Onko rekkakuski Sonkajärveltä tuttu?

MinnaJKL

Tapasin noin 30v kaverin lauantaina Jyväskylän Kharmassa. En sitten muistanu kysyy ees nimee. Sen verran tiiän, että kaveri asuu Sonkajärvellä, omistaa puheidensa mukaan neljä rekkaa ja ilmeisesti oman firman. Isä on kuollut. Itse asuu tällä hetkellä äitinsä kanssa. Omistaa lisäksi ajokoiria. Tyyppi oli viikonloppuna Jyväskylässä muun muassa moottorikelkkamessuilla. Ajattelin, että jos teikäläisistä joku tuntis...

150

17454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samapa tuo

      Soitapa vaikka tänne:
      http://www.liikennearttu.net/yhteystiedot.htm

      Tuo kaveri varmaan osaa kertoa, kenellä hänen kolmekymppisellä kollegallaan paikkakunnalla on 4 rekkaa ja ajokoiria.

      Ellei sitten satu olemaan kyseinen kaveri itse?

      • MinnaJKL

        Olin jo eilen yhteydessä ko.yritykseen, ja tyyppi antokin vähän vihiä toisesta firmasta, mutta ei tärpänny sekään. Ellei sitten joku valehtele...??? Mutta enpä luovuta niin helpolla!


      • Samapa tuo
        MinnaJKL kirjoitti:

        Olin jo eilen yhteydessä ko.yritykseen, ja tyyppi antokin vähän vihiä toisesta firmasta, mutta ei tärpänny sekään. Ellei sitten joku valehtele...??? Mutta enpä luovuta niin helpolla!

        Kun kerran olet noinkin sitkeä mimmi, niin:

        Kuljetusliikkeitä, Sonkajärvi:

        Liikenne Arttu Ky 017 - 761 170
        Idström Tauno Tmi 017 - 763 623
        Kettunen Jorma Tmi 017 - 761 095
        Kuljetus Jape Oy 017 - 764 180
        Kuljetus Saastamoinen Pentti 017 - 712 107
        Kuljetuspalvelu Väisänen Mika 017 - 763 760
        Puutavarakuljetus Tuovinen M Oy 017 - 761 174

        (Yritystele CD-ROM 2003)

        Lisää:

        Komsor Oy 017 - 762 001
        Savon Maa- ja Kuljetuspalvelu Oy 0400 - 571 029
        Veljekset Kauppinen avoin yhtiö 017 - 764 120
        Ylä-Savon Sora avoin yhtiö 017 - 712 131

        (INOA Yritykset 2005)


    • vain

      Tuovinen tai Komulainen (liekkö Komulaisilla vielä autoa/autoja?)

      • lonkalta vain lisäys

        käyppä kirjastosta katselemassa onko sellaista lehteä kuin Sisuviesti. Aikoinaan oli juttua Sonkajärven ja sen suunnan Sisu-autoilijoista. Oli sen Tuovisen kuva (Sisu se vasta hieno olikin ;) ).
        Taisi olla jossakin vuoden -95 lehdessä, oliko ensimmäisiä numeroita, 1:nen tai 2:nen. Jos ei ole kumpikaan, niin sit -94 vuosi, mut melkein voin vannoa että nro 1 tai 2 (luultavasti & muistaakseni nro 2) ja vuosi -95. Sitä uudemmissa ei ole, koska itselläni on ne kaikki 3/95 alkaen :D
        Sisuviesti tulee ainakin "minun" kirjastoon ja arkistosta saa lainattua vanhat lehdet.

        Good luck and go for it!!


      • MinnaJKL
        lonkalta vain lisäys kirjoitti:

        käyppä kirjastosta katselemassa onko sellaista lehteä kuin Sisuviesti. Aikoinaan oli juttua Sonkajärven ja sen suunnan Sisu-autoilijoista. Oli sen Tuovisen kuva (Sisu se vasta hieno olikin ;) ).
        Taisi olla jossakin vuoden -95 lehdessä, oliko ensimmäisiä numeroita, 1:nen tai 2:nen. Jos ei ole kumpikaan, niin sit -94 vuosi, mut melkein voin vannoa että nro 1 tai 2 (luultavasti & muistaakseni nro 2) ja vuosi -95. Sitä uudemmissa ei ole, koska itselläni on ne kaikki 3/95 alkaen :D
        Sisuviesti tulee ainakin "minun" kirjastoon ja arkistosta saa lainattua vanhat lehdet.

        Good luck and go for it!!

        En ole vielä päässy käymään kirjastossa, mutta oisko se Tuovinen sellanen joka sopii tuntomerkkeihin? Että siis ois noin kolmekymppinen. Katoin netistä että firmaa johtaa sen niminen kun Timo Tuovinen ja löysin myös semmosen Timo Tuovisen kuvan, joka on pikkasen vanhempi ku 30v...


      • lonkalta vain
        MinnaJKL kirjoitti:

        En ole vielä päässy käymään kirjastossa, mutta oisko se Tuovinen sellanen joka sopii tuntomerkkeihin? Että siis ois noin kolmekymppinen. Katoin netistä että firmaa johtaa sen niminen kun Timo Tuovinen ja löysin myös semmosen Timo Tuovisen kuvan, joka on pikkasen vanhempi ku 30v...

        Mielessäni on melko tarkka kuva siitä Sisuviestin Tuovisesta, ja muista jopa jutustakin jotain ;)
        Mutta en muista olisiko kuitenkaan ollut Timo nimeltään... Silloin oli yksi puuauto, nykyään en tiedä varmaksi. Mielestäni nykyään ainakin yksi Tuovisen auto ajaa rahtia. Ja voi olla siinä 30-35v


      • MinnaJKL
        lonkalta vain kirjoitti:

        Mielessäni on melko tarkka kuva siitä Sisuviestin Tuovisesta, ja muista jopa jutustakin jotain ;)
        Mutta en muista olisiko kuitenkaan ollut Timo nimeltään... Silloin oli yksi puuauto, nykyään en tiedä varmaksi. Mielestäni nykyään ainakin yksi Tuovisen auto ajaa rahtia. Ja voi olla siinä 30-35v

        Kaveri on suht lyhyt (oisko 170 cm) ja melko hoikka, Hiukset lyhyet ja ristiväriset.


      • lonkalta vain
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kaveri on suht lyhyt (oisko 170 cm) ja melko hoikka, Hiukset lyhyet ja ristiväriset.

        Tuovisella oli silmälasit ja pipo päässä siinä kuvassa, mutta jotenkin muistelen että olisi vaaleaan viittaavat hiukset pilkistäny pipon alta. EN MENE VANNOMAAN. Ja semmoinen normaalivartaloinen.
        Tuo sinun aloituksessa antamasi kuvaus osaltaan sopisi siihen Sisuviestin juttuun...
        Siinä jutussa oli myös jotkut veljekset, muistaakseni juuri Komulaiset. Ne oli mielestäni hieman tummempia ja nuoria kavereita.
        Mutta siitähän on todellakin 10v aikaa, kannattaa käydä siellä kirjastossa katsomassa onko siellä sen aikaista Sisuviestiä.


      • MinnaJKL
        lonkalta vain kirjoitti:

        Tuovisella oli silmälasit ja pipo päässä siinä kuvassa, mutta jotenkin muistelen että olisi vaaleaan viittaavat hiukset pilkistäny pipon alta. EN MENE VANNOMAAN. Ja semmoinen normaalivartaloinen.
        Tuo sinun aloituksessa antamasi kuvaus osaltaan sopisi siihen Sisuviestin juttuun...
        Siinä jutussa oli myös jotkut veljekset, muistaakseni juuri Komulaiset. Ne oli mielestäni hieman tummempia ja nuoria kavereita.
        Mutta siitähän on todellakin 10v aikaa, kannattaa käydä siellä kirjastossa katsomassa onko siellä sen aikaista Sisuviestiä.

        Tuntuu vaan että Tuovinen ei oo se tyyppi. Mutta täytyy varmuuden vuoks etsiä se lehti käsiin. Niitä veljeksiä se ei ainakaan oo, koska tällä kaverilla on käsittääkseni vain siskoja. Voi kun löytyis joku joka oikeesti tuntis tyypin. Mä sain sen puheesta sellasen käsityksen, että se ois aika tunnettu henkilö paikkakunnallaan. Sillä on kait jotain kytköksiä muun muassa Itävaltaan. En ois muuten kuvitellu että Sonkajärven kokosella paikkakunnalla on niin pirusti rekkamiehiä...


      • alpo 63 vuotta
        MinnaJKL kirjoitti:

        Tuntuu vaan että Tuovinen ei oo se tyyppi. Mutta täytyy varmuuden vuoks etsiä se lehti käsiin. Niitä veljeksiä se ei ainakaan oo, koska tällä kaverilla on käsittääkseni vain siskoja. Voi kun löytyis joku joka oikeesti tuntis tyypin. Mä sain sen puheesta sellasen käsityksen, että se ois aika tunnettu henkilö paikkakunnallaan. Sillä on kait jotain kytköksiä muun muassa Itävaltaan. En ois muuten kuvitellu että Sonkajärven kokosella paikkakunnalla on niin pirusti rekkamiehiä...

        Se perkele ei ole tuovinen vaan minä.ETTÄ KIITOS TIPPURISTA.Lähettäkää ne tekohampaat sonkajärvelle.Kiitos.


      • MinnaJKL
        alpo 63 vuotta kirjoitti:

        Se perkele ei ole tuovinen vaan minä.ETTÄ KIITOS TIPPURISTA.Lähettäkää ne tekohampaat sonkajärvelle.Kiitos.

        Kyllä on hauskaa!!! Ihanko itte keksit? Sä oot pikkasen liian vanhaa lihaa... Ei millään pahalla!


      • alpo
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kyllä on hauskaa!!! Ihanko itte keksit? Sä oot pikkasen liian vanhaa lihaa... Ei millään pahalla!

        Rakas minna ota mut niin ei tartte katsella näin kovalla voimalla. Meillä tulee muuten lunta keski-pojanmaalla.


      • MinnaJKL
        alpo kirjoitti:

        Rakas minna ota mut niin ei tartte katsella näin kovalla voimalla. Meillä tulee muuten lunta keski-pojanmaalla.

        "Kyllä pitää rajat asettaa ihmiselolle. Pitää panna rajat ja limitit. Niissä on rajoja. Rajat ja limitit antaa paukkua! Kunnon rajat!" (Martti Servo)


      • alpo
        MinnaJKL kirjoitti:

        "Kyllä pitää rajat asettaa ihmiselolle. Pitää panna rajat ja limitit. Niissä on rajoja. Rajat ja limitit antaa paukkua! Kunnon rajat!" (Martti Servo)

        NO JOS AJAN PARRAN


      • onpa sulla otsaa
        alpo 63 vuotta kirjoitti:

        Se perkele ei ole tuovinen vaan minä.ETTÄ KIITOS TIPPURISTA.Lähettäkää ne tekohampaat sonkajärvelle.Kiitos.

        Oikeen tuhma mies olet. Tollasia ETTÄ "MINÄ SE OLIN". Hylkiö olet, tai oikeestaan ilkiö. Niin voihan se tarttua, miehestä toiseenkin ja vielä hampaat hukassa. HYI HELVETTI.


    • MinnaJKL

      Sen verran vielä lisäyksenä, että ko. kaveri ei ilmeisemmin itse aja enää rekkaa, vaan "rengit" ajavat. Kolme rekkaa on ajossa ja yksi kuulemma ruostuu pihassa. Rekat ajavat muun muassa Finnairille lentokoneen portaita jostain Keski-Euroopasta. Sytyttääkö kellään?

      • Voi video

        Joo ja yks ajaa kalakukkoja Kuopiosta Moskovaan.Hyvä neuvo:Älä usko kaikkee mitä kuulet.


    • trabant

      Ei sonkajärvellä ole kuvaukseesi sopivaa kuljetusyrittäjää.
      valitettavasti sinua on taittu viilata linssiin.

      • perskärpänen

        Viilattu vai höylätty halvalla?


      • Minna Jkl
        perskärpänen kirjoitti:

        Viilattu vai höylätty halvalla?

        kynnetty ja kunnolla! Teki niin taivaallista että pitää saada lisää suonikasta ja sykkivää!

        Nam!


      • Kuski Stadista
        Minna Jkl kirjoitti:

        kynnetty ja kunnolla! Teki niin taivaallista että pitää saada lisää suonikasta ja sykkivää!

        Nam!

        Anteeksi Minna,minähän se olin,kuski vaan täältä Helsingistä.Tuskinpa sieltä löydät minua vastaavaa miestä.Mutta toisaalta kerroin sulle silloin itsestäni sitä "MITÄ HALUSIT,MINUN olevan"no hymyillään kun tavataan, se on totta että vaimoa mulla ei nyt ole,se on tietysti ajan kysymys,koska on. Ehkä se oletkin sinä?


      • MinnaJKL
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Anteeksi Minna,minähän se olin,kuski vaan täältä Helsingistä.Tuskinpa sieltä löydät minua vastaavaa miestä.Mutta toisaalta kerroin sulle silloin itsestäni sitä "MITÄ HALUSIT,MINUN olevan"no hymyillään kun tavataan, se on totta että vaimoa mulla ei nyt ole,se on tietysti ajan kysymys,koska on. Ehkä se oletkin sinä?

        Nyt en kyllä oikein usko... Milläs todistat että se oot sinä??? Kerroppas jotain faktoja siitä illasta Kharmassa!!! Vähän nimittäin epäilyttää...


      • MinnaJKL
        Minna Jkl kirjoitti:

        kynnetty ja kunnolla! Teki niin taivaallista että pitää saada lisää suonikasta ja sykkivää!

        Nam!

        Kiitos vaan kun käytät mun nimimerkkiä!!!


      • MinnaJKL
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Anteeksi Minna,minähän se olin,kuski vaan täältä Helsingistä.Tuskinpa sieltä löydät minua vastaavaa miestä.Mutta toisaalta kerroin sulle silloin itsestäni sitä "MITÄ HALUSIT,MINUN olevan"no hymyillään kun tavataan, se on totta että vaimoa mulla ei nyt ole,se on tietysti ajan kysymys,koska on. Ehkä se oletkin sinä?

        Mihis hävis se stadin kuski...??? Miksei ala faktoja paukkua!!!


      • MinnaJKL
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kiitos vaan kun käytät mun nimimerkkiä!!!

        Meni toi yks nimimerkkiviesti vähän väärään paikkaan, mutta ei se mitään.

        Tais olla se stadin rekkakuski ihan feikki, kun ei ollu munaa enää vastata.


      • Kuski Stadista
        MinnaJKL kirjoitti:

        Meni toi yks nimimerkkiviesti vähän väärään paikkaan, mutta ei se mitään.

        Tais olla se stadin rekkakuski ihan feikki, kun ei ollu munaa enää vastata.

        Jaa Että pupu pöksyyn,no ei mennyt eikä ihan heti mene.Ootpa vihasen oloinen, no kai sulla on syytäkin. Mutta minä se taisin kumminkin olla.


      • alpo
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Anteeksi Minna,minähän se olin,kuski vaan täältä Helsingistä.Tuskinpa sieltä löydät minua vastaavaa miestä.Mutta toisaalta kerroin sulle silloin itsestäni sitä "MITÄ HALUSIT,MINUN olevan"no hymyillään kun tavataan, se on totta että vaimoa mulla ei nyt ole,se on tietysti ajan kysymys,koska on. Ehkä se oletkin sinä?

        Minna on mun ja sillä sipuli


    • ei ikinä

      Sonkajärven miehet ei ikäpäivänä oo käyny pilluttelemassa jyväshyvässä. Ei oo.

      • MinnaJKL

        Kuka mistään pilluttelusta on puhunu mitään?!


    • MinnaJKL

      Onks kaikki täällä jotain vanhoja gubbeja? Ja minkä ihmeen takia se, joka väitti olevansa etsimäni tyyppi, ei enää vastaa? Luulee varmaan, että oon oikeesti niin tyhmä, että uskon kaiken, mitä täällä netissä sanotaan...

      • Kuski Stadista

        Mä lähdin vaan ulos ja kävin sitten tuttuja moikkaamassa ja otin pari kaljaa. En kai mä tän koneen kanssa koko iltaa viitti istua tässä?Joten anteeksi jos tuotin hämmennystä sulle Minna.


    • Tia

      lopettaa kysely, silloin kun vastaukset menee nyt lähiaikoina kirjoitetun tyylisiks, silloin täällä on enää sellaisia jotka huvin ja urheilun vuoks vastailee kaikenlaisia typeriä juttuja. Pienen vinkkinä vaan, laitappa uusi kysely joskus myöhemmin uudestaan, saatat saada uusia järkeviä vastauksia.

      • MinnaJKL

        Oot kyllä ihan oikeessa. Oisin vaan vähän halunnu kiusotella sitä tyyppiä, joka väitti olevansa etsimäni kaveri. Tais vaan kyseinen tyyppi lähteä karkuteille, kun ei osannukaan kertoa mitään faktoja. Taitaa näillä kirjoittajilla olla puhe siitä mistä puute...


      • Tia
        MinnaJKL kirjoitti:

        Oot kyllä ihan oikeessa. Oisin vaan vähän halunnu kiusotella sitä tyyppiä, joka väitti olevansa etsimäni kaveri. Tais vaan kyseinen tyyppi lähteä karkuteille, kun ei osannukaan kertoa mitään faktoja. Taitaa näillä kirjoittajilla olla puhe siitä mistä puute...

        mutta onnea etsintääsi, toivottavasti löydät oikean etsimäsi kaverin, etkä vaan näitä "huuliveikkoja". Rahtimiehiä on moneksi, saisivat pojat vähän hävetä kun kirjoittelevat mitä sattuu, vähän hävettää poikien puolesta, näin naiskuskina, mutta pojat on poikia.


      • Stadista,kuljettaja
        MinnaJKL kirjoitti:

        Oot kyllä ihan oikeessa. Oisin vaan vähän halunnu kiusotella sitä tyyppiä, joka väitti olevansa etsimäni kaveri. Tais vaan kyseinen tyyppi lähteä karkuteille, kun ei osannukaan kertoa mitään faktoja. Taitaa näillä kirjoittajilla olla puhe siitä mistä puute...

        Joo,enhän voi tietää oletko sä sama Minna minkä kanssa tavattiin.Olin muissa askareissa,eli kävjn juomassa muutaman oluen tossa lähikuppilassa,aamulla lähden kohti Oulua. mutta jutellaan lisää, jos nyt olet se Minna johon tutustuin,Hyvät yöt sulle Minna.


      • oskari
        Stadista,kuljettaja kirjoitti:

        Joo,enhän voi tietää oletko sä sama Minna minkä kanssa tavattiin.Olin muissa askareissa,eli kävjn juomassa muutaman oluen tossa lähikuppilassa,aamulla lähden kohti Oulua. mutta jutellaan lisää, jos nyt olet se Minna johon tutustuin,Hyvät yöt sulle Minna.

        Vain kävit ottamassa MUUTAMAN OLUEN ja aamulla pitäs ajaa ouluun sulla on aika riskiset askareet kun katot kellon aikaa milloin palasit oluelta eli 00.58??


      • vaa...
        oskari kirjoitti:

        Vain kävit ottamassa MUUTAMAN OLUEN ja aamulla pitäs ajaa ouluun sulla on aika riskiset askareet kun katot kellon aikaa milloin palasit oluelta eli 00.58??

        keppanaa!


      • sä se...
        Stadista,kuljettaja kirjoitti:

        Joo,enhän voi tietää oletko sä sama Minna minkä kanssa tavattiin.Olin muissa askareissa,eli kävjn juomassa muutaman oluen tossa lähikuppilassa,aamulla lähden kohti Oulua. mutta jutellaan lisää, jos nyt olet se Minna johon tutustuin,Hyvät yöt sulle Minna.

        Antti Penaali?


      • MinnaJKL
        Stadista,kuljettaja kirjoitti:

        Joo,enhän voi tietää oletko sä sama Minna minkä kanssa tavattiin.Olin muissa askareissa,eli kävjn juomassa muutaman oluen tossa lähikuppilassa,aamulla lähden kohti Oulua. mutta jutellaan lisää, jos nyt olet se Minna johon tutustuin,Hyvät yöt sulle Minna.

        En mä ole vihainen. Ihmettelen vaan, miksi et edelleenkään osaa kertoo siitä illasta tai musta mitään? Ootkohan koskaan edes käyny Kharmassa???

        P.S. En minäkään täällä netissä koko ajan varta vasten roiku, vaan sattuu olemaan semmosta hommaa, että välillä pääsee käymään lukemassa näitä keskusteluja.


      • oskari/alpo
        MinnaJKL kirjoitti:

        En mä ole vihainen. Ihmettelen vaan, miksi et edelleenkään osaa kertoo siitä illasta tai musta mitään? Ootkohan koskaan edes käyny Kharmassa???

        P.S. En minäkään täällä netissä koko ajan varta vasten roiku, vaan sattuu olemaan semmosta hommaa, että välillä pääsee käymään lukemassa näitä keskusteluja.

        Morjens minna ja muut ei se stadin rahtari ole vielä herännyt kuten näet taitaa sillä mallasjuomalla olla osuus.Saa nähdä onko kundi jo oulus vai himas??


      • Tia
        oskari/alpo kirjoitti:

        Morjens minna ja muut ei se stadin rahtari ole vielä herännyt kuten näet taitaa sillä mallasjuomalla olla osuus.Saa nähdä onko kundi jo oulus vai himas??

        hyvää kuvaa kaverista, jos sunnuntai iltana/yöllä vielä kaljalla istuskelee, kun aamulla on Ouluun lähtö edessä. Ei ainakaan mun mieleen tulis mennä kaljalle, jos aamulla on ajoonlähtö. Onneks on tuo ajoonlähtö vasta tänään illalla.


      • PILSNERI
        Tia kirjoitti:

        hyvää kuvaa kaverista, jos sunnuntai iltana/yöllä vielä kaljalla istuskelee, kun aamulla on Ouluun lähtö edessä. Ei ainakaan mun mieleen tulis mennä kaljalle, jos aamulla on ajoonlähtö. Onneks on tuo ajoonlähtö vasta tänään illalla.

        Se meni varmaan juomaan pään täyteen kun ei saa minnaa.Eli tyypillinen suomalainen mies


      • vaan...
        MinnaJKL kirjoitti:

        En mä ole vihainen. Ihmettelen vaan, miksi et edelleenkään osaa kertoo siitä illasta tai musta mitään? Ootkohan koskaan edes käyny Kharmassa???

        P.S. En minäkään täällä netissä koko ajan varta vasten roiku, vaan sattuu olemaan semmosta hommaa, että välillä pääsee käymään lukemassa näitä keskusteluja.

        taitaa olla huuhaata noi sun jutut?

        Aikuiset?, tapaa jossain raflassa eikä osaa yhteystietojaan vaihtaa jos toinen kiinnostaa?

        Muista ens kerralla vaihtaa numeroa ym. kun tapaat jonkun kivan kaverin!


      • MinnaJKL
        vaan... kirjoitti:

        taitaa olla huuhaata noi sun jutut?

        Aikuiset?, tapaa jossain raflassa eikä osaa yhteystietojaan vaihtaa jos toinen kiinnostaa?

        Muista ens kerralla vaihtaa numeroa ym. kun tapaat jonkun kivan kaverin!

        Mikään mitä minä olen kirjoittanut ei ole huuhaata. Muiden puolesta en voi sanoa mitään. Ja sanotaanko nyt näin, että alkoholilla saatto olla jonkin verran osuutta siihen, että yhteystiedot jäi vaihtamatta. Ja asiaan vaikutti myös eräs toinenkin seikka, jonka OIKEA tyyppi kyllä tietää...


      • Tia
        PILSNERI kirjoitti:

        Se meni varmaan juomaan pään täyteen kun ei saa minnaa.Eli tyypillinen suomalainen mies

        niin varmaan meni ;)


      • Pari olutta
        Tia kirjoitti:

        niin varmaan meni ;)

        Eihän pari keskiolut pulloa vaikuta mitään.Ainakaan jos on kookas mies kysymyksessä. Eri juttu on jos on ongelma juomari, eihän se paljon tarvi niin sitten voi mennä pitkäksi, se pari olutta.Ja naisillehan tuo usein käykin, kun heille se ei muutenkaan sovi,alkoholisoituvat huomattavasti herkkemmin kuin miehet.Oikein tutkittu asia tämä muuten.


      • Ongelmasi
        Tia kirjoitti:

        hyvää kuvaa kaverista, jos sunnuntai iltana/yöllä vielä kaljalla istuskelee, kun aamulla on Ouluun lähtö edessä. Ei ainakaan mun mieleen tulis mennä kaljalle, jos aamulla on ajoonlähtö. Onneks on tuo ajoonlähtö vasta tänään illalla.

        Hyvä että myönnät alkoholiongelmasi,se taitaakin olla naiselle vielä vaikeampaakin, kuin miehille. Kun on nuo äitimyytit sun muut sosiaaliset paineet naisilla. Onneksi olkoon, oletkin vihdoikin oikealla tiellä. Siis lopeta ajoissa se viinan kanssa läträäminen, nainen ei sitä muutamaa kaljaakaan oikein pitkään kestä, biologinen tosiasia, kannattaa muistaa.


      • nainenhan on luotu
        Pari olutta kirjoitti:

        Eihän pari keskiolut pulloa vaikuta mitään.Ainakaan jos on kookas mies kysymyksessä. Eri juttu on jos on ongelma juomari, eihän se paljon tarvi niin sitten voi mennä pitkäksi, se pari olutta.Ja naisillehan tuo usein käykin, kun heille se ei muutenkaan sovi,alkoholisoituvat huomattavasti herkkemmin kuin miehet.Oikein tutkittu asia tämä muuten.

        synnyttämään ja miehelle ruokaa laittamaan!

        Homma ittes raskaaksi Minna!

        P.s Voin jeesata sua siinä alulle laitossa!


      • Myöntää
        Ongelmasi kirjoitti:

        Hyvä että myönnät alkoholiongelmasi,se taitaakin olla naiselle vielä vaikeampaakin, kuin miehille. Kun on nuo äitimyytit sun muut sosiaaliset paineet naisilla. Onneksi olkoon, oletkin vihdoikin oikealla tiellä. Siis lopeta ajoissa se viinan kanssa läträäminen, nainen ei sitä muutamaa kaljaakaan oikein pitkään kestä, biologinen tosiasia, kannattaa muistaa.

        Toi Tia olevansa perso viinalle, jotain se keksii selityksiä, vaikka siltä vähän lipsahti tossa yhessä kommentissa, SE TOSIASIA.


      • Tia
        Myöntää kirjoitti:

        Toi Tia olevansa perso viinalle, jotain se keksii selityksiä, vaikka siltä vähän lipsahti tossa yhessä kommentissa, SE TOSIASIA.

        ei taida tämä nainen olla sen persompi viinalle kuin "te" miehetkään, mutta ei lasiinkaan sylje, aina on pystynyt työnsä hoitamaan, ei ole lautalla tarvinnut aamulla käydä puhaltamassa, kontroloimassa ajokuntoaan.


      • Ei myönnä
        Myöntää kirjoitti:

        Toi Tia olevansa perso viinalle, jotain se keksii selityksiä, vaikka siltä vähän lipsahti tossa yhessä kommentissa, SE TOSIASIA.

        Enkös tuota vähän ennustellut, Tian kommenttia.Ja tulihan se sieltä, aivan kuten olin arvellutkin.Kaksinaamaista peliä, jos nyt joku renkiraasu muutaman oluen käy illalla juomassa, ja aamulla keikalle lähdössä ollaan heti sormella osoittamassa ja moraalisaarnoja pitämässä, jopa juopoksi leimaamassa. Mutta kun sitten itse sama tai jopa isompi riski otetaan Lautalla niin ei olekaan mikään riskitekijä.


      • Uskova Autoilija
        Ongelmasi kirjoitti:

        Hyvä että myönnät alkoholiongelmasi,se taitaakin olla naiselle vielä vaikeampaakin, kuin miehille. Kun on nuo äitimyytit sun muut sosiaaliset paineet naisilla. Onneksi olkoon, oletkin vihdoikin oikealla tiellä. Siis lopeta ajoissa se viinan kanssa läträäminen, nainen ei sitä muutamaa kaljaakaan oikein pitkään kestä, biologinen tosiasia, kannattaa muistaa.

        Minä jo ajattelin että on taas yksi hyvä paimen, ollut asialla, ja nainen on pääsemässä siitä pahan ikeestä kirkaamille vesille, mutta jaksan aina uskoa paranemiseen, tästä ihmistä riivaavasta viinan himosta. Rukoillaan Tian edistymisen eteen.


      • Tia
        Uskova Autoilija kirjoitti:

        Minä jo ajattelin että on taas yksi hyvä paimen, ollut asialla, ja nainen on pääsemässä siitä pahan ikeestä kirkaamille vesille, mutta jaksan aina uskoa paranemiseen, tästä ihmistä riivaavasta viinan himosta. Rukoillaan Tian edistymisen eteen.

        ei Tiian tarvi mistään viinan himosta irti päästä. Opetelkaa lukemaan normaali tekstiä, älkää lukeko mitä haluaisitte lukea. Eikä kukaan ole sormella ketään osoittanut, jos joku tahtoo mennä kaljalle, niin menköön, eiköhän se ole jokaisen oma asia. Tuskinpa te itsekään lasiin syljette. Mutta se siitä, kohtuus kaikessa, silloin hommat sujuu Ok.


      • Uskova Autoilija
        Tia kirjoitti:

        ei Tiian tarvi mistään viinan himosta irti päästä. Opetelkaa lukemaan normaali tekstiä, älkää lukeko mitä haluaisitte lukea. Eikä kukaan ole sormella ketään osoittanut, jos joku tahtoo mennä kaljalle, niin menköön, eiköhän se ole jokaisen oma asia. Tuskinpa te itsekään lasiin syljette. Mutta se siitä, kohtuus kaikessa, silloin hommat sujuu Ok.

        Oletko kokenut kohmelon kirot? Jos olet niin se on jo yksi merkki, jota tulisi välttää. Ja siitä saattaa vielä olla paluu parempaan elämään.


      • Tia
        Uskova Autoilija kirjoitti:

        Oletko kokenut kohmelon kirot? Jos olet niin se on jo yksi merkki, jota tulisi välttää. Ja siitä saattaa vielä olla paluu parempaan elämään.

        nuorena tyttönä. Nykyään näin vanhempana ja viisaampana tietää jo rajansa. Sitäpaitsi krapulaiset, oksentelevat ja vanhelle viinalle haisevat tyypit on karseita.


      • MinnaJKL
        Stadista,kuljettaja kirjoitti:

        Joo,enhän voi tietää oletko sä sama Minna minkä kanssa tavattiin.Olin muissa askareissa,eli kävjn juomassa muutaman oluen tossa lähikuppilassa,aamulla lähden kohti Oulua. mutta jutellaan lisää, jos nyt olet se Minna johon tutustuin,Hyvät yöt sulle Minna.

        On tainnu stadin rekkakuski joutua vallan sivistyksen ulkopuolelle, kun ei oo kuulunu mitään. Täällä tuntuu tuo keskustelu pyörivän vaan alkoholin ympärillä, vaikka se ei itse asiassa liity tähän koko aiheeseen.


      • Tia
        MinnaJKL kirjoitti:

        On tainnu stadin rekkakuski joutua vallan sivistyksen ulkopuolelle, kun ei oo kuulunu mitään. Täällä tuntuu tuo keskustelu pyörivän vaan alkoholin ympärillä, vaikka se ei itse asiassa liity tähän koko aiheeseen.

        juu niin tekee, "pojat" tuossa innostuivat avautumaan oikein huolella, kun tuossa jossain vaiheessa vitsailtiin stadin kuskin kaljalla käymisestä. Luulevat että moralisoitiin ja yrittävät nyt morkata mua minkä ehtivät, mutta eipä haittaa. Stadinkuski oli vissiin sinne Ouluun menossa tänään, eikä sillä taida olla läppäriä autossa, joten ei pääse nettiin katselemaan juttuja, älä menetä toivoasi, ehkäpä ottaa yhteyttä kun palailee kotiin. Niinkauan on elämää on toivoa.


      • MinnaJKL
        Tia kirjoitti:

        juu niin tekee, "pojat" tuossa innostuivat avautumaan oikein huolella, kun tuossa jossain vaiheessa vitsailtiin stadin kuskin kaljalla käymisestä. Luulevat että moralisoitiin ja yrittävät nyt morkata mua minkä ehtivät, mutta eipä haittaa. Stadinkuski oli vissiin sinne Ouluun menossa tänään, eikä sillä taida olla läppäriä autossa, joten ei pääse nettiin katselemaan juttuja, älä menetä toivoasi, ehkäpä ottaa yhteyttä kun palailee kotiin. Niinkauan on elämää on toivoa.

        Totta puhut. En kyllä edelleenkään usko, että se stadin kuski on etsimäni tyyppi...


      • lonkalta vain
        Tia kirjoitti:

        mutta onnea etsintääsi, toivottavasti löydät oikean etsimäsi kaverin, etkä vaan näitä "huuliveikkoja". Rahtimiehiä on moneksi, saisivat pojat vähän hävetä kun kirjoittelevat mitä sattuu, vähän hävettää poikien puolesta, näin naiskuskina, mutta pojat on poikia.

        ja tytöt tekee lisää ;)


      • alpo
        MinnaJKL kirjoitti:

        On tainnu stadin rekkakuski joutua vallan sivistyksen ulkopuolelle, kun ei oo kuulunu mitään. Täällä tuntuu tuo keskustelu pyörivän vaan alkoholin ympärillä, vaikka se ei itse asiassa liity tähän koko aiheeseen.

        Älä minna katsele enää sitä hunsvottia se huijaa jo uutta minnaa jossain muussa läänissä ota minut et kadu SYDÄMMELLISESTI DAINE LIEBE ALPO


      • On tanssi ja laulu
        MinnaJKL kirjoitti:

        Totta puhut. En kyllä edelleenkään usko, että se stadin kuski on etsimäni tyyppi...

        Älä sinä huoli tyttö nuori,paljonko kyyneleet helpottaa, eihän ne surut suremalla lopu ON TANSSI JA LAULU TÄRKEÄMPÄÄ..ON TANSSI JA LAULU TÄRKEÄMPÄÄ..


      • Myös laulun sanoja
        alpo kirjoitti:

        Älä minna katsele enää sitä hunsvottia se huijaa jo uutta minnaa jossain muussa läänissä ota minut et kadu SYDÄMMELLISESTI DAINE LIEBE ALPO

        Mitä minä yhdestä särkyneestä sydämmestä..Mitä sen on väliä jos ollaan kimpassa YEEH! YEEH! Mitä sen on väliä jos ollaan kimpassa..


      • MinnaJKL
        alpo kirjoitti:

        Älä minna katsele enää sitä hunsvottia se huijaa jo uutta minnaa jossain muussa läänissä ota minut et kadu SYDÄMMELLISESTI DAINE LIEBE ALPO

        Jos sitä kerran yrittää kielillä kosiskella, niin kannattais ensin opetella ees perusasiat.

        Näin äkkiseltään muistelisin, että oikea muoto on Dein lieber Alpo.

        Mit freundlichen Grüβen
        Minna


      • Erilanen
        PILSNERI kirjoitti:

        Se meni varmaan juomaan pään täyteen kun ei saa minnaa.Eli tyypillinen suomalainen mies

        Olen tosiaankin aivan erilainen mies ku sinä alpo.Siis tyypillinen,sinä olet hiukan erikoinen.Jos nyt sellasta saa sanoa.


    • lonkalta vain

      Jos mahdollista, niin käy kirjastossa kahtelemassa sitä Sisuviestiä... :)

      • alpo

        älä minna mene niin halpaan kuin sisu viesti se on kuin huono porno lehti.


      • Vanha mies tommosia
        alpo kirjoitti:

        älä minna mene niin halpaan kuin sisu viesti se on kuin huono porno lehti.

        Hyhhyh-Alpolle, pitäs antaa vähän avokämmentä, mutta kun on jo vanha mies niin jääkööt nyt. Tommossia tuut tänne selvittämään. Häpeä. En nyt tarkoita noita autolehtiä, tiedät kyllä, Hyhhyh-Alpo mitä mä tarkotan.


      • Kirjastosta?

        En usko että kirjastosta löytys Sisuviestiä.Ei ainakaan täältä Helsingin seudun kirjastoista, voi olla että muualta löytyykin.


      • MinnaJKL

        En löytäny Jyväskylän kirjaston tietokannasta Sisuviestiä. Mulle ehdotettiin yhtä toista kautta myös sitä Tuovista, mutta sen ikä on kuulemma 38 (sen vanha koulukaveri kerto). Eli sitten se tuskin on se. Mutta kiitos nyt kuitenkin avusta! Ootkin yks niistä harvoista tässä keskustelussa, jotka on oikeesti yrittäny auttaa. :)
        Voipi olla vaan niin, että etsimääni kaveria ei ikinä löydy, vaikka kuinka ettisin...


    • MinnaJKL

      Onpas keskustelu hiljentyny kummasti. Taitaa olla kaikki rekkamiehet ajossa...

      • tarkentaa

        mistä kyse. Minna


      • MinnaJKL
        tarkentaa kirjoitti:

        mistä kyse. Minna

        Kyse on siitä asiasta, millä aloitin keskustelun. Nyt on eräs stadin kuski ilmoittautunut ko. henkilöksi, mutta en ole saanu selville, onko totta vai ei. Nyt ei oo kaverista kuulunu mitään...


      • Kuski Stadista
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kyse on siitä asiasta, millä aloitin keskustelun. Nyt on eräs stadin kuski ilmoittautunut ko. henkilöksi, mutta en ole saanu selville, onko totta vai ei. Nyt ei oo kaverista kuulunu mitään...

        Ehkä se sittenkin oli joku muu, ku MINÄ. Oli tossa aikaa miettiä että olinko se minä sittenkään. Saattoi olla vaikka toi Alpo, se ehti jo ennen mua ILMOTTAUTUMAAN. kuka tietää sittenkään miten tää homma oikeen meni?


      • MinnaJKL
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Ehkä se sittenkin oli joku muu, ku MINÄ. Oli tossa aikaa miettiä että olinko se minä sittenkään. Saattoi olla vaikka toi Alpo, se ehti jo ennen mua ILMOTTAUTUMAAN. kuka tietää sittenkään miten tää homma oikeen meni?

        Mä vähän arvelinkin, että huijasit! Vai huijasitko? Tää taitaa jäädä ikuiseks mysteeriks. Mutta sen takaan ja allekirjoitan että Alpo se ei ollu!!!


      • SAMA
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Ehkä se sittenkin oli joku muu, ku MINÄ. Oli tossa aikaa miettiä että olinko se minä sittenkään. Saattoi olla vaikka toi Alpo, se ehti jo ennen mua ILMOTTAUTUMAAN. kuka tietää sittenkään miten tää homma oikeen meni?

        Tai jos se olikin se KASEVAN kappale: Naula läpi pään..


      • Kuski Stadista
        MinnaJKL kirjoitti:

        Mä vähän arvelinkin, että huijasit! Vai huijasitko? Tää taitaa jäädä ikuiseks mysteeriks. Mutta sen takaan ja allekirjoitan että Alpo se ei ollu!!!

        Ei ollut Alpo,tai enhän mä tiedä mutta tuskin oli Tuhma Alpo-setä.


    • MinnaJKL

      Pitäis varmaan unohtaa koko juttu... En oikeesti usko enää, että koko tyyppiä löytyy mistään. Ja suurin osa täällä vaan heittää läppää. On vähän sellanen fiilis, että "apinaa koijataan, apinaa pumpataan..."

      No onneks viikonloppu lähestyy uhkaavasti, niin pääsee taas Kharmaan hillumaan...

      • Kuski Stadista

        Millanen mesta se Kharma on?


      • MinnaJKL
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Millanen mesta se Kharma on?

        Kharma on semmonen yökerho, jossa on monta eri osastoa. Ite viihdyn eniten suomipop-osastolla, jossa on parhaimmat musiikit. Mä tykkään Kharmasta siks, kun sinne ei kaikki teinip****t pääse.

        P.S. Arvasinpas, ettet oo käyny Kharmassa!


      • Kharmassa
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kharma on semmonen yökerho, jossa on monta eri osastoa. Ite viihdyn eniten suomipop-osastolla, jossa on parhaimmat musiikit. Mä tykkään Kharmasta siks, kun sinne ei kaikki teinip****t pääse.

        P.S. Arvasinpas, ettet oo käyny Kharmassa!

        Sen takia kysyinkin. Ja oot kyllä tiennyt koko ajan että en ole se Sonkajärven sälli, vai mitä?


      • MinnaJKL
        Kharmassa kirjoitti:

        Sen takia kysyinkin. Ja oot kyllä tiennyt koko ajan että en ole se Sonkajärven sälli, vai mitä?

        Mutta ei se oo silti kivaa, että ihmisiä yritetään kusettaa. Kaduttaa, että tuli laitettua tää koko juttu nettiin...


      • Kuski Stadista
        Kharmassa kirjoitti:

        Sen takia kysyinkin. Ja oot kyllä tiennyt koko ajan että en ole se Sonkajärven sälli, vai mitä?

        Voi olla, että näät sen Sonkajärveläisen siellä. Mut mä en huijannut, sä erotat varmaan jo murteesta mistä päin suomea karju on lähtösin,mä ainakin huomaan kuka on täältä kotosin ja kuka ei ole. Tämä oli tietenkin oletus..


      • Sillä väliä.
        MinnaJKL kirjoitti:

        Mutta ei se oo silti kivaa, että ihmisiä yritetään kusettaa. Kaduttaa, että tuli laitettua tää koko juttu nettiin...

        Ei kai sentään. Ei se täällä vastaa vaik olis lukenutkin? Mutta onhan moni muu vastannut.


      • MinnaJKL
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Voi olla, että näät sen Sonkajärveläisen siellä. Mut mä en huijannut, sä erotat varmaan jo murteesta mistä päin suomea karju on lähtösin,mä ainakin huomaan kuka on täältä kotosin ja kuka ei ole. Tämä oli tietenkin oletus..

        Ei se sonkajärveläinen varmaan tänne Jkl:ään oo tulossa... Ja se oli sen olonen kaveri, että se ei paljoo netissä surffaile.

        Enkä oo väittänytkään, etteikö täällä tunnistais murteita, mutta kysymys on periaatteesta. Toisten tunteilla ei saa leikkiä!

        Mutta eipä tuo mitään. Kyllä mä arvasinkin, että täällä netissä törmää kaikennäköseen. Onhan toi Alpokin aika omalaatuinen tapaus...

        Mä taidan tästä pikkuhiljaa lähtee nukkumaan. Öitä! :)


      • olla ilonen
        MinnaJKL kirjoitti:

        Ei se sonkajärveläinen varmaan tänne Jkl:ään oo tulossa... Ja se oli sen olonen kaveri, että se ei paljoo netissä surffaile.

        Enkä oo väittänytkään, etteikö täällä tunnistais murteita, mutta kysymys on periaatteesta. Toisten tunteilla ei saa leikkiä!

        Mutta eipä tuo mitään. Kyllä mä arvasinkin, että täällä netissä törmää kaikennäköseen. Onhan toi Alpokin aika omalaatuinen tapaus...

        Mä taidan tästä pikkuhiljaa lähtee nukkumaan. Öitä! :)

        Sä voit olla itse se ALPO. Sitähän eivoi tietää. Vai voiko.musta alko tuntuu että MUA on nyt KUSTU linssiin.


      • Olla iloinen
        olla ilonen kirjoitti:

        Sä voit olla itse se ALPO. Sitähän eivoi tietää. Vai voiko.musta alko tuntuu että MUA on nyt KUSTU linssiin.

        Alpo ja Oskari. Kaksi vanhaa hinttiä, metsureita ovat joskus olleet. Kaksi vanhaa tukki jätkää. SAVOLAISIA HOMPPELEITA.


      • Minna JKL
        Olla iloinen kirjoitti:

        Alpo ja Oskari. Kaksi vanhaa hinttiä, metsureita ovat joskus olleet. Kaksi vanhaa tukki jätkää. SAVOLAISIA HOMPPELEITA.

        oli teidän epätoivoisten rahtarien fuulausta! Käh Käh!

        Mara hertsasta.


    • Onneton,ei rahtari

      Aika pitkän ketjun sait aikaan,ja Sonkajärven suunnassa,monet rahtarit nyt vaimojensa kuulusteltavana.Menit kyllä isekkin retkuun,ei se kaikille läpi menny kyllähän sen huomas heti alusta asti,mutta aika vakuuttavaa etsiskelyä!YES.

      • Aikanaan

        Tunsin aikanaan pimun Savonlinnasta,kävin siellä monet kerrat. Sen pimun nimi oli Taina,ja sillä tyttökaveri nimeltä Marma. Oli se aikaa se. kolmistaan oltiin mökillä,saunottiin ja pidettiin hauskaa.Se Marma asuu kai nykyään Mikkelissä. Ja takuulla muistaa ne saunareissut. Saattaa käydä Kharmassa, se Marma.


    • MinnaJKL

      En tiiä, mitä kieroissa mielissäni kuvittelette, mutta minä ihan OIKEASTI haluan löytää sen Sonkajärven kaverin, enkä usko, että se puhu paskaa. Sillä kun ei ollu siihen minkäänlaista motiivia. Te kaikki kuvittelette, että se oli vaan tussun perässä juoksentelemassa! Mutta kun se ei ollu homman nimi. Tai turha teille on mitään selittää, kun ette ymmärrä kuitenkaan. Teillä kun ei oo muuta kun se yks asia mielessä! Kaiken lisäks teette asioista älyttömiä oletuksia. Ettehän te oikeesti edes tiedä, minkä takia mä haluan löytää sen kaverin... Te tässä ootte oikeesti säälittäviä!!! (en tarkoita niitä henkilöitä, jotka ovat oikeasti yrittäneet auttaa)

      P.S. Enkä ole ees yhtään puutteessa, sillä saan munaa just sen verran kun haluan!!! :)

      • lonkalta vain

        ettei tarvitse elää puutteessa ;)

        Voithan vielä kokeilla sitä, että soittelet joihinkin Sonkajärven kuljetusyrityksiin. Kyllä automies automiehen tuntee - Sonkajärvelläkin.

        Tietysti voihan se olla niinkin, että hiän ei halua et sie löytäisit hänet :/


      • jukujuku

        Tässä huomasit syyn, minkä takia tää nykyinen rahtiporukka ei saa edes omia palkka-asioitaan kuntoon, saatikka parisuhde asioitaan.Olen itse tullut siihen tulokseen,et en enää rupee näillä palstoilla kolleigoiltani mitään järkevää kyselemään.Jukujuku 52v.


      • Tia

        toivotan onnea etsiskelyysi. Anna "ruudin" hetki jäähtyä ja kysele uudestaan, josko saisit sitten asiallisia vastauksia. Tämä on nyt mennyt vähän asian ulkopuolelle koko juttu.
        p.s. toisilla rahtareilla on kyllä parisuhteet ja palkka asiat kunnossa, ei kannata yleistää.
        T:kuskin vaimo Tia, itsekin kuski.


      • tuota

        soppii,taijat olla kumminkin ...


      • Uskova Autoilija
        Tia kirjoitti:

        toivotan onnea etsiskelyysi. Anna "ruudin" hetki jäähtyä ja kysele uudestaan, josko saisit sitten asiallisia vastauksia. Tämä on nyt mennyt vähän asian ulkopuolelle koko juttu.
        p.s. toisilla rahtareilla on kyllä parisuhteet ja palkka asiat kunnossa, ei kannata yleistää.
        T:kuskin vaimo Tia, itsekin kuski.

        Pysynyt kaidalla tiellä? Vai joko viinan kirot ovat sinut jälleen vallanneet,kun noin ruusuisena maailman näet. Nuoret,sanonpa vaan että PYSYKÄÄ VANHOISSA.


      • Eikä kovin pian
        jukujuku kirjoitti:

        Tässä huomasit syyn, minkä takia tää nykyinen rahtiporukka ei saa edes omia palkka-asioitaan kuntoon, saatikka parisuhde asioitaan.Olen itse tullut siihen tulokseen,et en enää rupee näillä palstoilla kolleigoiltani mitään järkevää kyselemään.Jukujuku 52v.

        Aina ollut sama juttu,kaupassa ämmät tienaa suhteessa paremmin ku äijä rekkahommissa,sillä erotuksella että se liikeapulainen ei asu siellä lähikaupassa.


      • Aivot pehmenee
        tuota kirjoitti:

        soppii,taijat olla kumminkin ...

        Lopeta se ittes hiplaaminen,eikös siitä sulle jo koulupoikana kerrottu? Ja sinä se vaan samoja hommia harrastat.Siis itsesaastutusta,HÄPEÄ.


      • Sonkajärvelt

        Siitä ajohommasta,soppiiko siullen.


      • MinnaJKL
        Sonkajärvelt kirjoitti:

        Siitä ajohommasta,soppiiko siullen.

        Nyt en kyllä ymmärtäny, mitä tarkotit...


      • Tiedät kuka
        MinnaJKL kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärtäny, mitä tarkotit...

        Kuis muuten pyhkii? Vielä siis haku päällä. Önnea vaan. Ei menny läpi se, Mara Hertsasta. Oli liian helppo,että ois mennyt läpi.


      • Sonkajärvelt
        MinnaJKL kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärtäny, mitä tarkotit...

        Ku myö ei oikeen mielellää rengill annettas rahoi ku sen mitä reissus mänööp.Sie varsin haluut enemp ku oot älykäämp.


      • Sonkajärvelt
        MinnaJKL kirjoitti:

        Nyt en kyllä ymmärtäny, mitä tarkotit...

        Eihää äetmuori miult paljo kysy mitä mie täs mietin.


      • kysyy...

        mitä sä haluut siltä kuskilta, kyytiä vai mitä? Väität että se (kuski) ei ollut tussun perässä?

        Jospa sä ootkin mies? 99:n miestä sadasta on tussun perässä, jos ne on oikeasti miehiä!

        Turha väittää että jos on mies, niin haluaa vain keskustella naisten kanssa, tällainen mies voi liittyä pitsinnypläyskerhoon!

        En väitä etteikö miehellä voi olla naisystäviä, mutta sisimmässään jokainen mies haluaa tussua!

        Itse olen ollut 16v onnellisesti naimisissa saman naisen kanssa ja vaikka saan lähes päivittäin (työ esteenä useimmiten) tekee mieli tussua jatkuvasti!

        Minna on keksinyt koko tarinan, tai sit Minnaa on huijattu Kharmassa!

        Sonkajärvi on niin pieni paikkakunta että kyllä tällainen kuski/autoilija tunnistettaisiin.

        Suosittelen Minnalle aikaa gynekologille ja psykiatrille jos hän vaikka elääkin omissa fantasioissaan!


      • Tarinoita
        kysyy... kirjoitti:

        mitä sä haluut siltä kuskilta, kyytiä vai mitä? Väität että se (kuski) ei ollut tussun perässä?

        Jospa sä ootkin mies? 99:n miestä sadasta on tussun perässä, jos ne on oikeasti miehiä!

        Turha väittää että jos on mies, niin haluaa vain keskustella naisten kanssa, tällainen mies voi liittyä pitsinnypläyskerhoon!

        En väitä etteikö miehellä voi olla naisystäviä, mutta sisimmässään jokainen mies haluaa tussua!

        Itse olen ollut 16v onnellisesti naimisissa saman naisen kanssa ja vaikka saan lähes päivittäin (työ esteenä useimmiten) tekee mieli tussua jatkuvasti!

        Minna on keksinyt koko tarinan, tai sit Minnaa on huijattu Kharmassa!

        Sonkajärvi on niin pieni paikkakunta että kyllä tällainen kuski/autoilija tunnistettaisiin.

        Suosittelen Minnalle aikaa gynekologille ja psykiatrille jos hän vaikka elääkin omissa fantasioissaan!

        Ihan alusta asti,keksittyjä juttuja. Ajankulua,haitanneeko ketään. Mukaavaa lueskella. Ilmeisesti on oikee nainen,vaikka mistä sen oikeestaan tietää. Voi olla joku hinttikin.


      • MinnaJKL
        kysyy... kirjoitti:

        mitä sä haluut siltä kuskilta, kyytiä vai mitä? Väität että se (kuski) ei ollut tussun perässä?

        Jospa sä ootkin mies? 99:n miestä sadasta on tussun perässä, jos ne on oikeasti miehiä!

        Turha väittää että jos on mies, niin haluaa vain keskustella naisten kanssa, tällainen mies voi liittyä pitsinnypläyskerhoon!

        En väitä etteikö miehellä voi olla naisystäviä, mutta sisimmässään jokainen mies haluaa tussua!

        Itse olen ollut 16v onnellisesti naimisissa saman naisen kanssa ja vaikka saan lähes päivittäin (työ esteenä useimmiten) tekee mieli tussua jatkuvasti!

        Minna on keksinyt koko tarinan, tai sit Minnaa on huijattu Kharmassa!

        Sonkajärvi on niin pieni paikkakunta että kyllä tällainen kuski/autoilija tunnistettaisiin.

        Suosittelen Minnalle aikaa gynekologille ja psykiatrille jos hän vaikka elääkin omissa fantasioissaan!

        No tulipa rankkaa tekstiä!

        Mutta siis olen ihan oikeasti nainen!!! Sitä on hyvin vaikea todistaa näin netin kautta. Mutta näin pääs käymään, että kun synnyin mulla ei ollu munia, eikä ne oo vielä tähänkään päivään mennessä kasvanu! Ja toivottavasti ei koskaan kasvakaan, sillä oishan se aika epämukavaa... Mua ärsyttää yli kaiken se, että ihmiset puhuu täyttä paskaa näissä keskuteluissa, joten yritän itse olla sortumatta siihen. Uskotte sitten tai ette.

        Voit olla ehkä oikeessa sen suhteen, että oon ollu liian sinisilmäinen... Ilmeisesti miehet ja naiset on oikeesti eri planeetoilta. Mutta se ei tarkoita, että olisin miesten suhteen täysin kokematon. Joskus sitä vaan haluais uskoo ihmisestä jotain muuta kuin mitä se on.

        Mutta nuo gynekologiviittaukset on täysin turhia, sillä siellä päässä ei ole ongelmia. Käyn tarkastuttamassa ne asiat vähintään kerran vuoteen. Psykologin juttusilla en oo ikinä käyny. Pitäis varmaan kokeilla joskus. En oo kyllä huomannu että vanne puristais päätä... Mutta fantasiamaailmoissa en todellakaan elä. Kyllä tässä on vuosien saatossa (joita on kertyny 20 ja risat, by the way) unelmilta katkottu siipiä aika rankalla kädellä. En siis enää leijaile pilvissä (enkä tarkoita nyt pilvenpolttoa!).

        P.S. En oo enää itekkään varma, miks haluan löytää sen rekkamiehen. Olihan se aika hauskaa biletysseuraa.


      • Kuski Stadista
        MinnaJKL kirjoitti:

        No tulipa rankkaa tekstiä!

        Mutta siis olen ihan oikeasti nainen!!! Sitä on hyvin vaikea todistaa näin netin kautta. Mutta näin pääs käymään, että kun synnyin mulla ei ollu munia, eikä ne oo vielä tähänkään päivään mennessä kasvanu! Ja toivottavasti ei koskaan kasvakaan, sillä oishan se aika epämukavaa... Mua ärsyttää yli kaiken se, että ihmiset puhuu täyttä paskaa näissä keskuteluissa, joten yritän itse olla sortumatta siihen. Uskotte sitten tai ette.

        Voit olla ehkä oikeessa sen suhteen, että oon ollu liian sinisilmäinen... Ilmeisesti miehet ja naiset on oikeesti eri planeetoilta. Mutta se ei tarkoita, että olisin miesten suhteen täysin kokematon. Joskus sitä vaan haluais uskoo ihmisestä jotain muuta kuin mitä se on.

        Mutta nuo gynekologiviittaukset on täysin turhia, sillä siellä päässä ei ole ongelmia. Käyn tarkastuttamassa ne asiat vähintään kerran vuoteen. Psykologin juttusilla en oo ikinä käyny. Pitäis varmaan kokeilla joskus. En oo kyllä huomannu että vanne puristais päätä... Mutta fantasiamaailmoissa en todellakaan elä. Kyllä tässä on vuosien saatossa (joita on kertyny 20 ja risat, by the way) unelmilta katkottu siipiä aika rankalla kädellä. En siis enää leijaile pilvissä (enkä tarkoita nyt pilvenpolttoa!).

        P.S. En oo enää itekkään varma, miks haluan löytää sen rekkamiehen. Olihan se aika hauskaa biletysseuraa.

        Joo,nainen kyllä.Jos nyt mitenkään voi erottaa kirjoitusten perusteella. Nuori aika kokematon vielä,ja sehän on hyvä sulle. Että vielä 10 vuotta ainakin menee läpi ku väärä raha. No leikkiähän tää oli. Automiestä en sulle suosittelis,en etenkään "Renkiä" aina töissä, ja silti persaukinen.Vaikuttaa muuten aikalailla se pikkujuttu moneen asiaan,iso osa"Isännistä" on oikeestaan samassa kusessa ku ne ajokoiratkin. Kato nyt ihmeessä vähän mitä hommia se karju elääkseen tekee,aikaa sulla siihen on VIELÄ.


      • nin mitä

        Miten tekstiä voi kuunnella ??????!!!!????!


      • Lamppuja
        kysyy... kirjoitti:

        mitä sä haluut siltä kuskilta, kyytiä vai mitä? Väität että se (kuski) ei ollut tussun perässä?

        Jospa sä ootkin mies? 99:n miestä sadasta on tussun perässä, jos ne on oikeasti miehiä!

        Turha väittää että jos on mies, niin haluaa vain keskustella naisten kanssa, tällainen mies voi liittyä pitsinnypläyskerhoon!

        En väitä etteikö miehellä voi olla naisystäviä, mutta sisimmässään jokainen mies haluaa tussua!

        Itse olen ollut 16v onnellisesti naimisissa saman naisen kanssa ja vaikka saan lähes päivittäin (työ esteenä useimmiten) tekee mieli tussua jatkuvasti!

        Minna on keksinyt koko tarinan, tai sit Minnaa on huijattu Kharmassa!

        Sonkajärvi on niin pieni paikkakunta että kyllä tällainen kuski/autoilija tunnistettaisiin.

        Suosittelen Minnalle aikaa gynekologille ja psykiatrille jos hän vaikka elääkin omissa fantasioissaan!

        Syödä ?????? Sammuta lamppu niin otan SEN suuhuni.EHE EHE AHAHAHA......


      • haikara...
        MinnaJKL kirjoitti:

        No tulipa rankkaa tekstiä!

        Mutta siis olen ihan oikeasti nainen!!! Sitä on hyvin vaikea todistaa näin netin kautta. Mutta näin pääs käymään, että kun synnyin mulla ei ollu munia, eikä ne oo vielä tähänkään päivään mennessä kasvanu! Ja toivottavasti ei koskaan kasvakaan, sillä oishan se aika epämukavaa... Mua ärsyttää yli kaiken se, että ihmiset puhuu täyttä paskaa näissä keskuteluissa, joten yritän itse olla sortumatta siihen. Uskotte sitten tai ette.

        Voit olla ehkä oikeessa sen suhteen, että oon ollu liian sinisilmäinen... Ilmeisesti miehet ja naiset on oikeesti eri planeetoilta. Mutta se ei tarkoita, että olisin miesten suhteen täysin kokematon. Joskus sitä vaan haluais uskoo ihmisestä jotain muuta kuin mitä se on.

        Mutta nuo gynekologiviittaukset on täysin turhia, sillä siellä päässä ei ole ongelmia. Käyn tarkastuttamassa ne asiat vähintään kerran vuoteen. Psykologin juttusilla en oo ikinä käyny. Pitäis varmaan kokeilla joskus. En oo kyllä huomannu että vanne puristais päätä... Mutta fantasiamaailmoissa en todellakaan elä. Kyllä tässä on vuosien saatossa (joita on kertyny 20 ja risat, by the way) unelmilta katkottu siipiä aika rankalla kädellä. En siis enää leijaile pilvissä (enkä tarkoita nyt pilvenpolttoa!).

        P.S. En oo enää itekkään varma, miks haluan löytää sen rekkamiehen. Olihan se aika hauskaa biletysseuraa.

        tulossa kylään?

        Siinä tapauksessa onnea perheenlisäyksen johdosta että isän etsintään!


      • Näin kai sitten
        Sonkajärvelt kirjoitti:

        Eihää äetmuori miult paljo kysy mitä mie täs mietin.

        Että PILLU MIELESSÄ,MUTTA ÄETEE VIERESSÄ.Heh heh.


      • todella keljua

        Tuota kuvailemaasi kuljetusalan yrittäjää. Kyllä täällä toiset yrittäjät tunnetaan... Joku on nyt valitettavasti sulle syöttäny pajunköyttä. Keljua vain jotta keskustelupalstoilla käytetään nimiä...


    • MIKKELISSÄ

      Sinä oot ollu hiukan huonossa vedossa, jos luulet että Kharma-niminen rafla on jyskäs.

      • Siellä

        Käykö siellä Marma niminen nainen. Mikkelin Kharmassa?


      • muuten

        Jyväskylässäkin.


      • Mainos
        muuten kirjoitti:

        Jyväskylässäkin.

        Tausta on ehkä,hyvä tarkoitus,mainostaa ko. Ravintolaa,ehkä sinne kaivataan asiakkaita. Siis kaikki Kharmaan,se on hyvä kuppila.


      • MinnaJKL
        Mainos kirjoitti:

        Tausta on ehkä,hyvä tarkoitus,mainostaa ko. Ravintolaa,ehkä sinne kaivataan asiakkaita. Siis kaikki Kharmaan,se on hyvä kuppila.

        Ainakaan minun tarkoitukseni ei ole saada Kharmaan lisää asiakkaita. Sitä paitsi ainakin mitä minä olen siellä ollu (3 kertaa by the way), niin asiakkaita on ollu jo muutenkin riittävästi.

        Ei mahda mitään, mutta Jyväskylässä ei kauheesti (enää) oo hyviä/kohtuullisia menopaikkoja. Ja kyllä Kharmassakin on vikoja! Sisäänpääsy on esimerkiksi törkeen kallis. Ja lisäks pitää vielä maksaa narikkamaksut. Mutta näin taitaa olla kaikissa vähänkin "paremmissa" paikoissa. Teinimestat on tietenkin erikseen. Niin ja breezerit on Kharmassa törkeen kalliita! Mutta silti niitä on pakko saada...

        Ja vielä lisäyksenä se, että Kharmahan tuli Jyväskylään entisen Elohuvin tiloihin. Kharman tuloa rummutettiin ja odotukset oli aika korkealla. Tosi asia on kuitenkin se, että muutoksia ei ollu tapahtunu Elohuviin verrattuna ku jotain pientä sisustuksen suhteen. Että en todellakaan ole mikään Kharman puolesta puhuja. Ainoa syy oikeestaan, miks käyn siellä on suomipop-osasto!


      • vieläkö
        MinnaJKL kirjoitti:

        Ainakaan minun tarkoitukseni ei ole saada Kharmaan lisää asiakkaita. Sitä paitsi ainakin mitä minä olen siellä ollu (3 kertaa by the way), niin asiakkaita on ollu jo muutenkin riittävästi.

        Ei mahda mitään, mutta Jyväskylässä ei kauheesti (enää) oo hyviä/kohtuullisia menopaikkoja. Ja kyllä Kharmassakin on vikoja! Sisäänpääsy on esimerkiksi törkeen kallis. Ja lisäks pitää vielä maksaa narikkamaksut. Mutta näin taitaa olla kaikissa vähänkin "paremmissa" paikoissa. Teinimestat on tietenkin erikseen. Niin ja breezerit on Kharmassa törkeen kalliita! Mutta silti niitä on pakko saada...

        Ja vielä lisäyksenä se, että Kharmahan tuli Jyväskylään entisen Elohuvin tiloihin. Kharman tuloa rummutettiin ja odotukset oli aika korkealla. Tosi asia on kuitenkin se, että muutoksia ei ollu tapahtunu Elohuviin verrattuna ku jotain pientä sisustuksen suhteen. Että en todellakaan ole mikään Kharman puolesta puhuja. Ainoa syy oikeestaan, miks käyn siellä on suomipop-osasto!

        on ikävä Sontajärven kuskia?

        Taidat tosiaan olla Kharman omistaja/sukulainen!

        Me Rahtarit langetamme päällesi huonon onnen karman, koka kiusaat meitä alati!


      • sori
        vieläkö kirjoitti:

        on ikävä Sontajärven kuskia?

        Taidat tosiaan olla Kharman omistaja/sukulainen!

        Me Rahtarit langetamme päällesi huonon onnen karman, koka kiusaat meitä alati!

        kirrjoitusvirrhe.


      • Kuski Stadista
        MinnaJKL kirjoitti:

        Ainakaan minun tarkoitukseni ei ole saada Kharmaan lisää asiakkaita. Sitä paitsi ainakin mitä minä olen siellä ollu (3 kertaa by the way), niin asiakkaita on ollu jo muutenkin riittävästi.

        Ei mahda mitään, mutta Jyväskylässä ei kauheesti (enää) oo hyviä/kohtuullisia menopaikkoja. Ja kyllä Kharmassakin on vikoja! Sisäänpääsy on esimerkiksi törkeen kallis. Ja lisäks pitää vielä maksaa narikkamaksut. Mutta näin taitaa olla kaikissa vähänkin "paremmissa" paikoissa. Teinimestat on tietenkin erikseen. Niin ja breezerit on Kharmassa törkeen kalliita! Mutta silti niitä on pakko saada...

        Ja vielä lisäyksenä se, että Kharmahan tuli Jyväskylään entisen Elohuvin tiloihin. Kharman tuloa rummutettiin ja odotukset oli aika korkealla. Tosi asia on kuitenkin se, että muutoksia ei ollu tapahtunu Elohuviin verrattuna ku jotain pientä sisustuksen suhteen. Että en todellakaan ole mikään Kharman puolesta puhuja. Ainoa syy oikeestaan, miks käyn siellä on suomipop-osasto!

        Missä se Kharma on? Siis Jyväskylässä. Et sit vielä mennyt sinne rilluteleen tänään,vielä. Vai kannataaks sinne mennä,Tuhannen kapakan kautta,Valoa yössä.Tuomari Nurmio,Turmiolan Tommiko? Mitä muita osastoja siellä on,saako siirtyä osastolta toiselle jos haluaa,mitkä ne ikäryhmät on? Onko laidasta toiseen.Oisko se Marma siellä,vai Mikkelissä?


      • MinnaJKL
        sori kirjoitti:

        kirrjoitusvirrhe.

        En siis todellakaan ole Kharman omistajan sukulainen. En edes tunne ketään, joka ois siellä töissä...

        Ja mitä siihen rekkakuskiin tulee, niin tais olla läpimätä tyyppi. En sitten tiedä onko totta, mutta tuolla etsintäkuulutuspalstalla yks henkilö ilmoittautui ko. tyypiksi ja kerto olevansa naimisissa! Käski vieläpä lopettamaan nämä kirjottelut! En tietysti voi sanoa ihan satavarmasti, oliko kyseessä just oikea henkilö, mutta ei se toisaalta olis mikään ihme. Eli tais olla keskusteluun osallistuneet oikeessa sen suhteen, että kaveri oli vain ja ainoastaan tussun perässä... Aatteli varmaan, että kun on tarpeeks kaukana kotikunnasta, niin vaimo ei saa tietää. Vaan eipä onneks saanu sitä tussua (ainakaan multa)! Ja kaiken lisäks sen vaimokin on nyt tietoinen asiasta. Se on sille paskiaiselle ihan oikein!!! Mitäs valehtelee olevansa sinkku! Että näin...


      • ALPO
        MinnaJKL kirjoitti:

        En siis todellakaan ole Kharman omistajan sukulainen. En edes tunne ketään, joka ois siellä töissä...

        Ja mitä siihen rekkakuskiin tulee, niin tais olla läpimätä tyyppi. En sitten tiedä onko totta, mutta tuolla etsintäkuulutuspalstalla yks henkilö ilmoittautui ko. tyypiksi ja kerto olevansa naimisissa! Käski vieläpä lopettamaan nämä kirjottelut! En tietysti voi sanoa ihan satavarmasti, oliko kyseessä just oikea henkilö, mutta ei se toisaalta olis mikään ihme. Eli tais olla keskusteluun osallistuneet oikeessa sen suhteen, että kaveri oli vain ja ainoastaan tussun perässä... Aatteli varmaan, että kun on tarpeeks kaukana kotikunnasta, niin vaimo ei saa tietää. Vaan eipä onneks saanu sitä tussua (ainakaan multa)! Ja kaiken lisäks sen vaimokin on nyt tietoinen asiasta. Se on sille paskiaiselle ihan oikein!!! Mitäs valehtelee olevansa sinkku! Että näin...

        Myökii männää välil vieraisii,Oskari käi viimeks,nyt se on miun vuaro.


      • Tietää?
        MinnaJKL kirjoitti:

        En siis todellakaan ole Kharman omistajan sukulainen. En edes tunne ketään, joka ois siellä töissä...

        Ja mitä siihen rekkakuskiin tulee, niin tais olla läpimätä tyyppi. En sitten tiedä onko totta, mutta tuolla etsintäkuulutuspalstalla yks henkilö ilmoittautui ko. tyypiksi ja kerto olevansa naimisissa! Käski vieläpä lopettamaan nämä kirjottelut! En tietysti voi sanoa ihan satavarmasti, oliko kyseessä just oikea henkilö, mutta ei se toisaalta olis mikään ihme. Eli tais olla keskusteluun osallistuneet oikeessa sen suhteen, että kaveri oli vain ja ainoastaan tussun perässä... Aatteli varmaan, että kun on tarpeeks kaukana kotikunnasta, niin vaimo ei saa tietää. Vaan eipä onneks saanu sitä tussua (ainakaan multa)! Ja kaiken lisäks sen vaimokin on nyt tietoinen asiasta. Se on sille paskiaiselle ihan oikein!!! Mitäs valehtelee olevansa sinkku! Että näin...

        Mistä tiedät että sen vaimo tietää? Oletko sen pettäjän vaimo. Eihän vaimo tiedä vaikka ukko ois naapurissa käynyt. Se niistä välimatkoista.


      • MinnaJKL
        Tietää? kirjoitti:

        Mistä tiedät että sen vaimo tietää? Oletko sen pettäjän vaimo. Eihän vaimo tiedä vaikka ukko ois naapurissa käynyt. Se niistä välimatkoista.

        Se vaimo (ainakin se joka väittää olevansa vaimo) laittoi myös mulle viestiä, ja kyseli, että minkä takia etsiskelen sen miestä. Että siitä tiedän, että se tietää.


      • Se olikin
        MinnaJKL kirjoitti:

        Se vaimo (ainakin se joka väittää olevansa vaimo) laittoi myös mulle viestiä, ja kyseli, että minkä takia etsiskelen sen miestä. Että siitä tiedän, että se tietää.

        Sen Sonkajärven sankarin Äitee,eikös se jotain siitä kirjotellutkin?


      • MinnaJKL
        Se olikin kirjoitti:

        Sen Sonkajärven sankarin Äitee,eikös se jotain siitä kirjotellutkin?

        Siis se kerto asuvansa äitinsä kanssa. En tiiä mikä kuvio on kyseessä, mutta erikoista on. Sitten se kehtaa vielä haukkua mua. Käski muun muassa ottamaan lääkettä ja nukkumaan vaikka viikon. Ihan ku tää kaikki ois mun syytä. Kyllä aikuisen miehen pitäis osata itse vastata sanoistaan ja teoistaan. Jos kerta baariin lähtiessä ottaa sormuksen pois ja vielä valehtelee päin naamaa, että ei oo vaimoa eikä tyttöystävää niin mitä se kertoo henkilöstä tai sen parisuhteesta...???

        On todella loukkaavaa, että se suunnilleen haukkuu mua hulluks ja tyhmäks. Mä voin olla melkein kaikkee muuta, mutta hullu en ole enkä myöskään tyhmä. Sen puolesta puhuu monta asiaa, mutta en halua puhua sen enempää henkilökohtaisista asioistani.


      • Tarvikkaan
        MinnaJKL kirjoitti:

        Siis se kerto asuvansa äitinsä kanssa. En tiiä mikä kuvio on kyseessä, mutta erikoista on. Sitten se kehtaa vielä haukkua mua. Käski muun muassa ottamaan lääkettä ja nukkumaan vaikka viikon. Ihan ku tää kaikki ois mun syytä. Kyllä aikuisen miehen pitäis osata itse vastata sanoistaan ja teoistaan. Jos kerta baariin lähtiessä ottaa sormuksen pois ja vielä valehtelee päin naamaa, että ei oo vaimoa eikä tyttöystävää niin mitä se kertoo henkilöstä tai sen parisuhteesta...???

        On todella loukkaavaa, että se suunnilleen haukkuu mua hulluks ja tyhmäks. Mä voin olla melkein kaikkee muuta, mutta hullu en ole enkä myöskään tyhmä. Sen puolesta puhuu monta asiaa, mutta en halua puhua sen enempää henkilökohtaisista asioistani.

        Sun ei tarvi kertoa,oot niin nuori että,kerrot jo paljon kertomatta mitään omasta mielestäs.Ja ethän sille ees antanut.Se että ottaa sen sormuksen pois,on muuten virheliike jos on sormus saa helpommin vierasta. Ei ole se sama joka haukkuu jonka ehkä tapasit.


      • Maine mäni
        MinnaJKL kirjoitti:

        Siis se kerto asuvansa äitinsä kanssa. En tiiä mikä kuvio on kyseessä, mutta erikoista on. Sitten se kehtaa vielä haukkua mua. Käski muun muassa ottamaan lääkettä ja nukkumaan vaikka viikon. Ihan ku tää kaikki ois mun syytä. Kyllä aikuisen miehen pitäis osata itse vastata sanoistaan ja teoistaan. Jos kerta baariin lähtiessä ottaa sormuksen pois ja vielä valehtelee päin naamaa, että ei oo vaimoa eikä tyttöystävää niin mitä se kertoo henkilöstä tai sen parisuhteesta...???

        On todella loukkaavaa, että se suunnilleen haukkuu mua hulluks ja tyhmäks. Mä voin olla melkein kaikkee muuta, mutta hullu en ole enkä myöskään tyhmä. Sen puolesta puhuu monta asiaa, mutta en halua puhua sen enempää henkilökohtaisista asioistani.

        Ejhä meitin tarvi nyt töihi männä.myö ku ollaa savolaisii piälysmiähii,saap renkit käyvvä ajos.se olkii hyvä ku sie minna meitin kärytit, ei eukot piästä muailmoo kahteloo.


      • MinnaJKL
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Missä se Kharma on? Siis Jyväskylässä. Et sit vielä mennyt sinne rilluteleen tänään,vielä. Vai kannataaks sinne mennä,Tuhannen kapakan kautta,Valoa yössä.Tuomari Nurmio,Turmiolan Tommiko? Mitä muita osastoja siellä on,saako siirtyä osastolta toiselle jos haluaa,mitkä ne ikäryhmät on? Onko laidasta toiseen.Oisko se Marma siellä,vai Mikkelissä?

        Eilen ei voinu vielä lähtee ravinteeliin, kun tänään oli töitä. Mutta tänä iltana Kharma kutsuu! Vaikka en edelleenkään halua erityisesti mainostaa kyseistä paikkaa. Mutta kun kerran kysyit niin, siellä on vissiin viis eri osastoa. Mutta jos totta puhutaan niin aina kun oon ollu siellä...

        Iik nyt tulee Martti Servon Sauna Suomipopilta!!! Jatkan myöhemmin... Sauna, siellä krampit laukeaa!


      • Ainakin...
        MinnaJKL kirjoitti:

        Eilen ei voinu vielä lähtee ravinteeliin, kun tänään oli töitä. Mutta tänä iltana Kharma kutsuu! Vaikka en edelleenkään halua erityisesti mainostaa kyseistä paikkaa. Mutta kun kerran kysyit niin, siellä on vissiin viis eri osastoa. Mutta jos totta puhutaan niin aina kun oon ollu siellä...

        Iik nyt tulee Martti Servon Sauna Suomipopilta!!! Jatkan myöhemmin... Sauna, siellä krampit laukeaa!

        Niin on Minna,ei siellä löylypuolella ehkä sittenkään hauskinta,onhan niitä viileempiä tilojakin,löylyn jälkeen.Laukeilla,lihasten.


      • MinnaJKL
        MinnaJKL kirjoitti:

        Eilen ei voinu vielä lähtee ravinteeliin, kun tänään oli töitä. Mutta tänä iltana Kharma kutsuu! Vaikka en edelleenkään halua erityisesti mainostaa kyseistä paikkaa. Mutta kun kerran kysyit niin, siellä on vissiin viis eri osastoa. Mutta jos totta puhutaan niin aina kun oon ollu siellä...

        Iik nyt tulee Martti Servon Sauna Suomipopilta!!! Jatkan myöhemmin... Sauna, siellä krampit laukeaa!

        Kyllä saunassa vaan on mukavaa. Piti ihan lähtee Martti Servon innoittamana ottamaan kunnon löylyt. :)

        Niin mitäköhän mä olin kirjoittelemassa. Oon tossa ottanu jo jokusen breezerin niin alkaa ajatus harhaileen. Naisia kohtaan on kyllä suuri vääryys se, että saunassa ois kiva tissutella vähän enemmänkin, mutta kun ei voi. Syynä tähän se, että meikkaaminen kännissä on HELVETIN vaikeeta. Ja nainenhan ei lähde ilman meikkiä baariin! Pikku huppelissa meikkaaminen onneks vielä onnistuu (toivottavasti). Ja onneks baareissa on hämärää...

        Joo... Niin sitä mun piti kertoa, että mulle itelle ne Kharman osastot on vielä vähän mysteereitä. Nimittäin jostain kumman syystä hahmottamiskyky heikkenee illan mittaan. Oon päätyny siihen ratkaisuun, että ei kannata lähtee itteensä eksyttämään, vaan on syytä pysyttellä aika tiukasti nimenomaan suomipop-osastolla. Mutta kyllä siellä mun käsittääkseni saa mennä drinksun kanssa osastolta toisella.

        Ei mutta kyllä nyt täytyy lähtee meikkaamaan, että voi taas juoda. Oon muuten yllättyny, että tää kirjottaminen pikku huppelissa onnistuu näinkin hyvin!

        Ja vielä semmosta, että en mainosta Kharmaa!!! Ainoa asia, mitä voisin mainostaa on MARTTI SERVO. Se on ihan päällikkö! Ja tulee onneks marras-joulukuussa Jyväskylään. Martissa vaan on sitä jotain...


      • Oikeesti
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kyllä saunassa vaan on mukavaa. Piti ihan lähtee Martti Servon innoittamana ottamaan kunnon löylyt. :)

        Niin mitäköhän mä olin kirjoittelemassa. Oon tossa ottanu jo jokusen breezerin niin alkaa ajatus harhaileen. Naisia kohtaan on kyllä suuri vääryys se, että saunassa ois kiva tissutella vähän enemmänkin, mutta kun ei voi. Syynä tähän se, että meikkaaminen kännissä on HELVETIN vaikeeta. Ja nainenhan ei lähde ilman meikkiä baariin! Pikku huppelissa meikkaaminen onneks vielä onnistuu (toivottavasti). Ja onneks baareissa on hämärää...

        Joo... Niin sitä mun piti kertoa, että mulle itelle ne Kharman osastot on vielä vähän mysteereitä. Nimittäin jostain kumman syystä hahmottamiskyky heikkenee illan mittaan. Oon päätyny siihen ratkaisuun, että ei kannata lähtee itteensä eksyttämään, vaan on syytä pysyttellä aika tiukasti nimenomaan suomipop-osastolla. Mutta kyllä siellä mun käsittääkseni saa mennä drinksun kanssa osastolta toisella.

        Ei mutta kyllä nyt täytyy lähtee meikkaamaan, että voi taas juoda. Oon muuten yllättyny, että tää kirjottaminen pikku huppelissa onnistuu näinkin hyvin!

        Ja vielä semmosta, että en mainosta Kharmaa!!! Ainoa asia, mitä voisin mainostaa on MARTTI SERVO. Se on ihan päällikkö! Ja tulee onneks marras-joulukuussa Jyväskylään. Martissa vaan on sitä jotain...

        Minä olen,M.SERVO monien persoonallisuuksieni lisäksi,sen kai oletkin jo huomannutkin,taidankin olla aika pirstoutunut persoona.Eli.....


      • Sevrolet Kaprise
        Oikeesti kirjoitti:

        Minä olen,M.SERVO monien persoonallisuuksieni lisäksi,sen kai oletkin jo huomannutkin,taidankin olla aika pirstoutunut persoona.Eli.....

        Kyllä on paljon hyvää Suomipoppia, esim Leevi&Leavings,Sporakuski Aarne Tenkanen,Sleepy Sleepers,ja monet muut "Uudemmat"ja vanhemmat.Mutta kun mieleen tuli nyt noi Etelä-Amerikan esim.Havannalaiset niin onko äskettäin kuolleen,vanhan äijän Compay Segundon voittanutta,vaikka kipaleista CHAN CHAN tutun veroisia suomessa?


      • Sinne
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kyllä saunassa vaan on mukavaa. Piti ihan lähtee Martti Servon innoittamana ottamaan kunnon löylyt. :)

        Niin mitäköhän mä olin kirjoittelemassa. Oon tossa ottanu jo jokusen breezerin niin alkaa ajatus harhaileen. Naisia kohtaan on kyllä suuri vääryys se, että saunassa ois kiva tissutella vähän enemmänkin, mutta kun ei voi. Syynä tähän se, että meikkaaminen kännissä on HELVETIN vaikeeta. Ja nainenhan ei lähde ilman meikkiä baariin! Pikku huppelissa meikkaaminen onneks vielä onnistuu (toivottavasti). Ja onneks baareissa on hämärää...

        Joo... Niin sitä mun piti kertoa, että mulle itelle ne Kharman osastot on vielä vähän mysteereitä. Nimittäin jostain kumman syystä hahmottamiskyky heikkenee illan mittaan. Oon päätyny siihen ratkaisuun, että ei kannata lähtee itteensä eksyttämään, vaan on syytä pysyttellä aika tiukasti nimenomaan suomipop-osastolla. Mutta kyllä siellä mun käsittääkseni saa mennä drinksun kanssa osastolta toisella.

        Ei mutta kyllä nyt täytyy lähtee meikkaamaan, että voi taas juoda. Oon muuten yllättyny, että tää kirjottaminen pikku huppelissa onnistuu näinkin hyvin!

        Ja vielä semmosta, että en mainosta Kharmaa!!! Ainoa asia, mitä voisin mainostaa on MARTTI SERVO. Se on ihan päällikkö! Ja tulee onneks marras-joulukuussa Jyväskylään. Martissa vaan on sitä jotain...

        Palokkaan,onko se Jyskylää,onko myös Toivakka ,JKL:ää? Sielläkin oon muutamat kerrat käynyt,työn ohessa.OTO:na=Oman toimen ohessa.Siis kuuluuko ko. kaupunkiin nykyään?


      • suupaltti
        MinnaJKL kirjoitti:

        Eilen ei voinu vielä lähtee ravinteeliin, kun tänään oli töitä. Mutta tänä iltana Kharma kutsuu! Vaikka en edelleenkään halua erityisesti mainostaa kyseistä paikkaa. Mutta kun kerran kysyit niin, siellä on vissiin viis eri osastoa. Mutta jos totta puhutaan niin aina kun oon ollu siellä...

        Iik nyt tulee Martti Servon Sauna Suomipopilta!!! Jatkan myöhemmin... Sauna, siellä krampit laukeaa!

        Tapasitko Minna rekanomistajia kharmassa eilen.
        Pienessä kännissä renkinä rekkaa ajavasta tulee
        omistaja, kertoo omistavansa 4 tehdäkseen sinut
        kiinnostuneeksi.
        Pisteenä i päälle, asuu äitinsä kanssa.
        Emännän paikka vapaana.


      • On usein
        suupaltti kirjoitti:

        Tapasitko Minna rekanomistajia kharmassa eilen.
        Pienessä kännissä renkinä rekkaa ajavasta tulee
        omistaja, kertoo omistavansa 4 tehdäkseen sinut
        kiinnostuneeksi.
        Pisteenä i päälle, asuu äitinsä kanssa.
        Emännän paikka vapaana.

        Joko pankin tai rahoitusyhtiön omaisuutta,isännät siis vielä tyhmempii ku renginretaleet,kuski saa rahnaa siitä että ajaa,isäntämies/maanviljelijä luulee saavansa,tosiasiassa eu tuet ne romut sitten maksaa.Ja isännät saa olla TOSI kovia YRITTÄJIÄ,mielikuvutusta koko juttu.Isäntä on selvinpäin yhtä hölmö ku kuski jurripäissään.Heh heh


      • lahtari
        suupaltti kirjoitti:

        Tapasitko Minna rekanomistajia kharmassa eilen.
        Pienessä kännissä renkinä rekkaa ajavasta tulee
        omistaja, kertoo omistavansa 4 tehdäkseen sinut
        kiinnostuneeksi.
        Pisteenä i päälle, asuu äitinsä kanssa.
        Emännän paikka vapaana.

        On sitä tullu kännissä hiukan omistettua vaikka mitä. Kerran puoliltapäivin sunnuntaina soi puhelin ja naisihminen kyseli millon kutsun hänet kylään omistamaani kartanoon ja katselemaan kuutta rekka-autoani. No renginretale oli hiukan isotellu kännipäissään lauantai-iltana, oli siinä selvittelemistä, kyllähän siinä tuli hyvä oppitunti höpöjen puhumisesta ja niistä kiinnijäämisestä.


      • MinnaJKL
        suupaltti kirjoitti:

        Tapasitko Minna rekanomistajia kharmassa eilen.
        Pienessä kännissä renkinä rekkaa ajavasta tulee
        omistaja, kertoo omistavansa 4 tehdäkseen sinut
        kiinnostuneeksi.
        Pisteenä i päälle, asuu äitinsä kanssa.
        Emännän paikka vapaana.

        Kyllä oli tossa aamulla ihan tautinen kankkunen. Se on sikäli erikoista, sillä koin olevani eilen melkein selvinpäin. Mutta hauskaa oli. Saatiin vielä tunti extra-aikaa, kun kelloja siirrettiin.

        Mutta onneks en törmännyt rekkamiehiin! Jotain muuta kivaa sieltä kyllä löyty...


      • Sinä tiedät
        MinnaJKL kirjoitti:

        Kyllä oli tossa aamulla ihan tautinen kankkunen. Se on sikäli erikoista, sillä koin olevani eilen melkein selvinpäin. Mutta hauskaa oli. Saatiin vielä tunti extra-aikaa, kun kelloja siirrettiin.

        Mutta onneks en törmännyt rekkamiehiin! Jotain muuta kivaa sieltä kyllä löyty...

        Tutustuitko johonkin kivaan giltsiin, vai?No hyvä jos kankkunen helpotti,hetkinen siis tuliko sulle kankkunen?Yhtenä iltanahan vaan otit.Mulle tulee kankkunen vasta kun oon viikon istunut kapakassa ja aamusta ensin juonut kahvin sijasta pullon kossua, että olen selvinnyt,siis kun juon aamukuudelta pikkuhiljaa kossun,niin olen selvä kun kuppilat aukee.Juu ölen sitä ihmetellyt joudun juomaan viinaa että selviän,tämä on totta. Uskotko Minna? Sen takia en viitti usein juodakaan itteeni jurriin.


      • Uskova Autoilija
        Sinä tiedät kirjoitti:

        Tutustuitko johonkin kivaan giltsiin, vai?No hyvä jos kankkunen helpotti,hetkinen siis tuliko sulle kankkunen?Yhtenä iltanahan vaan otit.Mulle tulee kankkunen vasta kun oon viikon istunut kapakassa ja aamusta ensin juonut kahvin sijasta pullon kossua, että olen selvinnyt,siis kun juon aamukuudelta pikkuhiljaa kossun,niin olen selvä kun kuppilat aukee.Juu ölen sitä ihmetellyt joudun juomaan viinaa että selviän,tämä on totta. Uskotko Minna? Sen takia en viitti usein juodakaan itteeni jurriin.

        Oletko sinä Alkkoholisti? Niin mitäpä sitä kysynkään. Mutta minäkin olen nuo viinan kirot, itse kokenut. Olen käynyt kovan koulun,kun olen luullut että minä hallitsen alkkoholin käytön. Tosiasia oli kuitenkin toinen alkkoholi hallitsi minua.Alkkoholi teki minusta väkivaltaisen ja vei minulta talot ja perheenkin,olin tuhon partaalla kukaan vaha kaveri ei ukaltanut tulla edes puhumaan,koska saatoin pahoipidellä jos tuli yksikin väärä lause,Mutta herra pelasti minut. Älkää juoko,PYSYKÄÄ VANHOISSA.


      • kysyy...
        Sinä tiedät kirjoitti:

        Tutustuitko johonkin kivaan giltsiin, vai?No hyvä jos kankkunen helpotti,hetkinen siis tuliko sulle kankkunen?Yhtenä iltanahan vaan otit.Mulle tulee kankkunen vasta kun oon viikon istunut kapakassa ja aamusta ensin juonut kahvin sijasta pullon kossua, että olen selvinnyt,siis kun juon aamukuudelta pikkuhiljaa kossun,niin olen selvä kun kuppilat aukee.Juu ölen sitä ihmetellyt joudun juomaan viinaa että selviän,tämä on totta. Uskotko Minna? Sen takia en viitti usein juodakaan itteeni jurriin.

        Osaattekos poijjat peruuttaa peileistä aisaan, vaikka se ois kiero(ssakin)?

        Mäpä osaankin peruuttaa meikkipeileistä aisaan, tuli treenattua viikonloppuna useamman "kärryn" kanssa ja kivaa(lue ihanaa) oli ;-)

        P.s tupla-aisa is a best!


      • Laiton yhristelmä
        kysyy... kirjoitti:

        Osaattekos poijjat peruuttaa peileistä aisaan, vaikka se ois kiero(ssakin)?

        Mäpä osaankin peruuttaa meikkipeileistä aisaan, tuli treenattua viikonloppuna useamman "kärryn" kanssa ja kivaa(lue ihanaa) oli ;-)

        P.s tupla-aisa is a best!

        Ei kai sitä,oo sallittu,ahta aisoo.


      • MinnaJKL
        kysyy... kirjoitti:

        Osaattekos poijjat peruuttaa peileistä aisaan, vaikka se ois kiero(ssakin)?

        Mäpä osaankin peruuttaa meikkipeileistä aisaan, tuli treenattua viikonloppuna useamman "kärryn" kanssa ja kivaa(lue ihanaa) oli ;-)

        P.s tupla-aisa is a best!

        Joo kirjotelkaa vaan mun nimissä mitä vaan. Ei vois vähempää kiinnostaa.


      • lahtari
        MinnaJKL kirjoitti:

        Joo kirjotelkaa vaan mun nimissä mitä vaan. Ei vois vähempää kiinnostaa.

        Se vaara täällä netissä on, että kun lähtee vedättään niin sitä saa mitä tilaa ja vauhti alkaa kiihtyä ja mopo keulii! Vieläkö kaipaat sitä sonkajärven äidinpoikarahtaria?


      • Kutsuuko Kharma?
        MinnaJKL kirjoitti:

        Joo kirjotelkaa vaan mun nimissä mitä vaan. Ei vois vähempää kiinnostaa.

        Moi!Minna,eipä ole tullut tekstiä? Löytykö Sonkajärven Sulttaani? Vai huomasitko että "Rekkamiehet"on suurimmaks osaksi varsinaisia ääliöitä,siis minua ja muutamaa muuta lukuun ottamatta.


      • MinnaJKL
        Kutsuuko Kharma? kirjoitti:

        Moi!Minna,eipä ole tullut tekstiä? Löytykö Sonkajärven Sulttaani? Vai huomasitko että "Rekkamiehet"on suurimmaks osaksi varsinaisia ääliöitä,siis minua ja muutamaa muuta lukuun ottamatta.

        Ei suoraan sanoen kiinnosta enää koko Sonkajärven rekkamies eikä sen puoleen muutkaan rekkamiehet. Totesin, että baarista voi löytää mukavaa ja rehellistäkin seuraa, joka vielä kaiken lisäks osaa ja haluaa antaa yhteystiedot ihan oma-aloitteisesti, niin ettei tarvii näillä typerillä keskustelupalstoilla haeskella.


      • Kuski Stadista
        MinnaJKL kirjoitti:

        Ei suoraan sanoen kiinnosta enää koko Sonkajärven rekkamies eikä sen puoleen muutkaan rekkamiehet. Totesin, että baarista voi löytää mukavaa ja rehellistäkin seuraa, joka vielä kaiken lisäks osaa ja haluaa antaa yhteystiedot ihan oma-aloitteisesti, niin ettei tarvii näillä typerillä keskustelupalstoilla haeskella.

        Näin se joskus menee,Minna.Tosin ei rekkamiehet sen kummempii kusettajia ole ku muutkaan.Kyllä ne konttori rotat on varmasti,vielä kierompaa lajia,pelkäävät oikeita töitäkin.Kuuluvat ns. kaulusköyhälistöön,ovat tosi kaukana todellisuudesta. Runkkuja ovat ne,pikkupomot oli ala sitten mikä tahansa,senkin tulet huomaamaan. Mutta hyvä että on sun kaltaisia,niin saan minäkin,silloin tällöin vähän nuorempaa,siis 24-34 ikästä.Te ootte vielä kuosissa,poikkeuksia tosin löytyy vähän vanhemmistakin,jos ovat pitäneet ittensä kondiksessa.MOI, kirjotellaan taas joskus.


      • pois
        Kuski Stadista kirjoitti:

        Näin se joskus menee,Minna.Tosin ei rekkamiehet sen kummempii kusettajia ole ku muutkaan.Kyllä ne konttori rotat on varmasti,vielä kierompaa lajia,pelkäävät oikeita töitäkin.Kuuluvat ns. kaulusköyhälistöön,ovat tosi kaukana todellisuudesta. Runkkuja ovat ne,pikkupomot oli ala sitten mikä tahansa,senkin tulet huomaamaan. Mutta hyvä että on sun kaltaisia,niin saan minäkin,silloin tällöin vähän nuorempaa,siis 24-34 ikästä.Te ootte vielä kuosissa,poikkeuksia tosin löytyy vähän vanhemmistakin,jos ovat pitäneet ittensä kondiksessa.MOI, kirjotellaan taas joskus.

        ja ropsi perseeseen!


      • niin...
        MinnaJKL kirjoitti:

        Ei suoraan sanoen kiinnosta enää koko Sonkajärven rekkamies eikä sen puoleen muutkaan rekkamiehet. Totesin, että baarista voi löytää mukavaa ja rehellistäkin seuraa, joka vielä kaiken lisäks osaa ja haluaa antaa yhteystiedot ihan oma-aloitteisesti, niin ettei tarvii näillä typerillä keskustelupalstoilla haeskella.

        etsintä ohi eikä kiinnosta enää?? Mut kuitenkin käyt tsekkaamassa palstan.. ;)

        Mutta ootkos ihan varma, että kyseessä oli todellakin rekkamies? Onhan se voinu esittää ketä tahansa :)

        Ja ei kaikki rekkamiehet ole epämukavia ja epärehellisiä. Ei ollenkaan.


      • Kanssa ollaa
        niin... kirjoitti:

        etsintä ohi eikä kiinnosta enää?? Mut kuitenkin käyt tsekkaamassa palstan.. ;)

        Mutta ootkos ihan varma, että kyseessä oli todellakin rekkamies? Onhan se voinu esittää ketä tahansa :)

        Ja ei kaikki rekkamiehet ole epämukavia ja epärehellisiä. Ei ollenkaan.

        Ainenkii,Rahtarei,tääl savos,mie olennii Oskarin isäntä ja avjomiäs,Oskarhaa yrittääp käyä vieraiskii,mut mie sen tiiän,ja istunkii ain kyyis ku Oskar ajaap,mie sillai vahin ettei pääse huoraamaa,joskus pääsee ku mie mään nokosil takaronkkaa.Alpo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      232
      2209
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1466
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      70
      1226
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1215
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      156
      1097
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1029
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      918
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      848
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      66
      830
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      769
    Aihe