dingon uusi levy

lokakuussa

oho lehti kertoi että dingon uutta levyä ruvetaan tekemään tässä kuussa.en tiedä olenkos tyhmä vai muuten vaan tietämätön,mutta kertokaa ihmeessä mulle että miten mukamas tulee hyvää jälkeä jos kerran levy on kauppoissa lokakuussa.mun kuuleman mukaan kukaan muu ei tee levyä noin nopeasti kuin kari peitsamo(ja jälki on sen mukaista)

6

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dingo miäs

      Jos biisit ovat valmiina studioon mennessä ne purkitetaan muutamassa päivässä.

      Miten vitussa luulet että jos Suomessa on 2-4 kunnon studiota jossa vuosittain purkitetaan kymmenien eri yhtyeiden/artistien levyjä että siellä olisi aikaa tai mahhdollisuuttta viettää puoli vuotta vaikkapa Dingon?

      Nykyaikana kun käytetään äänityksissä Digitaalista tekniikkaa se mahdollistaa jopa virheiden korjaamisen ilman että kohtaa tarvitsee soittaa uudestaan, ajat ovat muuttuneet sitten Kerjäläisten Valtakunnan, joka sekin purkitettiin 7 päivässä aikanaan.

      että semmoista...

      • tiedän

        ei se kyllä nipan äänellä tapahdu edes digitaalisesti ja even soittotaidoilla....on jokin haavoittanut mua arkaan paikkaan...muista..se koira älähtää mihin kalikka kapsahtaa...


      • CKC
        tiedän kirjoitti:

        ei se kyllä nipan äänellä tapahdu edes digitaalisesti ja even soittotaidoilla....on jokin haavoittanut mua arkaan paikkaan...muista..se koira älähtää mihin kalikka kapsahtaa...

        Jos levy tehdään samassa paikassa, kuin leskisinkku niin morotattis, voiko paskempaa jälkeä enään tehdä.Taisi Danulla olla vähän huuhaa fiilis sinkkua vääntäessä.


      • mietitään
        CKC kirjoitti:

        Jos levy tehdään samassa paikassa, kuin leskisinkku niin morotattis, voiko paskempaa jälkeä enään tehdä.Taisi Danulla olla vähän huuhaa fiilis sinkkua vääntäessä.

        että tehdään just se siihen kari peitsamo tyyliin et levy on viikossa valmis-onnistuuhan se niinkin mut ei se kyllä hääviltä kuullosta.ja dingon levy menee varmasti kaupaksi ja en usko että menee siksi kun musa olis hyvää vaan siksi että ihmiset ostaa mielenkiinnosta sen.ja dingo miäs-kyllä sen tiedän että biisit on jo valmiina kun studiolle mennään mutta kyllä siihen aika paljon täytyy hommia tehdä että se myös tulee kuullostamaan hyvältä.


      • ddd
        mietitään kirjoitti:

        että tehdään just se siihen kari peitsamo tyyliin et levy on viikossa valmis-onnistuuhan se niinkin mut ei se kyllä hääviltä kuullosta.ja dingon levy menee varmasti kaupaksi ja en usko että menee siksi kun musa olis hyvää vaan siksi että ihmiset ostaa mielenkiinnosta sen.ja dingo miäs-kyllä sen tiedän että biisit on jo valmiina kun studiolle mennään mutta kyllä siihen aika paljon täytyy hommia tehdä että se myös tulee kuullostamaan hyvältä.

        kuullostaa kirjoitetaan yhdellä L-kirjaimella. Kuulostaa, kuulostamaan, jne.


    • ...Peitsamon levyä olet yhteensä kuunnellut? Kyllä ne päihittää valtaosan niistä levyistä, joita kuukausikaupalla studiossa väännetään.

      Tuo "rampataan studiossa monen kuukauden ajan" -tyyli ei ole mikään laadun tae. Suurin osa suomirockin klassikoistakin on syntynyt vauhdilla. Osa Mikrovoxin kaltaisissa studioissa, joissa muusikot eivät ole kunnolla mahtuneet edes seisomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe