Halkaisu ja jiirisirkkeli

yhdistelmä

Mitä merkki suosittelette halkaisu- ja jiirisahaksi? Tehoja ei tarvitse olla kuin n. 1500W. Hinta mielellään alle 250,-.

34

33130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki tu

      Huonoja on kaikki tuon hintaiset.

    • tuollaisesta

      Itse ostin muutama päivä sitten Ferm-merkkisen yhdistelmäsahan elikkä siinä on jiirisaha ja pöytäsirkkeli samassa, sellaisesta linja-autosta, inter-machine oy tais olla firma. Tuo itse saksasta sähkötyökaluja. Hinta oli 95 euroa! Laite tuntui vielä yllättäen aika laadukkaalta kun tein sillä L-mallisia listoja halkaisuosalla, ja katkaisuosa tuntuu ihan tarkalta, säädöt on täsmällisen oloiset ja runko tukevaa alumiinivalua ja äänikin oli yllättäen miellyttävä. Siinä ei kyllä ole teleskooppitoimintaa, teleskoopin kanssa olis maksanu jotain 190 euroa mutta katsoin että pärjään ilmankin kun ei yleensä tarvi niin isoa tavaraa katkaista. Terän halkaisija on 210 mm ja teho 1050W mutta kyllä silläkin varmasti pärjää kun ei liian hätäisesti yritä sahata. 120*50 tavara menee poikki jiirisahalla 0-kulmassa. Lähinnä tuo pöytäsirkkeli laittoi ostamaan kun sillä on niin hyvä tehdä esim. nuo L-muotoiset listat. Hinta oli kyllä kohdallaan, ja ei tarvi enää lainavehkeillä tehdä hommia. Onneksi en ostanut hätäillen niin tuli sopuhintainen vehje vastaan. Oli muuten kaikki vehkeet varsin sopuhintaisia siellä linja-autossa, varmaan siksi kun tuovat itse maahaan tavaran. Se auto kiertää vissiin ympäri suomea, kannattaa käydä katsastamassa jos osuu kohdalle, sanomalehdissä kuulemma ilmoittaa liikkeistään.

      Niitä Ferm-tuotteita voi kattoa osoitteesta
      www.ferm.com

      • Juuso

        Muistatko tai voisitko tarkistaa esim. kuitista firman nimen joka kiertää autolla myymässä noita ferm työkaluja. Tarvetta löytyisi juuri samanlaiselle sahalle.

        Kiitokset jo etukäteen!


      • Firman tiedot
        Juuso kirjoitti:

        Muistatko tai voisitko tarkistaa esim. kuitista firman nimen joka kiertää autolla myymässä noita ferm työkaluja. Tarvetta löytyisi juuri samanlaiselle sahalle.

        Kiitokset jo etukäteen!

        Nimi oli Inter-maschine oy ja toimii osoitteessa Polttolaitoksenkatu 6 Turku. Puh numero on 040-5517175 ja katsoin vielä kuukkelilla niin löytyi tuollainen lankanumero: 02-238 9387

        Noista numeroista voi kysyä missä on sinua lähin paikka jossa tuo auto kulkee ja milloin. Ovat vielä kolmen vuoden takuulla nuo tuotteet.

        PS. tingin samaan pakettiin myös sellaisen dremel tyyppisen "hammasporan" Ferm tuokin, sain sen kylkiäisenä 10 eurolla ja ihan peliltä sekin vaikuttaa. Kumipintainen, pysyy hyvin kourassa ja mukana tuli 40 osaa.


      • Juuso
        Firman tiedot kirjoitti:

        Nimi oli Inter-maschine oy ja toimii osoitteessa Polttolaitoksenkatu 6 Turku. Puh numero on 040-5517175 ja katsoin vielä kuukkelilla niin löytyi tuollainen lankanumero: 02-238 9387

        Noista numeroista voi kysyä missä on sinua lähin paikka jossa tuo auto kulkee ja milloin. Ovat vielä kolmen vuoden takuulla nuo tuotteet.

        PS. tingin samaan pakettiin myös sellaisen dremel tyyppisen "hammasporan" Ferm tuokin, sain sen kylkiäisenä 10 eurolla ja ihan peliltä sekin vaikuttaa. Kumipintainen, pysyy hyvin kourassa ja mukana tuli 40 osaa.

        Kiitoksia, pitääpäs soitella ja kysyä koska ajelevat täällä.


      • Oy:tä

        Ostin toukokuussa yhdistelmäsahan kyseisestä linja-autosta 130 euroon hintaan. Laite oli tyydyttävä, mutta jiirisahan vaste oli kiero, eli se alumiiniosa jota vasten kapale pitäisi tukea, ja siksi kulmat olivat mitä sattuu. Soittelin äijälle ja ei osannut koskaan sanoa tarkkaa päivää milloin tulisi paikkakunnalle. Koska meille ei tullut alueen pääsanomalehteä, ilmoitus osui harvemmin silmään. No kun vihdoin elokuussa näin auton huoltoaseman pihassa, vaadin joko uutta osaa tai rahoja takaisin. Hän ei millään meinannut uskoa laitteen olleen viallinen jo ostohetkellä. Lopulta suostui lähettämään uuden vastekappalen seuraavalla viikolla postin kautta. Nyt olen kolmeviikkoa odotellut. Täytyy ilmeisesti soitella perään.


      • lopulta...
        Oy:tä kirjoitti:

        Ostin toukokuussa yhdistelmäsahan kyseisestä linja-autosta 130 euroon hintaan. Laite oli tyydyttävä, mutta jiirisahan vaste oli kiero, eli se alumiiniosa jota vasten kapale pitäisi tukea, ja siksi kulmat olivat mitä sattuu. Soittelin äijälle ja ei osannut koskaan sanoa tarkkaa päivää milloin tulisi paikkakunnalle. Koska meille ei tullut alueen pääsanomalehteä, ilmoitus osui harvemmin silmään. No kun vihdoin elokuussa näin auton huoltoaseman pihassa, vaadin joko uutta osaa tai rahoja takaisin. Hän ei millään meinannut uskoa laitteen olleen viallinen jo ostohetkellä. Lopulta suostui lähettämään uuden vastekappalen seuraavalla viikolla postin kautta. Nyt olen kolmeviikkoa odotellut. Täytyy ilmeisesti soitella perään.

        ..., joten kyseessä ei lienee aivan moraalitonta bisnestä.


      • Sahaaja
        Firman tiedot kirjoitti:

        Nimi oli Inter-maschine oy ja toimii osoitteessa Polttolaitoksenkatu 6 Turku. Puh numero on 040-5517175 ja katsoin vielä kuukkelilla niin löytyi tuollainen lankanumero: 02-238 9387

        Noista numeroista voi kysyä missä on sinua lähin paikka jossa tuo auto kulkee ja milloin. Ovat vielä kolmen vuoden takuulla nuo tuotteet.

        PS. tingin samaan pakettiin myös sellaisen dremel tyyppisen "hammasporan" Ferm tuokin, sain sen kylkiäisenä 10 eurolla ja ihan peliltä sekin vaikuttaa. Kumipintainen, pysyy hyvin kourassa ja mukana tuli 40 osaa.

        Onko kellääan kokemusta kyseisestä firmasta? Fermin pöytäsirkkeli poksahti toisella käyttökerralla ja takuuta 36kk. Olen yrittänyt kyseisiä numeroita jotka löytyy kuitista sekä googlettamalla mutta numerot eivät ole käytössä. Ei kai vaan kyseessä ole paljon puhuttu (bussin) perävalotakuu. Outoa jos toimivan firman numerot eivät ole käytössä/ajan tasalla.


      • peerti
        Oy:tä kirjoitti:

        Ostin toukokuussa yhdistelmäsahan kyseisestä linja-autosta 130 euroon hintaan. Laite oli tyydyttävä, mutta jiirisahan vaste oli kiero, eli se alumiiniosa jota vasten kapale pitäisi tukea, ja siksi kulmat olivat mitä sattuu. Soittelin äijälle ja ei osannut koskaan sanoa tarkkaa päivää milloin tulisi paikkakunnalle. Koska meille ei tullut alueen pääsanomalehteä, ilmoitus osui harvemmin silmään. No kun vihdoin elokuussa näin auton huoltoaseman pihassa, vaadin joko uutta osaa tai rahoja takaisin. Hän ei millään meinannut uskoa laitteen olleen viallinen jo ostohetkellä. Lopulta suostui lähettämään uuden vastekappalen seuraavalla viikolla postin kautta. Nyt olen kolmeviikkoa odotellut. Täytyy ilmeisesti soitella perään.

        Minä sain viallisen Ferm agregaatin ko. firmalta.
        Mutta he kyllä korvasivat korjauksen.


      • Jarski2
        Sahaaja kirjoitti:

        Onko kellääan kokemusta kyseisestä firmasta? Fermin pöytäsirkkeli poksahti toisella käyttökerralla ja takuuta 36kk. Olen yrittänyt kyseisiä numeroita jotka löytyy kuitista sekä googlettamalla mutta numerot eivät ole käytössä. Ei kai vaan kyseessä ole paljon puhuttu (bussin) perävalotakuu. Outoa jos toimivan firman numerot eivät ole käytössä/ajan tasalla.

        Minäkin ostin ko.firmalta pöytäsirkkelin joka nyt sanoi sopimuksen irti. Soitin kuitissa olleeseen numeroon ja sieltä vastasi lahden polkupyörätukku, olivat ottaneet uuden puhelinliittymän ja saaneet Inter-Machine OY:n entisen numeron ja kuulemma kysyntää riittää.

        Onko jollakin tietoa missä Inter-Machine majailee nykyään?


      • pettynyt
        Jarski2 kirjoitti:

        Minäkin ostin ko.firmalta pöytäsirkkelin joka nyt sanoi sopimuksen irti. Soitin kuitissa olleeseen numeroon ja sieltä vastasi lahden polkupyörätukku, olivat ottaneet uuden puhelinliittymän ja saaneet Inter-Machine OY:n entisen numeron ja kuulemma kysyntää riittää.

        Onko jollakin tietoa missä Inter-Machine majailee nykyään?

        mulla on ihan sama vika eli, sirkkeli hajos heti ensimmäisellä käyttökerralla ja nyt ei tunnu saavan myyjään yhteyttä millään! tietääkö joku mitä kyseiselle firmalle kuuluu että, onkohan sitä vielä olemassa ja toimivia yhteystietoja????...


      • kokeiltu!
        Firman tiedot kirjoitti:

        Nimi oli Inter-maschine oy ja toimii osoitteessa Polttolaitoksenkatu 6 Turku. Puh numero on 040-5517175 ja katsoin vielä kuukkelilla niin löytyi tuollainen lankanumero: 02-238 9387

        Noista numeroista voi kysyä missä on sinua lähin paikka jossa tuo auto kulkee ja milloin. Ovat vielä kolmen vuoden takuulla nuo tuotteet.

        PS. tingin samaan pakettiin myös sellaisen dremel tyyppisen "hammasporan" Ferm tuokin, sain sen kylkiäisenä 10 eurolla ja ihan peliltä sekin vaikuttaa. Kumipintainen, pysyy hyvin kourassa ja mukana tuli 40 osaa.

        040.. numero on nykyisin lahden polkupyörätukulla ja 02.. ei käytössä!!!...


      • yrittäjä!
        kokeiltu! kirjoitti:

        040.. numero on nykyisin lahden polkupyörätukulla ja 02.. ei käytössä!!!...

        Minulle soitettiin kyseisestä firmasta ja aloitettiin kaupata kaksoisteräleikkuria, vastasin melko heti etten tarvitse. Puhelinmyyjä hermostui heti , että kuinka voin kieltäytyä kun en tiedä edes koneesta mitä hän yritti myydä. Sanoin etten tarvitse mitään koneita nyt. Vastasi toteamalla että olen sitten lopettanut yritystoiminnan ja töiden tekemisen. Vastatessani että yritystoiminta jatkuu ja töitä tehdään, mutten silti tarvitse mitään työkalua tai konetta hän hermostui ja sanoi sähän ny ihmeellinen olet, pidä ...... En kuunnellut loppuun vaan lopetin puhelun. EI ole ennen kukaan kaupustelija tuollalailla myynyt tuotettaan / yritystään kuluttajalle. Ja mitä numeroihin tulee intermaschinen kotisivuilta löytyy YRITTÄJÄ ja yrityksen tiedot. PS. Yleensä käytän ammattityökaluja en leluja.


      • yrittänyt
        yrittäjä! kirjoitti:

        Minulle soitettiin kyseisestä firmasta ja aloitettiin kaupata kaksoisteräleikkuria, vastasin melko heti etten tarvitse. Puhelinmyyjä hermostui heti , että kuinka voin kieltäytyä kun en tiedä edes koneesta mitä hän yritti myydä. Sanoin etten tarvitse mitään koneita nyt. Vastasi toteamalla että olen sitten lopettanut yritystoiminnan ja töiden tekemisen. Vastatessani että yritystoiminta jatkuu ja töitä tehdään, mutten silti tarvitse mitään työkalua tai konetta hän hermostui ja sanoi sähän ny ihmeellinen olet, pidä ...... En kuunnellut loppuun vaan lopetin puhelun. EI ole ennen kukaan kaupustelija tuollalailla myynyt tuotettaan / yritystään kuluttajalle. Ja mitä numeroihin tulee intermaschinen kotisivuilta löytyy YRITTÄJÄ ja yrityksen tiedot. PS. Yleensä käytän ammattityökaluja en leluja.

        ...vaan kun ei suostu vastaamaan kyseisestäkään numerosta! olen koittanut kymmeniä kertoja!!!...


      • närkästynyt
        pettynyt kirjoitti:

        mulla on ihan sama vika eli, sirkkeli hajos heti ensimmäisellä käyttökerralla ja nyt ei tunnu saavan myyjään yhteyttä millään! tietääkö joku mitä kyseiselle firmalle kuuluu että, onkohan sitä vielä olemassa ja toimivia yhteystietoja????...

        Inter Maschine on yrittänyt puhelinmyydä minulle 3 pvää leikkuria. Alkaa ottaa jo päähän. Kaveri soittelee numerosta 0400665682. Soittakaa ja kokeilkaa, saatteko takuuta laitteillenne. www.intermaschine.fi


      • pettynyt
        Sahaaja kirjoitti:

        Onko kellääan kokemusta kyseisestä firmasta? Fermin pöytäsirkkeli poksahti toisella käyttökerralla ja takuuta 36kk. Olen yrittänyt kyseisiä numeroita jotka löytyy kuitista sekä googlettamalla mutta numerot eivät ole käytössä. Ei kai vaan kyseessä ole paljon puhuttu (bussin) perävalotakuu. Outoa jos toimivan firman numerot eivät ole käytössä/ajan tasalla.

        Ostin minäkin samanlaisen sohlon, kyseisestä firmasta.En ole saanut yhteyttä vuoteen.On aika kauppias kun ei vastaile puhelimeen.PELKURI.


      • ei enää koskaan..
        pettynyt kirjoitti:

        Ostin minäkin samanlaisen sohlon, kyseisestä firmasta.En ole saanut yhteyttä vuoteen.On aika kauppias kun ei vastaile puhelimeen.PELKURI.

        ...laatikon kyljessä kyllä lupaillaan 3-vuoden takuuta, mutta kun kukaan ei vaan vastaa siitä takuusta!!!


      • en ostanut
        närkästynyt kirjoitti:

        Inter Maschine on yrittänyt puhelinmyydä minulle 3 pvää leikkuria. Alkaa ottaa jo päähän. Kaveri soittelee numerosta 0400665682. Soittakaa ja kokeilkaa, saatteko takuuta laitteillenne. www.intermaschine.fi

        Myyvät twincutteria tuplasti kalliimmalla kuin nettikaupat. Saman leikkurin saisi 89€:lla mitä intermaschine myy 220€. Ja väittävät ettei muilla merkeillä ole vastaavaa laitetta. Twincutteri löytyy ainakin amandantilta ja gyprocilta. nettisivut löytyy http://www.intermaschine.fi/


      • ex-asiakas
        en ostanut kirjoitti:

        Myyvät twincutteria tuplasti kalliimmalla kuin nettikaupat. Saman leikkurin saisi 89€:lla mitä intermaschine myy 220€. Ja väittävät ettei muilla merkeillä ole vastaavaa laitetta. Twincutteri löytyy ainakin amandantilta ja gyprocilta. nettisivut löytyy http://www.intermaschine.fi/

        ei toiminut takuuhommat kyseisellä firmalla... onkohan syynä seuraava???

        Taloussanominen protestilistalla on velkoomustuomio:

        "Inter Maschine OY
        Tyyppi Velkomustuomio
        Talousalue Turun talousalue ja Ahvenanmaa
        Osoite Humalistonkatu, 20100 Turku
        Häiriöpäivämäärä 14.11.2008
        Velkoja Lindorff Oy
        Saatavan määrä 6597 €"


      • mek.1981
        ei enää koskaan.. kirjoitti:

        ...laatikon kyljessä kyllä lupaillaan 3-vuoden takuuta, mutta kun kukaan ei vaan vastaa siitä takuusta!!!

        löytötavarayalossa myydään ferm:in tuotteita koitakaa takuita sitä kautta sehän kuitenkin on valmistajan takuu eikä myyjän.

        Kuljun kartanosta lempäälästä olen ostanut ferm:in tuotteita

        LÖYTÖTAVARATALO Oy
        Harjuntausta 4 33400 Tampere
        p. 010 5488 066

        Avoinna ark. 9-21 la 9-18
        sunnuntaisin klo 12-18

        KULJUN KARTANO Löytötavaratalo Oy
        Tampereentie 272 37560 Lempäälä
        p. 010 5488 020

        Avoinna joka päivä klo 9-21 myös sunnuntaisin
        Kuljun Kartanon kahvila avoinna klo 9-18

        LÖYTÖTAVARATALO Oy Nokia
        Nuijamiestentie 3 37120 Nokia
        p. 010 5488 073

        Avoinna ark. 9-20 la 9-18
        sunnuntaisin klo 12-18
        viikosta 2 alkaen sunnuntaisin suljettu

        LÖYTÖTAVARATALO Oy Ylöjärvi
        Liiketietie 2 33470 Ylöjärvi
        p. 010 5488 034

        Avoinna ark. 9-20 la 9-18
        kauppasunnuntaisin klo 12-18
        viikosta 2 alkaen sunnuntaisin suljettu


    • minulla

      Läkkendekkeri minulla.
      Ostin sen 80- luvun lopulla, kun aloitin talon rakennuksen. Hintaa tuolla oli silloin 950 mk.
      Tärkein ja eniten käytetty työväline se on ollut vasaran jälkeen.
      Nyt sillä on ikää reilut 17 vuotta ja yhä on toimintakuntoinen.
      Mukana tulleen peltiterän tilalle ostin kovapalaterän.
      Kaksi taloa sillä on rakennettu sekä muutaman talven polttopuut sahattu.

      Tuskin osaavat tänäpäivänä noin kestäviä työvälineitä valmistaa.

    • timppuri jo 3-polovessa

      Vanha ELU.. (ei siis Devald).. paras ja kestävin..

    • kaappa-saha

      mulla on biltemasta ostettu halpis kaappa (katkaisu ja jiirisaha), mutta todella ylllättänyt ei ole mitään vikaa ollut ja hyvät säätömahdollisuudet...laser, teleskooppi ja kaksoisjiiri toiminnot. tehoa 1900w hinta 99€

      ollut melkein vuoden joka päiväisessä käytössä. tämä pärjää kyllä kallemmillekkin vehkeille perus asioissa.

      • kaksoisteräleikkuri

        Näyttää inter-maschinella olevan tyyli laskutella tavaraa toiseen kertaan . Laskussa ei ole puh.nroa, eikä nettiosoitetta , johon voisi ottaa yhteyttä. Toivovat varmaan , että joku epähuomiossa maksais toiseen kertaan . Tarkkana!!!!!


      • Kiitos kaikille
        kaksoisteräleikkuri kirjoitti:

        Näyttää inter-maschinella olevan tyyli laskutella tavaraa toiseen kertaan . Laskussa ei ole puh.nroa, eikä nettiosoitetta , johon voisi ottaa yhteyttä. Toivovat varmaan , että joku epähuomiossa maksais toiseen kertaan . Tarkkana!!!!!

        Autan miestäni firman paperinpyörityksessä ja lähdin juuri netistä etsimään kyseisen firman puhelinnumeroa, jotta voisin ilmoittaa kyseisen maksumuistutuksen olevan aiheeton, koska lasku on maksettu kauppaa seuranneena päivänä jo kolme kuukautta sitten. Aika hurjaa tekstiä kyseisestä yrittäjästä täältä sitten löytyykin. Kiitos kaiklle, jotka ovat näitä kirjoitelleet ja muita valistaneet/varoittaneet. On se hyvä, että aktiivisia ihmisiä löytyy, oltaisiin mekin ehkä vältytty Direktan ja muiden vastaavien ilmoittelufirmojen kanssa tappelemiselta, jos oltais ajoissa osattu tietoa hakea tällaisilta palstoilta.


    • lsv

      Ostimme Fern sirkkelin 09.06.09 maksoimme tilisiirrolla. Nyt 10.12.09 tuli maksumuistutus.
      Inter yrittä laskuttaa tuplasti. Pitäskö ilmoitaa poliisille?
      Onko tullut jo monelle.

      • ah

        Muistutus tipahti meidänkin postilaatikkoomme tänään ja on myös aiheeton. Tietoja ko yrityksestä etsiessäni havaitsin ettei se ole ALV-rekisterissä. Jotta silleen...


      • X
        ah kirjoitti:

        Muistutus tipahti meidänkin postilaatikkoomme tänään ja on myös aiheeton. Tietoja ko yrityksestä etsiessäni havaitsin ettei se ole ALV-rekisterissä. Jotta silleen...

        Maksumuistutus tuli vaikka palautin kaksoisteräleikkurin 1 päivän näytön/kokeilun jälkeen takaisin, mikä sovittiin myyjän kanssa.
        Konetta ei edes testattu, vaan asentajien kanssa todettiin, ettei sovellu meidän tarkoituksiin.
        Kone tuli 10.9.09 ja palautettiin postiin 11.9.09.
        Numero on aina varattu, kun koittaa soittaa aiheettomasta muistutuksesta puh.0400665682
        Soittakaa vaan poliisille................


      • ei takuulla
        X kirjoitti:

        Maksumuistutus tuli vaikka palautin kaksoisteräleikkurin 1 päivän näytön/kokeilun jälkeen takaisin, mikä sovittiin myyjän kanssa.
        Konetta ei edes testattu, vaan asentajien kanssa todettiin, ettei sovellu meidän tarkoituksiin.
        Kone tuli 10.9.09 ja palautettiin postiin 11.9.09.
        Numero on aina varattu, kun koittaa soittaa aiheettomasta muistutuksesta puh.0400665682
        Soittakaa vaan poliisille................

        en kyllä koskaan osta linja-autosta työkaluja .netti-kaupoista en mitään.


    • Nortti

      Joo, soittakaa vaan poliisille jo kyseinen kaveri soittelee!!!!
      Minä pidin sille aikalaisen huudon kun yritti mulle taas paskaa kaupata!!!

    • Jauma

      Itse ostin kyseiseltä huijarilta kaksoisteräleikkurin. Ensimmäisellä käyttökerralla peltiä leikattaessa (noin 5 metrin siivu) kone leipo heti kiinni. No soitten tyypille ja tämä lupas laittaa uuden koneen. Uus kone tuli aikojen päästä, mutta tämänkään tarina ei oollut sen kummempi...leikkurissa vain toinen terä pyöri ja piti kauheaa meteliä. Taas soitto kaverille ja yritin keskustella ihan asiallisesti et mikä siinä on kun meille sattuu nämä maanantaikappaleet. Vastaukseksi tuli vaan selittelyä et ei meillä oo ikinä tälläistä sattunu, et peräti kahdessa koneessa olis ollu vika. Uhos ettei koneellakaan mikään takuu enää ole voimassa, et sehän meni umpeen jo siinä ensimmäisen osalla :) On kyllä meleko huumoriveikko. Lähetin sille kuitenki sen romun periaatesyistä takaisin, mut ei sieltä uutta ole tullu, eikä vastaa enää puhelimeen. ELI ELKÄÄ OSTAKO MITÄÄN TÄSTÄ INTERMACHINE PULJUSTA!!!

    • vituttaa

      äijä myy pelkkiä savuavia leluja

    • jo vuoden toiminu
    • Onnekas rakentaja

      Pari vuotta sitten selailin netti kauppoja ja sattui olemaan Parkside katkaisu ja jiirisaha liukusysteemillä myynnissä POISTO kappale 1700 wattinen, jossa oli pöytä mukana. Se hinta 60 ekua vaikka ilmoittivat, ettei ole takuuta,mutta on uusi.
      Takuuta ei siksi koska varastossa oli tullut joitain naarmuja ja yksi tarra oli irti.
      Tilasin tietysti ja yhdet hiilet on menny ja kylä kaupasta nekin löytyi 5 euroa.
      On todella sahattu kakkos nelosta ja laminaatit ties vaikka mitä.
      Todella voin sanoa onko parempaa tuuria noin halvalla ja koko ajan käytössä.
      Ja vielä : On siinä laaserikin.
      Toivon syksyisiä hetkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1346
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe