PUUSTELLI

ELÄMÄ ON...

Aika kivasti tienaa puustellikauppias täällä päin. Yli 100 tonttua vuodessa. Ilmankos se yritti myydä meille 5000 euron ylihintaan keittiötä.

Puustellin hintaan saatiin puusepältä samat tavarat koko taloon halvemmalla kuin olisi Puustelillla saatu pelkkään keittiöön. Puustellilla ei ollut liukuovissa vissiin yhtä hyviä provikoita kun koitti tyrkyttää väkisin tavallisia. Kaikkine tyrkyttämisineen kerta kaikkiaan vastenmielistä kaupantekoa!

Minni

13

9566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Memmu

      Puustellihan on todella kallis, vanhempani laittoivat keittiönsä viime kesänä ja kysyivät puustellilta ja sieltä tuli joku suunnittelija sitten käymään. Parin päivän päästä saatiin hinta tietoon ja se oli hiukan alle 5000€. Sitten saatiin toiselta myyjältä tarjous ja se oli puolet tuosta puustellin tarjouksesta. Kannattaa todellakin kysellä muiltakin kuin puustellista tai muista kalliista paikoista. Hinta vertailua on hyvä tehdä.

    • ei järkeä

      Puustellihan ei ole ihan kaikista halvimpia keittiöitä... (toki paljon kalliimpiakin löytyy.. designpuolelle etenkin kun mennään).

      Näillä tuntuu olevan oma asiakaskuntansa, yksi tuttavani on ostanut niiltä kait kolme keittiötä vuosien varrella ja ollut aina tyytyväinen - heille kai on sattunut hyvä myyjä.

      Itse en ikinä ostaisi sieltä, jotenkin koko firman olemus ärsyttää.

    • Puustelli

      Maksaa 18 000€ eikä vituta yhtään vaikka saisikin kierrätyskeskuksesta halvemman, kaikilla ei hinta ole ratkaiseva tekijä :-)

      • JKK

        joka hankki uuteen omakotitaloonsa Snaideron Pininfarina Acropolis -keittiön. Maksoi kuulemma himpun vajaa satkun.


    • Puustellia

      Tarkoitus oli aivan vakavasti, ilman ennakkoluuloja tehdä kauppaa puustellin kanssa. Kaupantekotyyli oli todellinen pettymys. Ensimmäisen käynnin jälkeen kuvia ja tarjousta piti odottaa viikkoja kauemmin kuin oli sovittu. Sitten ilmoitettiin että tämän keittiön ovh on reilusti yli 10 000 euroa mutta teille spesiaali alennus ja hintaa jäi vain 8000. Parin viikon päästä myyjä soitti ja hinta olikin 7000. Tarjouskierros oli vielä kesken kun myyjä taas soitti ja lupasi keittiön 6000 eurolla jos päätetään heti. Tuossa vaiheessa alkoi mennä maku. A la carten, topi-keittiön tarjoukset liikkuvat 4500 euron kieppeillä. Paikallinen puusepänkeittiöitä valmistava yritys tarjosi hintaan 2500 euroa. Jokaisessa tarjouksessa oli kyse samasta runkovahvuudesta, ovimateriaalista ja vahvuudesta ja samasta tasomateriaalista. Myös laatikoiden mekanismit samantasoiset.

      Tuolla hinnanerolla voin uusia keittiöni kokonaan vaikka vuoden kuluttua jos sävyt ei miellytä.

    • muahahhahah

      Jyväskylän liikkeestä saatu "keittiötarjouksen" hinnalla saatiin samat puuovet, hidastimet, kivitasot (ristijärven harmaat)jne. puusepältä.

      Ai niin ja lisäksi:
      - 3 x makuuhuoneen Kirenan liukuovikaapit
      - Kodinhoitohuoneen 16m2 kaikki kaapit ja tasot allas
      - 2 x tuulikaapin 2m leveät täyspeililasiset (Kirenat) kaapit
      - 2 x WC kalusteet altaineen
      - Pukuhuoneen ylä ja alakaapit

      Budjetoitu (100 000 mummua) riitti koko roskaan rosterikoneineen (a luokan jääkaappi 360l pakastinkaappi 250l, aaa apk, induktioliesi erillisuuneineen ja saarekemallin huippuimurilla varustettu huuva)

      Vaikka rahaa olisi kuinka paljon niin erot Puustellin tappioksi oli sitä luokkaa että mielestäni kyseessä on lähinnä PETOS!

      Näyttää ko. tarjouksen tehnyt myyjä tienanneen vuonna 2003 71 500 egee (veropörssi 2005), eli ei mene huonosti tälläkään kauppiaalla :-)

      • akseli12

        Sama homma Jyväskylässä, samoilla varusteilla/kalusteilla keittiö Puustellissa n.5000 kalliimpi. Ko. firmassa on hinnoissa niin paljon ilmaa, että on parempi ettei lue näitä palstoja jos sieltä on keittiön tilannut.

        "puustellin keittiö" asunnonmyynti-ilmoituksessa tarkoittanee että hinnasta voi pudottaa heti sen ylimääräisen kympin pois.


      • moko

        Puustelli tekee puuovensa kaikki itse, joten mites se sun puuseppä tekee ne samat? Vissiin kirveellä veistää ne ristijärven kivetkin?


    • kahden puustellin kesken

      ne yrittää myydä kauheilla hinnoilla, mut oulus on yks kauppias joka ei..tippu hinta yli 5000e kun kilpailutettiin kokkolan ja oulun puustelli keskenään samoilla ovilla ym. kuulin kavereilta et siel on yks tyyppi joka laskee ns. oikean tarjouksen. kyl noiden hintojen kaa saa olla tarkkana..

    • hintoja

      Pistäkää hintoja, kun olette saaneet noin kauheita alennuksia muista firmoista! Eihän meidänkään tapauksessa kaikille kalusteille jäisi juurikaan hintaa,jos hinnasta puotetaan noin paljon, mitä kerrotte...Ainakin minä olen tyytyväinen Puustellin tilaaja ja meinaan nukkua yöni hyvin...

      • että juuri

        kahden PUUSTELLIN, kokkolan ja oulun puustellin hinnoissa oli 5000e hintaero. nuku vain yösi hyvin, niin minäkin rikkaampana! olen aivan tyytyväinen puustelliin, mutta en kokkolan hintoihin...mutta aika paha on mennä vertaileen puustellin hintoja puusepän hintoihin...


      • rotket moote
        että juuri kirjoitti:

        kahden PUUSTELLIN, kokkolan ja oulun puustellin hinnoissa oli 5000e hintaero. nuku vain yösi hyvin, niin minäkin rikkaampana! olen aivan tyytyväinen puustelliin, mutta en kokkolan hintoihin...mutta aika paha on mennä vertaileen puustellin hintoja puusepän hintoihin...

        Tuohan vain todistaa että Puustelli on ylihintainen.


    • Puustellikeittiötä

      kaikki muutkin kiintokalusteet (ei kodinkoneita) tulee samasta putiikista. Hintavertailu tehtiin ja kas kummaa: ei suuria eroja Treella muihin tunnettuihin keittiövalmistajiin. Puustelli oli jopa edullisempi kuin muutama muu tarjoaja ( esim. keittiömaailman A'la Carte). Ainoastaan keittiökalustetukku teki 3000 euroa halvemman tarjouksen, mutta ilman kunnon suunnittelua ja tavara olisi pitänyt itse noutaa varastolta levyinä. Ja tuohon Puustellin pakettiin saatiin tingittyä vielä Keittiön täysasennus, mihin muut firmat eivät suostuneet ilman lisähintaa.

      Eli hintavertailu kannattaa ja menitpä mihin tahansa, niin varmasti myyjien "ahneudella" on eroja. Mitään vaihtoehtoa ei kannata jättää tutkimatta päätyypä sitten mihin tahansa firmaan tai puusepänliikkeeseen. Maalaisjärki, Ohoi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe