Nixi vaiko IKEA

Valintaa vailla

Keittiöremontti tulossa ja päätöksiä pitäisi tehdä. Meillä vaihtoehdoiksi on alkanut jäädä IKEA:n tai Nixin keittiö. Millainen laatu, toimitusvarmuus ja vst näillä merkeillä ? Muilla käytännön kokemusta ?

42

20553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjanneen neuvo

      Älä osta mitään sahanpurulevystä tehtyä.

    • kuulu....

      Vaikee mennä sanoo, kun ei kuukauden odottelun jälkeen kuulu Helsingin Eteläisen Hesperiankadun Nixiltä tarjousta, vaikka lupasi sen muutamassa päivässä.... Olin kyllä aidosti kiinnostunut Nixi-keittiöstä, mutta tuskin enää. En ole kauheen vakuuttunut heidän toiminnasta....

      • välttäkää nixiä!!!!

        Rakennamme omakotitaloa ja olimme kiinnostuneita Nixi keittiöstä. Ensitapaaminen suunnittelijan kanssa oli ihan ok. Kaikki rupesi kaatumaan siihen, että minä nuorena ihmisenä en vielä tiennyt mitä tyyliä haluan. odotin, että keittiösuunnittelijalla on antaa monia visioista ja ehdotuksia, joista alkaisi löytymään omannäköinen keittiö. Toisin kuitenkin kävi! Hän seisoi vieressämme ihan hiljaa ja odotti, että sanomme tuosta noin vain mitä haluamme. Keittiömme on U-mallinen ja sen tiesin, että haluan joitain erikoisia yksityiskohtia. No hän piirsi yhdet kuvat keittiösä. Menimmme sinne uudelleen valitsemaan itse kalusteita, hän ei todellakaan esitellyt meille vaihtoehtoja löi kaksi eri mallista ovea käteen ja yhden pöydän pinnan!!! Että valitkaa siitä!!! onko tämä enää edes mahdollista!! Lopuksi alkoi pinna palamaan piirrustuksia sai aina odotella, soitella perään ja laittaa s.postia. Päätin itse piirtää keittiömme ja vain viedä sen nixille, että hän piirtää sen meille koneella, no niin hän teki, mutta ei sitä keittiötä minkä hänelle piirsin!! Laitoin s.postia, soitin hän ei enää edes vastannut. Ja kun vihdoin tuli Vastaus hän haukkui kirjaimellisesti haukkui meidän keittiön ja valitsemiemme kalusteiden värin.Tuleva talomme on paketti talo joten nixi keittiöt kuului niin sanotusti "koko pakettiin". Huonon suorastaan törkeän palvelun ja jatkuvan takkuamisen takia vaihdoimme kalustefirmaa. Nyt saan keittiön, keittiön joka on todella meidän näköinen. Saimme tästä valitsemastamme firmasta niitä ehdotuksia ja visioita mitä nixi ei koskaan pystynyt tarjoamaan!! ja kaiken huippu oli se, että kun on kyse tästä paketti talosta niin nixi ei meinannut antaa rahojamme takaisin!! Selityksenä he antoivat sen, että ovat tehneet niin paljon jo meidän eteen!! ja kissan viikset, saimme keittiöstä tasan 2piirrustukset, muista huoneista emme minkäänlaisia!!joten hyvät ihmiset älkää ikään sekaantuko NIXIIN!!!!


      • Kilpaileva kauppias
        välttäkää nixiä!!!! kirjoitti:

        Rakennamme omakotitaloa ja olimme kiinnostuneita Nixi keittiöstä. Ensitapaaminen suunnittelijan kanssa oli ihan ok. Kaikki rupesi kaatumaan siihen, että minä nuorena ihmisenä en vielä tiennyt mitä tyyliä haluan. odotin, että keittiösuunnittelijalla on antaa monia visioista ja ehdotuksia, joista alkaisi löytymään omannäköinen keittiö. Toisin kuitenkin kävi! Hän seisoi vieressämme ihan hiljaa ja odotti, että sanomme tuosta noin vain mitä haluamme. Keittiömme on U-mallinen ja sen tiesin, että haluan joitain erikoisia yksityiskohtia. No hän piirsi yhdet kuvat keittiösä. Menimmme sinne uudelleen valitsemaan itse kalusteita, hän ei todellakaan esitellyt meille vaihtoehtoja löi kaksi eri mallista ovea käteen ja yhden pöydän pinnan!!! Että valitkaa siitä!!! onko tämä enää edes mahdollista!! Lopuksi alkoi pinna palamaan piirrustuksia sai aina odotella, soitella perään ja laittaa s.postia. Päätin itse piirtää keittiömme ja vain viedä sen nixille, että hän piirtää sen meille koneella, no niin hän teki, mutta ei sitä keittiötä minkä hänelle piirsin!! Laitoin s.postia, soitin hän ei enää edes vastannut. Ja kun vihdoin tuli Vastaus hän haukkui kirjaimellisesti haukkui meidän keittiön ja valitsemiemme kalusteiden värin.Tuleva talomme on paketti talo joten nixi keittiöt kuului niin sanotusti "koko pakettiin". Huonon suorastaan törkeän palvelun ja jatkuvan takkuamisen takia vaihdoimme kalustefirmaa. Nyt saan keittiön, keittiön joka on todella meidän näköinen. Saimme tästä valitsemastamme firmasta niitä ehdotuksia ja visioita mitä nixi ei koskaan pystynyt tarjoamaan!! ja kaiken huippu oli se, että kun on kyse tästä paketti talosta niin nixi ei meinannut antaa rahojamme takaisin!! Selityksenä he antoivat sen, että ovat tehneet niin paljon jo meidän eteen!! ja kissan viikset, saimme keittiöstä tasan 2piirrustukset, muista huoneista emme minkäänlaisia!!joten hyvät ihmiset älkää ikään sekaantuko NIXIIN!!!!

        Tässähän on käynyt kaikki kuin oppikirjassa. Kauppias on valinnut asiakkaansa omien pyrkimysten mukaan ja asikas myyjän. Kaikki hyvin.


      • kun pisti silmään
        välttäkää nixiä!!!! kirjoitti:

        Rakennamme omakotitaloa ja olimme kiinnostuneita Nixi keittiöstä. Ensitapaaminen suunnittelijan kanssa oli ihan ok. Kaikki rupesi kaatumaan siihen, että minä nuorena ihmisenä en vielä tiennyt mitä tyyliä haluan. odotin, että keittiösuunnittelijalla on antaa monia visioista ja ehdotuksia, joista alkaisi löytymään omannäköinen keittiö. Toisin kuitenkin kävi! Hän seisoi vieressämme ihan hiljaa ja odotti, että sanomme tuosta noin vain mitä haluamme. Keittiömme on U-mallinen ja sen tiesin, että haluan joitain erikoisia yksityiskohtia. No hän piirsi yhdet kuvat keittiösä. Menimmme sinne uudelleen valitsemaan itse kalusteita, hän ei todellakaan esitellyt meille vaihtoehtoja löi kaksi eri mallista ovea käteen ja yhden pöydän pinnan!!! Että valitkaa siitä!!! onko tämä enää edes mahdollista!! Lopuksi alkoi pinna palamaan piirrustuksia sai aina odotella, soitella perään ja laittaa s.postia. Päätin itse piirtää keittiömme ja vain viedä sen nixille, että hän piirtää sen meille koneella, no niin hän teki, mutta ei sitä keittiötä minkä hänelle piirsin!! Laitoin s.postia, soitin hän ei enää edes vastannut. Ja kun vihdoin tuli Vastaus hän haukkui kirjaimellisesti haukkui meidän keittiön ja valitsemiemme kalusteiden värin.Tuleva talomme on paketti talo joten nixi keittiöt kuului niin sanotusti "koko pakettiin". Huonon suorastaan törkeän palvelun ja jatkuvan takkuamisen takia vaihdoimme kalustefirmaa. Nyt saan keittiön, keittiön joka on todella meidän näköinen. Saimme tästä valitsemastamme firmasta niitä ehdotuksia ja visioita mitä nixi ei koskaan pystynyt tarjoamaan!! ja kaiken huippu oli se, että kun on kyse tästä paketti talosta niin nixi ei meinannut antaa rahojamme takaisin!! Selityksenä he antoivat sen, että ovat tehneet niin paljon jo meidän eteen!! ja kissan viikset, saimme keittiöstä tasan 2piirrustukset, muista huoneista emme minkäänlaisia!!joten hyvät ihmiset älkää ikään sekaantuko NIXIIN!!!!

        mikä talopaketti teillä, ja johtuiko siitä että oli tarjolla vain ne "kaksi" vaihtoehtoa että olisi kuulunut pakettiin?
        Näitähän on nyt tullut paljon, että juuri johonkin talopakettiin kuuluu tietty keittiömerkki.
        Siinä sidotaan asiakas aika hyvin.


      • nixiä en
        kun pisti silmään kirjoitti:

        mikä talopaketti teillä, ja johtuiko siitä että oli tarjolla vain ne "kaksi" vaihtoehtoa että olisi kuulunut pakettiin?
        Näitähän on nyt tullut paljon, että juuri johonkin talopakettiin kuuluu tietty keittiömerkki.
        Siinä sidotaan asiakas aika hyvin.

        Talopakettimme on hartman. Hartmannissa itsessään ei ole moittimista siitä suunnasta homma on toiminut erittäin hyvin! Vain ja ainoastaan nixin kanssa takuttu. Pakettiin kuului nixi keittiön kalusteet, mutta sitä ei oltu rajoitettu mitkä mallit tai värit. Eli todellisuudessa tämän kyseisen myyjän olisi pitänyt esitellä KAIKKI heillä myynnissä olevat kalusteet, ei vain näitä muutamia. Rahat olisi jääneet nixille, jos emme olisi laittaneet kovaa kovaa vastaan. Ja vaikka nykypäivänä talopaketteihin kuuluu jokin tietty keittiömerkki sitä ei todellakaan ole pakko ottaa. Kalusteet voitte ottaa mistä tahansa firmasta, vaikka toisin väitettäisiin! Tämä tuli selville tämän nixin sotkun aikana.


      • Hei haloo!!
        Kilpaileva kauppias kirjoitti:

        Tässähän on käynyt kaikki kuin oppikirjassa. Kauppias on valinnut asiakkaansa omien pyrkimysten mukaan ja asikas myyjän. Kaikki hyvin.

        Et nyt aivan tainnut ymmärtää mistä oli kyse tai sitten itse et koskaan ole joutunut tekemään niin suuria ratkaisuja jotka vaikuttavat vielä seuraavat 10vuotta. Minkälainen keittiösuunnittelija mielestäsi on se joka ei edes osaa sen vertaa mitata, että kaapit ja laatikostot edes aukeaisivat. Että jos sanot, että "kaikkihan on hyvin" niin HEI HALOO???!!! Kun kyse ei ole mistään pikkurahasta,kun hommaat koko taloon kalusteet, silloin puhutaan 10 000euroista! (ihan vain selvyyden vuoksi,jos et ymmärrä!)


      • Kilpaileva kauppias
        Hei haloo!! kirjoitti:

        Et nyt aivan tainnut ymmärtää mistä oli kyse tai sitten itse et koskaan ole joutunut tekemään niin suuria ratkaisuja jotka vaikuttavat vielä seuraavat 10vuotta. Minkälainen keittiösuunnittelija mielestäsi on se joka ei edes osaa sen vertaa mitata, että kaapit ja laatikostot edes aukeaisivat. Että jos sanot, että "kaikkihan on hyvin" niin HEI HALOO???!!! Kun kyse ei ole mistään pikkurahasta,kun hommaat koko taloon kalusteet, silloin puhutaan 10 000euroista! (ihan vain selvyyden vuoksi,jos et ymmärrä!)

        Kyllä olen ymmärtänyt nyt tässä tapauksesa vähän syvällisemminkin. Asiathan on hyvin. Todennnäköisesti myyjä on tehnyt valintansa, ei ole valinnut sinua asiakkaakseen ja sinä olet tehnyt valintasi kilpailevan myyjän eduksi tai ehkä haitaksi. Myyjän ei pidä yrittää tehdä kaikkia kauppoja ja kilpailevalta kauppiaalta sinä saat pyrkimystesi mukaisen keittiön, kaikki hyvin nyt kun toimitus ei ole vielä tullut.


      • Enpä osannut välttää
        välttäkää nixiä!!!! kirjoitti:

        Rakennamme omakotitaloa ja olimme kiinnostuneita Nixi keittiöstä. Ensitapaaminen suunnittelijan kanssa oli ihan ok. Kaikki rupesi kaatumaan siihen, että minä nuorena ihmisenä en vielä tiennyt mitä tyyliä haluan. odotin, että keittiösuunnittelijalla on antaa monia visioista ja ehdotuksia, joista alkaisi löytymään omannäköinen keittiö. Toisin kuitenkin kävi! Hän seisoi vieressämme ihan hiljaa ja odotti, että sanomme tuosta noin vain mitä haluamme. Keittiömme on U-mallinen ja sen tiesin, että haluan joitain erikoisia yksityiskohtia. No hän piirsi yhdet kuvat keittiösä. Menimmme sinne uudelleen valitsemaan itse kalusteita, hän ei todellakaan esitellyt meille vaihtoehtoja löi kaksi eri mallista ovea käteen ja yhden pöydän pinnan!!! Että valitkaa siitä!!! onko tämä enää edes mahdollista!! Lopuksi alkoi pinna palamaan piirrustuksia sai aina odotella, soitella perään ja laittaa s.postia. Päätin itse piirtää keittiömme ja vain viedä sen nixille, että hän piirtää sen meille koneella, no niin hän teki, mutta ei sitä keittiötä minkä hänelle piirsin!! Laitoin s.postia, soitin hän ei enää edes vastannut. Ja kun vihdoin tuli Vastaus hän haukkui kirjaimellisesti haukkui meidän keittiön ja valitsemiemme kalusteiden värin.Tuleva talomme on paketti talo joten nixi keittiöt kuului niin sanotusti "koko pakettiin". Huonon suorastaan törkeän palvelun ja jatkuvan takkuamisen takia vaihdoimme kalustefirmaa. Nyt saan keittiön, keittiön joka on todella meidän näköinen. Saimme tästä valitsemastamme firmasta niitä ehdotuksia ja visioita mitä nixi ei koskaan pystynyt tarjoamaan!! ja kaiken huippu oli se, että kun on kyse tästä paketti talosta niin nixi ei meinannut antaa rahojamme takaisin!! Selityksenä he antoivat sen, että ovat tehneet niin paljon jo meidän eteen!! ja kissan viikset, saimme keittiöstä tasan 2piirrustukset, muista huoneista emme minkäänlaisia!!joten hyvät ihmiset älkää ikään sekaantuko NIXIIN!!!!

        Vahingoniloinen en ole, mutta jotenkin lohduttaa, että on muitakin, joilla on samanlaisia kokemuksia Nixistä. Kilpailua alalla ei ole riittävästi, kun on varaa toimia asiakkaan edun vastaisesti. Itse olin priimaa ostamassa ja priimasta myös maksoin. Sekundaa sain. Jos joku kuitenkin vielä haluaa Nixin kanssa kauppaa käydä, kannattaa ehdottomasti unohtaa 2 %:n alennus etukäteen maksamisesta; kiinnostus lopputulosta kohtaan loppuu siihen, kun ovat maksun saaneet - huomautuksista ja valituksista saa vain härskiä palautetta. Oma tapaukseni on kuluttajavalituslautakunnassa ja kun se sieltä vuoden kuluttua tulee, asianajaja on jo valmiina viemään juttua eteenpäin, koska Nixihän ei korvaansa lotkauta kuluttajaviranomaisten suosituksille.
        Kiinnostavaa olisi tietää, minkä Nixi-kauppiaan kanssa pettyneet kirjoittajat ovat asioineet; onko siis kysymys yhdestä kauppiaasta vai koko tuotemerkin "ominaisbrändistä". Eipä silti, ei tehtaankaan toiminta kovin vakuuttavalta tuntunut.


      • profiilit
        Kilpaileva kauppias kirjoitti:

        Kyllä olen ymmärtänyt nyt tässä tapauksesa vähän syvällisemminkin. Asiathan on hyvin. Todennnäköisesti myyjä on tehnyt valintansa, ei ole valinnut sinua asiakkaakseen ja sinä olet tehnyt valintasi kilpailevan myyjän eduksi tai ehkä haitaksi. Myyjän ei pidä yrittää tehdä kaikkia kauppoja ja kilpailevalta kauppiaalta sinä saat pyrkimystesi mukaisen keittiön, kaikki hyvin nyt kun toimitus ei ole vielä tullut.

        Mielenkiintoinen näkökulma. Kuin autokaupassa, jossa ostajan asu vaikuttaa siihen, millaista autoa myyjä tietää sinun haluavan.


      • ..............
        välttäkää nixiä!!!! kirjoitti:

        Rakennamme omakotitaloa ja olimme kiinnostuneita Nixi keittiöstä. Ensitapaaminen suunnittelijan kanssa oli ihan ok. Kaikki rupesi kaatumaan siihen, että minä nuorena ihmisenä en vielä tiennyt mitä tyyliä haluan. odotin, että keittiösuunnittelijalla on antaa monia visioista ja ehdotuksia, joista alkaisi löytymään omannäköinen keittiö. Toisin kuitenkin kävi! Hän seisoi vieressämme ihan hiljaa ja odotti, että sanomme tuosta noin vain mitä haluamme. Keittiömme on U-mallinen ja sen tiesin, että haluan joitain erikoisia yksityiskohtia. No hän piirsi yhdet kuvat keittiösä. Menimmme sinne uudelleen valitsemaan itse kalusteita, hän ei todellakaan esitellyt meille vaihtoehtoja löi kaksi eri mallista ovea käteen ja yhden pöydän pinnan!!! Että valitkaa siitä!!! onko tämä enää edes mahdollista!! Lopuksi alkoi pinna palamaan piirrustuksia sai aina odotella, soitella perään ja laittaa s.postia. Päätin itse piirtää keittiömme ja vain viedä sen nixille, että hän piirtää sen meille koneella, no niin hän teki, mutta ei sitä keittiötä minkä hänelle piirsin!! Laitoin s.postia, soitin hän ei enää edes vastannut. Ja kun vihdoin tuli Vastaus hän haukkui kirjaimellisesti haukkui meidän keittiön ja valitsemiemme kalusteiden värin.Tuleva talomme on paketti talo joten nixi keittiöt kuului niin sanotusti "koko pakettiin". Huonon suorastaan törkeän palvelun ja jatkuvan takkuamisen takia vaihdoimme kalustefirmaa. Nyt saan keittiön, keittiön joka on todella meidän näköinen. Saimme tästä valitsemastamme firmasta niitä ehdotuksia ja visioita mitä nixi ei koskaan pystynyt tarjoamaan!! ja kaiken huippu oli se, että kun on kyse tästä paketti talosta niin nixi ei meinannut antaa rahojamme takaisin!! Selityksenä he antoivat sen, että ovat tehneet niin paljon jo meidän eteen!! ja kissan viikset, saimme keittiöstä tasan 2piirrustukset, muista huoneista emme minkäänlaisia!!joten hyvät ihmiset älkää ikään sekaantuko NIXIIN!!!!

        Minne suuntaan rakennatte? ajattelin vain että itsellämme on ollut takkua seinäjoen nixin kanssa...


      • ...............
        .............. kirjoitti:

        Minne suuntaan rakennatte? ajattelin vain että itsellämme on ollut takkua seinäjoen nixin kanssa...

        rakennamme turun suuntaan, joten ei taida olla kyse samasta nixin myymälästä.. mutta näyttää joka nixillä sitä takkua olevan paikkakunnasta riippumatta...


      • pettynyt palveluun
        välttäkää nixiä!!!! kirjoitti:

        Rakennamme omakotitaloa ja olimme kiinnostuneita Nixi keittiöstä. Ensitapaaminen suunnittelijan kanssa oli ihan ok. Kaikki rupesi kaatumaan siihen, että minä nuorena ihmisenä en vielä tiennyt mitä tyyliä haluan. odotin, että keittiösuunnittelijalla on antaa monia visioista ja ehdotuksia, joista alkaisi löytymään omannäköinen keittiö. Toisin kuitenkin kävi! Hän seisoi vieressämme ihan hiljaa ja odotti, että sanomme tuosta noin vain mitä haluamme. Keittiömme on U-mallinen ja sen tiesin, että haluan joitain erikoisia yksityiskohtia. No hän piirsi yhdet kuvat keittiösä. Menimmme sinne uudelleen valitsemaan itse kalusteita, hän ei todellakaan esitellyt meille vaihtoehtoja löi kaksi eri mallista ovea käteen ja yhden pöydän pinnan!!! Että valitkaa siitä!!! onko tämä enää edes mahdollista!! Lopuksi alkoi pinna palamaan piirrustuksia sai aina odotella, soitella perään ja laittaa s.postia. Päätin itse piirtää keittiömme ja vain viedä sen nixille, että hän piirtää sen meille koneella, no niin hän teki, mutta ei sitä keittiötä minkä hänelle piirsin!! Laitoin s.postia, soitin hän ei enää edes vastannut. Ja kun vihdoin tuli Vastaus hän haukkui kirjaimellisesti haukkui meidän keittiön ja valitsemiemme kalusteiden värin.Tuleva talomme on paketti talo joten nixi keittiöt kuului niin sanotusti "koko pakettiin". Huonon suorastaan törkeän palvelun ja jatkuvan takkuamisen takia vaihdoimme kalustefirmaa. Nyt saan keittiön, keittiön joka on todella meidän näköinen. Saimme tästä valitsemastamme firmasta niitä ehdotuksia ja visioita mitä nixi ei koskaan pystynyt tarjoamaan!! ja kaiken huippu oli se, että kun on kyse tästä paketti talosta niin nixi ei meinannut antaa rahojamme takaisin!! Selityksenä he antoivat sen, että ovat tehneet niin paljon jo meidän eteen!! ja kissan viikset, saimme keittiöstä tasan 2piirrustukset, muista huoneista emme minkäänlaisia!!joten hyvät ihmiset älkää ikään sekaantuko NIXIIN!!!!

        meillä on ihan samanlaiset kokemukset, kuin teillä! kuulostaa TODELLA TUTULTA. hartmannin paketti meilläkin ja siis nixi- keittiö kuului pakettiin. no, odotimme todellakin ammattitaitoista palvelua myyjältä/suunnittelijalta, mutta toisin kävi. toseaankin jäi sellainen käsitys, että ammattitaitoa siellä firmassa ei juurikaan ole. en viitsi kaikkea edes eritellä tähän, mutta juuri tuo vaihtoehtojen esittäminen jäi niin minimiin, kuin olla ja voi. ajattelimme antaa kyllä hartmannille palautetta, että vaihtakaa ihmeessä keittiöfirmaa!!!!
        siellä tämä suunnittelija odotti meidän tietävän samantien, mitä haluamme ja itse odotimme niitä vaihtoehtoja.
        mutta toista kertaa ei meille nixi- keittiötä tule.


      • höynäytetty
        Enpä osannut välttää kirjoitti:

        Vahingoniloinen en ole, mutta jotenkin lohduttaa, että on muitakin, joilla on samanlaisia kokemuksia Nixistä. Kilpailua alalla ei ole riittävästi, kun on varaa toimia asiakkaan edun vastaisesti. Itse olin priimaa ostamassa ja priimasta myös maksoin. Sekundaa sain. Jos joku kuitenkin vielä haluaa Nixin kanssa kauppaa käydä, kannattaa ehdottomasti unohtaa 2 %:n alennus etukäteen maksamisesta; kiinnostus lopputulosta kohtaan loppuu siihen, kun ovat maksun saaneet - huomautuksista ja valituksista saa vain härskiä palautetta. Oma tapaukseni on kuluttajavalituslautakunnassa ja kun se sieltä vuoden kuluttua tulee, asianajaja on jo valmiina viemään juttua eteenpäin, koska Nixihän ei korvaansa lotkauta kuluttajaviranomaisten suosituksille.
        Kiinnostavaa olisi tietää, minkä Nixi-kauppiaan kanssa pettyneet kirjoittajat ovat asioineet; onko siis kysymys yhdestä kauppiaasta vai koko tuotemerkin "ominaisbrändistä". Eipä silti, ei tehtaankaan toiminta kovin vakuuttavalta tuntunut.

        Me asioitiin vantaalaisen Nixi-Petikon kanssa:
        Kaupat tehtiin suunnitelmamme mukaan, mutta saatiinkin osittain sitä, mitä ei tilattu!
        Höynäytettiin meitäkin 2 pros. kassa-alennuksella! Ja nyt alkaa prosessi Petikon Nixin ja kuluttaja-asiamiehen kanssa.
        Myyjää ei kiinnosta, miltä "suunnittelemansa" Nixi-keittiö näyttää: vastuunpakoilua, puhelimen taustana tylyä huutamista, "olette kirjoittaneet sopimuksen piirroksen mukaan".
        Siis minkä ihmeen piirroksen, jonka myyjä oli kyhännyt suurin piirtein...!!


    • Laatuako ?

      Meillä oli keittiön hankinta edessä keväällä. Varsin monta vaihtoehtoa tutkittiin huolella. Valkolakattu koivukehysovi oli valintamme. Lähes kaikilta löytyi hyvin vertailtavat ovimallit ja mekanismit. Ikea ja Nixi olivat hintahaitarin alapäästä. Niihin kuitenkaan laadun, palvelun ja vst seikkojen takia päädytty. Lisäksi halusimme kaapit kasattuna. Mikään tee se itse ei kiinnostanut meitä. Päädyimme Domus-keittiöön.

      • Nixiltä

        Pyysin myös tarjousta Töölön Nixiltä -eipäs oo kuulunut.....


      • Meille keittiö asap
        Nixiltä kirjoitti:

        Pyysin myös tarjousta Töölön Nixiltä -eipäs oo kuulunut.....

        Onko vielä muita kokemuksia Nixistä?
        Itseä vähän arveluttaa noi kasattavat kaapit, tuleeko siinä paketissa varmasti kaikki osat?

        Puustellista on saatu tosi hyvää palvelua, samoin a'la cartesta (Keittiömaailma). Vaan hinnat ovat tosi suolaisia...


      • Kokenut
        Meille keittiö asap kirjoitti:

        Onko vielä muita kokemuksia Nixistä?
        Itseä vähän arveluttaa noi kasattavat kaapit, tuleeko siinä paketissa varmasti kaikki osat?

        Puustellista on saatu tosi hyvää palvelua, samoin a'la cartesta (Keittiömaailma). Vaan hinnat ovat tosi suolaisia...

        Älä ota kalusteita, jotka joudut kasaamaan itse, jollet ole keittiökalusteasentaja. Kaverit ottivat ja se "levykasa" oli aika masentava näky - kasaaminen kesti KOLME viikkoa. Voit kuvitella, että hermot oli riekaleina, myös meillä talkoolaisilla!


      • peukalo
        Kokenut kirjoitti:

        Älä ota kalusteita, jotka joudut kasaamaan itse, jollet ole keittiökalusteasentaja. Kaverit ottivat ja se "levykasa" oli aika masentava näky - kasaaminen kesti KOLME viikkoa. Voit kuvitella, että hermot oli riekaleina, myös meillä talkoolaisilla!

        Edelliseen viitaten...meillä mies purki vanhan ison keittiön ja kokosi uuden ikea-keittiön KAHDESSA viikossa eli hommaan ei todellakaan ei-keittiökalusteasentajalta mennyt kolmea viikkoa...kahdessa viikossa vanhan purku ja uuden kasaus tuhannen päreistä eikä hän tosiaan tehnyt mitään 12 tunnin päiviä!

        ikeaa voin suositella, nixistä ei mitään kokemuksia.


      • Tyytyväisiäkin on
        Meille keittiö asap kirjoitti:

        Onko vielä muita kokemuksia Nixistä?
        Itseä vähän arveluttaa noi kasattavat kaapit, tuleeko siinä paketissa varmasti kaikki osat?

        Puustellista on saatu tosi hyvää palvelua, samoin a'la cartesta (Keittiömaailma). Vaan hinnat ovat tosi suolaisia...

        Sisareni perheellä on todella kaunis ja toimiva keittiö Nixi:stä (hankittu 4 vuotta sitten) ja palvelu oli ollut loistavaa alusta loppuun saakka.

        Itse kävimme viime viikolla, etukäteen varatulla ajalla, samaisessa Nixi-myymälässä ja ainakin se tapaaminen oli oikein onnistunut.

        Kerroimme meidän mieltymyksemme (tiesimme jo etukäteen millaiset ovet, tason yms. haluamme) ja suunnittelija ehdotteli omia ratkaisuja ja näiden pohjalta suunnittelija tekee sitten ehdotelmansa.

        Olemme ensi viikolla menossa kuuntelemaan heidän ehdotustaan/hintaa, tämä aika varattiin siis ensimmäisellä käynnillä. Toki haemme myös muutamalta muulta keittiötoimittajalta tarjokset.

        Tuli keittiömme keneltä keittiötoimittajalta tahansa, tilaamme siihen keittiön kokoamisen samalla.


      • Ei Nixiä enää
        Meille keittiö asap kirjoitti:

        Onko vielä muita kokemuksia Nixistä?
        Itseä vähän arveluttaa noi kasattavat kaapit, tuleeko siinä paketissa varmasti kaikki osat?

        Puustellista on saatu tosi hyvää palvelua, samoin a'la cartesta (Keittiömaailma). Vaan hinnat ovat tosi suolaisia...

        Hanki kalusteet Puustellista; iso firma, kalusteet tulevat koottuina, selkeä kokoamisohje tai asennuspalvelu, hyvä ja asiantunteva oikea asiakaspalvelu, asiakas ei jää yksin.
        Hinta voi tuntua korkealta, mutta voit aina jättää pois lopulta turhia muotinippeleitä ja sesonkihienouksia, jotka todella nostavat hintaa huimasti. Taitava myyjä osaa kertoa, miten ja mitkä maksavat.
        Kerro myyjälle budjetti etukäteen, tämä on tärkeää!!

        Ystäväni, joka hairahtui Nixiin, ei missään tapauksessa suosittele Nixiä: lopulta kävi KALLIKSI, ei hintansa väärti, huono ja tyly, pidättyväinen, taitamaton, tuotetuntematon ja töykeä asiakaspalvelu. Kotiin tulee kasa lautaa, siis osina; koskaan ei voi tietää, mikä niiden kunto on. Lommoista ja naarmuista saa taistella myyjän kanssa.
        Onnenonkijoille tarjotaan vielä porkkanaksi 2 % alennus, kun hairahtuu maksamaan tilauksen etukäteen ennen kalustetoimitusta.

        Vantaalainen petikon nixi vailla vertaansa: kaupankäynti asiakkaan silkkaa vedätystä, ei saa sitä mitä tilaa tai luulee tilaavansa. Kauppasopimukseen suorastaan painostetaan puutteellisin, ovelasti laadituin tiedoin, jolloin asiakas luulee saavansa tilauksensa mukaiset kalusteet.
        Kun kalusteet maksetaan etukäteen, jätetään asiakas oman onnensa nojaan: kun tilaus ei vastaakaan sitä, mitä asiakas LUULI tilaavansa, lähtevät myyjät livohkaan: ääni muuttuu todella tylyksi, vastuusta paetaan ja lujaa!! Etukäteen maksattamisella paetaan mahdollisista suunnittelu- ja piirrosvirheistä, ja jopa kalusteasennuksesta!


      • ei nixiä
        Tyytyväisiäkin on kirjoitti:

        Sisareni perheellä on todella kaunis ja toimiva keittiö Nixi:stä (hankittu 4 vuotta sitten) ja palvelu oli ollut loistavaa alusta loppuun saakka.

        Itse kävimme viime viikolla, etukäteen varatulla ajalla, samaisessa Nixi-myymälässä ja ainakin se tapaaminen oli oikein onnistunut.

        Kerroimme meidän mieltymyksemme (tiesimme jo etukäteen millaiset ovet, tason yms. haluamme) ja suunnittelija ehdotteli omia ratkaisuja ja näiden pohjalta suunnittelija tekee sitten ehdotelmansa.

        Olemme ensi viikolla menossa kuuntelemaan heidän ehdotustaan/hintaa, tämä aika varattiin siis ensimmäisellä käynnillä. Toki haemme myös muutamalta muulta keittiötoimittajalta tarjokset.

        Tuli keittiömme keneltä keittiötoimittajalta tahansa, tilaamme siihen keittiön kokoamisen samalla.

        Sattuuhan joukkoon uniikkimyyjäkin!
        Sukulaisesi siis itse tiesi, mitä tilaa ja ostaa, joten myyjälle jäi oikeastaan vain tilauksen kirjaaminen.
        Sisareni oli vaikeaa niellä petetyksi tuleminen, joten voimia ei riittänyt valituksen tekemiseen Nixiin. Hän yritti, mutta kohtelu oli tylyä, joten valitus jäi siihen.
        Parin prossan alennus etukäteen maksetuista kalusteista ei kovinkaan lohduttanut "asiakkaan hyväksymästä tilauksesta", myyjän mittauksesta johtuvasta virheestä, jota oli mahdoton havaita muuten kuin nyt, kun kalusteet ovat paikallaan.

        Kysele ja lähetä tarjouspyyntö useammalle keittiömyyjälle. Kannattaa miettiä, mitä keittiöstään aikoo maksaa ja mikä on todella välttämätöntä - älä sorru muotivillityksiin, ne maksavat ja ovat lopulta kovin lyhytikäisiä.
        Ei kannata ostaa kalusteeseen upotettavaa tiskiallasta, vaikka näyttäisi kuinka sievältä: vaan mieluiten huullosallas tai teräslevy (esim. Stalan rosteri), jossa allas (ks. netistä).
        Tämä ei kerää vettä saumoihin ja on helppo puhdistaa.
        - Valitse kalustetoimittaja, jolta tulevat tehtaalla valmiiksi kootut kalusteet. Niin niistä näkee, mitä ovat kuin että tilaisi ne osina: maksaahan se kokoaminenkin ja asennus - hinta menee samoihin summiin.


      • Palvelustakin voi maksaa
        Ei Nixiä enää kirjoitti:

        Hanki kalusteet Puustellista; iso firma, kalusteet tulevat koottuina, selkeä kokoamisohje tai asennuspalvelu, hyvä ja asiantunteva oikea asiakaspalvelu, asiakas ei jää yksin.
        Hinta voi tuntua korkealta, mutta voit aina jättää pois lopulta turhia muotinippeleitä ja sesonkihienouksia, jotka todella nostavat hintaa huimasti. Taitava myyjä osaa kertoa, miten ja mitkä maksavat.
        Kerro myyjälle budjetti etukäteen, tämä on tärkeää!!

        Ystäväni, joka hairahtui Nixiin, ei missään tapauksessa suosittele Nixiä: lopulta kävi KALLIKSI, ei hintansa väärti, huono ja tyly, pidättyväinen, taitamaton, tuotetuntematon ja töykeä asiakaspalvelu. Kotiin tulee kasa lautaa, siis osina; koskaan ei voi tietää, mikä niiden kunto on. Lommoista ja naarmuista saa taistella myyjän kanssa.
        Onnenonkijoille tarjotaan vielä porkkanaksi 2 % alennus, kun hairahtuu maksamaan tilauksen etukäteen ennen kalustetoimitusta.

        Vantaalainen petikon nixi vailla vertaansa: kaupankäynti asiakkaan silkkaa vedätystä, ei saa sitä mitä tilaa tai luulee tilaavansa. Kauppasopimukseen suorastaan painostetaan puutteellisin, ovelasti laadituin tiedoin, jolloin asiakas luulee saavansa tilauksensa mukaiset kalusteet.
        Kun kalusteet maksetaan etukäteen, jätetään asiakas oman onnensa nojaan: kun tilaus ei vastaakaan sitä, mitä asiakas LUULI tilaavansa, lähtevät myyjät livohkaan: ääni muuttuu todella tylyksi, vastuusta paetaan ja lujaa!! Etukäteen maksattamisella paetaan mahdollisista suunnittelu- ja piirrosvirheistä, ja jopa kalusteasennuksesta!

        Jep,
        lopulta ostimme Leppävaaran Puustellista - toimitus ei ole vielä tullut niin en osaa kehua loppuun. Kirjoitin jo keittiö -palstalle hyvistä kokemuksistani otsikolla "Kilpailutimme ja Puustelli oli paras". Nixi oli kakkosena mutta Lauttasaaren Nixissä palvelu oli nihkeää ja ihmisten kokemus lautakasoista pelotti liikaa. Lisäksi meille ei Puustellin hinta ollut juuri suurempi kuin Nixin hinta - varsinkin kun huomioi että Puustellista kaapit on kasattu. Tingata pitää aina!


      • PQHML
        Meille keittiö asap kirjoitti:

        Onko vielä muita kokemuksia Nixistä?
        Itseä vähän arveluttaa noi kasattavat kaapit, tuleeko siinä paketissa varmasti kaikki osat?

        Puustellista on saatu tosi hyvää palvelua, samoin a'la cartesta (Keittiömaailma). Vaan hinnat ovat tosi suolaisia...

        Meillä ainakin toimi homma tosi hyvin edellinen keittiö ostettiin Hämeenlinnan Nixi edustajalta.
        Myyjä tosi innostunut ja auttavainen (auttoi jopa tapettien, välitila laattojen ja maalien valinnassa). Aloitamme keväällä uuden talon rakentamisen ja tarjoukset otettu Nixiltä, palvelu ei ainakaan ole huonontunut päinvastoin.


      • pöljempi
        Ei Nixiä enää kirjoitti:

        Hanki kalusteet Puustellista; iso firma, kalusteet tulevat koottuina, selkeä kokoamisohje tai asennuspalvelu, hyvä ja asiantunteva oikea asiakaspalvelu, asiakas ei jää yksin.
        Hinta voi tuntua korkealta, mutta voit aina jättää pois lopulta turhia muotinippeleitä ja sesonkihienouksia, jotka todella nostavat hintaa huimasti. Taitava myyjä osaa kertoa, miten ja mitkä maksavat.
        Kerro myyjälle budjetti etukäteen, tämä on tärkeää!!

        Ystäväni, joka hairahtui Nixiin, ei missään tapauksessa suosittele Nixiä: lopulta kävi KALLIKSI, ei hintansa väärti, huono ja tyly, pidättyväinen, taitamaton, tuotetuntematon ja töykeä asiakaspalvelu. Kotiin tulee kasa lautaa, siis osina; koskaan ei voi tietää, mikä niiden kunto on. Lommoista ja naarmuista saa taistella myyjän kanssa.
        Onnenonkijoille tarjotaan vielä porkkanaksi 2 % alennus, kun hairahtuu maksamaan tilauksen etukäteen ennen kalustetoimitusta.

        Vantaalainen petikon nixi vailla vertaansa: kaupankäynti asiakkaan silkkaa vedätystä, ei saa sitä mitä tilaa tai luulee tilaavansa. Kauppasopimukseen suorastaan painostetaan puutteellisin, ovelasti laadituin tiedoin, jolloin asiakas luulee saavansa tilauksensa mukaiset kalusteet.
        Kun kalusteet maksetaan etukäteen, jätetään asiakas oman onnensa nojaan: kun tilaus ei vastaakaan sitä, mitä asiakas LUULI tilaavansa, lähtevät myyjät livohkaan: ääni muuttuu todella tylyksi, vastuusta paetaan ja lujaa!! Etukäteen maksattamisella paetaan mahdollisista suunnittelu- ja piirrosvirheistä, ja jopa kalusteasennuksesta!

        tottakai asiaan kuuluu sopia kuuluuko asennus.
        Meillä asennus petikon nixin kautta ja täytyy sanoa että asennuksessa ei vikaa.
        Ennenmmin laadussa kun kaksi ovea vaihdatettiin.
        Puustelli yli kallis samoilla ovilla ja asennus,, no tutuilla ei niin hyvä


      • leikkaa ja liimaa
        PQHML kirjoitti:

        Meillä ainakin toimi homma tosi hyvin edellinen keittiö ostettiin Hämeenlinnan Nixi edustajalta.
        Myyjä tosi innostunut ja auttavainen (auttoi jopa tapettien, välitila laattojen ja maalien valinnassa). Aloitamme keväällä uuden talon rakentamisen ja tarjoukset otettu Nixiltä, palvelu ei ainakaan ole huonontunut päinvastoin.

        Masentavan lautakasan sain. Jotkut osat olivat rikki, jotkut puuttuivat kokonaan ja asennusohjeet olivat todella puutteelliset. En voi suositella.


      • poropeukalot
        Kokenut kirjoitti:

        Älä ota kalusteita, jotka joudut kasaamaan itse, jollet ole keittiökalusteasentaja. Kaverit ottivat ja se "levykasa" oli aika masentava näky - kasaaminen kesti KOLME viikkoa. Voit kuvitella, että hermot oli riekaleina, myös meillä talkoolaisilla!

        Joo, noin käy aina TUMPELOILLE. Omalla kohdalla kasaamiseen (n. 12 m kaappeja) meni vain 8 tuntia, eli 1 työpäivä.


    • Petetty

      Mistä Nixistä ovat kokemuksenne? Minulla Itäkeskuksen Nixistä todella huonoja kokemuksia.

      • Ei petetty

        Minä ostin Itäkeskuksen Nixi keittiöt liikkeestä. Victoria koivu kivitasoilla. Kaikki meni hienosti ja lopputulos on täydellinen!! Olemme mieheni kanssa ikionnellisia. Palvelu oli kyllä hyvää ja asiantuntevaa ja kaikki tavarat tulli oikein. Uuni tuli myöhässä mutta oli maahantuojan varastosta loppu sillä hetkellä...


      • kööki
        Ei petetty kirjoitti:

        Minä ostin Itäkeskuksen Nixi keittiöt liikkeestä. Victoria koivu kivitasoilla. Kaikki meni hienosti ja lopputulos on täydellinen!! Olemme mieheni kanssa ikionnellisia. Palvelu oli kyllä hyvää ja asiantuntevaa ja kaikki tavarat tulli oikein. Uuni tuli myöhässä mutta oli maahantuojan varastosta loppu sillä hetkellä...

        No me ostettiin Ikea keittiö ja rungot vasta ollaan kasattu koska ovien saapumisessa kestää joku viikon verran. Mutta Ikean rungot on ainakin hyviä koska rungon paksuus on 19 mm. kun keittiöliikkeiden rungot nykyään on 16 mm. ja samaa tavaraa on puustellilla kun ikeallakin levyjen sisällä tosin ikealla vaan enemmän tavaraa.

        Kalustetukun keittiöissä on kaappien "jalat" sokkelilevyä kun ikeasta ostetaan kunnon säädettävät jalat mitkä kannattaa ruuvata kiinni (ne pidikkeet mihin tulee jalat). Ja ihan varmasti saa hyviä keittiöitä muualtakin kun ikeasta mutta meille se oli edullisin kun ostettiin kodinkoneineen josta saatiin jokasesta kodinkoneesta 100€ lahjakortti ikeaan eli 600 yhteensä.

        Ja ikeassa ei muuten tarvii tapella jonkun tuotteen kanssa jos pitää vaihtaa senkun vie sinne vaan niin saa uuden tilalle.


      • lapin visakoivua
        kööki kirjoitti:

        No me ostettiin Ikea keittiö ja rungot vasta ollaan kasattu koska ovien saapumisessa kestää joku viikon verran. Mutta Ikean rungot on ainakin hyviä koska rungon paksuus on 19 mm. kun keittiöliikkeiden rungot nykyään on 16 mm. ja samaa tavaraa on puustellilla kun ikeallakin levyjen sisällä tosin ikealla vaan enemmän tavaraa.

        Kalustetukun keittiöissä on kaappien "jalat" sokkelilevyä kun ikeasta ostetaan kunnon säädettävät jalat mitkä kannattaa ruuvata kiinni (ne pidikkeet mihin tulee jalat). Ja ihan varmasti saa hyviä keittiöitä muualtakin kun ikeasta mutta meille se oli edullisin kun ostettiin kodinkoneineen josta saatiin jokasesta kodinkoneesta 100€ lahjakortti ikeaan eli 600 yhteensä.

        Ja ikeassa ei muuten tarvii tapella jonkun tuotteen kanssa jos pitää vaihtaa senkun vie sinne vaan niin saa uuden tilalle.

        ovat perseestä, halvalla lapsityövoimalla teetätettyä ryssäläistä paskaa, kiitos ei meille.


      • iiikea
        lapin visakoivua kirjoitti:

        ovat perseestä, halvalla lapsityövoimalla teetätettyä ryssäläistä paskaa, kiitos ei meille.

        Oho! pääsi pieru....


      • Ei halpaa
        iiikea kirjoitti:

        Oho! pääsi pieru....

        Meillä IKEA, päälle tilatiin erikoispaksut 40 mm kivet. Rungot ja jalat eivät ksestäneet tätä painoa.
        Paska on paskaa, halvalla saa halpaa. Saimma Ikean syvät ruoka lautaset kerran lahjaksi. 3 kk ja ne alkoivat tummumaan. Ne piti nakata roskiin. Nyt on kotimaiset Iittala lautaset olleet jo vuosi ja ovat kuin uudet.

        Mitä me tästä opitaan ?

        Köyhän ei kannata ostaa halpaa paskaa


      • rdyub
        kööki kirjoitti:

        No me ostettiin Ikea keittiö ja rungot vasta ollaan kasattu koska ovien saapumisessa kestää joku viikon verran. Mutta Ikean rungot on ainakin hyviä koska rungon paksuus on 19 mm. kun keittiöliikkeiden rungot nykyään on 16 mm. ja samaa tavaraa on puustellilla kun ikeallakin levyjen sisällä tosin ikealla vaan enemmän tavaraa.

        Kalustetukun keittiöissä on kaappien "jalat" sokkelilevyä kun ikeasta ostetaan kunnon säädettävät jalat mitkä kannattaa ruuvata kiinni (ne pidikkeet mihin tulee jalat). Ja ihan varmasti saa hyviä keittiöitä muualtakin kun ikeasta mutta meille se oli edullisin kun ostettiin kodinkoneineen josta saatiin jokasesta kodinkoneesta 100€ lahjakortti ikeaan eli 600 yhteensä.

        Ja ikeassa ei muuten tarvii tapella jonkun tuotteen kanssa jos pitää vaihtaa senkun vie sinne vaan niin saa uuden tilalle.

        Ikean rungot ovat 18mm, ei 19mm.


      • simba2
        lapin visakoivua kirjoitti:

        ovat perseestä, halvalla lapsityövoimalla teetätettyä ryssäläistä paskaa, kiitos ei meille.

        Siinä olen kanssasi samaa mieltä ,halvalla lapsityövoimalla tehty halpaa tavaraa,joka ei sit kestä paljon katsetta.....eikä kulutusta ,vesihanatkin on jostain kierättys massasta tehty ja ohuita jotka ajan mittaan ratkeavat saumoista ja halkeelevat. Halvalla tietysti saa jokainen tehdä keittiönsä ,mutta kalliiksi tulee vaihtaa keittiöitä 5 vuoden välein....jos ei tingi laadusta ja hinnasta ,ostaa laadukkaat ja vähän hintavamman ,kyllä se itse itsensä maksaa vuosien aikana.


    • Jepsssu

      Halvalla ei saa hyvää, mutta edullisesti voi saada. Jokainen menee lompakon mukaan. Jos on massii niin kannattaa panostaa. Ikea on juuri sitä mitä monet sanoo, mutta tyhjää ehkä parempi.

    • välttäkäätätä

      Näistä kahdesta, tai oikeastaan mistä vaan kahdesta joissa toinen on Nixi, valitsisin sen toisen. Ei ikinä Nixi-keittiötä. Pelkkiä ongelmia alusta loppuun.

    • Tryben

      Kunnollinen ikea keittiö maksaa saman tai enemmän kuin puustelli tai joku muu tunnettu hyvä merkki. 7 Ikeaa takana eikä kauheasti haukuttavaa. Nix:stä en tiedä mutta vaikuttaa kvik:n tasoiselta latulevy kauppiaalta.

    • Nixille plussaa

      Seinäjoen Nixissä, todella asiansa osaava nuori nainen avusti suunnittekussa.. Piirrustus oli mukana pohjaratkaisusta. Keittiö uusittiin 20 vuoden käytön jälkeen. Nixi-keittiö oli edellinenkin ja tyytyväinen olin siihen edelliseen.
      Myyjä neuvoi ja ehdotti parempia ratkaisuja. Hän myös auttoi värien ja materiaalien valinnassa todella hyvin. Vertaillen ja kertoen hyvät ja huonot puolet materiaaleista .
      Itse sanoin heti, että neuvoja saa antaa ja vastaaan niitä myös otetaan.
      Keittiöstä tulee mielestäni todella hyvä ja toimiva. Kiitos ystävällisen ja asiaan perehtyneen myyjän.
      Edellinen keittiö on ollut toimiva ja kestävä, luotan tähän tulevaankin. Osat toimitettuna ajallaan, asennusta aloitellaan pian.
      Ikeassa kävimme hypistelemässä kaapistoja, mutta voi sitä "laatua", Enpä usko sen kestävän lähellekkään Nixin 20 vuotta käytössä. Palapelejä nykyiset kalusteet paljonkin ovat, mutta materiaaleissa on valtavasti eroja. En luota Ikean halpalaatuun kovassa käytössä, mitä keittiökin täytyy kestää.

    • girlie32

      Ystäväni teetti juuri keittiön Nixiltä ja kehui kovasti palvelua ja
      asioiden sjuvuutta. Lopputulos ainakin heillä tosi hyvä ja
      olivat tyytyväisiä.

    • Riikka

      Ostin keittiön Nykykeittiöstä. Vertasin neljää merkkikeittiötä. Nykykeittiössä oli asiantuntevin opastus ja suunnittelu. Sain paljot tietoa, joita ei kukaan aiemmin ollut maininnut. Luotto oli täydellinen, kun tein päätöksen. Myös tätini osti keittiön ja komerot Nykykeittiöstä. Kaapit oli AKA -Kalusteen mutta, kun ei löytynyt heiltä ovia niin he tilasi suoraan ovituotannosta juuri sellaiset ovet kuin halusimme.
      Olemme lopputulokseen täysin tyytyväisiä. Lisäksi saimme edullisemmin integroitavat kodinkoneet kuin Gigantista. Suosittelen kaikille aina Nykykeittiötä.
      t. Riikka

      • Iisa 2

        Olemme myös ostaneet AKA keittiön Nykykeittiöstä. Entinen keittiö pois ja uusi tilalle ja lisäksi katto, seinät ja lattiat uudet. Sähkö, putkityöt samoin. Koko uusi keittiö tuli valmiiksi viikossa. Aivan ihana palvelu. Koko ystäväpiiri on ostanut keittiöt Nykykeittiöstä ja suosittelemme kaikille. Ei halvin mutta paras.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      3440
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      16
      3183
    3. Porno tuhosi lopulta parisuhteemme

      Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta
      Parisuhde
      20
      3056
    4. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1733
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      396
      1368
    6. IS Viikonloppu 5.-6.10.2024

      Luin Sanarisin foorumia. Tuli esille, että huomenna on Skytän ja Kärkkäisen kolmoskovis. Odotan virheetöntä ristikkoa ja
      Sanaristikot
      94
      1317
    7. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      105
      1301
    8. Itseni vuoksi

      Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,
      Ikävä
      16
      1217
    9. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      26
      1182
    10. Minkä pituinenen kaivattusi on

      Kirjain ja pituus kehiin! 😊
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe