asiasta tietävä

$$$$

ihan vaan tiedoks niille lapsettomille pennuille joilla ei ole mitään hajuakaan mistään asiasta esim, amwaysta. mikä siinä on ku aina täytyy mollata rehellisiä yrityksiä onhan se tosi että on myös huijari yrityksiä mut ottakaa asioista ensin kunnolla selvää ennenkuin rupeatte puhuun niistä.Miksei kukaan mollaa esim, teliasoneraa,postia,anttilaa,unicefiä joka on muuten yhteistyössä amwayn kanssa (mahtavaa),ake,yms.Alla on lista suomen suoramarkkinointi liikkeiden jäsenistä.
kannattaa tsekata ja miettiä mitä puhuu.kiitos




SSML:n jäsenyritykset, lista / Members

A-Katsastus Oy

A-lehdet Oy

ACC Group

ACE Insurance S.A.-N.V.

ACN Communications Finland

ADM-Telemarkkinointi Oy

Adsek Oy Ab

Ahtiainen H. ja R Ky

AIG Europe S.A. sivuliike

Ajoneuvohallintokeskus/ AKE / viestintäpalvelut

Aller Julkaisut Oy

Amway Finland

Analytic Direct Communication ADC Oy Ab

ANTTILA Oy Postimyynti

Apilanlehti Oy - Klöverbladet Ab

AquaSource Oy

Ari Ahola Oy

Asianajotoimisto Heinonen & Co Oy

Asianajotoimisto HH Partners Oy

Asianajotoimisto Krogerus & Co. Oy

Asianajotoimisto Luostarinen, Mettälä, Räikkönen Oy

Atelier Goldner Schnitt Oy

Aurinkomatkat Oy - Suntours Ltd

Avon Cosmetics Finland Oy

Banzai Direct Marketing

Biltema Oy

Bob Helsinki Oy

Bong Suomi Oy

Bonnier Publications Oy

C-W Agencies INC.

Canon Oy

Capgemini Finland Oy

Carat Finland Oy

Cellbes Postimyynti Oy

Asiakassuhdetoimisto Circus Oy

Coinsider Group

CR-Keskus Oy

Creator Grey Oy

Dagmar Oy

Markkinointiviestintä Dialogi Oy

Diners Club Finland Oy

DM-Database Oy

DM Solutions Oy

Dream Creaters Oy

Dun & Bradstreet Finland Oy

Edita Prima Oy

Efektor Oy

Egmont Kustannus Oy Ab

ElisaCom Oy

Ellos Home Entertainment Oy

Eniro Finland Oy Ab

Erweko Painotuote Oy

Esan Kirjapaino Oy

eShop Suomi Oy

Eurobasic Marketing AB

EURO RSCG 4D

Evia Finland

Excellent Finland Oy

Experian Oy

Family Inc. Relations Oy

Fennia Ryhmä

Finnair Oyj

Oy Findexa Ab

Finnet-Liitto ry

Finnish Online Oy

Finnmail Oy

FlyerOne Oy

Fonecta Oy

Forever Living Products Scandinavia AB

Forma Publishing Group Oy

Golden Neo-Life Diamite International Oy Ab

Grey Direct & Digital

H & M Rowells Ab

Haléns Postorder Ab

Handelsbanken Rahoitus Oyj

Hansaprint Oy

Hedi Oy Ab

Heimo Consulting

Helsingin Messut Oy

Helsinki Televisio Oy

Hengitysliitto Heli ry

Herbalife Europe Limited

Hobby Hall Oy Ab

Holiday Club Finland Oy

HomCare Finland Oy

Home Entertainment Finland Oy

Hyvät Lehdet RSM Oy

Hööks Hästsport Ab

I.C.M.I Oy

IDEA Development ID Oy

If Vahinkovakuutusyhtiö Oy

Ifi Oy

IHME Toimisto Oy

IIR Finland Oy

iittala Oy Ab

Informatum Oy

Instru Optiikka Oy

Itella Suomi

JWT Helsinki

Kauppalehti

Kenobitti Oy

K-Plus Oy

Konepiste J. Oja Oy

Kontakti.net Oy

Kustannus Oy Kotimaa Kotimaan kirjakerho

Kustannusosakeyhtiö Otava

Lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy

Lehtitilaajapalvelu Ritva Anttila Oy

Letterbox - LB Distribution Finland Oy

Liisa Vanhala Oy

Lindell Oy Ab

Litoset Oy Ab

Lowe Forever Oy

LR International Finland Oy

Luottokunta

Maailman Luonnon Säätiö WWF / Nooan Arkki Oy

Maataloustuottajain Palvelu Oy

Mail Service Oy

Mainostoimisto Konsepti Oy

Mainostoimisto Pälikkö

Mary Kay Nordic / Lesley Cosmetics AB

ME Biocosmetic Oy

MediaPex Oy

meiller Lithorex Oy

Metsäkustannus Oy

Metsäliitto Osuuskunta

MicroMedia Oy

Midas Touch Oy

Mikebon Oy

Mobile Avenue Finland

MTKL Vireä Mieli Oy Ab

MTV Oy

Nature's of Scandinavia

Neste Markkinointi Oy

Nikolex Oy

Nonprofit-palvelut Oy

Nordea Henkivakuutus Oy

Nordea Pankki Oyj

Nordea Rahoitus Suomi Oy

Nordic Moneta Oy Ab /Rahapaja Moneta

Oriflame Oy

Osuuspankkikeskus Opk

Panda-myynti

Partylite Oy

Pasamyynti Oy

P&D Partners Oy

Planeetta 10 Oy

Pohjola

Polartop Oy

Posten på Åland

Postimerkkikeskus

POSTITUSPOJAT Oy

Postlink Oy Tampost

Prendimi Markkinointi Oy

ProffCom Finland Oy

ProMail Oy

Protone Oy

Publicis Dialog Oy

Rapp Collins Oy

Redcats Oy

Sales Energy Consulting SEC Oy

Sampo-Pankki Oyj

Sandvik AS

Sanoma Magazines Finland Oy

SAS Institute Oy

Satama Interactive

Satunallet Verkosto Oy

Satusiivet Oy

Scandinavian Airlines System (SAS)

Scandinavian Telemarketing Oy

Schenker Express Oy

Sentraali Oy

Shandy Finland Oy

Sisäsuomi Oy

Smart Contact Oy

SOK

Song Communications Oy

Sulake Labs Oy

Suomalainen Kirjakauppa / Lukiolaisten Kirjakauppa Oy

Suomen Allergiaterveys Oy

Suomen AMT Oy

Suomen Asiakastieto Oy

Suomen Ilmakuva Oy

Suomen Lego Oy Ab

Suomen Matkatoimisto Oy

Suomen Messut Osuuskunta

Suomen Numeropalvelu Oy

Suomen Posti Oyj

Suomen Punainen Risti

Suomen Suoramainonta Oy

Suomen Telepalvelu Oy

Suomen Unicef

Suoramarkkinointi Mega Oy

Suorayhtiöt Oy

Suuri Suomalainen Kirjakerho Oy

System 3000 Oy

Taivas Ego Oy

Talentum Media Oyj

Tapiola-ryhmä

TDC-Hakemistot Oy Blue Book

Teleperformance Finland Oy

TeliaSonera Finland Oyj

Tequila\

TGM - Target Group Management Oy

TietoEnator Oyj Suoramarkkinointipalvelut

Tikka Communications Oy

Tilastokeskus

Tupperware Nordic A/S

Turotim Oy

Turun Kirjekuoritehdas Oy

TV-Shop Home Shopping Oy Ab

Valitut Palat - Reader's Digest Oy Ab

Vectia Oy

Veho Group Oy Ab

Veikkaus Oy Ab

Vesterålens Naturprodukter Oy

Viestintävirasto / TV-maksuhallinto

Viherpeukalot Oy

Volvo Auto Oy Ab

Väestörekisterikeskus

Weilin Göös Oy

Werner Söderström Osakeyhtiö/ Suoramarkkinointi

Willow Tree Press S.A / Analytic Direct Communication

WM-Data Novo Oyj

Wrange Oy Ab

Xtract Oy

Yhtyneet Kuvalehdet Oy

Young & Rubicam Finland / Wunderman

Yves Rocher Finlande Oy

16

11628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut huolestunut

      Sinä olet myös yksi Amway-uskovista? Huolestuttavaa!

      • $$$$

        ikävä kyllä pakko olla kun on platina taso takana


      • Kapu
        $$$$ kirjoitti:

        ikävä kyllä pakko olla kun on platina taso takana

        Nyt lopetan nämä lehdenmyynti työt ja alan tuohon.Olen varmaan heti pian pyramidin huipulla koska nytkin olen tiimipäälikkö.Ilman koulutusta ja sen kummempaa älyä.


      • $$$$
        Kapu kirjoitti:

        Nyt lopetan nämä lehdenmyynti työt ja alan tuohon.Olen varmaan heti pian pyramidin huipulla koska nytkin olen tiimipäälikkö.Ilman koulutusta ja sen kummempaa älyä.

        mahtavaa kapu että ajattelet asian noin mut se ei ikävä kyllä toimi ihan noin ja meidän tiimissä ei tehdä mitään huijari pyramidia vaan putkistoa ja nämä ovat ihan eri juttuja ja pyramidi järjestelmä on vain niille hyödyks jotka ovat menestynyt jo pitkään alalla. tämä on rehellistä työtä jota voi suositella kaikille ja ei tähän ketään pakoteta vaan luodaan jokaiselle mahdollisuus omiin asiohin;)


      • Kapu
        $$$$ kirjoitti:

        mahtavaa kapu että ajattelet asian noin mut se ei ikävä kyllä toimi ihan noin ja meidän tiimissä ei tehdä mitään huijari pyramidia vaan putkistoa ja nämä ovat ihan eri juttuja ja pyramidi järjestelmä on vain niille hyödyks jotka ovat menestynyt jo pitkään alalla. tämä on rehellistä työtä jota voi suositella kaikille ja ei tähän ketään pakoteta vaan luodaan jokaiselle mahdollisuus omiin asiohin;)

        Kyllä nuo on ihan samoja touhuja.Ei mulla niin väliä miten se raha tulee kun se vain tulee mulle.Nyt kun olen tiimivastaava niin nytkin sen työn muut tekee.Harmi vain ,että eivät tee tarpeeksi sitä rahaa mulle.Nautin siitä kun saan olla vaan ja antaa rahan tulla.Pidän pari henkenluonti tilaisuutta viikossa ja tarjoan (firma) niille kahvit ja taas puhelin soimaan.
        Tuo on kyllä hieno sana tuo putki..se antaa niinkuin jatkumon jollekin.Rahan tulolle.Ei viitsitä näin kahden kesken puhua rehellisyydestä mitään.Bisnestähän tämä on.Tarkoitus tuottaa voittoa.Eli eihän meidän tarvitse toisillemme valehdella.Olen valmis tekemään itselleni rahaa.Otan selvää tuosta sun putksta ja siitä miten siihen pääsee sisään..Hyvät jatkot sinne sulle.Olen pian mukana rahan teossa siellä teillä.


      • Luutnantti
        $$$$ kirjoitti:

        mahtavaa kapu että ajattelet asian noin mut se ei ikävä kyllä toimi ihan noin ja meidän tiimissä ei tehdä mitään huijari pyramidia vaan putkistoa ja nämä ovat ihan eri juttuja ja pyramidi järjestelmä on vain niille hyödyks jotka ovat menestynyt jo pitkään alalla. tämä on rehellistä työtä jota voi suositella kaikille ja ei tähän ketään pakoteta vaan luodaan jokaiselle mahdollisuus omiin asiohin;)

        Putken päässä on aina viemäri ja sinne sen teidän firman saa laittaakin.Kehttaatkin kehua retostella, että ei ole kusetusta tuo.
        Eikä tuolla pitkällä listalla ja teidän firmalla ole mitään yhtymäkohtia.Tuo Kapun kirjoitus oli juuri tuota mitä tuo teidän firman tuohu on.
        Jos voisi lastata tuon firman ajatuksen suoraan Ekokemin jätteenpolttouuniin niin sen tekisin.Sinne sulaisi tiedän huijari-putki-pyramidi.Eikö noista ikinä pääse eroon.Varokaa noita ihmiset !


      • puumalaisen
        $$$$ kirjoitti:

        ikävä kyllä pakko olla kun on platina taso takana

        putki.


      • Yritteliäs
        $$$$ kirjoitti:

        mahtavaa kapu että ajattelet asian noin mut se ei ikävä kyllä toimi ihan noin ja meidän tiimissä ei tehdä mitään huijari pyramidia vaan putkistoa ja nämä ovat ihan eri juttuja ja pyramidi järjestelmä on vain niille hyödyks jotka ovat menestynyt jo pitkään alalla. tämä on rehellistä työtä jota voi suositella kaikille ja ei tähän ketään pakoteta vaan luodaan jokaiselle mahdollisuus omiin asiohin;)

        Just niin, on rehellistä työtä. Sanon siksi että tämä lehtitalo on mulle tosi tuttu, jos
        puhutaan Rantalan lehtipalvelusta? Ihanat työnantajat, ystävällisiä, työntekijää kuun
        televia, ja ennenkaikkea rehellinen palkkaus. Ei kuulu saada enempää ansioo jos
        ei siihen kykene kerran. Eikä lehdenmyynti ole aina itsestä kiinni. Tässä talossa ei tuputeta väkisin, vaan suljetaan keskustelu asiakkaan mielipiteen mukaan. Ja tiedoksi vaan ettei mulle kyllä näytetty ovea vaikka olin pohjapalkalla.Toki myin usei
        ta lehtitilauksia, mutta en vielä niinpaljoa että olisin päässyt provikoille, ei harmita.
        Omistajat ovat hyviä työnantajia, just siksi että arvostetaan kaikkia työntekijöitä, an-
        netaan myönteistä palautetta, on oma ovellinen huone missä saa rauhassa itse
        rakentaa myyntipuheet eri tuotteisiin.He ovat upea esimerkki toisille työnantajille
        miten kehitetään työssä viihtyvä rauhallinen ja motivoiva työyhteisö. Hienoa.


      • MKR
        Yritteliäs kirjoitti:

        Just niin, on rehellistä työtä. Sanon siksi että tämä lehtitalo on mulle tosi tuttu, jos
        puhutaan Rantalan lehtipalvelusta? Ihanat työnantajat, ystävällisiä, työntekijää kuun
        televia, ja ennenkaikkea rehellinen palkkaus. Ei kuulu saada enempää ansioo jos
        ei siihen kykene kerran. Eikä lehdenmyynti ole aina itsestä kiinni. Tässä talossa ei tuputeta väkisin, vaan suljetaan keskustelu asiakkaan mielipiteen mukaan. Ja tiedoksi vaan ettei mulle kyllä näytetty ovea vaikka olin pohjapalkalla.Toki myin usei
        ta lehtitilauksia, mutta en vielä niinpaljoa että olisin päässyt provikoille, ei harmita.
        Omistajat ovat hyviä työnantajia, just siksi että arvostetaan kaikkia työntekijöitä, an-
        netaan myönteistä palautetta, on oma ovellinen huone missä saa rauhassa itse
        rakentaa myyntipuheet eri tuotteisiin.He ovat upea esimerkki toisille työnantajille
        miten kehitetään työssä viihtyvä rauhallinen ja motivoiva työyhteisö. Hienoa.

        Olen aivan samaa mieltä Sinun kanssasi, hienosti kirjoitat upeasta yrityksestä!!!


    • nick-e

      Suomen suoramarkkinointiliitto? ja tuollainen liiton jäsenyyden saa firma kuin firma vain puhelinsoitolla. Eli ei ole mikään luottamuksen tunnustus. Jäsenyyksiä ja liittoja on ja liitot vuosimaksuineen sillähän ne elää! Luottamus rakentuu sopimuksesta ja jos työnantaja ryssii sopimuksen on luottamus mennyt. Asiakkaille voi sitten vakuutella kuuta ja taivasta ja maksella eri liittojen jäsenyyksiä että saa plagaatteja seinälle.

      • lapseton pentu?

        Mikä on lapseton pentu? voiko pennuillakin olla lapsia, en ymmärrä?


      • twodogs
        lapseton pentu? kirjoitti:

        Mikä on lapseton pentu? voiko pennuillakin olla lapsia, en ymmärrä?

        Miks Esko Lahtisella johon pitäis ottaa yhteyttä on prepaid numero? ei kovin ammattimaista


    • HEHhohHuh

      yhteistyössä amwayn kanssa... Eli ne kuuluu samaan listaan, miten ne tekee yhteistyötä keskenään, kerro ihmeessä? Joo posti kuljettaa teidän saippuat , anttila myy myös saippuaa yms. Mutta todellista yhteistyötä ei kylläkään ole se, että kuulutaan SSML:n....

    • reinopersejeesus

      Lestadiolaispaskat omistaa Erwekon ja samalla Suomen parhaan painon mainen katosi.
      Kukaan ei halua olla lestamulkkujen kanssa missään tekemisissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      37
      2409
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1353
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      308
      903
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      75
      816
    Aihe