fistaus ja löysä pillu

ison ystävä

Kiihotun ihan älyttömästi jos naisella on iso ja väljä pillu.Edellinen tyttöystävä oli todella väljä ja halusi että fistaan häntä aina ennen aktia.Tykästyin hommaan ja harrastamme nykyísen partnerinin kanssa sitä myös,tosin hän ei ole ihan yhtä avara,mutta hänen paras kaveri on todella iso rakoinen ja saan luvan kanssa runkata ja panna häntä.
onko muita joita iso ja väljä pillu kiihottaa,myös naiset vastatkaa.

9

6248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina35v

      Olen itse iso koloinen nainen,minua on fistattu 17-vuotiaasta asti,silloinen kaverini tykkäsi runkata ja venytellä tavaraani.Hänestä erottuani meni jonkun aikaa kun löysin partnerin joka tykkää
      väljemmästä tavarasta.Muutama kaveri sai orkut vain panemalla peppuun ja siksi sekin on jo käytön jäljiltä hieman venynyt.17-vuotiaan kun menin ekan kerran pillereitä hakemaan lääkäri ei millään uskonut etten ollut synnyttänyt,sen verran avaralta vittuni kuulemma vaikutti.
      Nykyinen mieheni on täysin hullaantunut käytettyhin ja hieman venyneisiin rakoihini.Itse tykkään venytellä ja jakaa tavaraani myös mieheni kavereille,koska mieheni sanoo ettei pilluni enään käytöstä kulu.Mieheni kaverit ovat aivan innoissaan päästessään runkkaamaan ja fistaamaan koloani,itse runkkaan nykyään pilluani 1,5 litran limupullolla se mahtuu juuri ja juuri ja saa pilluni tuntumaan ihanan täydeltä.Lisäksi parasta on kun mieheni panee minua kaverinsa kanssa peppuun ja pilluun yhtä aikaa.

      • taidat

        olla äijä35v


      • Jee

        Sinähän taidat olla varsinainen haaveiden ja unelmien maallistuma - täydellinen Nainen.


      • narrat

        Sähän taidat olla mun vaimo Ulla 46v.


    • joopa joo

      parempi varmaan hankkiutua johonkin hoitoon jos siitäkään nyt edes on apua.

    • fistin-m27

      iso on parasta mitä tiedän mutta valitettavavan harvoin naiset pitävät fistaksesta tai yleensä ottaen pystyvät tähän.eli jos vaikka täältä löytyisi mukavaa naista joka pitää kaikesta isosta niin ilmottautuu mulle..heh

    • Nimetön

      Millaisilla naisilla yleensä on pillu senverran iso, että sitä voi fistata? jokseenkin olen itse tullu tulokseen, että isokokoisilla ja lihavilla ja monta lasta synnyttäneillä niitä on... Olenko väärässä ajatusteni kanssa?

      • Pikkuinen täti

        Saattaapa mennä ihan ristiinrastiin niin että pikkuruisella, lapsettomalla naisella voikin olla väljät ja löysät paikat, ja isolla, läskillä mammalla tosi tiukat ja mehevät paikat. Jotkut naiset valittavat niin venyneensä ja vanuneensa synnytyksen jälkeen, mutta vain jotkut, ei ole mikään sääntö se että synnytyksen jälkeen paikat ovat pilalla. Ihan sama homma kuin mieheilä, jollain 155 cm pikkumiehellä saattaa olla hillitön kalu ja kaksimetrisellä taas säälittävä, kymmensenttinen pikku pili.


    • löysän aviomies

      minun vaimollani on myös todella iso pillu,häntä on myös kuulemma fistattu ja pantu jo teini tytöstä.Onhan hän kerennyt pilluaan jakaan jo useille kymmenille ennen minua.On ihanaa runkata häntä koko kädellä j kyllä se paneminenkin löysempään reikään hyvältä tuntuu.Lisäksi on kiva katsella kun muut panee löysää vaimoani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe