Minä pyydän,

Anonyymi-ap

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksistani, jos et muuta keksi tai uskalla.

Tiedän, saatan pyytää liikaa, pyydän silti.

n>m

69

1181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

👵🏻🤏🏻
      🗑️🤏🏻

• Anonyymi

Johan taas show alkoi. En edelleenkään tee aloituksia.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan taas show alkoi. En edelleenkään tee aloituksia.

Ei mitään hätää. 🤪

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä kuka olet tai kenelle kirjoitat.

• Anonyymi

Selvännäkijät ja kaikki tietävät tietää.

• Anonyymi

Eipä niin, mutta kaikki voivat miettiä tätä omalle kohdalleen ja miettiä irl hyviä ratkaisuja lukkiutuneeseen tilanteeseen.

• Anonyymi

No onpa harmi ettei tämän naista esittävän kiekujan henkilöllisyys ole selvinnyt vieläkää

• Anonyymi

Sun pitää pyörtyä sen edessä. Voi tosin olla, että juoksee karkuun ja jättää sun oman onnesi nojaan.

• Anonyymi

Tätä mä oon miettinyt, et jos vaan unohtais kunnolla hengittää ja sit kopsahtais lattialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä mä oon miettinyt, et jos vaan unohtais kunnolla hengittää ja sit kopsahtais lattialle.

Tuo oli sivusta, mutta joo voisihan tuotakin miettiä heikkona hetkenä, tosin saattaisi minun tuurilla käydä oikeasti pahasti kun unohtaisin pehmeästi kaatua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli sivusta, mutta joo voisihan tuotakin miettiä heikkona hetkenä, tosin saattaisi minun tuurilla käydä oikeasti pahasti kun unohtaisin pehmeästi kaatua..

ja pahinta jos se prinssi uljas ottaa jalat alleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulisiko hän sen tömähdyksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulisiko hän sen tömähdyksen?

Saattaisi kuulla, mutta jatkaisi varmaan matkaa ajatellen että kyllä se pärjää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaisi kuulla, mutta jatkaisi varmaan matkaa ajatellen että kyllä se pärjää..

Tuli huono olo, siis kun ajattelin jatkamista, en tosissani vaan vaihtoehtona. Ei. En jatkaisi, vaikka niin hän todennäköisesti jo ajattelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli huono olo, siis kun ajattelin jatkamista, en tosissani vaan vaihtoehtona. Ei. En jatkaisi, vaikka niin hän todennäköisesti jo ajattelee.

Kyllä, x hyppyjä pahimpha piinahas.

https://m.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vaikea tietää toisen ajatuksia. Hän on jotenkin niin vaikeasti määriteltävä tapaus, yllättänyt minut monasti käytöksellään niin hyvässä kuin pahassa. Luulen kyllä että hän toimii niinkuin ajattelee siinä tilanteessa parhaaksi toimia. Tiedän, hänessä olevan myös sitä herkkyyttä, hän vain piilottaa sen hyvin. Ehkä hän ajattelee etten kaipaa hänen apuaan, vaikka minä oikeasti tarvitsen nimenomaan juuri hänet "pelastajakseni".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vaikea tietää toisen ajatuksia. Hän on jotenkin niin vaikeasti määriteltävä tapaus, yllättänyt minut monasti käytöksellään niin hyvässä kuin pahassa. Luulen kyllä että hän toimii niinkuin ajattelee siinä tilanteessa parhaaksi toimia. Tiedän, hänessä olevan myös sitä herkkyyttä, hän vain piilottaa sen hyvin. Ehkä hän ajattelee etten kaipaa hänen apuaan, vaikka minä oikeasti tarvitsen nimenomaan juuri hänet "pelastajakseni".

Miltä hän sinut pelastaisi, siis jos haluat tähän täällä vastata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä taida tuohon viitsiä täällä vastata, jos joskus jutellaan kunnolla hänen kanssaan voisin sisintäni enemmän aukaista. Nyt tokaisen vain humoristisesti, että pelastaisi minut itseltäni:) Oikeasti kaipaan eniten vain hänen vahvoja käsivarsiaan ympärilleni ja kunnon halia 💖

• Anonyymi

Entä jos pistää jonku vekottimen tuhannen päreiksi ja sanoo että tarvii korjausapua? Muita hyviä neuvoja itsellesi apsetä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä itsesi analyisoinnit kolmannessa persoonassa kirjoitellen on aloittajasetä hyvin vistoa luettavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä palstamiehen banaaleista fantasiosta kiinnostunut aina ollut tuollainen ontuvan peuran metsästäjä? Kertoo mentaliteetista sellaista, että at ease soldier😬

• Anonyymi

Ei näillä tunnisteilla tehdä kyllä mitään.

• Anonyymi

Voit tehdä näillä tiedoilla miten haluat, sekin on valinta kun ei tee mitään.

• Anonyymi

Puhutko jostain pienimuotoisesta kollektiivista nyt tälle palstasedälle? Etsit näyttöä, että joku nainen kaipaa juuri sinua? Itsellesi vai muille? Näin ollen on airot hukassa avomerellä ns.

• Anonyymi

Miksi kukaan haluaisi tulla kosketelluksi äkkiä arvaamatta? Yleensä nainen eleillä tai tulemalla lähemmäs viestittää, että saa koskettaa. Ei se siltikään varmaa ole ja voi tulla avarista 🤷‍♂️

• Anonyymi

Kuten jo sanoin aloituksessakin, että keinoja on monia. Ei kaikki koskettelu ole pahasta, vaikka ei olisi niin tuttukaan kohde, sitä voi miettiä ja soveltaa omalle kohdalleen parasta lähestymistaktiikkaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista, on myös harmaata..

Sekin, ettei tee mitään, on valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten jo sanoin aloituksessakin, että keinoja on monia. Ei kaikki koskettelu ole pahasta, vaikka ei olisi niin tuttukaan kohde, sitä voi miettiä ja soveltaa omalle kohdalleen parasta lähestymistaktiikkaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista, on myös harmaata..

ja lisään tähän vielä, että minä ja hän ollaan jo sen verran tuttuja että varmaan uskaltaisi koskettaa jos haluaisi. Kosketushan viestii monia asioita, paljon muutakin kuin fyysistä halua, kuten toverillisuutta, leikkisyyttä, hyväksymistä ja sitä että kiva kun olet siinä, sinä juuri, juuri sinä. Monia eri asioita, riippuen tietysti koskettajasta ja kohteesta ja heidän tunnetiloistaan ja ehkä vähän ympäristöstäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä kuivakat aloituksesi viittaa siihen palstasetä, että olisit hyvin vähään tyytyväinen mies. Jotain sellaista luen rivien välistä tästä fantasiasta liittyen johonkin käsivarren hiplailuun ym

• Anonyymi

Mul on vielä työ kesken. Ei saa nyt provota mua :D
      Nainen 50+

• Anonyymi

Täähän oli miehelle🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täähän oli miehelle🤔

Nojoo mut, provota/vi*tuilla voi monella tapaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täähän oli miehelle🤔

No se suunnittelee varmaan tuota pyörtymistaktiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se suunnittelee varmaan tuota pyörtymistaktiikkaa.

Älä puhu toisen puolesta. -ap

• Anonyymi

Sinä olet varattu.

• Anonyymi

En ole varattu, jos olisin en todellakaan pyytäisi mitään toiselta pikemminkin pysyisin kaukana.

• Anonyymi

Kosken reittä.

• Anonyymi

Pato murtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pato murtuu.

Tämä sivusta. Minua saa koskea, hän ei tosin sitä tiedä, harmikseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sivusta. Minua saa koskea, hän ei tosin sitä tiedä, harmikseni.

Joo, samoin.

• Anonyymi

Jos olet varattu, tee mieluummin itse jotain.

• Anonyymi

Ei, älä tee!!!
        T. Kokemuksen syvä rintaääni

• Anonyymi

En ole varattu enkä tavoittele varattuja. Onko täällä kaikki jotain varattujen perään olevia? Ei ihme jos ei etene, sanon vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varattu enkä tavoittele varattuja. Onko täällä kaikki jotain varattujen perään olevia? Ei ihme jos ei etene, sanon vain.

Tälle palstalle ei tulla yleensä, jos ikävän kohde olisi jotenkin saavutettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälle palstalle ei tulla yleensä, jos ikävän kohde olisi jotenkin saavutettavissa.

On paljon muitakin syitä miksi kohde tuntuu saavuttamattomalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On paljon muitakin syitä miksi kohde tuntuu saavuttamattomalta.

Nimenomaan. Varatut vois mennä johonkin pettämisfoorumille juttelemaan keskenään 😬

-sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Varatut vois mennä johonkin pettämisfoorumille juttelemaan keskenään 😬

-sivu

Varatut ja varattuja vonkaavat joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään ihan whatsappiin tai johonkin vaan. 🤣 Jos niin haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalle ei jäisi enää ketään🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan varattuna, joka on ihastunut varattuun:

Mä en kyllä yhtään ymmärrä ihmisiä, jotka on vapaita ja ihastuneita vapaaseen ihmiseen ja silti ovat täällä. Heillä ei ole mitään syytä tähän. Sen kun pyytävät sitä ihmistä vaikka kahville. Hyvin vähän on mitään muita oikeita syitä olla toimimatta, paitsi saamattomuus, pelkuruus ja se, että on vaan ihanampi lillua jossain haavekuvissa palstalla kuin ottaa selvää, millainen se ihastus on oikeasti ja voisiko siitä tulla jotakin.

Todennäköisempää on, että minä päädyn yhteen sen ihmisen kanssa, jonka vuoksi olen täällä kuin että te.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan varattuna, joka on ihastunut varattuun:

Mä en kyllä yhtään ymmärrä ihmisiä, jotka on vapaita ja ihastuneita vapaaseen ihmiseen ja silti ovat täällä. Heillä ei ole mitään syytä tähän. Sen kun pyytävät sitä ihmistä vaikka kahville. Hyvin vähän on mitään muita oikeita syitä olla toimimatta, paitsi saamattomuus, pelkuruus ja se, että on vaan ihanampi lillua jossain haavekuvissa palstalla kuin ottaa selvää, millainen se ihastus on oikeasti ja voisiko siitä tulla jotakin.

Todennäköisempää on, että minä päädyn yhteen sen ihmisen kanssa, jonka vuoksi olen täällä kuin että te.

Joo, saatat olla oikeassa tuossa että todennäköisemmin päädyt sen varattusi kanssa yhteen kuin minä saavutan tuon vapaan, mutta ah niin saavuttamattoman kohteeni. En pyydä ymmärrystäsi tilanteelleni, mutta älä myöskään sinä tee samaa. Kukin tekee niinkuin itselleen on parhaaksi ja mihin rahkeet riittää. Tilanteemme ovat erilaisia, eikä verrattavissa keskenään puhumattakaan eroavaisuuksista ihmisinä. Olen varmasti saamaton pelkuri niinkuin sanoit, se on oma vikani, sen kanssa vain pitää elää tai jostain kerätä sitä rohkeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalle ei jäisi enää ketään🤣🤣🤣

Ei täällä muutenkaan palstasedän ja botin lisäksi montaa ole.

• Anonyymi

Eikö aloittaja ole kuullut siitä miten maailma muuttui MeToon jälkeen?? 😨

Jossain fantasioissani olen joskus menneiden vuosikymmenten toimistoympäristössä ja hipaisen kenen olkapäätä vain ja hymyilen perään.

Mutta sitten havahdun todellisuuteen.

• Anonyymi

Äh, kaikkea ylimääräistä sitä ihmiset jaksavatkin pähkäillä. Olen sellainen oman tien kulkija vähän kaikessa. En koe muutenkaan soveltuvani mihinkään muottiin enkä raameihin. Otanko itsekään itsestäni selvää? Jos kaikkea turhaa miettii niin pää vain hajoaa. Itse mieluummin leikin mielikuvituksella ja hymyilen maailmalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, kaikkea ylimääräistä sitä ihmiset jaksavatkin pähkäillä. Olen sellainen oman tien kulkija vähän kaikessa. En koe muutenkaan soveltuvani mihinkään muottiin enkä raameihin. Otanko itsekään itsestäni selvää? Jos kaikkea turhaa miettii niin pää vain hajoaa. Itse mieluummin leikin mielikuvituksella ja hymyilen maailmalle.

No jos ei tätä pähkäile, niin voi tulla jälkikäteen syytös ahdistelusta. Haluan pitää työpaikkani ja maineeni tahrattomana (jos mahdollista).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ei tätä pähkäile, niin voi tulla jälkikäteen syytös ahdistelusta. Haluan pitää työpaikkani ja maineeni tahrattomana (jos mahdollista).

Joo, tietysti varovaisuutta pitää olla, eikä nyt ketä tahansa mennä koskettelemaan. Mutta jos yhtään tuntee kohdetta, se auttaa vähän tiedostamaan mikä on sopivaa juuri teidän kahden välillä.

• Anonyymi

AP:n ehdotukset on hyviä. Siitä vaan kokeilemaan rajoja.

Ite kokeilin vuosia sitten mut en saanut vastakaikua. vaan välttelyä
      Joten se oli sitte siinä.

• Anonyymi

Niin, joskus voi käydä noinkin. Itsekin olen joissain tilanteissa mahdollistanut kosketuksen, mutta luulen, että se kosketus oli liian varovainen ja epäselvä ettei se kertonut toiselle mitään. Hiukan selkeämpää liikettä vaatisi.

Pisteet rohkeudelle! Ainakin tilanne selkeni ja sait vastauksen, vaikka se ei ollutkaan toivotunlainen.

• Anonyymi

Ok huomenna mikäli nähään

• Anonyymi

Me ei nähdä huomenna. -ap

• Anonyymi

80-90-luvulla nuoruuttaan viettäneet nuoret naiset tottui siihen, että kivatkin nuoret miehet kävi päälle kuin yleinen syyttäjä, vaikka bileissä. Koko ilta saattoi olla kähmimistä vastaan taistelua poikakaverin kanssa. Ja se oli "normaalia" ja jopa kivaa naisten mielestä. Naiset kuitenkin määräsi tahdin ja fiksu mies lopetti, kun riittävän topakasti sanoi. Puoli vuottakin saattoi olla "taistelua" ennen kuin tytöltä heltisi, jos molemmat oli sinnikkäitä. Ajat on muuttuneet, joo...En sano että huonompaan suuntaan. Mutta erilaiseen. Nyt pojat ei uskalla enää koskettaa, mikä on ymmärrettävää.

• Anonyymi

olen niin vammainen ja estynyt etten osaa mitään

• Anonyymi

En tiedä kuka olet, mutta aivan varmasti et ole mitään tuollaista. Sinä osaat ja sinä pystyt mihin vain haluat! Ole lempeä myös itsellesi.

• Anonyymi

Et halua tarpeeksi, muuten tekisit itse jotakin konkreettista asian eteen, etkä nakittaisi toiselle ikäviä tehtäviä ja riskejä nolaantumisesta.

• Anonyymi

Tämä oli pyyntö tai pikemminkin toive. Yhtälailla minä toivon itselleni rohkeutta kohdata hänet, katsoa silmiin ja ehkä koskettaakin, jos tilanne sallii sen. En tiedä miksi täällä palstalla on niin paljon negatiivisuutta ja hyökkäävyyttä, kaikki väännetään joksikin muuksi mitä se ei ole, enkä nyt tarkoita vain sinun kommenttiasi.

• Anonyymi

Siitä en ole varma osaako aavistaa edes ettäkö voisin häntä haluta sen olen ehkä onnistunu pitämään omana tietonani mielestäni liian iso riski ettäkö saattaisin häntä satuttaa useimmiten toki johtuu siltikin siitä ettei mua tunne mu siihenkin on oma osuuteni asiaan en mä anna kenenkään tutustua itseeni joka ei muhun halua tutustua en katsoa että on velvollisuuuteni

• Anonyymi

Kahjon palstasedän olematon höpötysmonologi.

• Anonyymi

Jos tömähtäs lattialle, en olisi hereillä.
      Et ole ehkä ymmärtänyt, mutta lähinnä inhoan sinua.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      2926
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      218
      2917
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1866
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      76
      1502
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1383
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1118
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1021
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      929
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      853
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      853
    Aihe