1. Kauhun riivaamat
2. Halloween
3. Ring
4. Kauna
5. Uinu, uinu lemmikkini
Niitä on paljon mitkä olisivat yltäneet tuohon listalle, mutta nämä ovat jääneet parhaiten mieleen.
TOP-5 Kauhuleffat!!
14
8255
Vastaukset
- The Wolf
1. The Shining (Stanley Kubrick, 1980)
2. The Evil Dead (Sam Raimi, 1981)
3. Dawn of the Dead (George A. Romero, 1978)
4. Halloween (John Carpenter, 1978)
5. Rosemary's Baby (Roman Polanski, 1968)- DamienSin
Manaajaa ei voi jättää pois jos puhutaan maailman parhaista kauhuelokuvista. Halloween on jännä, se oli pirun tylsä vaikka miten olisi kulttiklassikko.
- nauhuri
Rosemary's baby oli aika tylsä, liikaa pitkitetty.
- MacLean
Hohto ja Halloween
- UmaCura
1. Manaaja
2. Evil Dead II (tiedän, ettei varsinaisesti kauhua, mutta yks suosikeista)
3. Don´t look now
4. Rituals
5. Wicker man - jala76
Sanotaanko,että Jeepers Creepers, Kauna, Cube, Phone, Hellraiser 1 ja 5 ja onhan noita. En viitsiny laittaa kaikkia klassikota mitä muut laittaa.
- RinguVsRing
Ring amerikkaversio on ihan paska siihen alkuperäiseen verrattuna. Amerikkalaisten pitää aina pilata kaikki. Ihme, kun Battle Royalesta ei oo tehty USA versiota.
- jala76
Oivoi, sun pahin painajainen kävi toteen. Ne tekee battle royalista jenkki version, missä todennäköisesti näyttelee 30 vuotiaat teiniä.
Että mikään ei ole pyhää. :(
- the-jack
- texas chainsaw massacre
- blair witch project
- hills have eyes
- saw
- the thing
...siinä muutama hyvä lisää- ...
mä kyl tykkäsin enemmä siit ringin amerikkalais versiosta.. tosin en voi sietää japanilaisii leffoja ollenkaa.. se näyttelijätyö ja kieli... hermot siinä vaa menee...
- mie ja tuo
... kirjoitti:
mä kyl tykkäsin enemmä siit ringin amerikkalais versiosta.. tosin en voi sietää japanilaisii leffoja ollenkaa.. se näyttelijätyö ja kieli... hermot siinä vaa menee...
Others oli tosi hyvä. suosittelen
- nauhuri
1. The Thing (-82 versio, se vanha oli tylsä)
2. The Others
3. Psyko
4. Salaisuus pinnan alla
5. Öh? ei tuu heti mieleen - Kayako 2
1. Kauna
2. Manaaja
3. Ring
4. Kuolleiden aamunkoitto (k 18)
5. Others - Kuolonuhri
1. Psycho (1960)
2. Night Of The Living Dead (1968)
3. Dawn Of The Dead (1978)
4. The Texas Chain Saw Massacre (1974)
5. Shining - Hohto (1980)
Hyviä kauhuleffoja on paljon mutta tässä oli ne jotka tuli ekana mieleen. Nämä sen takia että ne ovat tärkeitä tekijöitä kauhuelokuville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."
Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi1355589- 333455
Haluan jutella kanssasi Nainen
Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O171893Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa
Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak231865Onko mies niin,
että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.241720Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta731558Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt141463Armi Aavikko Malmin hautausmaa
Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?111356Haluisin suudella ja huokailla
ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni161347Miksi näin?
Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi231308