Missä Kotkan paras/huonoin palvelu?

Guuppa

Minusta ainakin Halonen, Kotimiljöö, Liiviliike Helena ja Hyvätuuli HUONOIMPIA asiakaspalvelijoita!

Parasta palvelua saa Topocanissa, Suomalaisessa Kirjakaupassa, Rossossa ja Tiimarissa.


Kertokaahan mielipiteitä!

137

21955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla päinvastoin.-..

      huonoista mieleen tulee ekana Rosso ja Maudi.

      Melko hyvää/tavallista palvelua saanut muualta...

      • palvelua

        Topocanissa tosiaan saa oikeasti hyvää palvelua. Yleensä Kotkassa saatavaa palvelua voi pitää poikkeuksellisen hyvänä silloin kun se on muualla valtakunnassa normaalia tasoa. Eli Kotkassa ei palvelun taso päätä huimaa.


      • Hyvämieli.
        palvelua kirjoitti:

        Topocanissa tosiaan saa oikeasti hyvää palvelua. Yleensä Kotkassa saatavaa palvelua voi pitää poikkeuksellisen hyvänä silloin kun se on muualla valtakunnassa normaalia tasoa. Eli Kotkassa ei palvelun taso päätä huimaa.

        Kassatytöt yli-ihania.


      • valtuustoehdokkaanakin

        Ei minkäänlaista palvelualttiutta asiakkaan suuntaan, toimitukset lipsuu ja seli, seli;

        Kotkan Nuohous ja Ilmastointi Ky

        Mika Mähönen


      • Mammulivaan
        valtuustoehdokkaanakin kirjoitti:

        Ei minkäänlaista palvelualttiutta asiakkaan suuntaan, toimitukset lipsuu ja seli, seli;

        Kotkan Nuohous ja Ilmastointi Ky

        Mika Mähönen

        Invataksi Nortamaa ehdottomasti, iloisia,ystävällisiä ja auttavaisia nuoria miehiä, isolla M:llä. Ja silmäniloakin tarjolla vanhalle mummolle, kyllä sitä vanhempikin saa silmiänsä lepuuttaa. kyllä nuoretkin osaa vanhempia ihmisiä kohdella inhimillisesti, eivät ole mitään jörriköitä ja osaavat piristää päivää, elikkä keskustella. Hyvää syksyn jatkoa vaan sinne kaikille.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti paras palvelu Karhuvuoren Ässän tölkinpalautuksessa hyvä imu etenkin maanantaisin. Vetää palvelun hyvin asiakkaita Ruonalan Rannan Kultarannikkoa myöten, golden showerin jälkimainingeissa ja kuohuissa.


      • Anonyymi
        Mammulivaan kirjoitti:

        Invataksi Nortamaa ehdottomasti, iloisia,ystävällisiä ja auttavaisia nuoria miehiä, isolla M:llä. Ja silmäniloakin tarjolla vanhalle mummolle, kyllä sitä vanhempikin saa silmiänsä lepuuttaa. kyllä nuoretkin osaa vanhempia ihmisiä kohdella inhimillisesti, eivät ole mitään jörriköitä ja osaavat piristää päivää, elikkä keskustella. Hyvää syksyn jatkoa vaan sinne kaikille.

        Nortamaan kuskit täysiä kusipäitä ainakin liikenteessä liekö kaikilla korttiakaan


    • |Ginny|

      Minusta Halosen kenkäosastolla on ainakin palvelu kohdallaan. Ja pirteää palvelua saa myös sieltä Liikekeskuksen Seppälän lähellä olevasta pienestä liikkeestä, en muista nimeä.
      Maudissa on kyllä kehittämisen varaa......

      • se pahin tyrkky

        Isovaaleevanhempi nainen, tyrkyttämässä vaikka ei ole juur ovesta sisään ehtinyt.
        Olen pari kertaa kääntynyt takaisin käytävälle.
        Rauha ostajalle. älä tyrkytä.


      • |Ginny|
        se pahin tyrkky kirjoitti:

        Isovaaleevanhempi nainen, tyrkyttämässä vaikka ei ole juur ovesta sisään ehtinyt.
        Olen pari kertaa kääntynyt takaisin käytävälle.
        Rauha ostajalle. älä tyrkytä.

        Maudissa ne kuulemma saa sitä enemmän palkkaa kuin mitä myy..... sen takia hurja tyrkytys!! kerran olin siellä ylhäällä äitini kanssa ja yritettii tyrkyttää kaikkea ja just ku pois oltiin lähdössä nii yksi myyjä hyppää vaatteiden seasta käytävälle meidän eteen joku hirveä hame kädessää...... voi tsiisus niitä!!
        mutta maudin alakerrassa on yksi myyjä ainakin, en muista ulkonäöltä, joka kysyy mitä saa olla ja jos sanoo vain katselevansa, niin heti nyrpeetä naamaa


    • ikinä

      maudiin, huonompaa palvelua saa hakea. vaik myyjät kuvittelevat varmasti muuta, yök paikka

    • toivottavast paranee pasaat...

      koko entinen liikekeskus taitaa olla huonon palvelun mekka, muutamaa poikkeusta tietenkin lukuunottamatta. Toivottavasti uudet kaupat ja laajennus tuo myös hyvän palvelun tullessaan.

      Pahinta palvelu näissä perinteisissa "liikkari"-liikkeissä: Maud, Redi, Chili (hyvä, että jo loppunu, eihän se nainen siellä jaksanu tulla ees myymään vaan tupakalla parilan takana kyykki koko ajan), Piccadilly (täällä henkilökunta viihtyy paremmin asiakkaiden puolel kun tiskin takana), Kuva Salonen, Kenkäkauppa...

      • nani

        olen eri mieltä Salosesta, olen saanut sieltä loistavaa palvelua vaikken mitään edes ostanut, digi-kamera ladattiin ystävällisesti ja nopeasti ja neuvottiin käyttö :)
        Positiivista asennetta!!


    • Hentsu

      Robbarin naisilla olis myös parantamisen varaa palvelussa. se pieni nainenkin on aina hapan kuin sitruunan syöneenä eikä ne nuoremmatkaan kovin palveluhalukkaita ole. Ja Tiimarissa pyylevä nuori nainen on vähän liiankin ylipirteä, myös sellainen ärsyttää. Ja tosiaankin Maudissa on vähän liian tyrkkyjä myyjiä. Ja nyt en ole Californiassa käynyt mut joskus aikoinaan ainakin oli tosi rasittava kauppa, hyvä ettei joutunut maksamaan jo sisäänpääsyä.

      • simisto

        onko sitten esmes elokuvateatterissa ja ravintolassa aina huono palvelu koska sinne joutuu maksamaan sisään??


      • Hentsu
        simisto kirjoitti:

        onko sitten esmes elokuvateatterissa ja ravintolassa aina huono palvelu koska sinne joutuu maksamaan sisään??

        Ihan ku toi nyt oliskin sama asia. Yleensä kauppoihin ei ole pääsymaksua mut siinä kaupassa se ei olis mikään ihme. Ja niinku sanoin niin en tiedä miten on asia nykyisin, varmaan omistajakin vaihtunut jo.


    • eeyhdhd

      Punasessa talossa oli aikoinaa hyvä palvelu. Aina oli pussit tyhjät ku lähti pois

      • kettunenä

        Halosella todellakin huono palvelu! Hyvä että joku muukin on huomannut LIIVILIIKE HELENAN todella huonon ja tylyn palvelun. Aivan kauhea mesta!

        Hyvää sitten taas on ollut Rossossa ja Caro's Cafessa kaikki muut myyjät paitsi se lyhyt pitkätukkainen ja vähän pullea. Se on nyrpee ja töksäyttelevä.


    • Leningittä jäänyt Elli

      Karhulan Lehto, käväiskääpä siellä niin ette puhu Maudista mitään.
      Se naistenpuolen pahin tulee ja keskeyttää kaupankäyntisi muiden myyjien kanssa, eli riistää sinut itselleen.
      Onkohan provikka palkka näillä onnetttomilla.
      Mutta niinhän se huhu kertoo että nämä kaikki Lehdon ikäloput myyjät joutuvat oppisopimus koulutukseen.
      Oikein naurattaa nämä nyky kauppiaat.

      • anukka

        ilmeisesti pomo tai yrittää olla, komentaa tosi rumasti toisia. Ihan hävettää asiakkaana moinen!


    • quuppar

      se saatanan myyjä-kurppa on ihapaska,jylpyn taverna on hyvä paikka kiva myyjä hyvä ruoka tosi jees paikka menkää sinne

      • se on edelleen...

        .....FENIX! eikä feliks....

        Ja se uus kurppa on kyllä syvältä,mutten kanna myöskään rahojani ulkomaille,eli tavernaan.

        Suosikaa kotimaista.
        ravintoloissa paras palvelu ehdottomasti Fiskarissa.


      • nakke nakuttaja

        Mikäs siinä feeniksin myyjän palvelussa noin pahasti mättää vai onko hampaankolossa muutakin kuin kinkkua?


      • sldkfjgh
        nakke nakuttaja kirjoitti:

        Mikäs siinä feeniksin myyjän palvelussa noin pahasti mättää vai onko hampaankolossa muutakin kuin kinkkua?

        kyseistä haahkaa sen ruokalan ulkopuolella enkä tunne välillisestikään nimeä en edes tiedä mut se että maksaville asiakkaille käydään vittuilee ja kiukuttelee ei ainakaan lisää kyseistä kulinaarista nautintoa ja kun se habituskin on suorastaan vastenmielinen niin kyllä se on syvältä se.ei tietenkään pitäisi puhua hampurilaisista ja ruoasta samalla mutta kun palvelusta puhutaa niin täytyy sanoa että kyllä sekä M että H on mukava ikinä ei oo ollu missään päin suomea(edes kotkassa) mitään valittamista todella kivaa ja ystävällistä


      • na na
        sldkfjgh kirjoitti:

        kyseistä haahkaa sen ruokalan ulkopuolella enkä tunne välillisestikään nimeä en edes tiedä mut se että maksaville asiakkaille käydään vittuilee ja kiukuttelee ei ainakaan lisää kyseistä kulinaarista nautintoa ja kun se habituskin on suorastaan vastenmielinen niin kyllä se on syvältä se.ei tietenkään pitäisi puhua hampurilaisista ja ruoasta samalla mutta kun palvelusta puhutaa niin täytyy sanoa että kyllä sekä M että H on mukava ikinä ei oo ollu missään päin suomea(edes kotkassa) mitään valittamista todella kivaa ja ystävällistä

        joo mikää oo ikävämpää kuin kiukutteleva myyjä.


      • Muualta
        se on edelleen... kirjoitti:

        .....FENIX! eikä feliks....

        Ja se uus kurppa on kyllä syvältä,mutten kanna myöskään rahojani ulkomaille,eli tavernaan.

        Suosikaa kotimaista.
        ravintoloissa paras palvelu ehdottomasti Fiskarissa.

        Onko se kalaravintola Maretariumin
        lähellä?
        Olen kuullut, että hyvä paikka - itse
        en ole käynyt.
        Pitää kokeilla, kun sielläpäin liikun.
        Kertokaa:)


      • olisi ihan
        Muualta kirjoitti:

        Onko se kalaravintola Maretariumin
        lähellä?
        Olen kuullut, että hyvä paikka - itse
        en ole käynyt.
        Pitää kokeilla, kun sielläpäin liikun.
        Kertokaa:)

        Fiskarin omaa hekkuntaa tai peräti omistaja?


      • Ulkopaikkis
        olisi ihan kirjoitti:

        Fiskarin omaa hekkuntaa tai peräti omistaja?

        Olin siis todellakin kiinnostunut
        kyseisestä ravintolasta, en ole omistaja
        tai henkilökuntaa!!!!!
        Eikö saa asiallista vastausta???


    • Reija

      Molemmissa Lehdoissa palvelu osataan, alunperin olen ihastunutkin nimenomaan Karhulan Lehdon palveluun. Maudin tyrkyttämissysteemiin olen vihastunut niin että lähes vuoteen en käynyt siellä lainkaan. Enkä viimeksi käydessäni ostanut mitään.... harmi sinänsä, koska vaatevalikoima on siellä melko hyvä mutta kun niihin ei saa rauhassa tutustua niin olkoot. Mode Terttu ja se "pieni liike siinä seppälän vieressä" saavat minulta myös miinuspisteitä. Molemmissa on väkisin tyrkytetty sovitukseen vaatteita, joista ammattitaitoinen myyjä olisi kyllä selkeästi nähnyt sovittamattakin että ne ovat liian pieniä. Sitten on yritetty tunkea sovitettavaksi kaikkea mahdollista mikä nyt suunnilleen saattaisi mahtua päälle, kysymättä lainkaan miellyttääkö se asiakkaan vaatemakua. Niissäkin olen viimeksi käynyt viime vuonna enkä ihan kohta mene.
      Sitten vielä huonoa palvelua: juhannusaattopäivänä käytiin Lehmuskujalla ostamassa mansikoita ja possokahvilla. Mansikanmyyjä ei ollut meitä näkevinään moneen minuuttiin kun oli tuttujen kanssa juttua niin kovasti (tutut ei kylläkään ostaneet mitään), sit tympääntyneen näköisenä otti rahat ja laittoi kolme tuokkostamme pussiin ja jätti siihen tiskille poimittavaksi. Ei kiitosta, ei mitään. Ja se Lehmuskujan possokioski on kyllä niin tympeää palvelua kun ei katsota asiakkaita silmiin, ei kiitetä myöskään rahoista, jutellaan vaan keskenään eikä hymynpoikasta asiakkaalle. Mistähän sille saataisiin kilpailija että alkaisi palvelu parantua?
      Sotkan vähintäänkin kummallisesta "asiakaspalvelusta" en jaksa edes kirjoittaa koko tarinaa, on niin pitkä juttu :( Oli nimittäin tosi tiukassa yhden sohvapöydän saaminen viime vuonna ja mieleinen, näytillä ollut lamppu jäi jopa saamattakin. Kummallista kaupantekoa siinä firmassa, tekivät kyllä parhaansa että olisivat saaneet sen ainokaisenkin kaupan peruttua.
      No, noita edellämainittuja tymppiksiä en käy enää rahojeni kanssa häiritsemässä puuhatkoot minun puolestani ihan omiansa.
      Hyvää palvelua Lehdon lisäksi on Prisman myyjillä, apua saa pyydettäessä ja jopa ihan ystävällisesti. K-market Mussalossa on yhtä tytärtä lukuunottamatta oikein hymyilevät ja ystävälliset myyjät. Samoin Suomalaisessa Kirjakaupassa, keskustan Silmäasemalla ja Jumalniemessä Vaatehuoneella ja Tähtioptikolla olen saanut erittäin ystävällistä palvelua.

      • nani

        Myyyjiä paikalla lähes kymmenen, kukaan ei halua palvella silloin kun todella olisimme jotain ostaneet, peili pyyhitty pölyistä ehkä viime vuonna :D


    • A-A

      Caro'sissa ja Vero Modassa iloista palvelua, Vero Modassa ei tyrkytetä vaan yritetään oikeasti löytää asiakkaalle sopiva vaate.

      Maud on tosiaan kamalin, tyrkyttävät minkä kerkeävät, mutta heitä kuulemma siihen opastetaan...

      • J.J-75

        osaa kauppaa tehdä. Olen kaupankäynnin ammattilainen ja voin sanoa ettei sellasella pitkälle pötkitä. Kannattaa hommata muitakin kuin merkonomeja kauppoihin ylipäätään myyntiin. Saatana kaupoissa pitää olla semmonen joka osaa myös ja ymmärtää vaatteiden päälle ja silmää on heti mikä ei käy edes tyyliin. Myynti on opittavissa oleva asia, siihen ei kouluja tartte vaatekaupassa. Kierrän semmoset kaukaa! Otan aina muijani mukaan ja se piruilee aina tuommosille pilipali myyjille. Miehenä vaadin kunnollista henkilökuntaa kauppoihin tai kauppoja ei tule.


    • tyytyväinen asiakas

      Ailan Eväspaikassa autosalvassa on hyvä kotiruoka ja ystävällinen palvelu.Hinta,laatusuhde kohdallaan.

    • Maria Neito

      Karhulan Robbarista olen saanut hyvää palvelua niin kassoilta kuin myyjiltä. Ilo havaita ett nuoretkin osaa hymyillä ja palvella ja muutama "aurinkoinen" vakikassa piristää päivää. Maud saa ison miinuksen - ei saa tyrkyttää. Ja ei me asiakkaat aina itsekkään olla parasta A-ryhmää käytökseltämme. Karhulan Alkossa mukavat myyjät ja Lidlissä aika tiukka ilmeisiä kassoja....

      • kiitettävää.....

        Karhulan S-marketin postissa saa hyvää palvelua. Jos jotain kysyy esim.postitusajoista,vastaavat eivätkä pirullisesti kerro"kuka näit, muistaa katon koneelt". Tää oli yks toinen postikonttori. Karhulassa homma toimii.


      • #¤%"&"##
        kiitettävää..... kirjoitti:

        Karhulan S-marketin postissa saa hyvää palvelua. Jos jotain kysyy esim.postitusajoista,vastaavat eivätkä pirullisesti kerro"kuka näit, muistaa katon koneelt". Tää oli yks toinen postikonttori. Karhulassa homma toimii.

        Pieni palkka,paljon vittumaisia asiakkaita. En minäkään.....


      • Tepa_61
        kiitettävää..... kirjoitti:

        Karhulan S-marketin postissa saa hyvää palvelua. Jos jotain kysyy esim.postitusajoista,vastaavat eivätkä pirullisesti kerro"kuka näit, muistaa katon koneelt". Tää oli yks toinen postikonttori. Karhulassa homma toimii.

        Samaa mieltä.


    • No more Mr nice guy

      CANTTIINI on aivan uskomattoman huono, tarjoilijat on kun vanhoja kalakavereita ja huutaa kovalla äänellä.

      Kiva kuunnella laskettelu jne juttuja. Jos on isompi seurue niin ei handlata hommia.

      SÄÄLI..ruoka olisi hyvää, mutta en kestä niitä tarjoilijoita.

      KAUNISSAARENMAJA on aina ollut mukava paikka, mutta viimeksi ei saatu edes tilausta tehtyä kun henkilökunnalla oli niin kiire tiskintakan jutella omiaan, saatiin kysyttäessä sentää istua sivummalle...

      Kotkansaaren ROPPARIN myyjät tuntuvat olevan kyllästyneet elämäänsäkin...

      RASONE itäväylässä on paras huoltoasema ruuiltaan.

      PRISMAN INFON tytöt yleensä AINA työssään mukana.

      Kotkan FYSIKAALINEN HOITOLA on ollut aina kiva paikka ja iloiset ihmiset.

      • Mittuliina

        VEROMODAssa saa pääasiassa aina kivaa ja ystävällistä palvelua.

        PRISMAN kassat kivoja ja nopeita.

        RASONElla myös hyvä autonpesukone ja hlökunta opastaa ystävällisesti oikean pesun valinnassa, uskaltaa naisihminenkin auton kanssa pesulle.

        CARO`Silla parhaat salaatit ja miellyttävä henkilökunta.

        LIIKKARIN KENKÄKAUPASSA välillä tosi tympeä ja ärsyttävä kenkämyyjä.

        HALONEN ja MAUD samaa sarjaa edellisen kanssa.

        LIIKKARIN HAMMASLÄÄKÄRISSÄ rempseä hammaslääkäritäti ja mukavat vastaanottotytöt.

        CANTTIINI kaikin puolin vähän pettymys.

        MERINIEMIessä saa nykyään hirveän huonoa palvelua, ainakin jos itse omistaja sattuu palvelemaan.

        FORYOUssa kivaa henkilökuntaa ja aurinkoinen terassi.

        Tiimarin vastapäätä olevasta JÄÄTELÖKIOSKISTA saa kaupunkin isoimmat pallot ja sekin mielestäni hyvää asiakaspalvelua tavallaan. :)

        Ja KOTIPIZZAN pojille nostettakoon hattua viikonloppuöinä! ...kuten myös Seukin henkilökunnalle.

        LEHTOAUTOSSA hyvin asiakaspalveluhenkistä ja nuorta henkilökuntaa myöskin-kiva asioida!

        AMIRAALIN leipä-/pullatarjonta surkeaa, henkilökunta turhan kiireisen tuntuista palvellakseen asiakkaita kunnolla.

        Tätä listaahan vois jatkaa loputtomiin.... :)


    • shoppaaja

      Jumalniemessä Expert Karhunpesässä Askotalossa ainakin oli hyvä palvelu kun kävin kännykkää ostamassa, kaupasta ja ostoksesta jäi erityisen hyvä mieli...:)

      • jani 34

        Eikä ole ollu ongelmia ikinä, ja aina reilu meininki. Pitääkin käyä muuten vaan ostamassa levyjä kun muualla ei ymmärretä hyvän päälle.


      • palvelutaso?

        Miten Mustapörssi reagoi asiakkaisiin? Se Anttilan tiloissa oleva. Mikä hintataso.Löytyykö ystävällisyytä. Kerro mielipiteesi,olisin kovasti kiinnostunut.


      • Jumalniementie1-100
        palvelutaso? kirjoitti:

        Miten Mustapörssi reagoi asiakkaisiin? Se Anttilan tiloissa oleva. Mikä hintataso.Löytyykö ystävällisyytä. Kerro mielipiteesi,olisin kovasti kiinnostunut.

        En oikein tiedä. Tulee harvoin käytyä. Yleensä ajan suoraan Giganttiin sen palautusoikeuden eli kuukauken "katumusajan" takia. Joskus huomaa tehneensä huonnon hankinnan,Gigantissa palautus onnistuu ilman kauppiaan itkua ja helvetimmoista valitusta,vaikka pakettia ei oli avattukaan.


    • ovat ehdottomasti...

      kaikki kotkan vaateliikkeet... kun myyjät kysyvät nätisti ja vienosti että voivatko he olla jotenkin avuksi, johon ystävällisesti vastaa että ei kiitos tulin vain katselemaan, niin on se saatana että sieltä se myyjä oikein liimautuu siihen kupeeseen ja rupeaa pakkomyymään niitä vaatteita ja kenkiä, voi kun tämä paita korostaa kivasti sinun kasvoja tai että kyllä sitten nuo kengät ovat ihan sinun tyyliset...
      tämä paita on todella tehdty kaltaisillesi ihmisille .... vit... parempi mennä merta edemmäs kalaan, esim kouvola, helsinki... sielä on niin paljon ns. massaa ettei ne myyjät kerkeä/ jaksa tuputtaa niitä rytkyjä jokaiselle...

      • |Ginny|

        Se on myös joissakin kaupoissa ärsyttävää, jos sanoo vain katselevansa, niin heti ystävällisestä myyjästä tulee nyrpeä ja tekee mieli juosta kaupasta ulos kun se niin mulkoilee.....
        Tai sitten se seuraa koko ajan katseellaan, että mitäköhän tuokin "katselija" kohta varastaa!!


    • Arvostelenpas...

      siellä on muuten hyvä palvelu, samoin ylipäänsä paikoissa missä on nuorehkoja miesmyyjiä, kuten kaikki elektroniikka yms liikkeet. Sävelaitassa ne pojat ei oikein osaa suutaan avata, naiset taas on vähän päällepäsmäreitä... Hesburgerissa on aina ihan ok palvelu, mutta tosi hidasta ja usein saa väärän ruoan tai sitä joutuu käydä kysymässä uudestaan kun kaveri on jo ateriansa syönyt. Mäkkärissä näin ei ole koskaan käynyt, hyvä paikka. Munkkisaaren majalla oli viime kesänä tosi mukava tumma tyttö myymässä, tänä vuonna en ole nähnyt. Instrussa on aina hyvä palvelu, samoin Hairlekiinissa ja apteekeissa...

    • Asiakas

      Aloitetaan huonosta palvelusta:

      Maud,suurin osa tyrkyttäjiä,ei onneksi ihan kaikki.
      Dressmannilla vähän sama mentaliteetti,myyjät kyllä sinällään ystävällisiä,mutta aina sukkien tai kalsarien kauppausyritys ostosten yhteydessä alkaa ärsyttämään,ehkä kuitenkin enemmän huvittavaa.Varmaan heille käsketty toimintatapa,mutta suomalainen asiakas kun yleenäs kyllä sanoo itse jos haluaa vielä jotain muuta,en vaan usko,että kovinkaan moni ostaa ns. heräteostoksena.

      Kotkan Hesessä palveu ihan ok,mutta paikkaa ei voi hyvällä ilveelläkään sanoa pikaruokalaksi.Henk.kuntaa joko liian vähän tai sitten ammattitaitoisempaa väkeä tilalle keittiöön,mutta käsittämättömän kauan menee tilauksissa.

      Halosella palvelussa parantamisen varaa,liian helposti jaetaan nyrpeitä katseita jos haluaa "vain katsella".

      California oli aikanaan legendaarinen palvelustaan..

      Chili on jotain ihan käsittämätöntä,niin elmäänsä kyllästyneitä tarjoilijoita ei pitäisi olla edes alalla.Redissäkin vähän sama vika.

      Pikkuhukalla todella nyrpeä nuori myyjätär,huh-huh!

      Nämä nyt ainakin tuli mieleen.

      Hyvistä sitten:

      Carosissa todella hyvää ja iloista palvelua aina.

      Piccadilly cafe liikkarissa,siellä myös aina ollut hyvä palvelu.

      Kirkkokadun kahdesta vierekkäisestä kultaliikkeestä se oikeanpuoleinen,apteekin puoleisessa on saanut aina hyvää palvelua (Suninen?).

      Maretariumin kahvilassa on ihan mukavaa palvelua,tosin kuin Tulikukossa..

      Euron kassat pääsääntöisesti mukavia,samaten Prismassa.Prismassa myös riittävästi myyjiä hyllyjenväleissä/osastoilla,jotka myös haluavat auttaakin.

      Rossossa hyvää palvelua ollut aina,Amarillossa myös ainakin ruokapuolella.

      Myös Makuunissa ja Filmtownissa yleensä palvelu ollut ihan mukavaa.Samaten Kinopalatsissa.

      • xxxxxxxx

        Sekä makuunissa että Filmtownissa tytöt ovat aina iloisia ja palvelualttiitta, toisaalta ko homma lienee melko helppoa ja nopeaa...
        Mutta hyvin siis pelaa.


    • joo joo

      Olin uutta puhelinta ostamassa. Oston aikana ainakin viisi kertaa yritetttiin tyrkyttää jotain paskaliittymää. Luulisi myyjän tajuavan jo toisen kieltäytymiskerran jälkeen että en halua uutta liittymää. Se on saatanan ärsyttävää.

    • Sivusta vaan seuraan

      Olen tänään niin positiivisella mielellä, etten halua listata negatiivisia kokemuksia ollenkaan. Mutta ne hyvät: Popolan kenkämyyjä on oikealla alalla. Yllättävä kokemus eiliseltä oli se, kun keskustan Seppälässä myyjä sanoi asiakkaalle, että kyseinen vaate on asiakkaalle liian iso (pienempää numeroa ei ollut jäljellä) ja se ei ole kivan näkönen päällä. Uskomaton kokemus: myyjä ei puhunut potaskaa ja kehunut vaatetta sopivaksi saadakseen sen myytyä!

    • _siiri_

      Mun mielestä canttiinista saa hyvää palvelua, jos siellä on duunissa tumma tukkainen nuori nainen.
      caros cafe kyllä vie ehkä voiton kotkan parhaimpana kahvilana, ja henkilökunta aina niin "fressiä" ja iloista, vaikka joskus kiire olisikin.
      Myös amarillosta olen saanut hyvää palvelua, mukavia ja pirteitä nuoria naisia töissä.
      Prisman info, posti sekä kahvilan henkilökuntakin on saanut hymyn kasvoille palvelullaan.
      Huonoa palvelua on tullut vastaan mm. kaikki keskustan r-kioskit, tiimari, anttila, robin hood, tulikukko, meduusa, vero toimisto,kirjasto...
      Eniten käy ärsyttämään sellainen asiakasplvelija, josta näkee heti ensi silmäyksellä, ettei häntä pätkääkään kiinnosta mikään, liian hidas kannanotto kysymyksiin, ja ylipäätään haluttomuus kertoa asiakkaalle asioita, jotka vaikuttaisi ostopäätökseen.
      Ja näin kesän aikana hermostuttaa myös kesätyöntekijät, joita ei ohjeisteta tarpeeksi...

    • maksava asiakas

      Caro´s cafe, siitä tykkäsin kun kävin, jäi hyvä fiilis. Prisman infossa on aina oltu tosi palvelualttiita. Samoin erittäin hyvän mielen sain asioidessani Vaasan&Vaasan tehtaanmyymälässä toissaviikolla. Vaikka väkeä oli jonona ovelle asti oli palvelu ripeää ja ystävällistä. Kävin myös uuden Vauhtivarvas-lastenvaateliikkeen avajaisissa ja myyjästä jäi hyvä fiilis, neuvoi ja otti lapset tosi hyvin huomioon.

      Huonoa palvelua taas olen saanut joissakin virastoissa esim. ja siksi hoidankin näihin kaikki mahdolliset asiat puhelimitse. Samoin tuntuu joissain esim. rautakaupassa ettei minua noteerata jos menen ilman miestä asioimaan(ts. jos mies ja nainen menevät yhtä aikaa asiakkaiksi niin miestä palvellaan kyllä, tämä pätee myös useimpiin eletroniikkaliikkeisiin). Yleisesti ottaen en usko palvelun olevan Kotkassa sen erilaisempaan kuin muuallakaan Suomessa.

    • itsekin

      Hyvään/huonoon palveluun vaikuttaa myös asiakkaan asenne, aina ei ole vika myyjässä. Tervetuloa asioimaan liikkeeseeni, taatusti poistut hyväntuulisena!

      • sun liikkeen

        Nimen. että osaan tulla.


      • etsivä löytää
        sun liikkeen kirjoitti:

        Nimen. että osaan tulla.

        Tiedät kun olet kerran täällä käynyt


    • Kivistö

      Se vitun keskussairaala. Jumalauta mitään tapahdu milloinkaan ja silloinkin tehdään hoitovirheitä. Että vituttaa, saatana.

      • todetaan...

        kaikki yhdessä että sun hoito on ainakin jäänyt väliin.ne päivittäiset barbituraatit pitäs muistaa poju ottaa...


    • kossiksi

      S-Market Karhuvuori loistavan töykeää palvelua.No asiakaskunta kai tehnyt osaltaan tehtävänsä.

      • tdhdf

        Samaa mieltä, Karhuvuoren S-marketissa palvelu on kyllä perseestä. Kerrankin yksi nimeltä mainitsematon vanhempi kassatäti jatkoi juoruamistaan edellä olevan asiakkaan (lue: vahna mummeli) kanssa siitä, kenen vuoro on seuraavaksi mennä kylään, vaikka jo mun takanakin alkoi jonoa kerääntymään. Välillä kassa vilkaisi minuun ja KEHTASI JATKAA VIELÄ JUTUSTELUAAN eikä edes vetänyt mun ostoksia viivakoodilukijasta että jotain olisi tapahtunut. Silloin vitutti.


      • voi voi
        tdhdf kirjoitti:

        Samaa mieltä, Karhuvuoren S-marketissa palvelu on kyllä perseestä. Kerrankin yksi nimeltä mainitsematon vanhempi kassatäti jatkoi juoruamistaan edellä olevan asiakkaan (lue: vahna mummeli) kanssa siitä, kenen vuoro on seuraavaksi mennä kylään, vaikka jo mun takanakin alkoi jonoa kerääntymään. Välillä kassa vilkaisi minuun ja KEHTASI JATKAA VIELÄ JUTUSTELUAAN eikä edes vetänyt mun ostoksia viivakoodilukijasta että jotain olisi tapahtunut. Silloin vitutti.

        siis tiedän kestä puhut, eipä juuri vituttanu yhtään ku juoruillaan edellisen asiakkaan kanssa ilman että seuraavaa edes (täs tapaukses minua) tervehditä..tätä tapahtunu monen monta kertaa.. jaiksss....


    • erilaista palvelua saanut

      Minä sain ensiavussa hyvää palvelua! Näpsäkkä nuori naislääkäri oli asiallinen. Halosella ei kai kukaan saa palvelua. Tiimarista tykkään!

    • useimmin he, jotka

      itse ovat kohteliaita, hymyilevät hyväntuulisesti ja ovat muutenkin vastaanottavaisia hyvälle palvelulle. Jotkut saavat hyvää palvelua aina ja kaikkialla, kun taas toiset eivät missään ja sitten tulevat kyselemään muiden mielipiteitä tänne nettiin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      • |Ginny|

        Tottahan tuokin on, mutta asiakaspalvelussa kuitenkin pitäisi antaa jokaiselle asiakkaalle tasapuolisesti hyvää palvelua.
        Mutta..... Kokemuksesta voin sanoa, että helpommin se hymykin sieltä kassan takaa irtoaa, jos asiakkaat eivät ole itse asennoituneet huonoon palveluun.....


      • Aina ei oma hymy auta

        Olen saanut valitettavasti huonoa palvelua joskus myös silloin kun itse on ollut erityisen hyvällä tuulella. Ilmeisesti se voi myös ärsyttää joitakin myyjiä, tiedä häntä. Yleisesti saa enemmän mukavaa palvelu kuin huonoa. Mutta esimerkiksi Halonen (vaateliike) palveli kerran todella huonosti vaikka itse olin koko ajan hymyssä suin.Tosin lopulta otti jo päähän itseänikin kun myyjä vain oli epäkohtelias.


    • rouva läheltä

      ..syömässä Meritornin ruokapaikassa.Siellä oli oikein iloinen ja miellyttävä punahiuksinen tyttö kassalla.Palvelu oli hyvää.Kiitos siitä.

      • Syömäänhän

        sinne menit, vai menitkö vain katselemaan tyttöjä?


      • rouva läheltä
        Syömäänhän kirjoitti:

        sinne menit, vai menitkö vain katselemaan tyttöjä?

        Hyi!Todella hävyttömiä ajatuksia sinulla tuntuu olevan...Yök!


      • ...myös syömässä käynyt

        Kävin keväällä työkaverini kanssa siellä lounaalla ja siinä kassalla ollut vanhempi rouva oli hyvin töykeä.Lounas oli kyllä rahan arvoinen mutta palvelu ei.


    • kyllävaan

      halonen, expert karhula öö askotalossa. omistaja on sellainen outo tapaus ja se vaalee akka liene sen vaimo niin se vasta hapan onkin.

      en sieltä osta ainakaan sitä 50" taulutelkkua
      anttila on poikotissa citymarket ei poikotissa mutta muuten vähemmin käytössäni.

      enempää ei nyt tule mieleen :) eikä jaksa väkisin muistella. eiku töihin

      • just noin

        Veit sanat suustani! En ovea aukaise,en ikinä.


    • hapannaama

      kävin passia tilaamassa kotkan kyttiksellä, oli kyllä tympiä akka. itse kyllä AINA, hymyillen tervehdin, vaan vituttaa ku asiakaspalvelussa oleva on kuin maasa myynyt!! ja halonen ja maud, en mene yäk niitä myyjiä......

      • lyyli

        ostovimma mukavasti laantunut, kun hinnat ovat nousseet ja palvelu huonontunut.Kotkan Lehdolla ainakin myyjät kyttäävät kuin vierasta sikaa päästä alaspäin arvioiden varmasti, että tolla tyypillä ei oo varaa ostaa mitään.Niinpä yleensä jätän ostamattakin.Halosella ainakin yläkerrassa myyjät eivät ole näkevinäänkään asiakasta, vaikka kuinka yrittäisi niitä vinkata.Onneks ei ole enää sen ikäsiä nappuloita että sinne tarvis enää mennäkkään.Maudissa taas saa juosta sitä vaaleaa hirmua vaatetankojen väliin piiloon, muuten se yrittää väkisin jotain saada myytyä. Fiskarissa taas sattui sellainen tapaus, että kolme tuntia oli pakko kuluttaa aikaa ravintolassa syömässä, kun palvelu oli täysin etanavauhtia.No, kahvit sitte saatii kyllä ilmaseksi.Tässä muutamia mitkä tuli mieleeni.
        Kouvolassa taas useammassa myymälässä on iloista ja ystävällistä palvelua.


    • koirahullu

      Karhulan mustissa ja mirrissä on erittäin hyvä palvelu.Kiitos vain tytöille.

      • jostain syystä

        siihen putiikkiin minä en mene enää ikinä! Kerroin koirani tarvitsevan erityisruokavalio-nappuloita ja tympeä nainen oli sitä mieltä, ettei sellaista kukaan tarvi! Mitä ne sitten myyvät siellä useampaa eri sorttia, jos myyjän mielestä maksalaatikollakin pärjää!! Kamala kailottaja nyrpeällä asenteella.

        Anttilan tiloissa oleva Faunatar on aivan toista luokkaa. Sieltä löytyi heti ohjeita ja sopiva ruokamerkki. Ja ystävällinen fiksu nainen myyjänä.

        Prisman eläinkauppa Tottakai on jotain aivan käsittämätöntä. Jos tiedät etukäteen mitä aiot ostaa ja kerrot sen tasan tarkkaan, voit saada lähes normaalia palvelua. Jos satut kysymään heiltä jotain (ainakin nuorehko nainen ja kai omistajamies?) alkaa silmien pyörittely ja tuhahtelu; vaikka kyseessä olisi tuote heidän hyllyssään, eivät kerro siitä mitään. Anteeksi vain, että satuin käymään liikkeessänne kolme kertaa. Enää en tule häiritsemään teitä!

        Topocan on ykkönen! Ehdottoman vilpittömästi! Täydet pisteet ja se kuuluisa papukaijamerkki.


    • ???

      joku kirjoitti yxpäivä kysassa että oli lapsen kanssa karhulassa niin kauppias että kauppiaan rouva ihan kännis olivaan jutusta jääny pois että mikä liike josjoku tietää kertokaa ihmeessä

      • ???

        VÄHÄKS JÄI NIIKU VAIVAAN TOI JUTTU KUN SIIN VAAN VIHJAILTIIN EIKÄ SIT KUITEKAAN KERROTTU FAKTOI


    • palvelijatar.

      niin meetsä vastaa kuin sinne huudjetaa

    • fuck em all

      Parasta palvelua saa kotkan A-klinikalta ja tietysti bulevardista...unohtakaa se kusinen seuris kun tarjolla on paljon kovempiakin paikkoja ja suosittelen tutustumista kotkan kerttuun!!!!!

    • ärsyttävää

      oli käydä lehmuskujalla lihistä ostamassa, akka oli niinkuin ei huomaisi, vaan juorusi siinä kaverinsa kanssa, pitäis kyllä myyjää vaihtaa...

    • ex-client

      Joo tosiaan, Tottakain ukko on todella väärässä ammatissa! Flirttailee ja pitää tyhmänä, töksäyttelee vastauksia ja on todella epäkohtelias. Ei kannata sieltä mitään ostaa kun saan samat tuotteet samoihin hintoihin hyvällä palvelulla. Topocan on paras, sitten Faunatar ja Musti ja Mirri. Myös siitä karhulan pienestä eläinkaupasta tai lähinnä lemmikkitarvike kaupasta sain hyvää palvelua. En koskaan mene tottakaihin enää.

      • mikä on hyvä

        Missä siis sitä ystävällistä palvelua alueelta saa. Karhulassa kävimme,siellä oli kyllä ihan asialliset myyjät ja siistit tilat.


    • on kelepo

      palavelu, illalla tyhyjentävät taskut ja aamulla herättävät ja antavat tavarat takasi. Ainua asia, että ei ollu aamupalasta niillä tarjolla mutta muute meleko asiallista on meininki että sillee.

    • pelimyyjä

      Olen itse palveluammatissa. Se täytyy sanoa, että kyllähän asiakkaillakin on mahdollisuus vaikuttaa asiakaspalvelun sujumiseen.
      Ketähän ei vituttaisi jos työpaikallesi tultaisi sopivin väliaijoin tekemään ilkivaltaa ja kiusaa. Kukapa siinä jaksaa olla kaikille aina mukava?

      Nykyään sen osaavat niin aikuiset kuin nuoret, kuin lapsetkin. Kotikasvatus!!??
      Keneltähän me käyttäytymismallit otetaan..niin omilta vanhemmiltamme.
      -Miettikääs sitä, jos kotiisi tultaisi varastelemaan tai ikkunoihin limppailemaan tai heittelemään jäätelötötteröitä tai lasinsirpaileita.. saati sitten suuta soittamaan...

      Liikenteessä kuin siivissäkin on omat "liikennesäännöt" joita tulee noudattaa.

      JOS MEILLÄ ASIAKASPALVELIJOILLA ON PARANNETTAVAAN, NIIN ON KYLLÄ ASIAKKAILLAKIN.

      Itse olen monen asiakkaan mielestä mukava ja iloinen asiakaspalvelija, mutta monen huumehörhön mielestä varmaan ihan kusipää, joka ilmiantaa poliisille heidän hölmöilyjään ja siksi huono asiakaspalvelija.

      • sdgsdfsrhsryhsr

        kalastuspiste siinä korkeakoskella loistavaa ja asiantuntevaa palvelua! hienoa,että liike on saanut uutta väriä ja asiakaspalvelu pelaa!


      • Siis Omg !!
        sdgsdfsrhsryhsr kirjoitti:

        kalastuspiste siinä korkeakoskella loistavaa ja asiantuntevaa palvelua! hienoa,että liike on saanut uutta väriä ja asiakaspalvelu pelaa!

        Prisman Galetten myyntipiste. Palvelu outoa. Hinnat hilattu pikkuhuljaa pilviin.
        Kännykkä menee asiakkaiden edelle...


    • :x .X

      Luin koko pitkän viestiketjun läpi. Ihan mielenkiintoista ja hauskaakin luettavaa.
      Osa liikkeistä on lopettanut ja uusia on tullut tilalle.

      Topocan (eläintarvikeliike) se pitää pintansa eli siellä saa edelleen hyvää palvelua.

      Prisman kassat toimivat ja ovat miellyttäviä
      Hyväntuulen kassat vähän tokinaisempia - toimivat kuitenkin nekin.

      Halosella ja Sokoksella on aina saanut katsella rauhassa, eivät koskaan tarjoa apuaan pyytämättä.
      Lehdolla myyjät aina kysyvät tarvitseeko apua, mutta väistyvät sivummalle jos haluaa katsella rauhassa.
      Näytetään, että asiakas on huomioitu ja se on mielestäni oikeaa palvelua.
      Maudia ei enää ole. Kas kun niillä ei aikoinaan ollut sisäänheittäjiä siellä. Olisi jotenkin sopinut
      konseptiin.

      Robbariin palkataan edelleen etupäässä angstisia nuoria tyttöjä mutta on sielläkin ollut jo yksi iloinen poikkeus.
      Tiimarissa ihan kivaa palvelua.


      MaDonaldin autokaista on varmaan maailman hitain.
      Rossossa on minun kokemusten mukaan ollut huonoin palvelu. Joskus on ruoka kylmää,
      joskus taas aterimet likaisia. Samat Kalastajan kesäpäivät ruokalistalla kesät talvet.

    • djdjh

      Kaatuiko MAUD tyrkyttämiseen?

    • Aittakorpelainen N

      Hyvää palvelua saa polkupyöräliikkeestä KARHULASTA.

    • anastaaasiaa

      Ihana oli nähdä poika kassalla Prismassa!

    • Karhulan poikii

      Paskin palvelu ehdottomasti Citymarketin yhteydessä toimivassa DNA myymälässä. Nuorilla jannuilla asiakaspalvelu hukassa.
      Paljon hyvääkin: esim. Vauhti-Vaunu, pizzeria Lida, silmälasiliike Prisma, Tai Hing, Suomalainen Kirjakauppa

    • asiaaaa

      kotkan lehdolla nykyään ainakin mun mielestä hyvä palvelu.asiakas huomioidaan aina mut jos ei apua tarvi niin saa rauhassa katella! aika paljon uusia nnuorempia myyjiä. kiva!

    • Puppelipoika.

      DNA jumalniemi. Hyvänen aika.

    • kvf12

      Kaikista kamalin mesta on Supermarket Pooki. Asiakaspalvelu olematonta, tuotevalikoima todella suppea ja hinnat pilvissä. Ei kiitos...

    • per.......

      ala-arvosin.... hyväätuulta vastapäätä oleva r-kioski. mimmi puhu pokkana puhelimeen (sävystä päätellen kaverinsa kanssa), samalla kun "palveli" minuu

    • 50v eläkeläinen

      Hyvässätuulessa on kassoilla kivat, vanhemmat ihmiset.
      Ne nauttii työstään.

      • Maijanen

        Oliko tämä huono vitsi? Kyllä siellä on viimeisen päälle työhönsä tympääntyneen oloisia eukkoja kassalla! Kotkansaaren ruokakaupoista ehdottomasti negatiivisin paikka, jonka kierrän kaukaa.


    • kökösöö

      Etelä-Kymen autossa suomen surkein palvelu!!
      Haminan autogrilli toka, ellei tasapistein.
      Viinatrokari Hyttinen kolmas. ( on tainnu muuttaa haminasta)
      Koneliike Väisänen
      Ympyrän parturi rajauksin ( muutam parturi.
      3 kanuunan kassaa.
      kelloliike kreikkalaiskorttelissa.

    • Valivali

      Itse nostaisin hyvän palvelun tekijöiksi aamupostin jakajat; joskus lehti myöhässä, mutta näillä lumikeleillä ajattelin, että vaatii asennetta lähteä yön selkään postia jakamaan. ihmiset pääsee kai liian helpolla nykyään kun kaikesta jaksetaan valittaa ja koko ajan!!!

    • asema

      Paras palvelu on kymin asemalla. Miellyttävä mieshenkilö myymässä sahoja sekä kalastusvälineitä. Hinnatkin ovat mielestäni varsin kohtuulliset.

    • Asiakaspalvelija

      Kyllä Hyvätuuli on pohjanoteeraus asiakaspalvelussa! Tosi töykeitä ja vastenmielisiä kassamuijia. Kierrän kaukaa!

      • Tiuskalainen

        On edelleen kaameeta "palvelua" muutamalta tyypiltä. Postin puolella oleva pitkä nainen aina pahalla päällä. Eiks tuolla vaihtunut kauppias, kuka se niistä on?


      • heiliö

        tarkoitatko sitä rekka piip näköistä eukkoo. onneks on pakettiautomaatit


    • Pisti naurattaa

      Kummasti täällä nousee ketjuja jopa vuodelta 2006, kun hyväntuulen vastainen kampanja on taas käynnissä!

      • Maijanen

        Niin mitähän se kertoo kyseisestä myymälästä, jos samat asiat nousevat esiin vuodesta toiseen! Toisin sanoen mikään ei ole muuttunut... Sama henkilökunta ja sama ala-arvoinen käytös! Taattua laatua, hah! Sitä hyvää tuulta on odotettu jo kauan, muttei näytä löytyvän!


    • Kuiskaus Mollista

      Miten pääsee eroon ?

      • Duuri

        Kauppias hoitaa homman...


    • einimimerkkiäoleHAHhah

      Voi noita juttuja.

      • TakuueläkeNousee

        Vai niin


    • Uhittelu2016

      " Tietyn tyyppiset" ihmiset saavat huonoa palvelua joka paikassa. Kassa on huono, korjaamo on huono, talkkarit on laiskoja, katsastaja on täys m jne.

      • 40000egeeVUOSI

        Vika on aina muissa.


    • Katamuori

      Sokokselta saa todella ammattitaitoista palvelua,kunhan saa myyjän kiiinni. Henkulökuntaa tiloihin nähden liian vähän.

    • asdfghjkll

      Sokos .... pitäisi olla hyvä kauppa shoppailla. "Hyvä myyjä" osaa myydä tuotetta osaa toimia eri tilanteissa. Usein on niin, että myyjien rupattelu on kahdenkeskistä ja naurua. Sen voi asiakas käsittää niin, että hänelle nauretaan. Palvellaan asiakasta kun olette työssä. Palkka maksetaan työstä !
      Liike hyvällä paikalla.
      VeroModa on paras Pasaatissa ja osaavat toimia asiakaspalvelussa.
      Kiva paikka käydä !

    • ostaja_

      Kannattaa hankkia muitakin ihmissuhteita kuin kaupan työtekijät, niin ei tarvi niin kiinnittää huomiota kaikkiin inhimillisiin epätäydellisyyksiin. Kauppaan mennään ostamaa tuote eikä paapottavaksi.

    • Alkossa

      Alkossa paras palvelu ja tuote on hyvä

    • KosskuaKoneeseen

      Viinat ostetaan siirtolavoittain ulkomailta. Alko jääköön.

    • Deeku100

      Näin on! Niin ne ravintolan pitäjätki luulee et siintä ei pala mut.....

      • PaTyöläinen

        Sammaa viinaa se siirtolavaltakin on kuin alkossa. Kukas tämä idearikas ja rohkea ravintoloitsija on? Onko hinnat etullisemmat nauttia? Nimim PA työläinen


    • miehikkälät

      Etra vs. Kumilaakso

      • salo-miehikkälät

        Kuitti?


    • Aitsiii

      Paras palvelu, voi niitä aikoja.
      Punainen talo satamakadulla......

    • Anonyymi

      Citymarketin info ei auttanut hätätilassa, kolikoilla ei voi tankata.

      • Anonyymi

        Saatko pankkikortilla WC-käynti rahaa eli KOLIKON.
        Tosin en tiedä onko enää maksullinen.


    • Anonyymi

      Hyvätuulessa on kauniita ja ystävällisiä nuorikoita hommissa. Lisäksi ostoksista Plussaa kortilla. Lonkerosta ei Plussapisteitä kerry, ei myöskään S-marketissa vihreällä kortilla.

    • Anonyymi

      Huonoin on Amarillossa (ravintolapäällikkö perseestä) paras Canttiinissa.

    • Anonyymi

      Eikös Jokasortissa olekin erinomainen palvelu.

      • Anonyymi

        Aivan paska


    • Anonyymi

      Ei niitä kauppoja pidetä pystyssä palvelemisen takia. Jos asiakas ei itse tiedä mitä haluaa ja sitä pitää neuvoa. On syytä lisätä hintoihin palvelumaksu tai vaatia maksullista sisäänpääsyä kauppaan.

    • Anonyymi

      Mun mielestä booki kotkassa

    • Anonyymi

      Huonoin,Torikahvila, myyjä juoruaa ja puhuu paskaa, tokmanni huono, hyvätuuli huono, hyvä, pooki, jussin kirppis

      • Anonyymi

        Noniiin K,löysit sitten tänne ja jatkat tuota mustamaalaamista! Mistä tuo sinun inho kumpuaa?? Kun katson lapsesi live-lähetyksiä,ymmärrän kyllä ettei mikään enää sinunkaan käytöksessä yllätä! Pidä lippu korkealla,kalja kylmässä ja hyvää kesää sinullekin!


    • Anonyymi

      Pookissa huonoin palvelu. Vaihtuvat nuoret kassat..Usein vain yksi kassa, oli arki tai viikonloppu. Tuoretiskin aukioloajat lyhyet. Sunnuntaina ei auki ollenkaan. Tuoretiskin naiset erittäin ystävällisiä, ja auttavat minkä osaavat. Kassoilta ei osaa apua. Ja kauppias pariskuntaa ei pahemmin näy. Ei edes kiireaikana kassalla...

      • Anonyymi

        Itse kun käyn päivittäin, näen kauppiaat itse. Kassoilla mukava palvelu ollut aina. Yksi tiukkapipo on kyl.


    • Anonyymi

      Hyväntuulen postissa erittäin epäystävällinen palvelu. Välillä kieliongelmiakin.
      Kassoilta tulee kuka ehtii palvelemaan asiakasta.. Olisi "pieni" asiakaspalvelu koulutus paikallaan!

    • Anonyymi

      Sen tiukkapipon tietää kaikki. Äksyilee aina asiakkaille kun omistaisi kaupan!
      Kerro koska kauppiaspariskunta on paikalla??? Vuosia sitten kun kauppias vaihtui niin
      eipä pahemmin ole näkynyt tätä uutta kauppiasta kuin kurkistelevan toimistostaan.
      Ei kassalla eikä tuoretiskillä, eikä hyllyttämässäkään. Ja tuotteet aina loppu vaikka olisi tarjouksessa. Porkkanoita ei moneen kuukauteen ainakaan. Espanjalaisia vain.

      • Anonyymi

        Kyllä kun menen aamulla 8-9 aikoihin hyllyttävät tuotteita, olisi outoa jos heitä ei näkyisi, tuotteitten saamisessa on nyt pulaa ,ja se ei ole kauppiaaasta kiinni.


    • Anonyymi

      Oletko kauppias kun puhut noin?

      • Anonyymi

        🤣 on sulla rankkaa nyt pookin kauppiaiden kanssa, koita pärjätä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe