Brio Happy

kokemuksia?

Hei!

Onkohan kenelläkään vielä kokemusta Brion Happy vaunuista? Lähinnä mieltäni askarruttaa vaunujen pienuus, eli mahtuuhan vauva nukkumaan niissä sitten vielä vähän isompanakin..

Kaikki muu vaunuissa vaikuttaa oikein hyvältä ja väritkin ovat kaikki ihania.

6

1641

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaunufriikki

      lähinnä rungon kömpelyys. Koppa näyttää kivalta ja varmasti vauva mahtuu siinä nukkumaan niin kauan kuin tarvista on. Isompi lapsihan nukkuu ratasosassa, sillä välillä ollaan istumassakin ja siinä on valjaat, joita on hyvä käyttää kun lapsi jo kääntyilee...

      Niin, se runko näyttää painavalta ja kömpelöltä. Aika vähän tuotekehitystä verrattuna Noviin ja Kombeihin. Mahtaako siinä jaksaa työnnellä painavampaa lasta?

      • Saara30

        Happy on reilusti kevyempi kuin Kombi molemmilla runkovaihtoehdoilla. Nova painaa suurinpiirtein saman kuin Happy normaalirungolla. Happy teleskooppirungolla on 2,7 kiloa kevyempi kuin normaalirungolla.

        Itse ostettiin Happy teleskooppirungolla, käytännön testit odottavat vielä muksun syntymää. Vaunut teleskooppirungolla menevät todella pieneen tilaan autossa...


      • Tia79
        Saara30 kirjoitti:

        Happy on reilusti kevyempi kuin Kombi molemmilla runkovaihtoehdoilla. Nova painaa suurinpiirtein saman kuin Happy normaalirungolla. Happy teleskooppirungolla on 2,7 kiloa kevyempi kuin normaalirungolla.

        Itse ostettiin Happy teleskooppirungolla, käytännön testit odottavat vielä muksun syntymää. Vaunut teleskooppirungolla menevät todella pieneen tilaan autossa...

        Hei,
        Missä noita Brio Happy vaunuja myydään. Yritin tänään etsiä jälleenmyyjää suomessa, mutten löytänyt. Värit ovat todella piristäviä!

        Kiitos, Tiia


      • sivuilla
        Tia79 kirjoitti:

        Hei,
        Missä noita Brio Happy vaunuja myydään. Yritin tänään etsiä jälleenmyyjää suomessa, mutten löytänyt. Värit ovat todella piristäviä!

        Kiitos, Tiia

        Brion sivuilta www.brio.fi ainakin löytyy lista jälleenmyyjistä (oikeassa yläreunassa on kohta "lähin jälleenmyyjä"). En kyllä sitten tiedä, onko niillä kaikilla vielä juuri Happy-vaunuja myynnissä.

        Myös ainakin Vauvatar-nettikauppa (www.vauvatar.fi)myy Happyjä. Sieltä olen omani ajatellut tilata, kunhan ensin pääsen johonkin kauppaan niitä hypistelemään! :)


      • myyvät
        Tia79 kirjoitti:

        Hei,
        Missä noita Brio Happy vaunuja myydään. Yritin tänään etsiä jälleenmyyjää suomessa, mutten löytänyt. Värit ovat todella piristäviä!

        Kiitos, Tiia

        myös Baby Style Oulussa ja Kuopiossa, ja sit Carlsson ainakin Kuopiossa ja varmaan muutkin niitten myymälät. Ja myiskö kans Oz Baby Jyväskylässä ja Turussa.


      • Compact- runko
        Saara30 kirjoitti:

        Happy on reilusti kevyempi kuin Kombi molemmilla runkovaihtoehdoilla. Nova painaa suurinpiirtein saman kuin Happy normaalirungolla. Happy teleskooppirungolla on 2,7 kiloa kevyempi kuin normaalirungolla.

        Itse ostettiin Happy teleskooppirungolla, käytännön testit odottavat vielä muksun syntymää. Vaunut teleskooppirungolla menevät todella pieneen tilaan autossa...

        Compact- runko menee Brion esitteen mukaan pieneen tilaan ja painaa 13 kg.

        Teleskooppirunko on ns. normaalirunko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe