne helppo asentaa, hyvät ohjeet, käytössä kestävät & toimivat jne.?


      • ovimiäs
        handes kirjoitti:

        Edellisen viestin perusttella kävin katsomassa Keittiövalinnan liukuovia. Aivan samalta ainakin näin kuvan perusteella näytti kuin muidenkin toimittajien liukuovet. Ja halpaa todellakin oli, esim. vastaavat liukuovet kuin Keittiövalinnassa maksoi alle 500€ maksavat Domus-keittiön kautta 1200€. Onko kellään kokemusta Keittiövalinnan liukuovista? Onko ne helppo asentaa, hyvät ohjeet, käytössä kestävät & toimivat jne.?

        itse olen ostannut liukuovet paikalleen asennettuna.ostin ovet lasi turuselta nummelasta.asentajat kävivät mittaamassa ensin ja sen jälkeen asentamassa.asentajat olivat hommansa osaavia.kun meilläkin on pikkulapsia niin suosittelivat että oviin tulisi turvakalvo sisäpuolelle.tätähän ei kaikissa ovissa ole mahdollista edes saada


      • poropeukalo
        ovimiäs kirjoitti:

        itse olen ostannut liukuovet paikalleen asennettuna.ostin ovet lasi turuselta nummelasta.asentajat kävivät mittaamassa ensin ja sen jälkeen asentamassa.asentajat olivat hommansa osaavia.kun meilläkin on pikkulapsia niin suosittelivat että oviin tulisi turvakalvo sisäpuolelle.tätähän ei kaikissa ovissa ole mahdollista edes saada

        Ostin kuopiosta liukuovet jr-kalusteelta.valmistavat niitä omassa tehtaassa.ovet todella laadukkaat ja toimivat.asensin itse ja oli helppo homma.ovat avanneet malleilleen kotisivutkin www.novanta.fi


    • Michaels

      Laatua ja loistava valikoima liukuovia löytyy os.:
      www.lasina.fi ja www.jslasi.com

      • linja08

        netissä osoite www.liukuovia.fi


    • jaska 33

      itse olen hankkinut liukuovet asuntooni kehralta.olen ollut tosi tyytyväinen palveluun,laatuun ja hintakin on kilpailukykynen.

    • Ninjati

      Jos asuu Tampereella tai lähistöllä, niin ehdottomasti Tampereen liukuovitehdas myy parhaimmat liukuovet -ja edullisimmalla! Otettiin toiseen huoneeseen Inaria, ihan surkeat. Toiseen sit tuolta ja ihan täydelliset. Ja maksoivat puolet Inarian hinnasta :-/

    • Komero

      Itse tilasin täältä www.lasitukkuoiva.fi. Hinta/laatu todella kohdallaan ja oli helppo asentaa.
      Tarjouspyynnön lähetin ensin viiteen eri paikkaan.

      • H&P Tammela

        Tilasimme myös lasitukkuoivalta liukuovet kahteen kaapistoon ja ovet toimivat todella hyvin, ovet olivat juuri sellaiset kun oli sovittu, hyvät asennusohjeet oli mukana. Kaikki toimi todella hyvin ja sovittuun aikaan, joten voin suoitella muillekin. Olemme todella tyytyväisiä.


      • remppaajat
        H&P Tammela kirjoitti:

        Tilasimme myös lasitukkuoivalta liukuovet kahteen kaapistoon ja ovet toimivat todella hyvin, ovet olivat juuri sellaiset kun oli sovittu, hyvät asennusohjeet oli mukana. Kaikki toimi todella hyvin ja sovittuun aikaan, joten voin suoitella muillekin. Olemme todella tyytyväisiä.

        hankimme kotiimme tank liukuovikomerot vertailtuamme ensin inaria,kirena,domus ja tank. Ovien rungot kunnon alumiini kankea joka jämäköittää ovet etteivät lerpu ja rungot olivat 22mm paksut.Komerot toimii kuin unelma! Hinta laatu suhde kohdallaan. Ollaan tosi tyytyväisiä palveluun jota saimme scavolinistudiolta lappeenrannasta.


    • cicustaja

      Itse tilasin liukuovikomeron vanhemmilleni Siilinjärvelle Kuopiosta. Hintaan sisältyi rahti Siilinjärvelle ja hinta oli edullinen, kaapeja en ole itse nähnyt mutta kuulemma hyvät on. Itselleni olen suunnitellut pukeutumishuonetta liukuovikaapistoilla, mutta löytyykö Suomalaisia toimittajia tänne rapakon taakse?
      Toivekeittiöt www.toivekeittiot.fi oli tuon vanhempieni kalusteiden toimittajan nimi.
      Mikä on valmistus maa Tank liukuovilla? Onko kansainvälinen merkki vai Suomalainen?
      Samalla voisin kysäistä onko liukuoviin mahdollista saada kokopuu kehyksiä?

    • jyväskylästä

      Itse kehottaisin myös vilkaisemaan tuota liukuovia.fi sivustoa!
      Pyörästöt ja listat erittäin hyvälaatuisia ja hintakin varmasti kilpailu kykyinen.

    • Rakentaja

      Simeros Oy 0505687162 , Keravan asema, Juho Kusti.

      Kannattaa kysyä !

    • -Jope-

      Pohjanmaan liukuovi!! Erittäin laadukkaat ja kilpailukykyiset tuotteet :) Meillä on jo kahteen asuntoon otettu heidän kautta ja kaikki sujui kuin Strömsössä.

      • nettiostaja

        Eteiseen tuli hankittua vanhojen kaapin ovien tilalle peililikuovet, tosin hieman työtä vaati että sai vanhan ylähyllyn lyhennettyä n. 10cm että peililiukuovet mahtui liikkumaan vanhassa eteisen aukossa sähkö ns. "Karmisaha" auttoi asiassa mielettömästi tosin sahausjälki ei niin suora. Tulin hankkineeksi peililiukuovet www.nettilasi.com verkkokaupasta. Edullinen hinta oli ja toimitus kotiovelle joka vaikutti ostopäätökseen kun ei tuon kokoisia ovia henkilöautossa voi kuljetella mistään matkahuollosta kotiin.


    • detmktseuyktuy

      Netistä saa edullisemmin, tilasin itse Lahdesta toiset ja paremmat päivänpeilistä

    • Eveliina

      Tilasin liukuovitukusta (www.liukuovitukku.fi), kirenan ovia selvästi edullisemmin kuin muilta jälleenmyyjiltä. Lähetin tarjouksen useisiin liikkeisiin. Toimitus oli nopea, ja sähköposteihinkin vastattiin pikaisesti. Sain suunnitella ovet itse sivustolla, ja katsoa samalla mitä ne maksaisi. Suosittelen!

    • Lexa7187

      Mulla olis tankin vaatekaappi..;) kork. 226cm lev. 318cm syv 60cm

      Kaappi ihan uus ei oo käytetty..

    • Tyytyväinen Asiakas

      Parhaat liukuovet/kaapistot oon ostanu Lakeus Designiltä!

      Loistavaa suomalaista tekoa.
      Ei varmana hajoa!
      Meillä ollu Lakeus Designin Liukuovet jo vuoden ja todella hienosti pelittää!
      Todella vankkaa tekoa!

      Suosittelen! :)

    • Pirkan Laatukaluste

      www.pirkankaluste.fi
      Liukuovet mittojen mukaan paikkaan kun paikkaan.

    • Ville J

      Kehrä-kaluste kokemus. Erittäin huono firma! Varokaa! Kämmäilivät kaapin kanssa pahasti ja kehtasivat vielä viedä perintään.

      • Kehrä Kaluste sucks!

        Varokaa yritystä Kehrä Kaluste!
        Laittakaahan mieleen yritys nimeltä Kehrä Finland Oy tai siis arkisemmin Kehrä-Kaluste. Tilattiin sieltä komero ja homma meni mönkään, kun asentajat sähelsivät yms. Mutta ei siinä mitään. Tyypit sanoivat, että kämmäilyidensä vuoksi pitää vaihtaa kaappeihin kalliimmat saranat ja meidän omat elfa-hyllyt eivät myöskään mahdu kaappiin vaan sopivat pitää ostaa heiltä.

        Ylimääräistä maksua tuli reilu 600 euroa. Kuluttajavirastosta sanottiin, ettei "yrittivät keskustella asiasta, jos sitä nyt keskusteluksi voi sanoa". Lupasivat alennusta 100 euroa, mutta joudumme maksamaan perintätoimistolle vielä 60e.

        Emme jaksa mennä oikeuteen vaan ajattelimme, että käytämme mielummin voimiamme varoittamalla muita tästä todella paskasta firmasta.

        Ps. kaapit on jo rikki. Yläkaapista jäi ovi käteen, kun sitä avattiin. No, eihän kaapit maksaneetkaan kuin reilu 4000 euroa, joten ei sitä voi ihmeitä odottaa :)

        VAROKAA KEHRÄ-KALUSTETTA!!!


    • suvi9

      Suosittelen Pirkan Laatukaluste. Tilannut tuolta kiintokalusteet keittiöön ja eteiseen. Nopea ja hyvä palvelu. www.pirkankaluste.fi

      • askO

        Olen hankkinut ko paikasta liukkarit ja muutakin. Hyvin toimii ja palvelu pelaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3453
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1871
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      168
      1857
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1645
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1477
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      358
      1319
    7. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1173
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1130
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1054
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      63
      1022
    Aihe