Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊
Mieheltä
Sulle on tullut
100
877
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi ei, poistin mun mesen aiemmin mutta täytynee ladata se appi takas ja katsoa onko mulle mutta siis vihje ois kiva
- AnonyymiUUSI
Messenger kadottaa viestejä joskus, tai ne ei mene perille.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mesessä mitään. Instassa on vaan joku treffipyyntö joltain tuntemattomalta mieheltä ja joku toinen kirjoittaa että nyt tietää miltä kauneus näyttää kun näki mut. 🫣
- AnonyymiUUSI
Oletpas aika itserakkaan kuuloinen tai sit heikko itsetunto kun täällä pitää kertoa omista viesteistään. Lukikohan niissä varmasti just niin. 😂🙈🙄 Laitoit Lapin lisää itse yli puolet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas aika itserakkaan kuuloinen tai sit heikko itsetunto kun täällä pitää kertoa omista viesteistään. Lukikohan niissä varmasti just niin. 😂🙈🙄 Laitoit Lapin lisää itse yli puolet.
Noi niissä luki. Itseasiassa kävin vasta nyt katsomassa kun näin viestipyynnöt. Et ole tainnut pahemmin sellaisia saada. 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin vaikka lähettää sulle kuvakaappausen jos harmittaa. 😅 Ootko pikkuisen huono itsetuntoinen itse muiden viestit noin ahdistaa. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noi niissä luki. Itseasiassa kävin vasta nyt katsomassa kun näin viestipyynnöt. Et ole tainnut pahemmin sellaisia saada. 😅
Oot ällöttävä ja minä en sulle omia viestejäni kerro ei kuule ole tarvetta. Voisit jäädä kakkoseksi mutta kaikki ei ole kuin sinä. Asiat pidetään yleensä omana tietonaan eikä levitellä joka paikkaan. Mikähän sun häiriö on kun olet tuollainen. Sitä miettinyt jo pitkään. Mikä sulla on mennyt pieleen. Ja että purat sen muihin täällä anona kun et uskalla ilmeisesti hakea apua etkä myöskään irl olla tuollainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot ällöttävä ja minä en sulle omia viestejäni kerro ei kuule ole tarvetta. Voisit jäädä kakkoseksi mutta kaikki ei ole kuin sinä. Asiat pidetään yleensä omana tietonaan eikä levitellä joka paikkaan. Mikähän sun häiriö on kun olet tuollainen. Sitä miettinyt jo pitkään. Mikä sulla on mennyt pieleen. Ja että purat sen muihin täällä anona kun et uskalla ilmeisesti hakea apua etkä myöskään irl olla tuollainen.
Jaa a. En tunne kumpaan heistä en edes vastaa heille. En kyllä tunne sinuakaan enkä edes halua tuollaista ihmistä tuntea. Apua mihin? Mieti vaan. Mihin ihmeen kakkoseksi. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä pura kehenkään mitään. Mua haukuttu täällä menen tullen ja palatessa. En ole muita täällä haukkunut. Sori nyt vaan että irl minussa nähdään muutakin kuin ällöyttä ja tai pidetään häiriöisenä. Niinkuin sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä pura kehenkään mitään. Mua haukuttu täällä menen tullen ja palatessa. En ole muita täällä haukkunut. Sori nyt vaan että irl minussa nähdään muutakin kuin ällöyttä ja tai pidetään häiriöisenä. Niinkuin sinä.
Sinä niin luulet olevasi tyyliin ainut nainen maan päällä ja kuinka kaikki miehet haluaisi sut. Tuollainen on normaalista poikkeavaa ja ei taida haluta kun yksin joudut aamusta yöhön ja taas yöstä aamuun täällä pyörimään. Jos olis irl kova vienti et sinä tänne varmaan ehtisi. Ja huom kaikillaei täällä ole tarvetta vientiin kun se oma on jo olemassa kotona. Ei sua ymmärrä moni muukaan kuin tuo edellinen kirjoittaja. Samaa mieltä sulla on joku ongelma itsesi kanssa. Toivottavasti pääset joskus kuntoon. Ja liian tyrkky ei usein tiiäkkö oo miesten mieleen. Ihan vinkiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä niin luulet olevasi tyyliin ainut nainen maan päällä ja kuinka kaikki miehet haluaisi sut. Tuollainen on normaalista poikkeavaa ja ei taida haluta kun yksin joudut aamusta yöhön ja taas yöstä aamuun täällä pyörimään. Jos olis irl kova vienti et sinä tänne varmaan ehtisi. Ja huom kaikillaei täällä ole tarvetta vientiin kun se oma on jo olemassa kotona. Ei sua ymmärrä moni muukaan kuin tuo edellinen kirjoittaja. Samaa mieltä sulla on joku ongelma itsesi kanssa. Toivottavasti pääset joskus kuntoon. Ja liian tyrkky ei usein tiiäkkö oo miesten mieleen. Ihan vinkiksi.
Ja osa haluaa olla ihan vapaaehtoisesti yksin 🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan niin? Mä koen itseni todella monesti rumaksi. En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla kanssani. Mulla jotenkin vääristynyt kehon kuva ilmeisesti kovan kiusaamisen seurauksena. On mulla ongelmia en halua liikkua julkisesti koska kärsin traumasta. En ole mitenkään tyrkky ollut ikinä. Sori et joku näkee musta kaunista. Itse en todellakaan koe niin. Voit olla ihan yksin jos halutaan. Älä pura ongelmiasi minuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekä vaikka vientiä olisi. Kaipaan yhtä ihmistä vain. En ole kiinnostunut muista. Sitä kutsutaan rakkaudeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joillain on kuule lapsia hoidettavana ja voi siitäkin johtua ettei ehdi täällä päivystää tai somessa keimailla. Voisihan sitä laiminlyödä lapsiaankin ja istua päivät pitkät palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan niin? Mä koen itseni todella monesti rumaksi. En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla kanssani. Mulla jotenkin vääristynyt kehon kuva ilmeisesti kovan kiusaamisen seurauksena. On mulla ongelmia en halua liikkua julkisesti koska kärsin traumasta. En ole mitenkään tyrkky ollut ikinä. Sori et joku näkee musta kaunista. Itse en todellakaan koe niin. Voit olla ihan yksin jos halutaan. Älä pura ongelmiasi minuun.
Haha ja lehmät lentää, tiiåtkö Veronika sinä olet todella epämiellyttävä persoona ja niin epävakaa ja hirveä valehteleva peluri että voi kun susta todella pääsisi täällä eroon. Eikö se niksu saa sua tekemään mitään yhteistä miksi olet aina täällä vaan. Luulisi että rakastuneena olisi ihan muuta tekemistä ja paljon. Mutta sun kans ei jaksa kukaan jankata, tainnut niksukin kyllästyä josko oli ikinä olemassakaan. Epäilen.
- AnonyymiUUSI
Voi kun mulla ei ole lapsia kun olen vasta vähän yli parinkymmenen joten ei ole ollut vielä lasten aika. Mutta tee toki ihan kaikki ilmot mitä haluat. On tää kyllä hullu paikka. Täällä on varmaan Suomen pahimmat naiset puremassa ja haukkumassa. Ole rauhassa ja nauti niistä viesteistä kun oli niin kova kolaus ettei yleensä omista viesteistä tänne kirjoitella eikä kerrota mutta kerro sinä vaan. Ei tarvi nostaa sotaa siitä. Rauhoitu. Mut tee ne ilmot ekana niin pääset hetkeksi hengähdystauon pitämään täältä ja sun lapsille varmaan iltapala olis hyväksi jo pikku hiljaa. Kaikkea hyvää lapsille 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun mulla ei ole lapsia kun olen vasta vähän yli parinkymmenen joten ei ole ollut vielä lasten aika. Mutta tee toki ihan kaikki ilmot mitä haluat. On tää kyllä hullu paikka. Täällä on varmaan Suomen pahimmat naiset puremassa ja haukkumassa. Ole rauhassa ja nauti niistä viesteistä kun oli niin kova kolaus ettei yleensä omista viesteistä tänne kirjoitella eikä kerrota mutta kerro sinä vaan. Ei tarvi nostaa sotaa siitä. Rauhoitu. Mut tee ne ilmot ekana niin pääset hetkeksi hengähdystauon pitämään täältä ja sun lapsille varmaan iltapala olis hyväksi jo pikku hiljaa. Kaikkea hyvää lapsille 😊
Enkä todellakaan nauti tuntemattomien ukkojen viesteistä. En edes halua niitä. Ne ahdistaa.
- AnonyymiUUSI
Nyt kuules siisti suusi. Etkö tajua kuka tässä on minkä tarpeessa. Annahan olla. Minä lähden noin aggressiivisesti käyttäytyvä ei kuulu tähän iltaan enää yhtään.
- AnonyymiUUSI
Et tunne minua yhtään valitettavasti. Ja enempää mulla ei ole enää tähän sanottavaa josko sun pitäisi rauhoittua. Olet ihan täynnä raivoa. Ei mun takia tarvitse olla. Minä lähden nyt iltapuuhiin niin saat rauhan. Äläkä enää jatka, vaihda jo levyä.
- AnonyymiUUSI
Siis kuka täällä oikeasti riehuu taas oikein tosissaan eikö näihin saada ylläpitoa puuttumaan. Kielenkäyttö ihan karmeaa luettavaa ja näitä voi lukea jopa lapsetkin tähän aikaan vielä. Miettimään nyt vähän käytöstä. Ihmisen pitää hillitä itsensä edes jotenkin. Sun lehmäjutut meni jo hyvin överiksi ja muutkin. Kauheeta seurata vierestä ja yrittänyt ylläpitoon ilmoittaa ehkäpä joku päivä sekin alkaa toimia taas.
- AnonyymiUUSI
Lapsiin???Enhän puhunut tuossa mitään lapsista, oletko sinä kunnossa ihan oikeasti hyvin sekavaa tekstiä tulee nyt. Huoli nousee oikeasti. Toivottavasti sulla on jotain ihmisiä pitämässä huolta koska et taida nyt olla kunnossa. Täällä puhuttiin viesteistä eikä lapsista. Apua pelottavaa. 😯😯
- AnonyymiUUSI
Siis uhkailet julkisesti jotain nuorta naista lyömällä ja siis minä olen myös varmaan sinun ikäisesi ja en ymmärrä miten voit käyttäytyä noin lasten äitinä. Ja eihän se nuori tyttö ehtinyt juuri mitään kirjoittaa kun säikähti varmaan ja lähti pois. Nämä viestit on muilta mutta et ilmeisesti sitä hoksannut. Mutta nuo sun väkivaltapuheet on ehdottomasti liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis uhkailet julkisesti jotain nuorta naista lyömällä ja siis minä olen myös varmaan sinun ikäisesi ja en ymmärrä miten voit käyttäytyä noin lasten äitinä. Ja eihän se nuori tyttö ehtinyt juuri mitään kirjoittaa kun säikähti varmaan ja lähti pois. Nämä viestit on muilta mutta et ilmeisesti sitä hoksannut. Mutta nuo sun väkivaltapuheet on ehdottomasti liikaa.
Joo haist p*ska. Mua on uhkailu täällä puukotuksella ja haukuttu jatkuvasti. Toivottu itsemurhaa. Kehoitettu siihen. Älä tule jeesustelemaan yhtään. En ole puhunut mitään että olisin äiti missään. Eikä kellään ole oikeutta loukata yksityisyyttäni. Eikä puutua elämääni mitenkään täällä. Se on ois juttu jos joku niin tekee. Voit olla varma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mennään oikeasti oikeuteen jos loukkaat kerrankin mun yksityisyyttä. Tuo on trolli tuskinpa edes nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan säikähti. 😂 Ja meni potkimaan mummoja kadulle. Et näköjään tiedä nuorista yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin tuun aina väliin viisastelemaan. Tämä on anonyymi keskustelu. Tarkoituksena on ettei tiedä kuka keskustelee. En halua tietää teistä mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuka täällä oikeasti riehuu taas oikein tosissaan eikö näihin saada ylläpitoa puuttumaan. Kielenkäyttö ihan karmeaa luettavaa ja näitä voi lukea jopa lapsetkin tähän aikaan vielä. Miettimään nyt vähän käytöstä. Ihmisen pitää hillitä itsensä edes jotenkin. Sun lehmäjutut meni jo hyvin överiksi ja muutkin. Kauheeta seurata vierestä ja yrittänyt ylläpitoon ilmoittaa ehkäpä joku päivä sekin alkaa toimia taas.
Ja montakohan sataa kertaa minä olen pyytänyt ulläpidolta apua tai ylipäätään kelttää. Turhaan. Rukoillut jopa. Mua saa vaan kiusata eikä kukaan auta. Enkä mä saa puolustautua edes. En saa suuttua. Pitää vaan kestää. Olen aivan loppu. Ehkä ois vaan pitänyt vuosia sitten tappaa itsensä niinkuin täällä toivottiin
- AnonyymiUUSI
Nyt voisit mennä tarkistamaan lääkityksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voisit lopettaa ihmisten kiusaamisen. En tullut jollekin elämäänsä kyllästyneen pätijän kanssa keskustelemaan tänne itsestäni tai mielenterveydestäni enkä sen takia osallistunut keskusteluun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä palstasetä antanu aihetta sellaiseen? Etpä tietenkään 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo haist p*ska. Mua on uhkailu täällä puukotuksella ja haukuttu jatkuvasti. Toivottu itsemurhaa. Kehoitettu siihen. Älä tule jeesustelemaan yhtään. En ole puhunut mitään että olisin äiti missään. Eikä kellään ole oikeutta loukata yksityisyyttäni. Eikä puutua elämääni mitenkään täällä. Se on ois juttu jos joku niin tekee. Voit olla varma.
Palstasedän horinoita ⚠️⚠️⚠️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja montakohan sataa kertaa minä olen pyytänyt ulläpidolta apua tai ylipäätään kelttää. Turhaan. Rukoillut jopa. Mua saa vaan kiusata eikä kukaan auta. Enkä mä saa puolustautua edes. En saa suuttua. Pitää vaan kestää. Olen aivan loppu. Ehkä ois vaan pitänyt vuosia sitten tappaa itsensä niinkuin täällä toivottiin
Joko palstasetä taas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö oikeasti ymmärrä että tämä on anonyymi keskustelu? Ylität rajan menemällä henkilökohtaisuuksiin? Ei sinulle ole mitään oikeutta puuttua mihinkään kenenkään asioista täällä. Saat samalla mitalla silloin takasin. En jaksa että te vajukit sotkette kaiken katkeruudella. Miksi mietit mikä minussa vikana. Ei tarvitse miettiä. Ei se sinulle kuuluu v* tun vertaa. Yritin pitää tämän hauskana ja kepeänä. Mut jos mua heti loukataan. Niin totta kait reagoin. Mulla tullut raja vastaan. Oon itkenyt teidän takia ihan tarpeeksi. Kirjoitin että olen traumatisoitunut kiusaamisen vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa yllättävää että Sinä huonoitsetuntoinen emäntä tartuit heti palstasedän täkyyn ja aloit nolaamaan itseäsi kirjoitellen internetin keskustelupalstasta ja tyrkystä samassa lauseessa. Kyse on sinun lapsellisesta ajatusmaailmasta ja kerrot itsestäsi aika paljon tällä suoltamisella. Palstaorientoitunut maailmanymmärrys ei ole oikea todellisuus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä hän itse ole näitä kommentteja kirjoittanut itsestään vaan stalkkeri /hakkeri ,tekoäly.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta sinun kannattaa yrittää vedota ylläpitoon sillä perusteella että päästään tärähtänyt nettiukko draamailee itsensä kanssa. Jos satut olemaan joku lillukanvarsiin takertuva ulkopuolinen, jolla on tiettyjä utopistisia kuvitelmia näistä kirjoituksista sekä jostain yksilöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marilyn syndroomalta kuulostaa?Hyvin usein myös kyllästyneet liian helppoon elämään olevia naisia, ketkä haluaa huomiota koska eivät enään saa sitä häneltä, keltä kuitenkin toivoisivat saavansa.
Onneksemme on eläimiä kieltä saa lohdutusta tilanteessa kuin tilanteessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis palstasetä käsikirjoittanut myös sellaista draamaa itsellesi vastaillen. Saa olla jo aika hidas jos ei tätä kuplettia ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä yrittänyt sitten itse käyttää toisten lapsia lyömäaseena kun tulit älähtämään tähän palstaäijän monologiin väliin? Käytös on aika irrationaalista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän horinoita ⚠️⚠️⚠️
No on. Se kannattaa ehkä muidenkin jo hyväksyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu,tässä toinen kommentoija.
Ihan kiva sulle jos saat iloa elämään jonkun randomin kehuista.Olet onnekas täten.
Itse kuulun siihen sakkiin kuka ei saa mielihyvää kehuista mitkä tulee henkilöiltä joita en tunne tai en itse pidä heistä. - AnonyymiUUSI
Nyt pientä rajaa tuohon.Haloo!!!Ette te tiedä kumpikaan kuka täällä on.Rauhoittukaa!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva sulle jos saat iloa elämään jonkun randomin kehuista.Olet onnekas täten.
Itse kuulun siihen sakkiin kuka ei saa mielihyvää kehuista mitkä tulee henkilöiltä joita en tunne tai en itse pidä heistä.Jos v saiskin jotain kehuja, mut ei vaan jotain outoja katseita ja ilmeitä, haistakaa paska
- AnonyymiUUSI
Äläpä sinä mee tekeen kenestäkään mitään diagnoosia noin vain sillä täällä voi olla herkkiä ihmisiä jotka ottaa itseensä kaiken negan.
- AnonyymiUUSI
Huh,Huu.Peace naiset nyt!!!!
- AnonyymiUUSI
Haloo!!Mistä edes tiedät onko toikin oikeasti joku kukkahattu mies ,virkaintonen semmonen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapsiin???Enhän puhunut tuossa mitään lapsista, oletko sinä kunnossa ihan oikeasti hyvin sekavaa tekstiä tulee nyt. Huoli nousee oikeasti. Toivottavasti sulla on jotain ihmisiä pitämässä huolta koska et taida nyt olla kunnossa. Täällä puhuttiin viesteistä eikä lapsista. Apua pelottavaa. 😯😯
On se kyllä.Mut ajattele et se purkaa paineita ja kuvittelee sinua joksikin tuntemakseen henkilöks ja tavallaan sille raivoon, ei sinulle.Tämä saitti on käsittääkseni purkamista varten ,voin olla väärässä.En ole lukenut sääntöjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan säikähti. 😂 Ja meni potkimaan mummoja kadulle. Et näköjään tiedä nuorista yhtään mitään.
Täh.Mitä kuulin.Sinäkö luulet ettei nuorilla ole herkkyyttä?Hyvinkin joku nuorempi voi säikähtää koska aikuiset voi säikähtää.
Täällä vaan pitää pitää reaalit kondiksessa sillä et sinä voi tietää kuka kirjoittaa.Vain seuraamalla palstaa päivittäin voit hahmottaa onko anonyymeillä susta jollakin oikeasti tietoo nimittäin kun alkaa tulee henkilökohtaista tietoa päivittäin tänne ,reaaliajassa, tunnisteellisesti voit olla varma että silloin kaiken takana on vainoaja joka käyttää sinua irl tai laitteiden kautta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö oikeasti ymmärrä että tämä on anonyymi keskustelu? Ylität rajan menemällä henkilökohtaisuuksiin? Ei sinulle ole mitään oikeutta puuttua mihinkään kenenkään asioista täällä. Saat samalla mitalla silloin takasin. En jaksa että te vajukit sotkette kaiken katkeruudella. Miksi mietit mikä minussa vikana. Ei tarvitse miettiä. Ei se sinulle kuuluu v* tun vertaa. Yritin pitää tämän hauskana ja kepeänä. Mut jos mua heti loukataan. Niin totta kait reagoin. Mulla tullut raja vastaan. Oon itkenyt teidän takia ihan tarpeeksi. Kirjoitin että olen traumatisoitunut kiusaamisen vuoksi.
Muuten asiaa mutta hei,tämä on IKÄVÄ palsta.
Täällä on turha odottaa kepeää ja jos on kepeää niin he ovat väärällä palstalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse kuulun siihen sakkiin kuka ei saa mielihyvää kehuista mitkä tulee henkilöiltä joita en tunne tai en itse pidä heistä.No v* ttu mua ei kiinnosta. Saatko sinä mistä mielihyvää. Ei kiinnosta sinun elämä yhtään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos v saiskin jotain kehuja, mut ei vaan jotain outoja katseita ja ilmeitä, haistakaa paska
Kyllä muakin haukuttu ihan tarpeeksi tämän elämän aikana. Eli voi voi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haloo!!Mistä edes tiedät onko toikin oikeasti joku kukkahattu mies ,virkaintonen semmonen?
Ihan sama mulle kuka se on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuten asiaa mutta hei,tämä on IKÄVÄ palsta.
Täällä on turha odottaa kepeää ja jos on kepeää niin he ovat väärällä palstalla.Juu niin on ikävä ei toisten ongelmien miettimistä varten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eero noista hernenenistä kannata välittää.
Sillä on selvästi huono itsetunto vaikka muuta väittää.
Täällä näiden ongelmaisten on vaan helppo ilkkua ja arvostella, vaikka oikea paikka taitaisi olla joku terapia paremminkin.
Mukavaa kevättä sinulle joka istunto kunnossa 🌞 tämä tuli sivusta ja naiselta 👍🏻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täh.Mitä kuulin.Sinäkö luulet ettei nuorilla ole herkkyyttä?Hyvinkin joku nuorempi voi säikähtää koska aikuiset voi säikähtää.
Täällä vaan pitää pitää reaalit kondiksessa sillä et sinä voi tietää kuka kirjoittaa.Vain seuraamalla palstaa päivittäin voit hahmottaa onko anonyymeillä susta jollakin oikeasti tietoo nimittäin kun alkaa tulee henkilökohtaista tietoa päivittäin tänne ,reaaliajassa, tunnisteellisesti voit olla varma että silloin kaiken takana on vainoaja joka käyttää sinua irl tai laitteiden kautta.Kyllä joo luulen. Ootko oikeasti ihan vajakki? Mulle ihan sana kuka tuo kirjoittaja on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan puutu mun elämään. Mun elämässä tai elämän hallinnassa ei ole mitään vikaa. Ei minun tarvitse teille siitä kirjoittaa. Se ei kuulu teille yhtään mitenkään. Ja todellakin teen rikoisilmoisen jos yksityisyyttäni loukataan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa yllättävää että Sinä huonoitsetuntoinen emäntä tartuit heti palstasedän täkyyn ja aloit nolaamaan itseäsi kirjoitellen internetin keskustelupalstasta ja tyrkystä samassa lauseessa. Kyse on sinun lapsellisesta ajatusmaailmasta ja kerrot itsestäsi aika paljon tällä suoltamisella. Palstaorientoitunut maailmanymmärrys ei ole oikea todellisuus
Tuo kertoo vain ettei tuo kyseinen emäntä saa itse miehiltä huomiota. Minä olen sitä saanut aina. Ei ole mielestäni mikään iso juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marilyn syndroomalta kuulostaa?Hyvin usein myös kyllästyneet liian helppoon elämään olevia naisia, ketkä haluaa huomiota koska eivät enään saa sitä häneltä, keltä kuitenkin toivoisivat saavansa.
Onneksemme on eläimiä kieltä saa lohdutusta tilanteessa kuin tilanteessa.Missä kirjoitin etten saa huomiota siltä miltä haluan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eero noista hernenenistä kannata välittää.
Sillä on selvästi huono itsetunto vaikka muuta väittää.
Täällä näiden ongelmaisten on vaan helppo ilkkua ja arvostella, vaikka oikea paikka taitaisi olla joku terapia paremminkin.
Mukavaa kevättä sinulle joka istunto kunnossa 🌞 tämä tuli sivusta ja naiselta 👍🏻Kiitos. Samoin hyvää kevättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh,Huu.Peace naiset nyt!!!!
Miksi käytätte monikkoa, täällä kaipaa yksi nainen rauhaa. Sen tietää kaikki. Täällä riehuu yksi ainut nainen.
- AnonyymiUUSI
Gubbe 💩
- AnonyymiUUSI
Kauhee akkatappelu jostain viestistä 😂
Voi hyvä hevonen.
-naikkonen
Joo, ei ollut viestiä mullakaan 🤣 pistä uusi.- AnonyymiUUSI
Ei tämä sinun monologisi oikein siltä näytä, palstasetä. Se ei toki tarkoita sitä, etteikö joku nainen voisi yrittää heitellä jotain papattia tänne omista kuvitelmistaan käsin
- AnonyymiUUSI
Täällä tappeli tasan yksi nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juurikin näin, ei kukaan muu tapellut ja hyvin nopeasti muut poistui kun huomasi millainen meno on. Kukaan halua jäädä tuollaisten petojen haukuttavaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juurikin näin, ei kukaan muu tapellut ja hyvin nopeasti muut poistui kun huomasi millainen meno on. Kukaan halua jäädä tuollaisten petojen haukuttavaksi.
Älä ärsyttä petoja jos kestä seurauksia. 😂 Mietipä ens kerralla kanttaako ruveta heti päätään aukomaan. 🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä ärsyttä petoja jos kestä seurauksia. 😂 Mietipä ens kerralla kanttaako ruveta heti päätään aukomaan. 🖕
Ai osaatko oikein keskisormea näyttää. Olet sellaisen taidon oppinut. 😅 Ei sitä sormea vaan kukaan välitä täällä nähdä. Hienoa että itsekin myönnät olevasi peto ihmiseksi. Jotain itsetuntemusta siis tuossa kohtaa löytyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai osaatko oikein keskisormea näyttää. Olet sellaisen taidon oppinut. 😅 Ei sitä sormea vaan kukaan välitä täällä nähdä. Hienoa että itsekin myönnät olevasi peto ihmiseksi. Jotain itsetuntemusta siis tuossa kohtaa löytyy.
Nössö tulee nyt avautuu. Kun juoksee ensin karkuun. Kyllä syön tuollaisia elävältä jos niikseen tulee .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet sellainen pickup girl pakko painaa muita naisia alas. Viljelet naisvihaa. En voi sietää sinun kaltaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Palstasetä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet sellainen pickup girl pakko painaa muita naisia alas. Viljelet naisvihaa. En voi sietää sinun kaltaisia.
Olen kyllä mies enkä mikään tyttö ja tykkään ainakin ihan normaalisti naisista en kovin aggressiivisista mutta noin muuten kyllä ja nössökään en ole. Ihan tuli uusia ominaisuuksia itselle mutta lähenpä jatkamaan töitä. T. Pohjanmaan miehet
Hyvvee päivää vaan kaikille jotka tänne jäätte! Kesäkin tulla hurahti ulos. Ainakin päiväksi pariksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä mies enkä mikään tyttö ja tykkään ainakin ihan normaalisti naisista en kovin aggressiivisista mutta noin muuten kyllä ja nössökään en ole. Ihan tuli uusia ominaisuuksia itselle mutta lähenpä jatkamaan töitä. T. Pohjanmaan miehet
Hyvvee päivää vaan kaikille jotka tänne jäätte! Kesäkin tulla hurahti ulos. Ainakin päiväksi pariksi.Mä en tykkää Pohjanmaan miehistä. Jotenkin huumorintajuttomia ja kuivia. Ai oot sellainen naisia kiusaava vätys. Eipä siinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tykkää Pohjanmaan miehistä. Jotenkin huumorintajuttomia ja kuivia. Ai oot sellainen naisia kiusaava vätys. Eipä siinä.
Eipä tainnut kysyä tykkäätkö sinä hänestä ja eipä myöskään kiusannut ketään ja varmasti tykkää naisista ja töissäkin oli joten vätys ei siten mutta kaiken voi vääntää ihan päin vastoin mitä muut näkevät ja lukevat. Hyvvöö päivää myös täältä Lapista kaikille ja aurinkoa sekä iloa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tainnut kysyä tykkäätkö sinä hänestä ja eipä myöskään kiusannut ketään ja varmasti tykkää naisista ja töissäkin oli joten vätys ei siten mutta kaiken voi vääntää ihan päin vastoin mitä muut näkevät ja lukevat. Hyvvöö päivää myös täältä Lapista kaikille ja aurinkoa sekä iloa!
Eipä kyllä Lappalaisetkaan sen kummasempia ole. Voihan sitä tykätä. Harmi kun naiset ei tykkää. Töissä käytiin kenestäkään vähemmän vätystä tee. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kyllä Lappalaisetkaan sen kummasempia ole. Voihan sitä tykätä. Harmi kun naiset ei tykkää. Töissä käytiin kenestäkään vähemmän vätystä tee. 😂
Niin kukaan muu ei ole mistään kotoisin eikä hyvä kuin ilmeisesti sinä itse ja sinun paikkasi missä ikinä asutkin. No se on jännä miten kaikki muut ihmiset on huonoja ja paikkakunnat myös ja ihan kaikki huonoa. Sellaista se elämä kai joillakin joskus on. Mitäpä tuohon voi muuta sanoa. Joskus voi olla vähän positiivinen myös ja nähdä muitakin kuin itsensä. Minusta lappilaiset on kyllä erityisen kivoja ihmisiä ja leppoisia ei ikinä mitään valittamista ole ollut. Tuo toinen paikka itselle tuntematon enkä niin välitä siitä suunnasta mutta Lappi on aina ihan huippu ja sinne menee mielellään olipa mikä vuodenaika tahansa. Iloa myös minulta päivään ihmiset ja lämpöä auringon🌼.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kukaan muu ei ole mistään kotoisin eikä hyvä kuin ilmeisesti sinä itse ja sinun paikkasi missä ikinä asutkin. No se on jännä miten kaikki muut ihmiset on huonoja ja paikkakunnat myös ja ihan kaikki huonoa. Sellaista se elämä kai joillakin joskus on. Mitäpä tuohon voi muuta sanoa. Joskus voi olla vähän positiivinen myös ja nähdä muitakin kuin itsensä. Minusta lappilaiset on kyllä erityisen kivoja ihmisiä ja leppoisia ei ikinä mitään valittamista ole ollut. Tuo toinen paikka itselle tuntematon enkä niin välitä siitä suunnasta mutta Lappi on aina ihan huippu ja sinne menee mielellään olipa mikä vuodenaika tahansa. Iloa myös minulta päivään ihmiset ja lämpöä auringon🌼.
Et vaikuta erityisen kivalta. 😂 Äläpäs liioittele. Leppoisia . Jaa tutulla mökki lapissa
Hieman eri mieltä asiasta. Hirveitä nillittäjiä. Kenet mun pitäis tässä nyt mielestäsi nähdä? Joku pätijä joka neuvoo kuinka eletään anonyyminä 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vaikuta erityisen kivalta. 😂 Äläpäs liioittele. Leppoisia . Jaa tutulla mökki lapissa
Hieman eri mieltä asiasta. Hirveitä nillittäjiä. Kenet mun pitäis tässä nyt mielestäsi nähdä? Joku pätijä joka neuvoo kuinka eletään anonyyminä 😂En minä se lappilainen kyllä ollut 🙄😳 vaan sanoin että sinne on aina kiva päästä lomalle ja luontoon. Muualta muualta olen. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä se lappilainen kyllä ollut 🙄😳 vaan sanoin että sinne on aina kiva päästä lomalle ja luontoon. Muualta muualta olen. :)
Muilta mailta vierahilta siis toisin sanoen. 🩷
- AnonyymiUUSI
Ohi.
Ei ole messingeriä.
Enkä ole kauniskaan.- AnonyymiUUSI
Olisit varmasti silti paljon enemmän miesten mieleen kuin liian omahyväinen joka kuvittelee itsestään ihan liikoja ja omii jokaisen aloituksen täältä. Eli älä huoli, olet varmasti omalla tavallasi kaunis ja sisäisesti hyvinkin. Kaikkea hyvää sulle !
- AnonyymiUUSI
Hei aloittaja mies huhuu lähetitkö sinä tuolle raivoavalle lehmäksi haukkujalle sen viestin tule nyt sanomaan jotain että hän pääsee tuskistaan. Joku yli parikymppisen äiti voisi olla ja raivoaa ja lehmäksi nimittelee hälle lähetit niinkö. Puutu nyt Ap jotenkin ja nuori nainen ei ainakaan edes puhunut viesteistä mitään eli ei odottanut viestiä keltään. Te ootte sekoja aloittajasta lähtien. Oletko nyt tyytyväinen miten sait jonkun naisen ihan sekaisin. 😳🙄🙄
- AnonyymiUUSI
Pitäkää nämä wa ja meseviestinne tästäedes ihan omana tietona ja ei tarvi täällä kysellä laita uusi viesti mutta älkää tehkö hulluksi täällä jotain naista jolla hermot noin riekaleina. Mitä te tänne aina sotkette kaiken. Ap miettii nyt myös ja ois voinut fiksuna miehenä puuttua mutta kun ei oo fiksu mies. Sehän siinä. Ei tänne sellaiset kirjoita.
- AnonyymiUUSI
Enkös sanonut ettei ollut messessä mitään. Se oli viestini . Muualla oli viestejä. Mutta olen kuulemma itserakas, ällötävä , sekaisin laiminlyön lapsia olemalla täällä, tyrkky jne jne.. ja jne. Pitää oikein jonkun miettiä mikä minussa on vikana Ollaan sitten. En halua keltään viestejä. En edes enää kaivatulta.
- AnonyymiUUSI
Onko yksin jaakaava palstasetä näillä spesifeillä ikään liittyvillä yksityiskohdilla jokin suurempikin merkitys?
- AnonyymiUUSI
Voi apua....
On siellä montakin lukematonta varmaan joten en tiedä mikä niistä ois kyseessä. - AnonyymiUUSI
Ton Monologistin loppukaneettia odotellessa. -sivusta, eikä ap:lle
- AnonyymiUUSI
Niin kuka sinusta pitää tässä ketjussa monologia? Enkä nyt ole tuo raivoava ihminen joka uhkailee väkivallalla yms eli ollaanko samoilla linjoilla että hän siis? Eikö täällä toimi ylläpito vai onko tällainen toiminta täällä todellakin ihan ok ja hyväksytään tuollaiset puheet ihmettelen vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka sinusta pitää tässä ketjussa monologia? Enkä nyt ole tuo raivoava ihminen joka uhkailee väkivallalla yms eli ollaanko samoilla linjoilla että hän siis? Eikö täällä toimi ylläpito vai onko tällainen toiminta täällä todellakin ihan ok ja hyväksytään tuollaiset puheet ihmettelen vaan.
Sinä itse gubbe pidät olematonta monologiasi tässäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse gubbe pidät olematonta monologiasi tässäkin.
Näin on näreet eikä sen pitäisi ketään närästää
- AnonyymiUUSI
Eipä ole häneltä viestiä meseen kilahtanut kolmeen vuoteen. - sivu
- AnonyymiUUSI
ette ainakaan uskalla enempää viedä, estää tai hakata. ootte melkoisen demo työn ihmiskehossa tehneet että saitte tyydytystä että oli enemmän rahaa ja työtä. ja ihan syyttömälle. ootte siis tehnyt niin mielettemädri pahaa siitä kateudesta ja katkeruudesta omaan elämään ja omiin suhteisiin, ihan syyttömälle. niin pahoja asioita ja jotta itse saa enemmän, että jos jatkatte kuolette ja varmasti saatte kaikesta huonoa. se on ihan mieletöntä miten ootte hakannut ja mitä tehnyt. niin hirveitä juttuja ja niin paljon että ootte todella pahoja jo nyt. ja kaikki on tehty syyttömälle "hakkaamalla". ja se kostautuu teille ja kovasti. vielä.
- AnonyymiUUSI
Leena siellä on yksi on muitakin jotks on kuoli ihan alla, ei oo ainut, ihan vaan siitä että inhotti että täällä meni paremmin ja halusi hakata huonoon kun ei suostunut siihen niiden suunnitelmaan. oot tehnyt mielettömiä pajoja juttuja etkä yksin. viime vuodet näkyy teillä edessä pahana, ja kaikki siitä että piti saada pois ja vaikka tappaen. samoin sille Emilialle ja muille. mitä hitveimpiö juttuja ja näkyy kaikki edessä pahana. myös miehille.
- AnonyymiUUSI
samoin nämä Susanna, Paput ja muut äijineen. tulee kuolemaa siitä mitä ootte tehnyt ja tarkoituksella, se on mieletöntä miten paljon pahaa ootte tehnyt ja hakannut. ja se varmasti tulee teille pahana ja ihan syyttömälle ihmisille vielä sen jälkeen kun asiat on teille oikaistu.
- AnonyymiUUSI
jos se on joku äijä joka on sulkenut rahaa ja estänyt, kuolee pian pois.
- AnonyymiUUSI
jos ilman vapaata tahtoa pitää jotain vankina ilman siis syytä (eikä aina vankilaa) jota haluas hallita ja varastaa rahaa eri tavoin, myös estäminen ja tietoisuuden siirtäminen ilman toisen tahtoa on rikos, ja se vie vankilaan siihen rakennukseen, jotenkin. ja minun tapaus on niin karsea joka asiassa, että varmaan menee suoraan kuolemaan.
- AnonyymiUUSI
Sitten odotellaan vielä Mirkalle tuomiota, myös niistä autojutyista ja mustisjutuista ja pakotetusta ja hakatusta psykoosihoidosta ja, rahasta ja käytöstä työhön, hakaten. myös muille.
- AnonyymiUUSI
ja sanktiot ja haasteet palautuu sille Jennille ja Anniinalle ja Pantteritiimille.
- AnonyymiUUSI
Mitä nämä jutut ovat ja miksi ylläpito ei näihin puutu tai kukaan täällä. Ihmettelen suuresti.
- AnonyymiUUSI
Miten täällä poistellaan ihan asiallisia viestejä ja kaikki kauheudet saa olla. Tämä palsta on täynnä sekoja ylläpitoa myöten. Eihän tässä ole mitään järkeä. Ylläpito on itsekin ilmeisesti hyvin kyseenalainen väkijoukko. Ei voi ymmärtää yhtään.
- AnonyymiUUSI
Tämän sivun ongelma ollu aina se
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822168
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651879Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451874- 1261576
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641419Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771397Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311044- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66963