Saako yritys kertoa..

hermot menneet

..kuinka paljon maksavat kyseiselle työnvuokrausloiselle, jonka kautta sinä olet töissä? Kiinnostaisi todellakin tietää, koska saan aivan minimipalkkaa!

11

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissä?

      Voisin antaa osviittaa...en usko että ne sulle kertoo..Mulle on kolme eri vuokra firmaa tehnyt tarjoukset niin osaan niistä ainakin sanoa...Paitsi että vain yhdessä niistä työntekijä paran selkänahasta revitään tuota heidän palkkiota. Kuka kusipää semmoisia firmoja haluaa käyttää? Boikottiin. Muut kaksi oli inhimillisiä.

      • IRKATUM ?

        Eihän vain ollut tämä firma mikä repi sekänahasta palkkion,irkatum"oy"?
        sen "firman"porukka on täysiä roistoja noin sanan varsinaisessa merkityksessä.
        VAROKAA NIITÄ AIVOINVALIIDEJA.


    • Ole aktiivinen

      No mikset soita vuokrafirmaan ja sano suoraan että palkkasi on liian pieni. Pitäähän sen olla samalla tasolla kun muillakin samassa yrityksessä ja samoissa tehtävissä. Sano siitä myös nykyiselle esimiehellesi ja pyydä että hänkin vaatii palkkaasi samalle tasolle. Eihän se ole heidänkään etunsa jos sinä olet alipalkattu ja siksi kyrpiintynyt koko työhön. On paljon vuokrafirmoja jotka eivät salli kyseisen kaltaista tilannetta, jossa vuokratyöntekijä saisi huonompaa palkkaa kuin oma väki. Omituista ja hyvin lyhytnäköistä toimintaa... Sillä kohtahan sinä lopetat ja taas joudutaan etsimään uusi tilalle, tekemään uudet sopimukset ja aloittamaan perehdytys alusta.

      Ei vuokrafirmaa tarvitse pelätä. Kyllä asioista pitää ja täytyy uskaltaa sanoa ääneen. Jos ei muuta, niin suosittele että vaihtavat vuokrafirman sellaiseen, joka osaa toimia eettisesti ja kaikkia ihmisiä kunnioittaen.

      • osoittaa oikeaan osoitteese...

        Usein (vaihtelee vähän aloittain) yritys missä vuokratyöntekijä työskentelee sanelee tasan tarkaan palkan. Tässä vuokrafirmalla ei ole mitään muuta tekemistä kuin palkanlaskenta.

        Eli lähtisin itse ensiksi siellä työpaikalla avautumaan kuin perseestä on kun se paska vuokrafirma maksaa sinulle vähemmän kuin mitä kollegasi saavat. Kannattaa olla vielä tosi aggressiivinen ja haukkua vuokrafirma maahan niin annat itsestäsi tosi hyvän kuvan ja vaivautat esimiehesi ;)

        Jepjep


      • ent. vuokratyöntekijä
        osoittaa oikeaan osoitteese... kirjoitti:

        Usein (vaihtelee vähän aloittain) yritys missä vuokratyöntekijä työskentelee sanelee tasan tarkaan palkan. Tässä vuokrafirmalla ei ole mitään muuta tekemistä kuin palkanlaskenta.

        Eli lähtisin itse ensiksi siellä työpaikalla avautumaan kuin perseestä on kun se paska vuokrafirma maksaa sinulle vähemmän kuin mitä kollegasi saavat. Kannattaa olla vielä tosi aggressiivinen ja haukkua vuokrafirma maahan niin annat itsestäsi tosi hyvän kuvan ja vaivautat esimiehesi ;)

        Jepjep

        Olen ollut vuokralla työpaikassa, jossa oli vuokratyöntekijöitä kahdesta eri vuokrafirmasta samoissa työtehtävissä. Näiden tuntipalkassa oli eroa 1,25 euroa.


      • tapauksen, että
        ent. vuokratyöntekijä kirjoitti:

        Olen ollut vuokralla työpaikassa, jossa oli vuokratyöntekijöitä kahdesta eri vuokrafirmasta samoissa työtehtävissä. Näiden tuntipalkassa oli eroa 1,25 euroa.

        kahdella työntekijällä eri palkka vaikka tekivät samaa hommaa. Toinen oli opiskelija, toinen tradenomi. Siitä johtui palkassa oleva ero, minusta tuo on oikeudenmukaista. Miksi muuten kannattaa kouluja käydä jos saisi saman palkan kuin alaa vasta opiskeleva?


      • niiiss
        osoittaa oikeaan osoitteese... kirjoitti:

        Usein (vaihtelee vähän aloittain) yritys missä vuokratyöntekijä työskentelee sanelee tasan tarkaan palkan. Tässä vuokrafirmalla ei ole mitään muuta tekemistä kuin palkanlaskenta.

        Eli lähtisin itse ensiksi siellä työpaikalla avautumaan kuin perseestä on kun se paska vuokrafirma maksaa sinulle vähemmän kuin mitä kollegasi saavat. Kannattaa olla vielä tosi aggressiivinen ja haukkua vuokrafirma maahan niin annat itsestäsi tosi hyvän kuvan ja vaivautat esimiehesi ;)

        Jepjep

        ollaan töissä usein itse kukin. Kiristystä kuten työnantajakin lypsää sinusta.

        Jos huomaat, että liksat nousee työssäollessasi uusille, pyydä itsekin lisää. Tai lähde.


    • Lifeä

      Ei ihmisillä ole yksityisellä sektorilla samoja palkkoja...

      Kun on yli Tessin minimin niin se riittää...
      Aina voi sanoa ítsensä irti ja hakea uutta jos ei mielytä.
      Ja todellakaan ei kannata asiakasyrityksessä joka ei ole sinun ryönantaja ruveta asiasta riehumaan. Vaan asiasta kannattaa ensisijaisesti keskustella vuokratyöfirmaan. Sillä heille kuuluu sinun työsuhde asiasi.

      Onkohan nyt jotkut omat liittokierrokset meneillään yksilöillä?
      Jos haluaa kunnon korotuksen kannattaa mennää kunnan hommiin

      • tai eivät

        Ei se ihan noin mene.
        Olen keskustellut parinkin vuokrafirman kanssa palkoista ja heillä oli asiakasfirmasta tieto paljonko palkka saa olla.


      • Lifeä
        tai eivät kirjoitti:

        Ei se ihan noin mene.
        Olen keskustellut parinkin vuokrafirman kanssa palkoista ja heillä oli asiakasfirmasta tieto paljonko palkka saa olla.

        Riippuu vähän siitä onko kyseessä ns, kerroin kauppa, vai veloitus....


    • keikkatyöntekijä en ole lo...

      olet selvästi lääkityksen tarpeessa,jos nyppii keikkatyöntekijä,niin miksi et itse hakeudu alalle.tosin epäilen että noilla hermoilla,et ehkä kykene siihen.voin kertoa sinulle että vaatii jonkinasteista luonetta kävellä uuteen paikkaan ja päästä mahdollisimman pian mukaan päivän rutiiniin,siihen eivät kaikki kykene,saatat törmätä todella vittumaisiin ihmisiin,tai sitten todella kivaan porukkaan.sanoisin että tässä työssä joutuu todella luovimaan ja sopeutumaan nopeassa tahdissa kunkin talon tavoille,joten pientä kunnioitusta,ja mene sinne lekurille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe