Paras vw-korjaamo Tampereella

Uusi 99-Passatin kuski

Mikä mahtaa olla paras vw-korjaamo hinta/laatu-suhteensa puolesta Tampereella?
Eli mitä korjaamoja suosittelette ja mitä kannattaa karttaa viimeiseen asti?
Millaisia kokemuksia Tampereen eri vw-korjaamoista?

35

15278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on huipussaan!

      HLS_Auto Oy, Tampereen Ristinarkulla osaa asiansa. Kavereilla on pitkäaikaisin kokemus merkistä Tampereella. Ja hinnoittelu kohdallaan, verrattuna esim. Laakkoseen ja moneen muuhun pajaan. Mikä tärkeintä, kaikki on tehty huolella, mitä oli sovittu! Uskallan suositella!

      • Uusi 99-Passat kuski

        Kiitokset vinkistä. Hatanpään autohuolto- ja korjaus näyttää myös tekevän vw-huoltoa Tampereella. Onko kenelläkään kokemuksia tästä puljusta?


      • Volkkariville
        Uusi 99-Passat kuski kirjoitti:

        Kiitokset vinkistä. Hatanpään autohuolto- ja korjaus näyttää myös tekevän vw-huoltoa Tampereella. Onko kenelläkään kokemuksia tästä puljusta?

        ..kainalossa siellä Hatanpään puljussa-menin kysyyn jakoremminvaihtoa, niin se onnistuu jos osat tulee heiltä-muuten ei tehdä ollenkaan!!
        No samat GATESIN tuotteet mulla oli takarontissa mukana jotia hekin käyttänevät? tosin osti ne motonetistä puolta halvemmalla kuin ko.verstas ois myyny...EN suositele.
        HLS-autossa on myös käyty -siellä asentajat varmaan osaa hommansa mutta todella töykeä on päällikkö en ostaisi siltä äijältä etes tupikinsytkäriä, saatikka autoani korjaattaisin moisella ärmätillä!


      • Tumppi
        Uusi 99-Passat kuski kirjoitti:

        Kiitokset vinkistä. Hatanpään autohuolto- ja korjaus näyttää myös tekevän vw-huoltoa Tampereella. Onko kenelläkään kokemuksia tästä puljusta?

        Onko kellän kokemusta Ylöjärven Valto Koivula Oy korjaamolta?
        Kuulemma Pirkanmaan halvin paikka huollattaa autot?


      • Uusi 99-Passatin kuski
        Volkkariville kirjoitti:

        ..kainalossa siellä Hatanpään puljussa-menin kysyyn jakoremminvaihtoa, niin se onnistuu jos osat tulee heiltä-muuten ei tehdä ollenkaan!!
        No samat GATESIN tuotteet mulla oli takarontissa mukana jotia hekin käyttänevät? tosin osti ne motonetistä puolta halvemmalla kuin ko.verstas ois myyny...EN suositele.
        HLS-autossa on myös käyty -siellä asentajat varmaan osaa hommansa mutta todella töykeä on päällikkö en ostaisi siltä äijältä etes tupikinsytkäriä, saatikka autoani korjaattaisin moisella ärmätillä!

        .. volkkariville autosi ellet vie sitä Hatanpään autohuolto ja korjaus etkä HLS-Auto Oy:hyn?


      • gffdgfdgfdgfdgdgd
        Tumppi kirjoitti:

        Onko kellän kokemusta Ylöjärven Valto Koivula Oy korjaamolta?
        Kuulemma Pirkanmaan halvin paikka huollattaa autot?

        ehdottomasti paras paikka huollattaa kaikki yli 5v vanhat autot. nopea toiminta. hinnaltaan edullinen. jo pelkästään paikan ja itse valton näkemisen takia kannattaa käyttää. huollatin oman autoni tuolla yli 6v ja olin todella tyytyväinen.

        jos ei enää huollateta niin valto ostaa romusi poiskin.


      • gffdgfdgfdgfdgdgd kirjoitti:

        ehdottomasti paras paikka huollattaa kaikki yli 5v vanhat autot. nopea toiminta. hinnaltaan edullinen. jo pelkästään paikan ja itse valton näkemisen takia kannattaa käyttää. huollatin oman autoni tuolla yli 6v ja olin todella tyytyväinen.

        jos ei enää huollateta niin valto ostaa romusi poiskin.

        Olen hieman erimieltä asiasta. Huollatimme automme siellä, jonka jälkeen auto meni lunastukseen. Tekivät pahimman laatuisen virheen huollossa ja eivät meinaa kantaa asiasta vastuuta. EMME IKINÄ ENÄÄ vie autojamme lähellekkään Valto Koivulan huoltoa!!!! Kuulin että emme ole ainoita jolle on käynyt samanlainen kämmi kyseisessä liikkeessä.


      • Juu juu
        gffdgfdgfdgfdgdgd kirjoitti:

        ehdottomasti paras paikka huollattaa kaikki yli 5v vanhat autot. nopea toiminta. hinnaltaan edullinen. jo pelkästään paikan ja itse valton näkemisen takia kannattaa käyttää. huollatin oman autoni tuolla yli 6v ja olin todella tyytyväinen.

        jos ei enää huollateta niin valto ostaa romusi poiskin.

        HAH! Ise valto kirjoittelee.. Meillä putosi moottori 100m ajon jälkeen ja sitten yritti laskuttaa ehjien osien vaihdosta 1000mk. Siis jo markka aikana. Vakuutusyhtiöiden käytämä paikka ilmeisesti hinnan takia. ON TODELLA LEGENDA tampereella nimittäin negatiivisessa mielessä. Pelkkä lohkolämmittimen asennus työkaverilla aiheutti moottorivaurion .. Juuri ja juuri uskaltaisin ehkä romuttaa tuolla auton..


      • Ei koskaan valtolle
        nimimerkki23 kirjoitti:

        Olen hieman erimieltä asiasta. Huollatimme automme siellä, jonka jälkeen auto meni lunastukseen. Tekivät pahimman laatuisen virheen huollossa ja eivät meinaa kantaa asiasta vastuuta. EMME IKINÄ ENÄÄ vie autojamme lähellekkään Valto Koivulan huoltoa!!!! Kuulin että emme ole ainoita jolle on käynyt samanlainen kämmi kyseisessä liikkeessä.

        juuri näin valto toimii ihan omasta kokemuksesta tiedän..


      • Ärtynyt
        Tumppi kirjoitti:

        Onko kellän kokemusta Ylöjärven Valto Koivula Oy korjaamolta?
        Kuulemma Pirkanmaan halvin paikka huollattaa autot?

        Näyttää olevan aika vanha ketju, mutta kerronpa kuitenkin.. Omasta autosta oli huollon aikana lähtenyt alumiinivanteiden mutterit kävelemään ja ruosteiset teräksiset laitettu tilalle. Plus yksi lukkomuttereista kadonnut ja toinen rikottu.. Eipä mene auto enää ikinä Valtolle huoltoon!


      • Paikallinen

        Kaverini huollatti autoaan Valtolla. En tiedä oliko huollot tehty asianmukaisesti mutta ovilokerossa ollut lompakko ja hanskalokero tavaroineen oli aivan rasvaisten sormenjälkien peitossa....

        Ite oon muutaman romuauton antanut Valtolle. Romutushommat ainaki on menny päivänvalon kestävällä tavalla.


    • anti-Laakkonen

      HLS Autosta ainoastaan hyviä kokemuksia. Joustava palvelu (vähän kun Laakkosta moittii sille päällikölle, niin johan on mukavaa miestä) ja siedettävät hinnat (ei tarvi maksaa kiillotetusta vastaanottohallista), korjauksissakaan ei ole ollut moittimista.

    • HLS-Auto

      No on muuttunut 2005 vodesta palvelu ja hinnat :D Itse korjautin autoni 2012 ja ei ollut kuin pahaa sanomista. Ensinnäkin kun auto oli hinattu heidän pihaansa ja kun soitin siitä niin korjaaja vittuili suoraan puhelimessa. Itse olin aivan äimän käkenä että miten voi olla asiakaspalvelu tommosta. Väillä sanoi puhelun aikan että odota että tulee tärkemäpi puhelu ja laittoi luurin pöydälle ja osoteltiin 15 min kunnes löi luurin korvaan kun oli ilmeisesti unohtanut jo koko puhelun. Soitin uudestaan ja sitten annoin numeroni että soitta kun auto on valmis. odotin viikon soittoa ja sitten kun soitin itse paikkaan niin sanottiin että että on ollut valmis ekana päivän. Ei kuulema ole muistettu soittaa. Mitä ihmettä? Kysyin miksi oli vilkuttanut valoja omistaja sanoi että ei täällä lue tämmösitä että olisi vilkuttanut, kerroin että annoin tiedot korjaajalle, antoi korjaajalle puhelun niin korjaaja sanoi että oli mennyt toisesta korvasta ulos että ei ottanut tietoja ylös että viat että auto on kunnossa nyt että hae poijes. Puhuin paikan omistajan kanssa ja sanoin hänellekkin että eihän tämmöstä asiakaspalvelua ole missään koskaan ollut. Itekkin jaksan kuitenkin kuunnella aika paljon paskaa mutta tämä paikka vetää vertoja jo kaikelle että pitää varottaa kyllä muitakin.

      Lisäksi autoon oli vaihettu ainoastaan bensansuodatn ja korjaus on 200€ Töihin mennyt kuulema puoltoista tuntia. Itsellä meni vaihtoon viimeksi 30min että en tiedä miten ammattilainen vaihtaa tunnin pidempään tuota (tuntiveloitus :D) Lisöksi osat oli 70€ kun itse ostin viimeksi 20€.

      Maksoin poijes laskun mutta elkää ny menkö tänne jos ette halua että teitä pissataan silmään kunnolla!!!

    • Uusi Passat kuski 2

      Mikä mahtaa olla tämän päivän hinta/laatu-tilanne VW korjaamojen suhteen? Minne kannattaa viedä -08 Passatin määräaikaishuoltoon?


      Laakkonen
      Autotalo Laakkonen Oy
      Hatanpäänvaltatie 42
      33900 Tampere
      http://volkswagen.laakkonen.fi/yhteystiedot_tam.php


      LMS Service - Tampere
      Paasikiventie 16 C
      33230 TAMPERE
      Käyntiosoite: Haarlankatu 1
      http://www.lmsservice.fi/tampere


      Tampereen HLS Auto Oy
      Vehnämyllynkatu 23
      33560 TAMPERE
      http://www.hlsauto.fi/


      Autokorjaamo Huoltopiste
      Kunnansarka 4
      37150 NOKIA
      http://www.autohuoltopiste.fi/


      Kenties muita?

      • Yksi lisää

      • ???

      • Valto Koivula Pirkanmaan paras korjaamo.Vallankin käytetyille autoille.Hinta/laatusuhde loistava.Rehellistä meininkiä.Tämä on minun kokemukseni ko. paikasta.


    • vw-tuntemus

      Ritariauto

    • Pettynyt.

      Pettymyksiä Laakkoselta ja Rantatien pajasta.

    • Kuluttaja ...

      "Määräaikaishuoltopaikan voit valita itse, mutta tarkista ensin huolto-ohjelma

      Voit valita auton määräaikaishuoltopaikan itse. Varmista kuitenkin, että valitsemasi korjaamo suorittaa autosi huollon valmistajan Suomessa voimassaolevan huolto-ohjelman mukaisesti. Jos takuunantaja pystyy osoittamaan, että määräaikaishuollossa tehty virhe tai tekemättä jätetty työ on aiheuttanut autoon vian, takuunantaja voi kieltäytyä korjaamasta sitä takuun puitteissa. Tällaisessa tilanteessa virheestä vastaa huollon tekijä.

      Vastaavasti arvioidaan autoon tehtyjen muiden töiden, esimerkiksi lisäruostesuojauksen, vaikutusta takuun voimassaoloon.

      Tutustu myös takuuehtoihin ja niissä mahdollisesti oleviin ohjeisiin virheilmoituksen tekemisestä ja virheen oikaisemisesta."


      lähde: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/autot/korjaaminen-ja-huolto/

    • iteppähän valitsitte

      Kaikki passatmiehet ja muutkin volkkaristit pettyvät ennenpitkää kaikkeen. Ensin huollon kallius, siteen valtava huoltojen ja korjausten määrä, sitten kun on sitä ja tota vikaa ja lopuksi mikään ei toimi. Volkkarin vioista saisi tehtyä helposti romaanin.

    • Kolohvi!

      Hyvä kokemus Autofit Ari Vartiainen Oy:stä Tampereelta. Vaihtoivat golfin vaihdelaatikon kohtuuhintaan. Hinta-arviokin piti suunnilleen paikkansa.

    • Aveen tyytyväinen

      Passat Variant vm.2011 liian kova alusta jos ajelee huonoja sorateitä. Avensis ei jyristänyt yhtään.

    • Real Believer

      Vein renuni valto koivulalle katsastuskorjaukseen. Saivat kyllä leimattua auton, mutta kun hain auton, niin siinä oli enemmän vikoja kuin sinne vietäessä. Muutenkin puhelinkäyttäytyminen paljasti että vedätys oli menossa. Maksoin kiltisti 700€, kun huomasin että ei Valto niin Jeesuksesta välitä, vaan rahasta.

      • Koivu Valtola

        Oma autoni hinattiin Valton pihaan moottorivian vuoksi. Mennessäni tiedustelemaan missä autoni oli, jotta olisin voinut hakea autosta tavaroitani Valto sanoi sen olevan pihalla. Pihalla kiersin kaikki autot läpi, enkä löytänyt enää autoani. Valto oli rahan ahneudessaan pistänyt autoni paaliin, eikä tunnustanut sitä. Auto piti korjata korjaamolla. Alkuun ajattelin, että en vain löytänyt autoa pihasta ja kiireessä vaihdoin maisemaa tullakseni taas paremmalla ajalla etsimään auton pihasta.

        Lopulta Valton kusetuksesta johtuen jouduin maksamaan romutetusta autosta vakuutusmaksuja pitkälti sen yli, kun auto oli jo romutettu.

        Muissakin asioissa tämä vuoden yrittäjä säästää. Kun kilpailijat maksavat kiltisti verot ja työnantajamaksut, jotka suoranaisesti vaikuttavat kilpailuun, niin Valto jättää näistä leijonan osan maksamatta. Valto maksaa suurimman osan palkoista pimeästi, jolloin kate suurenee. Ihme vaan, että Valton kohdalla tätä ei ole osattu tutkia. Muiden yrittäjien osalta osataan kuitenkin tutkia, vaikka asiat olisivatkin kunnossa.

        Kuulin vielä yhdeltä Valton työntekijältä, joka ei siis ole työssä siellä, että Valto saa tarkistuksista aina esitiedon joltain verottajan työntekijältä. Tätä etuutta ei ole muilla yrittäjillä.

        Riittäisi, että verottaja menisi Valton halleille laskemaan montako työntekijää hallissa on ja vertaisi tätä lukumäärää verotarkastuksen yhteydessä maksettuihin palkkoihin. Työntekijöiden yleinen perustelu tekemälleen Valton työlle on se, että saavat työtä vastaan korjata hallissa omia autojaan. Perustelu on siinä määrin huono, että hallivuokraa ei voi maksaa työllä. Hallivuokrasta kuuluu maksaa veroa, samoin kun työstäkin, joten selvitykset on aika hataralla pohjalla.

        Iltalehti kommentoi Valton romukuljetuksia näyttävästi http://www.iltalehti.fi/autot/2014062618442133_au.shtml
        Valton tarkoituksena on maksimoida tuotot liikenneturvallisuudesta välttämättä.

        Suomen poliisi ja vaerohallinto näyttää tässä valossa olevan aivan käsi!, koska tällaista toimintaa on voitu suorittaa kymmeniä vuosia ilman sanktioita.

        Mielestäni poliisin pitäisi pysäyttää näitä Valton kuljetuksia ja ottaa kuljettajan henkilöllisyys ylös mennäkseen seuraavaksi katsomaan työvuorolistat, josta lain mukaan pitää kymmenen vuoden ajalta näkyä työntekijän tekemät työt ja tunnit.

        Romuautojen osalta homma menee näin, että romuauton hakija maksaa auton luovuttajalle 50€ ja saa Valtolta 70€ joten verotuksettomasta myynnistä on helppo maksaa verotonta palkkaa veroa maksamattomalle työttömälle, joka samaan aikaan nostaa peruspäivärahaa KELA:sta.

        Kyllä kauheasti ihmettelen tätä meininkiä tänä päivänä. Suoranaisia rikoksia ja veron törkeää kiertoa voidaan lukuisista nettikirjoituksita huolimatta sallia. Onko Suomessa jokin mafia, joka mahdollistaa kyseisen toiminnan? Eikö laki perustuslain mukaan olekkaan kaikille sama?

        Tiedä sitten tuleeko tämän kirjoitukseni jälkeen pihallemme norkoilemaan nuo romaanisukuiset kanssaveljemme pyssyineen? Toivottavasti eivät tiedä missä kerroksessa asun.

        Vielä sen verran, että auton myyvä ospuoli saa sen 50€ verottomana, koska myy käytettyä tavaraa. Eikä käytetyn tavaran myynti ole ylittänyt vuotuista määrää. Elikä täysin laillisesti, mutta ammattiamisesti toimiva hakija kiertää verot.


      • lasipaino

        Vuosia palvellut minua erittäin hyvin. Nopea,edullinen ja tekee odottaessa pienemmät rempat. Kiitos


    • kaarlokuuskuus

      Tämä on se ongelma jos haluaa autoilun olevan jotakuinkin järkevän hintaista. Merkkihuollot ovat suht tyyriitä itse maksavalle, ja koska nykyautoja ei pysty kukaan tee-se-itse seppä oikeasti korjaamaan, jää kysymys miten asian hoidan. Miten sinä, mistä maksat ja paljonko? Itse maksan 68€/v huolto 39€ katsastus. Ajo-kmt/v 10th. Arvaa mikä peli. Carina E.

    • Pettynyt_asiakas

      Välttäkää Suomen Autohuotoa, olen huollattunut autoni siellä ja yrittänyt korjauttaa mutta eivät osanneet sitäkään. Huollon jälkeen tarkastan aina auton itse vielä niin puutteita tässä oli mm. öljyntaso oli liian matala piti lisätä noin itse öljyä, raitisilmasuodattimen ruuvit olivat lattialla, pohjapassari oli kiinnitetty huonosti täri ajaessa jne.. Luulisi merkkihuollon tekevän edes perushuollon hyvin. Korjauksessa oli auto noin viikon ja eivät saaneet kuntoon vaihtelivat osia vaan ja yrittivät veloittaa turhista asioista jotka eivät edes korjanneet vikaa. Asiakas palvelu oli suoranainen vitsi, kun kyseli autosta niin nuoret sällit vaan naureskeli ja kertoivat huonolla huumorilla varustettuja latteuksia. Asentajat kävivät välillä myös tiskin poikien kanssa tupakalla vaikka työ oli kesken ja asiakas odotteli aulassa. Reklamointi korjaamopäälikön kanssa ei onnistu lupailee vaan kaikkea mutta ei koskaan tee mitä lupaa, mm. virallisen kannan antamista kirjallisessa muodossa ei onnistu.

    • naluvioKotlaV

      Valto Koivulan paikka tähän mennessä karmein kaikista. Ensinnäkin uskon täysin, että valtaosa palkoista maksetaan pimeenä, ilman kuittia käy käsittääkseni myös melkein kaikki palveluiden maksamisetkin. Suomea verstaalla kuulee puhuttuvan kaikilla lähi-idän ja baltianmaiden murteilla. Itse Valto on röyhkein kusettaja mitä maa päällään kantaa. Suosittelen kiertämään kaukaa!

    • SepJuh

      Tänään tehtiin Valtolla 120000 huolto ja jakopään hihnan ja vesipumpun vaihto. 550 € ei paha. Suosittelen.

    • Toyota_Hybrid1

      kuusakoski oy.

    • turhat.unelmat.sortuu

      Miksi ihmeessä joku etsii VW korjaamoa, luuletteko te että merkkikorjaamo olisi parempi kuin jokin mikä muu tahansa laadukas autokorjaamo? Saattaisi nimittäin volkkarista tuöla jppa paljon parempi tarvikeosilla kuin tehtaan omalla paskalaadulla. Ja ne asentajat on käyneet ihan samat ammattikoulut, työpaikka on sitten valokoitumut ihan tuurilla sinne mihin pääsi.

      • TotuusSattuuQC

        No kyllä mikä tahansa korjaamo tekee perushuollot tai vaihtaa jarrupalat yms. perusasiaa. Mutta jos pitää diagnosoida yhtään laajempia ongelmia niin merkkikorjaamossa on paljon suurempi kokemus asioista sekä merkin omat vikojen tietokannat joista etsiä ratkaisuja.


      • hau.hau
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        No kyllä mikä tahansa korjaamo tekee perushuollot tai vaihtaa jarrupalat yms. perusasiaa. Mutta jos pitää diagnosoida yhtään laajempia ongelmia niin merkkikorjaamossa on paljon suurempi kokemus asioista sekä merkin omat vikojen tietokannat joista etsiä ratkaisuja.

        Hahhaa ku naurattaa VW Airport huolto kysyy aina maahantuojalta mikä vika autossa voisi olla kun öljyä memee litroittain uudissalin aitoissa. Maahantuoja ohjeistaa öljynkulutus mittaukseen jonka jälkeen suodittelee huohotinletkun vaihtoa. Lopulta seitsemän vuoden tutkimnan jälkeen todetaan että moottori pitää vaihtaa koska sylinterit on soikeita. Samoin kun ehdotettiin että männämrenkaat saattaa olla vialliset niin autotalon johtaja kysyi siitäkim maahamtuojalta joka vastasi ettei mänmänrekaiden vaihdolla voi vaikuttaa öljyndyöntiin. Tuossa vaiheessa tyhmempikin tajusi ettei moottoria pystynyt korjaamaan koska sylinterit soikeita

        VW merkkihuolto ei siis löydä vikoja vaikka myyjäkin sähköpostissa ihmetteli kun osa uusien autojen moottoreista toimii normaalisti eikä kuluta öljyä ja osa on murheen kryyni öljypolttimia. Tasalaatu puuttuu volkkareista. Osa saa hyvän, osa saa paskan, arpapeliä. En osallistu.


      • Anonyymi
        hau.hau kirjoitti:

        Hahhaa ku naurattaa VW Airport huolto kysyy aina maahantuojalta mikä vika autossa voisi olla kun öljyä memee litroittain uudissalin aitoissa. Maahantuoja ohjeistaa öljynkulutus mittaukseen jonka jälkeen suodittelee huohotinletkun vaihtoa. Lopulta seitsemän vuoden tutkimnan jälkeen todetaan että moottori pitää vaihtaa koska sylinterit on soikeita. Samoin kun ehdotettiin että männämrenkaat saattaa olla vialliset niin autotalon johtaja kysyi siitäkim maahamtuojalta joka vastasi ettei mänmänrekaiden vaihdolla voi vaikuttaa öljyndyöntiin. Tuossa vaiheessa tyhmempikin tajusi ettei moottoria pystynyt korjaamaan koska sylinterit soikeita

        VW merkkihuolto ei siis löydä vikoja vaikka myyjäkin sähköpostissa ihmetteli kun osa uusien autojen moottoreista toimii normaalisti eikä kuluta öljyä ja osa on murheen kryyni öljypolttimia. Tasalaatu puuttuu volkkareista. Osa saa hyvän, osa saa paskan, arpapeliä. En osallistu.

        To sylintereiden soikeus kuulostaa Toyotan ja Nissanin 1.8 moottoreiden ongelmilta. Tojotisti taas itkee kallista ostostostaan, jossa ei saanut vastinetta rahoilleen.
        Luottomyyjä hieroo käsiään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe