Onnela hyvä mesta

Tyttö Hollolasta

Onnela on hyvä meno paikka. Suomipop on mielestäni paras. Diskossa soi vähän liian kovaa.
Tarjoilu pelaa ja kivat poket.

11

4064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haartman_

      Paskat !!! Onnela on juppipaikka, täynnä kylmiä ihmisiä, diivoja, niskojen- nakkelijoita, pintaliitoa, poket on persiistä, ihmiset on persiistä, trenditietoisia runkkareita.

      • sdgsdg

        Lahdessa ei ole kuin 10 vuotta kehityksestä jäljessä olevia juntteja? Mistä hemmetistä ne trenditietoiset pintaliitäjät ovat Onnelaan tulleet?


      • mari
        sdgsdg kirjoitti:

        Lahdessa ei ole kuin 10 vuotta kehityksestä jäljessä olevia juntteja? Mistä hemmetistä ne trenditietoiset pintaliitäjät ovat Onnelaan tulleet?

        miten lapsellisia keskusteluja täällä jkäydäänkään.Mitä vitun väliä mitä sul on päälä...mä pukeudun just niinku mieli tekee ja kyl on Onnelas vientiä riittäny...


      • onnekas

        ootko varma että et ite vaan oo "persiistä" kun tuntuu kaikki noin kovasti v*tuttavan? ei se onnela nyt noin huono paikka voi olla, vai oletko itse todella ainoa hyvä asia mitä onnelassa näit käydessäsi


      • Manolo
        onnekas kirjoitti:

        ootko varma että et ite vaan oo "persiistä" kun tuntuu kaikki noin kovasti v*tuttavan? ei se onnela nyt noin huono paikka voi olla, vai oletko itse todella ainoa hyvä asia mitä onnelassa näit käydessäsi

        Kyllä täälläkin tuntuu ihmisillä olevan kova halu purkaa tunteitaan ja patoutumiaan. Mikä siinä on ettei voida käydä "asiallisia" keskusteluja vaan heti lakaa hirveä tappelu ja väittely missä kukaan ei kuitenkaan voita.... no niin asiaa.

        Mun mielestä Onnela on ollu ihan kiva paikka, hieman erilainen ku muut Lahden baarit. Siellä on vähän vaihtelevampaakin ku on ne kolme eri puolta. Tietysti eihän se voi kaikkia miellyttää!

        Mun mielestä oli hyvä juttu että Sedu toi Onnelan Lahteen. Tuli uutta ilmettä Lahden baarikultuuriin.

        Mut näillä mennään. Nähdään Onnelassa


    • Elvis ämmä
    • MMM

      Tää oli eka kerta kun joku on sanonut tykkäävänsä Onnelasta. Mä oon kuullut paikasta ainoastaan negatiivista palautetta. Itsekään en oikein tykkää kyseisestä mestasta. Liikaa porukkaa, musiikki liian kovalla, huono ilmanvaihto = migreeni. Ikävää vaan on että kaikki kuitenkin menee aina Onnelaan kun muualla ei ole porukkaa. :(

      • ....

        Onnela on paska paikka. Kävin muutaman kerran ja nyt käyn jälleen vanhassa tutussa paikassa eli Seurahuoneella. Siellä on ammattitaitoiset ja ystävälliset baarimikot ja väkeä on taas ollut lauantaisin mukavasti. Ei tungosta ja tiskiltä saa nopeasti juotavaa. :)


      • Neiti79

        Kyllä mäkin oon tykännyt Onnelasta. On se paras paikka Lahdessa, kun täällähän ei tunnetusti mitään kummoisia baareja ole. Myös kaverit ovat tykänneet. Etenkin se disco-puoli miellyttää, ne muut ovat liian ahtaita eikä musiikkikaan miellytä. On vaan hyvä kun baarissa on paljon porukkaa, eipähän tarvi aina samoja naamoja katsella niin kuin ennen on aina ollut!


    • Ei kyllä ole Torven ja Oldin voittanutta mutta kyllä siellä Onnelassa istuu, halpa juoma ja musiikki parempaa ku monessa muussa Lahden baarissa (rokkipuoli) kun tulee vanhaa heavya jne mutta rokkipuolen tila voisi olla kyllä rutkasti isompi kun siellä mahdu kunnolla olemaan.

      • alzucral

        sä siis juokset sinne heti häppärin alkuun.
        tunnelmaa siihen tupaan ei saa tekemälläkään ja tilat on tehty mahdottomiks liikkua sujuvasti.
        laadusta on valmis maksamaan, että ennemmin menen muualle kun jonottamaan euron bissee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe