Olemme muuttamassa Poriin ja harrastuksena on kirppareiden kiertely. Missä on Porin parhaat kirppikset?
Hyviä kirppareita?
8
1455
Vastaukset
- kjhghj
vähärauman jättilöytökirppis, siellä olen tehnyt löytöjä ja hintataso on kohtuullinen, samoin harmaalinnan sisätorikirppis on hyvä ostospaikka.
- minä jos kuka!
peräsimentie 11, MAJAKKA! on vähä enempi romuu ku muil kirppiksil yhtees!
- kohtuullinen?
Jaa vähäraumalla hintataso kohtuullinen? Samoisin,että paikoin kaupasta saa uuden samaan hintaan tai halvemmalla. Ainoa mikä on vielä kalliimpi on kaupungin kierrätyskeskus.
Mammutti oli halpa samoin on majakka. - Suvigummi
kohtuullinen? kirjoitti:
Jaa vähäraumalla hintataso kohtuullinen? Samoisin,että paikoin kaupasta saa uuden samaan hintaan tai halvemmalla. Ainoa mikä on vielä kalliimpi on kaupungin kierrätyskeskus.
Mammutti oli halpa samoin on majakka.on aika hyvä ja Linnakirppis vaikka kovasti ovat molemmat ahtaita ja ainakin sisätorilla on Viipurin kamaa oikein reilusti ja kovalla hinnalla.
- porilainen2
...on hakea kirpparilta jotain määrättyä tavaraa, oikea osoite on Kanuuna. Siellä tavarat on lajiteltu osastoittain, joten hakukin on helpompaa.
- pulsu
On Sepänpellontiellä, vissiin vielä Porin puolella, kuitenkin Ulvilassa päin.
- ????
niin kokemäen tuohitori kirppis on parhain!! Sinne on kylläkin n.40km matkaa VT2 Helsinkiin päin...
- tuulevi
Karhukaupungin parhaat kirppikset on ehdottomasti SPR:n kierrätystavaratalo Kontti, Mini-Kontti Kauppatorin laidalla (Mini-Kontissa myynnissä pääosin vaatteita) sekä Harmaalinnan Sisätori.
Kontti ja Harmaalinnan kirppis sijaitsevat onneksi niin lähekkäin että kummassakin kannattaa käydä samalla reissulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971717- 1541691
- 1141462
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911387Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1831116Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu33986En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59898Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46846Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39819Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja153814