siveysvyö

Migu

Millaisia kokemuksia teillä on siveysvöistä miehellä? Kuinka hyvin pystyy pitämään päällä? Pääseekö lentokentällä metallinpaljastimista läpi ongelmitta? Antaako periksi, jos alkaa "seisomaan"? Mitä itse suosittelisitte?

26

15623

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikka26
      • kaveri.

        Joutuuko sun kaveri pitää tollaista?


      • Kikka26
        kaveri. kirjoitti:

        Joutuuko sun kaveri pitää tollaista?

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.


      • kaveri.
        Kikka26 kirjoitti:

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.

        http://www.cfnm.net/index.htm
        CFNM Adventures
        Kyllä varmaan jossain on.


      • kateellinen
        Kikka26 kirjoitti:

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.

        Mites stondaaminen sujui keskellä päivää, kun toi cb-2000 on aika pieni? Aiheuttiko kipuja?


      • kaveri.

      • tuollainen Kikka
        Kikka26 kirjoitti:

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.

        Ja vielä vapaalla jalalla joka osaa ja jolle ei ole niin "ihmeellistä" leikkiä noita leikkejä? Haluaisin itsekkin kokeilla aivan oikeesti miltä tuntuu kun "pikkuveli" on päivän lukkojen takana. Vaikkakin en itse tyydytä itseäni päivisin, niin se saattaisi olla eroottinen kokemus ja illalla jos vapauttaisit vois veli olla oikeesti innostuksesta terhakka. Itselläni on nahkainen siveysvyö, mutta se ei ole minun mieleeni ja toiseksi kun se on jotain japanilaista laatutyötä, niin se on suunniteltu hiukan pienemmille miehille, kun mitä minä olen. Tilasin sen jokin aikaa sitten ja lisäksi kun saksan kielen taito on huippua (ei ollenkaan), niin vielä kaiken lisäksi niitä tuli kaksi.


      • kaveri.
        Kikka26 kirjoitti:

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.

        Mitä sitten kun sua okein rupee tekee munaa mieli ja avainta ei löydykään?


      • pikkupili2
        Kikka26 kirjoitti:

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.

        Moi Kikka26,
        Kyllä alistuvia miehiä mielestäni on yllättävän paljon - ennemminkin alistavan naisen löytäminen tuntuu olevan monille miehille ongelma.
        Onneksi ei kuitenkaan itselleni. Olen ja elän onnellisesti D/s-suhteessa ja esittämäsi asiat ovat varsin tuttuja. Siveysvyö on mitä tehokkain konsti miehen nöyryyden lisäämiseksi. Useita muitakin konsteja kyllä on.
        Suosittelen kylläkin CB3000-mallia, joka on huomattavasti mukavampi pitää päällä ja on myös estettisemmän näköinenkuin malli 2000. Itse olen pitänyt CB3000-lukkoa pisimmillään pari viikkoa ja myös työmatkoilla. Näihinhän tulee mukaan muovisia numeroituja kertakäyttölukkoja, joilla selviää turvatarkastuksissa Lontoonkin kentillä. Terveisiä vaan asiaanvihkiytyneille ja siitä kiinnostuneille!


      • mrchastity
        kaveri. kirjoitti:

        Joutuuko sun kaveri pitää tollaista?

        moi
        meillä käytössä neosteel siveysvyö...
        katsokaa kuvaa www.neosteel.de
        male sport chastity belt.vain positiivista sanottavaa ko.vyöstä,mutta vaatii huolellista mittausta ja on kallis! 100 % varma,ei saa pois ilman avainta...ollut meillä käytössä jo 3 vuotta ja usein on viikkokausia lukossa ja rouva vaan nauttii;)


      • Nimetön
        Kikka26 kirjoitti:

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.

        Minulla on tuollainen cb2000 ja pitänyt sitä usein. Pystyn tekemään kaiken normaalit päivärutiinit, mutta avaimen pitäjä puuttuu. Nyt on juuri neljä päivää ollut lukko paikoillaan. Puuttuu vain nainen, jolle antaa avain


      • Paljon matkusteleva

      • Kikka26
        pikkupili2 kirjoitti:

        Moi Kikka26,
        Kyllä alistuvia miehiä mielestäni on yllättävän paljon - ennemminkin alistavan naisen löytäminen tuntuu olevan monille miehille ongelma.
        Onneksi ei kuitenkaan itselleni. Olen ja elän onnellisesti D/s-suhteessa ja esittämäsi asiat ovat varsin tuttuja. Siveysvyö on mitä tehokkain konsti miehen nöyryyden lisäämiseksi. Useita muitakin konsteja kyllä on.
        Suosittelen kylläkin CB3000-mallia, joka on huomattavasti mukavampi pitää päällä ja on myös estettisemmän näköinenkuin malli 2000. Itse olen pitänyt CB3000-lukkoa pisimmillään pari viikkoa ja myös työmatkoilla. Näihinhän tulee mukaan muovisia numeroituja kertakäyttölukkoja, joilla selviää turvatarkastuksissa Lontoonkin kentillä. Terveisiä vaan asiaanvihkiytyneille ja siitä kiinnostuneille!

        Itse oikeastaan koen "ongelmana" löytää miehen, jolla kiinnostaa "normaalista poikkeava seksi". Tarkoitan siis, että miehellä aidosti kiinnostaisi jokin muukin kuin tuttu tyyli "edestä-takaa-naamalle". Kyllä täytyy sanoa, että kokeulunhaluiset miehet on kiven alla. Ainakin näin täällä Savossa. Itse olen ihan puhtaasti switch, minua kiinnostaa alistaminen molemmin päin. Tosin ihan vain lievänä, kuten jo kerroin... mihinkään älyttömyyksiin en ole valmis alkamaan, koska ne eivät kiehdo minua millään tapaa. Eikä mua itseäni esim. kiinnosta pitää miestä selibaatissa päivää tai kahta enempää, koska kyllähän se kuitenkin niin menee, että muna päivässä pitää mielen virkeänä. Itse ainakin koen näin ja itse asiassa tulen varsin kiukkuiseksi, jos en sitä päivittäin saa. Juu, ja tämän takia ymmärränkin erityisen hyvin niitä parisuhteessa eläviä miehiä, jotka kokevat saavansa liian vähän seksiä.


      • mrchastity
        Kikka26 kirjoitti:

        Joutui joo, siis exäni. Siksiköhän se onkin nykyään exä? :)

        Tällä hetkellä ei ole ketään, kenen kanssa leikkiä tuollaisia leikkejä. Ja meillä tuon cb:n kanssa ei mennyt koskaan siihen pisteeseen, että sitä olisi pidetty viikkokaupalla. Lähinnä se oli sitä, että harrastimme aamusta seksiä, jonka jälkeen saatoin hänet lukita päiväksi siihen. Pitkin päivää kiusasin häntä tai jos hän oli töissä, niin lähestyin tuhmilla puheluilla ja viesteillä. Illalla sitten yleensä kämppä oli siivottuna ja ruokaa laitettuna, jotta kaikki olisi mahdollisimman hyvin ja palkitsisin mieheni ja päästäisin hänet vapaaksi. Joskus päästin, joskus en. Yleensä päästin hänet illalla vapaaksi, nuoletin hänelle itseni ja ehkä käskin häntä panna minua strap on dildolla, siis dildolla - omalla kalulla ei tietenkään. Harvoin noi lukitsemiset kestivät enempää kuin vuorokauden ja sen jälkeen palkitsin hänet yleensä varsin ruhtinaallisesti. Joskus hän sitten kosti minulle "käyttämällä mua hyväksi" eli panemalla joka reikään, käyttämällä rajuja otteita, ehkä piiskaa, komentamalla ja roiskimalla lopuksi spermat esim. naamalle. Tai sitten ihan vain kiusaamalla mua koko illan suuseksillä.

        Oi niitä aikoja :) Mielestäni on aika harmittavaa, ettei tuollaisista alistusleikeistä kiinnostuneita miehiä oikein ole.

        hei
        keillä vaimo saa usein toista tuntia kestävän nuolennan niin että meinaa laueta ja sitten hidastelen...lopulta kun on ihan kiimassa laukaisen hänet kielelläni:)))
        eli on muitakin alistusjutuista kiinnostuneita!!!


      • switchmies...
        Kikka26 kirjoitti:

        Itse oikeastaan koen "ongelmana" löytää miehen, jolla kiinnostaa "normaalista poikkeava seksi". Tarkoitan siis, että miehellä aidosti kiinnostaisi jokin muukin kuin tuttu tyyli "edestä-takaa-naamalle". Kyllä täytyy sanoa, että kokeulunhaluiset miehet on kiven alla. Ainakin näin täällä Savossa. Itse olen ihan puhtaasti switch, minua kiinnostaa alistaminen molemmin päin. Tosin ihan vain lievänä, kuten jo kerroin... mihinkään älyttömyyksiin en ole valmis alkamaan, koska ne eivät kiehdo minua millään tapaa. Eikä mua itseäni esim. kiinnosta pitää miestä selibaatissa päivää tai kahta enempää, koska kyllähän se kuitenkin niin menee, että muna päivässä pitää mielen virkeänä. Itse ainakin koen näin ja itse asiassa tulen varsin kiukkuiseksi, jos en sitä päivittäin saa. Juu, ja tämän takia ymmärränkin erityisen hyvin niitä parisuhteessa eläviä miehiä, jotka kokevat saavansa liian vähän seksiä.

        minä ainakin olen kokenut, että sinunlaista naista on niin vaikeaa löytää täältä savosta. itse olen savosta ja yläsavosta tarkemmin...
        Itse omistan CB-3000:n ja haaveena olisi just sellainen nainen, joka ei pistä kuin päiväksi siihen vekottimeen... ja joka tietää, että "kosto" on suloinen :) Suapko kysellä mistee päin savvoo olet? Olis kiva aloittaa mailien ja ajatusten vaihto.


      • papparainen
        switchmies... kirjoitti:

        minä ainakin olen kokenut, että sinunlaista naista on niin vaikeaa löytää täältä savosta. itse olen savosta ja yläsavosta tarkemmin...
        Itse omistan CB-3000:n ja haaveena olisi just sellainen nainen, joka ei pistä kuin päiväksi siihen vekottimeen... ja joka tietää, että "kosto" on suloinen :) Suapko kysellä mistee päin savvoo olet? Olis kiva aloittaa mailien ja ajatusten vaihto.

        Tuolla joku jo kysyikin, miten stondis sujuu siinä vehkeessä? Jos sitä vaikka saisikin hillittyä hereillä ollessaan, niin nukkuessa tulee jonkinlainen aamuseisokki joka tapauksessa.

        Jos vaekka savolaesmies suattais vastata.


      • switchmies
        papparainen kirjoitti:

        Tuolla joku jo kysyikin, miten stondis sujuu siinä vehkeessä? Jos sitä vaikka saisikin hillittyä hereillä ollessaan, niin nukkuessa tulee jonkinlainen aamuseisokki joka tapauksessa.

        Jos vaekka savolaesmies suattais vastata.

        ainakin minulla. Aamuseisokki tulee, olipa CB-3000:n päällä tai ei... tyvirengas kun pitää olla sopivan tiukka ja se aiheuttaa että aamustondiksessa rupaa olemaan tiukat paikat... Minulla ei ainakaan onnistu pitämään yön yli sitä vekotinta. Mutta mukava vehje muuten, esim jos lähtee illanviettoon poikaporukalla ja emäntä pistää munat lukkoon... tai aamusta heti. Siinä päivän mittaa kummasti halut kasvaa :) Ois vain sellainen emäntä, joka tykäis tällaisista asioista.


      • papparainen
        switchmies kirjoitti:

        ainakin minulla. Aamuseisokki tulee, olipa CB-3000:n päällä tai ei... tyvirengas kun pitää olla sopivan tiukka ja se aiheuttaa että aamustondiksessa rupaa olemaan tiukat paikat... Minulla ei ainakaan onnistu pitämään yön yli sitä vekotinta. Mutta mukava vehje muuten, esim jos lähtee illanviettoon poikaporukalla ja emäntä pistää munat lukkoon... tai aamusta heti. Siinä päivän mittaa kummasti halut kasvaa :) Ois vain sellainen emäntä, joka tykäis tällaisista asioista.

        Sitä vähän arvelinkin. Olen ihmetellyt - itsekseni nimittäin - noita juttuja, joissa tuota vehjettä on pidetty hyvällä menestyksellä päiviä, viikkoja ja jopa kuukausia (tuolla alempana on Railin aloittama keskustelu, jossa viitataan vielä vanhempaan ketjuun). Aamuseisokkia kun ei kuitenkaan pysty välttämään, ja tuommoinen "sivistysvyö" varmasti aiheuttaa hankaluuksia.

        Muuten kyllä vaikuttaa ihan kivalta vehkeeltä. Mutta vain päiväsaikaan ja tuollaiseen illanvietto ym. menoon. Yöksi en suostuisi mokomaa ottamaan, juuri tuon seisokin takia.


      • papparainen kirjoitti:

        Sitä vähän arvelinkin. Olen ihmetellyt - itsekseni nimittäin - noita juttuja, joissa tuota vehjettä on pidetty hyvällä menestyksellä päiviä, viikkoja ja jopa kuukausia (tuolla alempana on Railin aloittama keskustelu, jossa viitataan vielä vanhempaan ketjuun). Aamuseisokkia kun ei kuitenkaan pysty välttämään, ja tuommoinen "sivistysvyö" varmasti aiheuttaa hankaluuksia.

        Muuten kyllä vaikuttaa ihan kivalta vehkeeltä. Mutta vain päiväsaikaan ja tuollaiseen illanvietto ym. menoon. Yöksi en suostuisi mokomaa ottamaan, juuri tuon seisokin takia.

        Vaimoni on pitänyt minut pisimmillään parikin viikkoa lukittuna CB-2000:n eikä ne yöseisokit ole mitään ongelmia aiheuttaneet. Pari kertaa olen herännyt yöllä siihen että liikkunut laite on hiukan painanut kiveksiä mutta siitäkin selviää kun vetää sisintä rengasta lähemmäs kroppaa.


      • Kiinnostunut4you
        Kikka26 kirjoitti:

        Itse oikeastaan koen "ongelmana" löytää miehen, jolla kiinnostaa "normaalista poikkeava seksi". Tarkoitan siis, että miehellä aidosti kiinnostaisi jokin muukin kuin tuttu tyyli "edestä-takaa-naamalle". Kyllä täytyy sanoa, että kokeulunhaluiset miehet on kiven alla. Ainakin näin täällä Savossa. Itse olen ihan puhtaasti switch, minua kiinnostaa alistaminen molemmin päin. Tosin ihan vain lievänä, kuten jo kerroin... mihinkään älyttömyyksiin en ole valmis alkamaan, koska ne eivät kiehdo minua millään tapaa. Eikä mua itseäni esim. kiinnosta pitää miestä selibaatissa päivää tai kahta enempää, koska kyllähän se kuitenkin niin menee, että muna päivässä pitää mielen virkeänä. Itse ainakin koen näin ja itse asiassa tulen varsin kiukkuiseksi, jos en sitä päivittäin saa. Juu, ja tämän takia ymmärränkin erityisen hyvin niitä parisuhteessa eläviä miehiä, jotka kokevat saavansa liian vähän seksiä.

        Kikka26,
        Olen myös Savosta ja kiinnostaisi Sinut tavata vaikapa ihan ajtustenvaihdon merkeissä.


      • Pekka 44
        mrchastity kirjoitti:

        moi
        meillä käytössä neosteel siveysvyö...
        katsokaa kuvaa www.neosteel.de
        male sport chastity belt.vain positiivista sanottavaa ko.vyöstä,mutta vaatii huolellista mittausta ja on kallis! 100 % varma,ei saa pois ilman avainta...ollut meillä käytössä jo 3 vuotta ja usein on viikkokausia lukossa ja rouva vaan nauttii;)

        Meilläkin on käytössä Neosteelin siveysvyö, tai siis minulla on se ylläni ja vaimolla avain.

        Vyö on todella tehty tukevasta teräksestä eikä sitä saa pois millään ilveella. Mutta se on miellyttävä pitää päällä, puristaa ja kuristaa mutta ei se mitään. Kulli roikkuu tuubissa, eikä sitä voi koskettaa. Himo olisi mutta kun ei voi.


      • krista_X
        Pekka 44 kirjoitti:

        Meilläkin on käytössä Neosteelin siveysvyö, tai siis minulla on se ylläni ja vaimolla avain.

        Vyö on todella tehty tukevasta teräksestä eikä sitä saa pois millään ilveella. Mutta se on miellyttävä pitää päällä, puristaa ja kuristaa mutta ei se mitään. Kulli roikkuu tuubissa, eikä sitä voi koskettaa. Himo olisi mutta kun ei voi.

        belt vaikuttaa kauniilta, hih myös pitävyytensä lisäksi.


    • Käytössä

      Olen sinkku 43v, eikä minulla ole avaimen haltijaa. Olen kuitenkin käyttänyt jo pitkään CB 3000:ta koska olen huomannut, että liika runkkailu ei ole minulle hyvästä.
      Usein pistän sen ylleni torstai-ilalla ja avaimen laitan kirjeeseen. Postitan avaimen itselleni ja yleensä saan sen vasta maanantaina. Siis koko viikonloppu lukittuna.
      Olen myös innokas tanssija ja käyn usein tansseissa. Siinä on oma jännityksensä huomaako tanssipartneri mitään. Kerran eräs varattu nainen huomasi haaroissani jotain. kerroin hänelle tilanteen ja yllättäen hän tunsi CB:n. Hän käytti tilaisuutta hyväkseen ja tanssimme paljon yhdessä, aina intiimistikin, koska minusta ei ollut vaaraa. Kävin kyllä aika kuumana, mutta avain oli postissa. Lähtiessämme ravintolasta hän suuteli minua kiihkeästi ja hyväilin hänen rintojaan ja vartaloa. Hän pisti kätensä haaroilleni liikutellen CB:ta sanoen, että mukavaa kun on tuollainen vaaraton mies. Saatoin hänet bussiin ja pysäkillä hän sanoi, että tavataan kahden viikon päästä samoissa merkeissä.
      Olin kaksi viikkoa CB ylläni. Menin tansseihin, mutta hän ei tullut paikalle. Ajattelin, että häntä ei huvittanut moinen leikki ja päätin antaa itselleni opetuksen. CB olisi ylläni elokuun loppuun eli hieman yli kuukauden. Urhoollisesti pidin sitä ja avain oli työpöytäni laatikossa. Tuli syyskuu ja elokuu oli mennyt sen verran hyvin, että jatkoin CB:n käyttöä syyskuun loppuun. Kaksi ja puolikuukautta selibaatissa. Katsotaan onnistuuko.

    • Kokemusta

      Meillä on pitkä ajalta kokemusta siveysvyöstä. Ensin oli köytössä CB-2000 nyttemmin CB-3000.

      Tässä muutamia vastauksia ja vikkejä kysymyksiisi.

      1. CB:tä ei saa pois ilma väkivaltaa jos vain ottaa oikean kokoisen renkaan käyttöön.
      2. CB ei näy lentokenttien tarkastuksissa. Siihen saa numeroidun muovilukitukssen. Voit "matkan jälkeen" tarkistaa onko lukossa oikea numero.
      3. CB yllä EI kulli pysty seisomaan. Tunne kyllä on, mutta fyysisesti se on mahdotonta. Panohalut kyllä säilyvät.

      Meillä on CB ollut käytössä jo pari vuotta ja miehenä voin vakuuttaa, että sen käyttö on parantanut suhdettamme. Varsinkin kun vaimoni on viihkiintynyt asiaan netistä. ( sieltä saa paljon tietoa ).

      Eräänä pienenä vinkkinä. CB:hen saa erillisen pienen laitteen ( ei kylläkään Suomesta ), jossa on terävähköt piikit. Kun kulli alkaa "seistä" ne painaa ja "pistää" juuresta aiheuttaen pientä kipua. Erittäin tehokkaasti se johdattaa ajatukset aivan muualle. Olemme käyttäneet sitä aika usein, varsinkin kesällä.
      Silloin tällöin pitää kuitenkin saada tuulettaa. Silloin vaimoni laittaa minulle käsiraudat selän taakse ja irroittaa CB:n
      Kaikenn kaikkiaan suosittelen CB:n käyttöä. Se saa miehestä aivan uusia asioita esille, ainakin meillä.
      Kaiken kaikkiaan suosittelen CB:n käyttöä.

      • Joonas V

        Näkyykö CB esim. tiukkojen trikoiden alta ?


    • Jespersub

      Minulla on CB3000 jota aina välillä pidän päivän. Annan avaimet vaimolle aamulla ja toivon että pääsen vapaaksi illalla. Ja silloin ei paljon tarvita kun jo tulee. Koko päivän munat ovat ikäänkuin vaimon otteessa. Vessassa varsinkin tiedostaa tilanteensa. Toisaalta koko vehkeen voi unohtaakkin välillä koska se ei juurikaan tunnu. Lisävarusteena minulla on Points Of Intrigue eli juuri ne piikit jotka mainittiin. Silloin tästä ei todellakaan pääse karkuun. Ja jos alkaa oikein kunnolla seistä niin se myös sattuu. Liian pientä rengasta käyttäen sain tehtyä itseeni reiät niillä piikeillä vaikka ne on tylsät. Se johtui yöllisistä erektioista joita rengas tehosti ja pakko oli nousta ylös pari kertaa rauhoittumaan. Kahtena yönä olen käyttänyt.

      kiva lelu. Lisää haluja ja minä pidän siitä tunteesta että olen avuton ja vaimoni armoilla.

      Neosteelin vyö olisi mahtava. Olen tehnyt alumiinipellistä mallin helpon työstettävyyden vuoksi ja tarkoitus olisi joskus saada leikattua se rosterista. Pellin jo hankin mutta alkuun en ole päässyt. "Oikea" vyö näkyy vielä vähemmän vaatteiden alta. CB3000 vähän pullottaa mutta ei sitä kukaan huomaa.

      Katsokaa altarboyn sivu www.tpe.com :ista. Siellä on omia tekeleitä ja arvosteluja. Naisille www.chastitybelt.tk jossa on galleria.
      Muita:
      www.sweetchastity.com (taidetta ja fantasiaa)
      www.lockmeup.com
      www.loreenswelt.de (gallery kg)

      Valmistajia:

      www.neosteel.de
      www.latowski.de (erilaiset teräshousut)
      www.mysteel.de
      www.tollyboy.com

      Hakusanoja:

      kg=keuschheitsguertel=siveysvyö
      cb=chastitybelt=siveysvyö
      ceinture de chastete=siveysvyö

      Keskustelupalstoja:

      www.chastitylifestyle.com
      www.groups.yahoo.com/group/cb3000 (vaatii kirjautumisen)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe