kunnon keidas

ootteko käyneet

hejsan!ootteko jo käyny tutustumassa kunnon keitaaseen? jo oli aikakin saada haminaan les mills -paikka:)

47

17245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihaok

      iha ok. lisäravinteet ei kummosia,mutta hyvä että on yritystä

      • hintaa??

        paljonko siellä käyminen maksaa? Onko kuukausikortteja tai jäsennyyttä?


      • Nimetön
        hintaa?? kirjoitti:

        paljonko siellä käyminen maksaa? Onko kuukausikortteja tai jäsennyyttä?

        Kertamaksu on 7 e, kk-kortti on 45 e.


      • saakohan
        Nimetön kirjoitti:

        Kertamaksu on 7 e, kk-kortti on 45 e.

        saakohan sinne 10 kerran korttia? vad kostar det?


      • innoissani...)
        saakohan kirjoitti:

        saakohan sinne 10 kerran korttia? vad kostar det?

        näytti olevan kymmenen kerran kortti 48 ekee! on kyllä tosi hyvät laitteet,ja muutenkin viihtysän tuntunen paikka...;)


      • markus
        innoissani...) kirjoitti:

        näytti olevan kymmenen kerran kortti 48 ekee! on kyllä tosi hyvät laitteet,ja muutenkin viihtysän tuntunen paikka...;)

        joo upeet on paikat...kyl mä ainakin vaihdan sinne välittömästi! vihdoinkin haminaan kunnon paikka!! ja ei jäsenyyttä!!!hyvä,hyvä


      • c-c-c
        markus kirjoitti:

        joo upeet on paikat...kyl mä ainakin vaihdan sinne välittömästi! vihdoinkin haminaan kunnon paikka!! ja ei jäsenyyttä!!!hyvä,hyvä

        Tosi siisti, ja varmasti alan käymään. Saa nähdä millaiseksi muodustuu kävijäkunta, että viitsiikö siellä tällainen 'peruskuntoilija' käydä, vai onko kaikki hampaat irvessä nostelemassa puntteja..


      • peruskuntoilija
        c-c-c kirjoitti:

        Tosi siisti, ja varmasti alan käymään. Saa nähdä millaiseksi muodustuu kävijäkunta, että viitsiikö siellä tällainen 'peruskuntoilija' käydä, vai onko kaikki hampaat irvessä nostelemassa puntteja..

        Mä ainakin oon ihan vaan peruskuntoilija ja kyllä alan siellä käymään..


      • jann82
        peruskuntoilija kirjoitti:

        Mä ainakin oon ihan vaan peruskuntoilija ja kyllä alan siellä käymään..

        joo,oon käynny nyt siellä kaks kertaa jo reenaamassa..:) vaikuttaa just munlaiselta siistiltä reeni paikalta...oon ite alottannu reenaamisen vast vuosi sitten,enkä todellakaan haluais olla missään köriläitten reenipaikassa...ja omistajien kanss juteltua ne ei ees ottais sinne mitää tosi voimailijoita reenaa,,ku on paikka nimenomaan suunniteltu perus kuntoilijoille.tunnen itteni vasta-alkajaks,ja tuntuu mun paikalta..:)


    • ...........!

      Mainos!

      • En keksi tähän mitään

        Minunkin mielestäni se on todella viihtyisä paikka, hinnat ovat halpoja ja siellä kuntoilu suorastaan pakottaa lihakseni kasvamaan. Olen laihtunut kolmen päivän sisällä 9 kg ja lisää seuraa. Elämän myönteisyyteni on lisääntynyt n. 25% ja olen suositumpi nyt kuin ikinä. Suosittelen kaikille 14-75 vuotiaille ihmisille, jotka haluavat unelma-vartalon ja päästä liika kiloistaan halvalla & samalla hauskalla tavalla.


    • EXF

      Siis tosi hyvä että yritystä on ja oli jo aikakin saada Haminaan kunnon jumppia! Mutta vähän kyllä mietityttää, että miten saavat siellä ilmanvaihdon toimimaan. Jos meneillään on jumppa, spinning ja vielä sali täynnä kuntoilijoita niin hien määrä on melkoinen...

      • FXH

        Upea paikka, jossa kaikki ihmiset tuntuivat viihtyvän. Miellyttävän musiikin soidessa sain treenata ohjaajan avustuksella. Tuntui kuin olisi personal trainer asialla - henkilökohtainen ja vain minulle. Toki hän vain työnsä puolesta hoiti asioita hienosti. Hirvittävistä jäsenyyssalien kiskurihinnoista ei ollut tietoakaan, vaan sain ihan veloituksetta ensimmäisen kerran. Eikä kukaan ollut tyrkyttämässä minulle jälkeenpäin mitää tapaamista, jossa salijäsenyys melkein pakolla olisi myyty. Tämä sali on todellakin tutustumisen arvoinen, sinne kannattaa tulla kauempaakin. Näin siellä ihmisiä Kotkasta, Karhulasta, Virojoelta, Anjalankoskelta ja jopa Kouvolasta asti tulivat ihmiset jumpalle, oikealle Les Miles tunnille.
        Tämänlainen sali on oikea onnenpotku Haminalaiseen liikunta- ja urheilupalveluun. Kaupungin työntekijöiden tulisikin nyt kysellä työpaikkaliikunnan etuja ja neuvotella itselleen edullisia, kaupungin osittain tukemia käyntikertoja. Samaa suosittelen myös muille yrityksille henkilökuntansa hyvinvoinnin edistämiseksi.


      • Kapa87
        FXH kirjoitti:

        Upea paikka, jossa kaikki ihmiset tuntuivat viihtyvän. Miellyttävän musiikin soidessa sain treenata ohjaajan avustuksella. Tuntui kuin olisi personal trainer asialla - henkilökohtainen ja vain minulle. Toki hän vain työnsä puolesta hoiti asioita hienosti. Hirvittävistä jäsenyyssalien kiskurihinnoista ei ollut tietoakaan, vaan sain ihan veloituksetta ensimmäisen kerran. Eikä kukaan ollut tyrkyttämässä minulle jälkeenpäin mitää tapaamista, jossa salijäsenyys melkein pakolla olisi myyty. Tämä sali on todellakin tutustumisen arvoinen, sinne kannattaa tulla kauempaakin. Näin siellä ihmisiä Kotkasta, Karhulasta, Virojoelta, Anjalankoskelta ja jopa Kouvolasta asti tulivat ihmiset jumpalle, oikealle Les Miles tunnille.
        Tämänlainen sali on oikea onnenpotku Haminalaiseen liikunta- ja urheilupalveluun. Kaupungin työntekijöiden tulisikin nyt kysellä työpaikkaliikunnan etuja ja neuvotella itselleen edullisia, kaupungin osittain tukemia käyntikertoja. Samaa suosittelen myös muille yrityksille henkilökuntansa hyvinvoinnin edistämiseksi.

        Aivan upea mesta!!!Ja henkilökunta tosi mukavaa ja rentoa väkeä!!!
        Ja just ei tyrkytetty väkisin mitää ja opastusta tuli jos kysy,,,Voisin vaikka muuttaa sinne!!!
        Suur kiitos paikan yrittäjille tai omistajille,,,ketä sitten lienevätkään!!!


      • myynti
        FXH kirjoitti:

        Upea paikka, jossa kaikki ihmiset tuntuivat viihtyvän. Miellyttävän musiikin soidessa sain treenata ohjaajan avustuksella. Tuntui kuin olisi personal trainer asialla - henkilökohtainen ja vain minulle. Toki hän vain työnsä puolesta hoiti asioita hienosti. Hirvittävistä jäsenyyssalien kiskurihinnoista ei ollut tietoakaan, vaan sain ihan veloituksetta ensimmäisen kerran. Eikä kukaan ollut tyrkyttämässä minulle jälkeenpäin mitää tapaamista, jossa salijäsenyys melkein pakolla olisi myyty. Tämä sali on todellakin tutustumisen arvoinen, sinne kannattaa tulla kauempaakin. Näin siellä ihmisiä Kotkasta, Karhulasta, Virojoelta, Anjalankoskelta ja jopa Kouvolasta asti tulivat ihmiset jumpalle, oikealle Les Miles tunnille.
        Tämänlainen sali on oikea onnenpotku Haminalaiseen liikunta- ja urheilupalveluun. Kaupungin työntekijöiden tulisikin nyt kysellä työpaikkaliikunnan etuja ja neuvotella itselleen edullisia, kaupungin osittain tukemia käyntikertoja. Samaa suosittelen myös muille yrityksille henkilökuntansa hyvinvoinnin edistämiseksi.

        mainoshan toi oli. Onko täällä yhtään rehellistä komenntia?


      • kylläkyllä
        FXH kirjoitti:

        Upea paikka, jossa kaikki ihmiset tuntuivat viihtyvän. Miellyttävän musiikin soidessa sain treenata ohjaajan avustuksella. Tuntui kuin olisi personal trainer asialla - henkilökohtainen ja vain minulle. Toki hän vain työnsä puolesta hoiti asioita hienosti. Hirvittävistä jäsenyyssalien kiskurihinnoista ei ollut tietoakaan, vaan sain ihan veloituksetta ensimmäisen kerran. Eikä kukaan ollut tyrkyttämässä minulle jälkeenpäin mitää tapaamista, jossa salijäsenyys melkein pakolla olisi myyty. Tämä sali on todellakin tutustumisen arvoinen, sinne kannattaa tulla kauempaakin. Näin siellä ihmisiä Kotkasta, Karhulasta, Virojoelta, Anjalankoskelta ja jopa Kouvolasta asti tulivat ihmiset jumpalle, oikealle Les Miles tunnille.
        Tämänlainen sali on oikea onnenpotku Haminalaiseen liikunta- ja urheilupalveluun. Kaupungin työntekijöiden tulisikin nyt kysellä työpaikkaliikunnan etuja ja neuvotella itselleen edullisia, kaupungin osittain tukemia käyntikertoja. Samaa suosittelen myös muille yrityksille henkilökuntansa hyvinvoinnin edistämiseksi.

        Hei!

        Sinä totta kai tunnet kaikki ihmiset Anjalankoskelta, Kotkasta, Virolahdelta jne..


      • voi olla
        FXH kirjoitti:

        Upea paikka, jossa kaikki ihmiset tuntuivat viihtyvän. Miellyttävän musiikin soidessa sain treenata ohjaajan avustuksella. Tuntui kuin olisi personal trainer asialla - henkilökohtainen ja vain minulle. Toki hän vain työnsä puolesta hoiti asioita hienosti. Hirvittävistä jäsenyyssalien kiskurihinnoista ei ollut tietoakaan, vaan sain ihan veloituksetta ensimmäisen kerran. Eikä kukaan ollut tyrkyttämässä minulle jälkeenpäin mitää tapaamista, jossa salijäsenyys melkein pakolla olisi myyty. Tämä sali on todellakin tutustumisen arvoinen, sinne kannattaa tulla kauempaakin. Näin siellä ihmisiä Kotkasta, Karhulasta, Virojoelta, Anjalankoskelta ja jopa Kouvolasta asti tulivat ihmiset jumpalle, oikealle Les Miles tunnille.
        Tämänlainen sali on oikea onnenpotku Haminalaiseen liikunta- ja urheilupalveluun. Kaupungin työntekijöiden tulisikin nyt kysellä työpaikkaliikunnan etuja ja neuvotella itselleen edullisia, kaupungin osittain tukemia käyntikertoja. Samaa suosittelen myös muille yrityksille henkilökuntansa hyvinvoinnin edistämiseksi.

        niin, miten voi olla mahdollista et ihmiset tuli oikeelle les miles tunnille, kun jumpat alkaa vasta 14.5.!!!!


      • omistaa
        kylläkyllä kirjoitti:

        Hei!

        Sinä totta kai tunnet kaikki ihmiset Anjalankoskelta, Kotkasta, Virolahdelta jne..

        ... tämän ko. salikeitaan ?


      • vedätys
        voi olla kirjoitti:

        niin, miten voi olla mahdollista et ihmiset tuli oikeelle les miles tunnille, kun jumpat alkaa vasta 14.5.!!!!

        heh heh...tolla les milsillä ilmeisesti rasvapalaa ja jumppa puree, vaikkei kukaan oo ees jumpannu vielä:) Erikoisen tehokas sali!!:) mullakin lihakset kasvaa vaikken käy ees salilla....uskottavaa?


    • _Goljatti_

      Hohoo! Samanpainoista rautaa voi nostella puolet halvemmallakin Haminassa (jos laitteen kyljessä ei ole välttämätöntä lukea "taavetti".)
      Lisäksi sormenjälkitietojen kerääminen aikaleimoineen hipoo yksityisyyden suojan rajoja..??

      • puntti-pena

        Ihan helvetin kallista. Enkä kyllä takuulla antaisi mitään sormenjälki tunnistetta sinne.. johan on kumma, jos ei vanha kunnon magneettikortti käy sinne. Alkaa näköjään jo kuntosaleistakin tulemaan oikein kansalaisten vahtimispaikka, kun kerran sormenjälkiä hamuavat. Lisäravinteet taitaa olla leaderin tavaraa, eli paskaa suoraan sanottuna. Pitäähän tuolla yhden kerran käydä treenaamassa, mutta siihen saa jäädä. Liikkahalli on kuitenkin todella edullinen verrattuna tuohon.


      • sormenjälki
        puntti-pena kirjoitti:

        Ihan helvetin kallista. Enkä kyllä takuulla antaisi mitään sormenjälki tunnistetta sinne.. johan on kumma, jos ei vanha kunnon magneettikortti käy sinne. Alkaa näköjään jo kuntosaleistakin tulemaan oikein kansalaisten vahtimispaikka, kun kerran sormenjälkiä hamuavat. Lisäravinteet taitaa olla leaderin tavaraa, eli paskaa suoraan sanottuna. Pitäähän tuolla yhden kerran käydä treenaamassa, mutta siihen saa jäädä. Liikkahalli on kuitenkin todella edullinen verrattuna tuohon.

        tunnistetta en tuu ikinä antaa! muutenkin ihmisen yksityis suojaa rikotaan koko ajan. Tiiä mitä kyttiä nää kuntoskeidan tyypit on?


      • huh huh
        sormenjälki kirjoitti:

        tunnistetta en tuu ikinä antaa! muutenkin ihmisen yksityis suojaa rikotaan koko ajan. Tiiä mitä kyttiä nää kuntoskeidan tyypit on?

        Minusta sormenjälkitunnari on kätevä, ei tarvitse panikoida, että hävittää magneettikortin.

        Te varmaan pelkäätte myös vihreitä miehiä ulkoavaruudesta... voi, voi...


      • idiootti
        huh huh kirjoitti:

        Minusta sormenjälkitunnari on kätevä, ei tarvitse panikoida, että hävittää magneettikortin.

        Te varmaan pelkäätte myös vihreitä miehiä ulkoavaruudesta... voi, voi...

        antaa sormenjälkensä yleiseen käyttöön! Et siinä kunnon skeidaa.


    • nuori mies

      ihan kivannäköinen ja tilava mesta. pari kertaa olen käynny ja tänään taas menen. tunnen pitäjät mutta omistavatko paikkaa niin sitä en tiedä. onhan sen hyvä että on huipppulaitteet. ilmastointi tuntui kyllä pelaavan, tosin sali ei ollut täpöten täynnä. tuo sormenjälki juttu on vain nyky aikaa. ei siitä ainakaan minulle haittaa ole. ompahan 24/7 sali auki. vaikka aamu 5 aikaa reenaamaa.

      • double biceps

        Mä vähän luulen, että menee jonkun aikaa, niin on tuokin paikka kiinni. En usko, että viidenvuoden päästä on salia pystyssä. Haminassa on kuitenkin liikuntahalli, missä on ihan hyvät vehkeet normikuntoilijalle sekä ruissalossa on myös ihan ok sali kuntokeskus syke, jolla on oma kävijäkuntansa. Ei ne ihmiset viitsi maksaa reilusti enemmän, että saavat jumppailla "parketti-lattialla".

        Lisäravinteetkin ovat aika heikot niillä. Pahanmakuisia ja huonosti sekoittuvia vielä kalliita.

        Vielä tiukempaa kilpailusta tekee sen, että huhujen mukaan tulee haminaan parinvuoden päästä uusi sali. Tiukkaa tulee olemaan.. en ainakaan itse lähtisi kuntosalibisnekseen mukaan, ainakaan haminaan.


      • Jose 81
        double biceps kirjoitti:

        Mä vähän luulen, että menee jonkun aikaa, niin on tuokin paikka kiinni. En usko, että viidenvuoden päästä on salia pystyssä. Haminassa on kuitenkin liikuntahalli, missä on ihan hyvät vehkeet normikuntoilijalle sekä ruissalossa on myös ihan ok sali kuntokeskus syke, jolla on oma kävijäkuntansa. Ei ne ihmiset viitsi maksaa reilusti enemmän, että saavat jumppailla "parketti-lattialla".

        Lisäravinteetkin ovat aika heikot niillä. Pahanmakuisia ja huonosti sekoittuvia vielä kalliita.

        Vielä tiukempaa kilpailusta tekee sen, että huhujen mukaan tulee haminaan parinvuoden päästä uusi sali. Tiukkaa tulee olemaan.. en ainakaan itse lähtisi kuntosalibisnekseen mukaan, ainakaan haminaan.

        Monta jauhepurkkia olet ostanut paikasta?
        Pesee ainakin voimapuodin mennen tullen,,,ja mitä salibisnekseen tulee niin en uskaltais kyllä itekkään yrittää mutta hyvä että joku uskaltaa!
        Ihme narinaa jostain hinnoista tai sormenjäljistä,,,hienoin sali missä olen lähiseudulla ikinä käynnyt!!!!
        Toivottavasti pysyy Haminassa ikuisesti ja olen ostannu sielt just ABB:n protskui jotka sekottuu parhaiten kaikista kilpailijoistaan ja maistuu hyvälle eikä hera maistu läpi et luulenpa et yhtää juomaa tai protskuu et oo edes tuolta ostannu tuskin ees käynny koko paikassa!!!


      • ***
        double biceps kirjoitti:

        Mä vähän luulen, että menee jonkun aikaa, niin on tuokin paikka kiinni. En usko, että viidenvuoden päästä on salia pystyssä. Haminassa on kuitenkin liikuntahalli, missä on ihan hyvät vehkeet normikuntoilijalle sekä ruissalossa on myös ihan ok sali kuntokeskus syke, jolla on oma kävijäkuntansa. Ei ne ihmiset viitsi maksaa reilusti enemmän, että saavat jumppailla "parketti-lattialla".

        Lisäravinteetkin ovat aika heikot niillä. Pahanmakuisia ja huonosti sekoittuvia vielä kalliita.

        Vielä tiukempaa kilpailusta tekee sen, että huhujen mukaan tulee haminaan parinvuoden päästä uusi sali. Tiukkaa tulee olemaan.. en ainakaan itse lähtisi kuntosalibisnekseen mukaan, ainakaan haminaan.

        Kuntosaleista löytyy kyllä vaihtoehtoja mutta jumppia Haminassa ei ole tarjolla kuin naisvoimistelijoilla. Niilläkin kausi taukoineen tosi lyhyt ja tarjonta aataminaikaista. Joten minä ainakin maksan ihan mielelläni siitä, että saan kunnon jumppatarjontaa myös Haminaan.

        Toivon tosiaan, että paikasta tulee suosittu eikä mene kiinni muutaman vuoden päästä, vaikka pakko myöntää että uskalias yritys on.


      • double biceps
        *** kirjoitti:

        Kuntosaleista löytyy kyllä vaihtoehtoja mutta jumppia Haminassa ei ole tarjolla kuin naisvoimistelijoilla. Niilläkin kausi taukoineen tosi lyhyt ja tarjonta aataminaikaista. Joten minä ainakin maksan ihan mielelläni siitä, että saan kunnon jumppatarjontaa myös Haminaan.

        Toivon tosiaan, että paikasta tulee suosittu eikä mene kiinni muutaman vuoden päästä, vaikka pakko myöntää että uskalias yritys on.

        En olekkaan tuolta ostanut, mut netistä oon tilannut aikoinaan samaa tavaraa, mitä tuollakin on myynnissä. Enkä ollut tyytyväinen..... Ja kerran oon tuolla piipahtanut, ihan suht ok laitteethan siellä on. Mutta ei vaan mulle iske se parketti tyyli. No onnea omistajille, mutta itse oon vaan aika skeptinen salin menestymisen suhteen.


      • Skip rules
        Jose 81 kirjoitti:

        Monta jauhepurkkia olet ostanut paikasta?
        Pesee ainakin voimapuodin mennen tullen,,,ja mitä salibisnekseen tulee niin en uskaltais kyllä itekkään yrittää mutta hyvä että joku uskaltaa!
        Ihme narinaa jostain hinnoista tai sormenjäljistä,,,hienoin sali missä olen lähiseudulla ikinä käynnyt!!!!
        Toivottavasti pysyy Haminassa ikuisesti ja olen ostannu sielt just ABB:n protskui jotka sekottuu parhaiten kaikista kilpailijoistaan ja maistuu hyvälle eikä hera maistu läpi et luulenpa et yhtää juomaa tai protskuu et oo edes tuolta ostannu tuskin ees käynny koko paikassa!!!

        Voimapuodilla on seutukunnan parhaat lisäravinteet ja paras tieto/taito. Näitä kahta ei vo verrata sama päivänäkään. Ja näkeehän sen tuloksista mikä toimii ja mikä ei:)
        Mä oon luottanu paikallisiin saleihin, Syke ja liikkahalli....ja taidan luottaa edelleen, en ees haistele Kunto Klubille. Kuulostaa oikein buffaukselta nää hienot laitteet, parketit ja les mills....noi on just 90% takuu et kehitys jää saamatta!!


      • Jumppaaja
        double biceps kirjoitti:

        En olekkaan tuolta ostanut, mut netistä oon tilannut aikoinaan samaa tavaraa, mitä tuollakin on myynnissä. Enkä ollut tyytyväinen..... Ja kerran oon tuolla piipahtanut, ihan suht ok laitteethan siellä on. Mutta ei vaan mulle iske se parketti tyyli. No onnea omistajille, mutta itse oon vaan aika skeptinen salin menestymisen suhteen.

        Täällä just on "haisteltavissa" kateus, mikä on niin tyypillistä näillä pienillä paikkakunnilla. Kukaan ei saisi yrittää mitään, eikä ainakaan onnistua siinä! Naurettavaa!

        Sali on tosi siisti ja jumppatarjonta erinomainen. Itse olen aiemmin sykkeessä käynyt jumpalla, ei voi verrata toisiinsa...

        Uskon, että tämä sali menestyy, on kuitenkin ainoa kuntosali Haminassa, missä on tarjota SEKÄ kuntosali, että kunnolliset jumpat, samassa paketissa.

        Onnea ja menestystä uusille, tuoreille ja rohkeille yrittäjille!


      • arvostann
        double biceps kirjoitti:

        Mä vähän luulen, että menee jonkun aikaa, niin on tuokin paikka kiinni. En usko, että viidenvuoden päästä on salia pystyssä. Haminassa on kuitenkin liikuntahalli, missä on ihan hyvät vehkeet normikuntoilijalle sekä ruissalossa on myös ihan ok sali kuntokeskus syke, jolla on oma kävijäkuntansa. Ei ne ihmiset viitsi maksaa reilusti enemmän, että saavat jumppailla "parketti-lattialla".

        Lisäravinteetkin ovat aika heikot niillä. Pahanmakuisia ja huonosti sekoittuvia vielä kalliita.

        Vielä tiukempaa kilpailusta tekee sen, että huhujen mukaan tulee haminaan parinvuoden päästä uusi sali. Tiukkaa tulee olemaan.. en ainakaan itse lähtisi kuntosalibisnekseen mukaan, ainakaan haminaan.

        Aivan mahtavaa kateellisen panettelua! Kiitos kaikille ketjuun kirjoittaneille yövuoroni piristämisestä. xoD

        Sääli että pienillä paikkakunnilla ei tueta naapuria, vaan kyräillään selän takana pelkästään sen takia, että naapurilla on isompi, parempi ja/tai kauniimpi ''''(lisää mikä tahansa substantiivi) kuin itsellä.

        P.S. viisi vuotta ja yhdeksän kuukautta mennyt, double biceps. =o)


    • Liikunta intoinen

      Tietääkö kukaan milloin on mitkäkin tunnit, eli päivien ohjelmat? oltais huomenna, perjantaina 17.5, menos mut ei tiä mitä menee millonkin.. Osaisko joku kertoa tai neuvoa mistä löytyy aikataulut?

      • jumpat!

        mä kävin hakees sielt salit jumppakalenterin...oli se kyl tos ankkurissakin yks päivä!


      • ***

        bodypump viideltä


      • tietysti tänään
        *** kirjoitti:

        bodypump viideltä

        on pump beer up kaheksalta!! Kunnonskeidassa, tosi kunnossa , kunnonkaasussa.


    • miä

      Vanha ketju, mut kerron nykysille eksyjille: niin se vaa on et 5 vuotta kulunu ja vielä se Kunnon keidas siellä porskuttaa! Ja siisti paikka on ja mukavaa henkilökuntaa! Ja miusta sormenjälkitunnistin on oikeesti tosi kätevä (varsinkii ku tuppaa aina kaikki katoomaan) Tänään kävin ensimmäisen kerran.

      • nanonenä

        Taitaa olla jo lähempänä kuutta vuotta ja paikka vaan porskuttaa. Tuolla käynyt nyt viitisen kuukautta ja huuma ladyllä viihdyin sitä ennen 3kk. Kunnonkeitaassa on parempi jumppavalikoima, enemmän jumppia, monipuolisemmat laitteet. Ainoa mitä huuma ladystä jäin kaipaamaan on sauna.


    • 18+16

      Uutuutenahan siellä on crossfit-rata, joka vaikutti aika tehokkaalta, kun kävin kokeilemassa. Eipä ole ollut paikassa valittamista, aion käydä jatkossakin :)

    • pirpana19

      Jahas ja omistajat ne täällä jaksaa kehua omaa saliansa =))))))

    • TrademarkCF?!

      Onkohan keitaan väki maksanut rapakon taakse maksut kun käyttää tuota kovasti suojattua CrossFit nimeä treeneissään?!

      Jos ei niin saattaapi jossain kolossa tulla noottia, kun tuntuvat olevan kovin tarkkoja tuosta..

    • fat free

      Kunnon skeida olisi kuvaavampi nimi!

    • Pukuhuoneen hiki

      Haminan homoseksuaalien tunnettu kohtaamispaikka.

    • Voimamies 66

      Asiantunteva ja rento henkilökunta, vehkeet pelaa ok ja asiakkaat fiksua porukkaa. Suosittelen kaikille.

      • sohvaP...

        Minähän en sohvan pohjalta lähe minnee hikoilee ja kiusaa iteäni


    • Uuuuh

      Ja siel käy se yksi komea kalju mies treenailemassa :)

    • pthyiallanihagert

      joo ne kaikki myrkkyukot on kaljuja. ja naisilla kasvaa parta.hyi hitto mikä sali. lääkekeidas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8095
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4686
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3422
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1656
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      64
      1233
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe