Minä pyydän,

Anonyymi-ap

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksistani, jos et muuta keksi tai uskalla.

Tiedän, saatan pyytää liikaa, pyydän silti.

n>m

53

628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

👵🏻🤏🏻
      🗑️🤏🏻

• Anonyymi
        UUSI

Johan taas show alkoi. En edelleenkään tee aloituksia.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Johan taas show alkoi. En edelleenkään tee aloituksia.

Ei mitään hätää. 🤪

• Anonyymi
      UUSI

Kukaan ei tiedä kuka olet tai kenelle kirjoitat.

• Anonyymi
        UUSI

Selvännäkijät ja kaikki tietävät tietää.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä niin, mutta kaikki voivat miettiä tätä omalle kohdalleen ja miettiä irl hyviä ratkaisuja lukkiutuneeseen tilanteeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Sun pitää pyörtyä sen edessä. Voi tosin olla, että juoksee karkuun ja jättää sun oman onnesi nojaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tätä mä oon miettinyt, et jos vaan unohtais kunnolla hengittää ja sit kopsahtais lattialle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä mä oon miettinyt, et jos vaan unohtais kunnolla hengittää ja sit kopsahtais lattialle.

Tuo oli sivusta, mutta joo voisihan tuotakin miettiä heikkona hetkenä, tosin saattaisi minun tuurilla käydä oikeasti pahasti kun unohtaisin pehmeästi kaatua..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli sivusta, mutta joo voisihan tuotakin miettiä heikkona hetkenä, tosin saattaisi minun tuurilla käydä oikeasti pahasti kun unohtaisin pehmeästi kaatua..

ja pahinta jos se prinssi uljas ottaa jalat alleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulisiko hän sen tömähdyksen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulisiko hän sen tömähdyksen?

Saattaisi kuulla, mutta jatkaisi varmaan matkaa ajatellen että kyllä se pärjää..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaisi kuulla, mutta jatkaisi varmaan matkaa ajatellen että kyllä se pärjää..

Tuli huono olo, siis kun ajattelin jatkamista, en tosissani vaan vaihtoehtona. Ei. En jatkaisi, vaikka niin hän todennäköisesti jo ajattelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli huono olo, siis kun ajattelin jatkamista, en tosissani vaan vaihtoehtona. Ei. En jatkaisi, vaikka niin hän todennäköisesti jo ajattelee.

Kyllä, x hyppyjä pahimpha piinahas.

https://m.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vaikea tietää toisen ajatuksia. Hän on jotenkin niin vaikeasti määriteltävä tapaus, yllättänyt minut monasti käytöksellään niin hyvässä kuin pahassa. Luulen kyllä että hän toimii niinkuin ajattelee siinä tilanteessa parhaaksi toimia. Tiedän, hänessä olevan myös sitä herkkyyttä, hän vain piilottaa sen hyvin. Ehkä hän ajattelee etten kaipaa hänen apuaan, vaikka minä oikeasti tarvitsen nimenomaan juuri hänet "pelastajakseni".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vaikea tietää toisen ajatuksia. Hän on jotenkin niin vaikeasti määriteltävä tapaus, yllättänyt minut monasti käytöksellään niin hyvässä kuin pahassa. Luulen kyllä että hän toimii niinkuin ajattelee siinä tilanteessa parhaaksi toimia. Tiedän, hänessä olevan myös sitä herkkyyttä, hän vain piilottaa sen hyvin. Ehkä hän ajattelee etten kaipaa hänen apuaan, vaikka minä oikeasti tarvitsen nimenomaan juuri hänet "pelastajakseni".

Miltä hän sinut pelastaisi, siis jos haluat tähän täällä vastata?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä hän sinut pelastaisi, siis jos haluat tähän täällä vastata?

En mä taida tuohon viitsiä täällä vastata, jos joskus jutellaan kunnolla hänen kanssaan voisin sisintäni enemmän aukaista. Nyt tokaisen vain humoristisesti, että pelastaisi minut itseltäni:) Oikeasti kaipaan eniten vain hänen vahvoja käsivarsiaan ympärilleni ja kunnon halia 💖

• Anonyymi
      UUSI

Ei näillä tunnisteilla tehdä kyllä mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Voit tehdä näillä tiedoilla miten haluat, sekin on valinta kun ei tee mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kukaan haluaisi tulla kosketelluksi äkkiä arvaamatta? Yleensä nainen eleillä tai tulemalla lähemmäs viestittää, että saa koskettaa. Ei se siltikään varmaa ole ja voi tulla avarista 🤷‍♂️

• Anonyymi
        UUSI

Kuten jo sanoin aloituksessakin, että keinoja on monia. Ei kaikki koskettelu ole pahasta, vaikka ei olisi niin tuttukaan kohde, sitä voi miettiä ja soveltaa omalle kohdalleen parasta lähestymistaktiikkaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista, on myös harmaata..

Sekin, ettei tee mitään, on valinta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten jo sanoin aloituksessakin, että keinoja on monia. Ei kaikki koskettelu ole pahasta, vaikka ei olisi niin tuttukaan kohde, sitä voi miettiä ja soveltaa omalle kohdalleen parasta lähestymistaktiikkaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista, on myös harmaata..

Sekin, ettei tee mitään, on valinta.

ja lisään tähän vielä, että minä ja hän ollaan jo sen verran tuttuja että varmaan uskaltaisi koskettaa jos haluaisi. Kosketushan viestii monia asioita, paljon muutakin kuin fyysistä halua, kuten toverillisuutta, leikkisyyttä, hyväksymistä ja sitä että kiva kun olet siinä, sinä juuri, juuri sinä. Monia eri asioita, riippuen tietysti koskettajasta ja kohteesta ja heidän tunnetiloistaan ja ehkä vähän ympäristöstäkin.

• Anonyymi
      UUSI

Mul on vielä työ kesken. Ei saa nyt provota mua :D
      Nainen 50+

• Anonyymi
        UUSI

Täähän oli miehelle🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täähän oli miehelle🤔

Nojoo mut, provota/vi*tuilla voi monella tapaa :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täähän oli miehelle🤔

No se suunnittelee varmaan tuota pyörtymistaktiikkaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No se suunnittelee varmaan tuota pyörtymistaktiikkaa.

Älä puhu toisen puolesta. -ap

• Anonyymi
      UUSI

Sinä olet varattu.

• Anonyymi
        UUSI

En ole varattu, jos olisin en todellakaan pyytäisi mitään toiselta pikemminkin pysyisin kaukana.

• Anonyymi
      UUSI

Kosken reittä.

• Anonyymi
        UUSI

Pato murtuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pato murtuu.

Tämä sivusta. Minua saa koskea, hän ei tosin sitä tiedä, harmikseni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sivusta. Minua saa koskea, hän ei tosin sitä tiedä, harmikseni.

Joo, samoin.

• Anonyymi
      UUSI

Jos olet varattu, tee mieluummin itse jotain.

• Anonyymi
        UUSI

Ei, älä tee!!!
        T. Kokemuksen syvä rintaääni

• Anonyymi
        UUSI

En ole varattu enkä tavoittele varattuja. Onko täällä kaikki jotain varattujen perään olevia? Ei ihme jos ei etene, sanon vain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varattu enkä tavoittele varattuja. Onko täällä kaikki jotain varattujen perään olevia? Ei ihme jos ei etene, sanon vain.

Tälle palstalle ei tulla yleensä, jos ikävän kohde olisi jotenkin saavutettavissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tälle palstalle ei tulla yleensä, jos ikävän kohde olisi jotenkin saavutettavissa.

On paljon muitakin syitä miksi kohde tuntuu saavuttamattomalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On paljon muitakin syitä miksi kohde tuntuu saavuttamattomalta.

Nimenomaan. Varatut vois mennä johonkin pettämisfoorumille juttelemaan keskenään 😬

-sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Varatut vois mennä johonkin pettämisfoorumille juttelemaan keskenään 😬

-sivu

Varatut ja varattuja vonkaavat joo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään ihan whatsappiin tai johonkin vaan. 🤣 Jos niin haittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalle ei jäisi enää ketään🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan varattuna, joka on ihastunut varattuun:

Mä en kyllä yhtään ymmärrä ihmisiä, jotka on vapaita ja ihastuneita vapaaseen ihmiseen ja silti ovat täällä. Heillä ei ole mitään syytä tähän. Sen kun pyytävät sitä ihmistä vaikka kahville. Hyvin vähän on mitään muita oikeita syitä olla toimimatta, paitsi saamattomuus, pelkuruus ja se, että on vaan ihanampi lillua jossain haavekuvissa palstalla kuin ottaa selvää, millainen se ihastus on oikeasti ja voisiko siitä tulla jotakin.

Todennäköisempää on, että minä päädyn yhteen sen ihmisen kanssa, jonka vuoksi olen täällä kuin että te.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan varattuna, joka on ihastunut varattuun:

Mä en kyllä yhtään ymmärrä ihmisiä, jotka on vapaita ja ihastuneita vapaaseen ihmiseen ja silti ovat täällä. Heillä ei ole mitään syytä tähän. Sen kun pyytävät sitä ihmistä vaikka kahville. Hyvin vähän on mitään muita oikeita syitä olla toimimatta, paitsi saamattomuus, pelkuruus ja se, että on vaan ihanampi lillua jossain haavekuvissa palstalla kuin ottaa selvää, millainen se ihastus on oikeasti ja voisiko siitä tulla jotakin.

Todennäköisempää on, että minä päädyn yhteen sen ihmisen kanssa, jonka vuoksi olen täällä kuin että te.

Joo, saatat olla oikeassa tuossa että todennäköisemmin päädyt sen varattusi kanssa yhteen kuin minä saavutan tuon vapaan, mutta ah niin saavuttamattoman kohteeni. En pyydä ymmärrystäsi tilanteelleni, mutta älä myöskään sinä tee samaa. Kukin tekee niinkuin itselleen on parhaaksi ja mihin rahkeet riittää. Tilanteemme ovat erilaisia, eikä verrattavissa keskenään puhumattakaan eroavaisuuksista ihmisinä. Olen varmasti saamaton pelkuri niinkuin sanoit, se on oma vikani, sen kanssa vain pitää elää tai jostain kerätä sitä rohkeutta.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö aloittaja ole kuullut siitä miten maailma muuttui MeToon jälkeen?? 😨

Jossain fantasioissani olen joskus menneiden vuosikymmenten toimistoympäristössä ja hipaisen kenen olkapäätä vain ja hymyilen perään.

Mutta sitten havahdun todellisuuteen.

• Anonyymi
        UUSI

Äh, kaikkea ylimääräistä sitä ihmiset jaksavatkin pähkäillä. Olen sellainen oman tien kulkija vähän kaikessa. En koe muutenkaan soveltuvani mihinkään muottiin enkä raameihin. Otanko itsekään itsestäni selvää? Jos kaikkea turhaa miettii niin pää vain hajoaa. Itse mieluummin leikin mielikuvituksella ja hymyilen maailmalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, kaikkea ylimääräistä sitä ihmiset jaksavatkin pähkäillä. Olen sellainen oman tien kulkija vähän kaikessa. En koe muutenkaan soveltuvani mihinkään muottiin enkä raameihin. Otanko itsekään itsestäni selvää? Jos kaikkea turhaa miettii niin pää vain hajoaa. Itse mieluummin leikin mielikuvituksella ja hymyilen maailmalle.

No jos ei tätä pähkäile, niin voi tulla jälkikäteen syytös ahdistelusta. Haluan pitää työpaikkani ja maineeni tahrattomana (jos mahdollista).

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ei tätä pähkäile, niin voi tulla jälkikäteen syytös ahdistelusta. Haluan pitää työpaikkani ja maineeni tahrattomana (jos mahdollista).

Joo, tietysti varovaisuutta pitää olla, eikä nyt ketä tahansa mennä koskettelemaan. Mutta jos yhtään tuntee kohdetta, se auttaa vähän tiedostamaan mikä on sopivaa juuri teidän kahden välillä.

• Anonyymi
      UUSI

AP:n ehdotukset on hyviä. Siitä vaan kokeilemaan rajoja.

Ite kokeilin vuosia sitten mut en saanut vastakaikua. vaan välttelyä
      Joten se oli sitte siinä.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, joskus voi käydä noinkin. Itsekin olen joissain tilanteissa mahdollistanut kosketuksen, mutta luulen, että se kosketus oli liian varovainen ja epäselvä ettei se kertonut toiselle mitään. Hiukan selkeämpää liikettä vaatisi.

Pisteet rohkeudelle! Ainakin tilanne selkeni ja sait vastauksen, vaikka se ei ollutkaan toivotunlainen.

• Anonyymi
      UUSI

Ok huomenna mikäli nähään

• Anonyymi
        UUSI

Me ei nähdä huomenna. -ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1965
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1686
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1656
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      149
      1208
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1072
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    Aihe