yläluomien korjausleikkaukseen

riippuluomet hittoon

Tallinnaan (www.laatukirurgia.fi),paikallispuudutuksessa tehtävän toimenpiteen valmistelut tehdän hesassa.onko kokemuksia?olen itse sh,mutta silti omakohtaiset kokemuksenne eri paikoista on tarpeen.ja hinnat.vielä on aikaa vaihtaa toimenpide paikkaa.

18

2392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silkoluomi

      Suosittelen Plastiikkakirurginen sairaala KL, jossa plastiikkakirurgi Asko Salmi. Nopea, edullinen ja todella asiansa osaava lääkäri, miellyttävä henkilökunta ja kiva klinikka. Varsinainen sairaala on Jyväskylässä mutta sivutoimipiste Hesassa. Pienempiä toimenpiteitä kuten nämä yläluomileikkaukset tehdään myös Hesassa. Kävin viime kuussa Helsingin klinikalla ja olen oikein tyytyväinen. Katso tarkemmin nimimerkin "Silkoluomi" kuvaukset ko. tapahtumasta! Ei missään tapauksessa kannata lähteä Tallinnaan! Omani maksoi sis. kaikki 890EUR.

      • luometar

        minut leikkasi Ludwig oy / Rintamäki ja todella kaunis lopputulos


      • lähteä...

        Asko Salmi sattui olemaan tuolla Terveysmessuilla ja arvioi pikaisesti yläluomeni. Aika välitön tyyppi ja ainakin tällä seisomalla sain myönteisen tuntuman hänestä. Hän tuumasi että otetaan nuo roikkuvat nakit pois. Totesi että asia on sillä selvä että tilaa vain leikkauspäivä.

        Tuo hänen tekniikkansa houkutteli minuakin ja taidanpa siis soittaa Jyväskylään ja varaan ajan Helsinkiin.


    • roikkuu,roikkuu

      valokuva paljasti,et nippanappa 50 mittarissa ja luomet roikkuu.kertokaa kokemuksia,mitä tehdä kun leikkauksen sijasta.apuva siskot!

      • roikkuu,roikkuu,roikkuu

        sori kirjotusvirhe/ajatuskatko:pomo pyyhkäs huoneeseen.piti lisätä että leikkaus ei sovi,koska veressäni on huomattavan vähän trombosyyttejä,ja siitä johtuen verenvuoto haavoista ei helposti lopu.tässä lisäys


      • onko hinta=kuin laatu ?
        roikkuu,roikkuu,roikkuu kirjoitti:

        sori kirjotusvirhe/ajatuskatko:pomo pyyhkäs huoneeseen.piti lisätä että leikkaus ei sovi,koska veressäni on huomattavan vähän trombosyyttejä,ja siitä johtuen verenvuoto haavoista ei helposti lopu.tässä lisäys

        Ludwig Oy,Jkl plast.kirurgit Esa Muuronen ja Rintamäki? hinta 1259 e

        Plastiikkakirurginensairaala,JKL plast.kirurgi Asko Salmi hinta 890 e.

        Jyväskylässä hintaero 390 e ekakäynnin hinta

        Hinnat kysytty 6.11.2007


      • kumpi taitavampi ?
        roikkuu,roikkuu,roikkuu kirjoitti:

        sori kirjotusvirhe/ajatuskatko:pomo pyyhkäs huoneeseen.piti lisätä että leikkaus ei sovi,koska veressäni on huomattavan vähän trombosyyttejä,ja siitä johtuen verenvuoto haavoista ei helposti lopu.tässä lisäys

        Ludwig Oy,Jkl plast.kirurgit Esa Muuronen ja Rintamäki? hinta 1259 e

        Plastiikkakirurginensairaala,JKL plast.kirurgi Asko Salmi hinta 890 e.

        Jyväskylässä hintaero 369 e ekakäynnin hinta


      • luometar
        kumpi taitavampi ? kirjoitti:

        Ludwig Oy,Jkl plast.kirurgit Esa Muuronen ja Rintamäki? hinta 1259 e

        Plastiikkakirurginensairaala,JKL plast.kirurgi Asko Salmi hinta 890 e.

        Jyväskylässä hintaero 369 e ekakäynnin hinta

        en osaa sanoa muista ,mutta Rintamäki leikkasi minulle kauniit luomet nyt voin sanoa itsestäni,että "tähtisilmä"


      • Silkoluomi
        kumpi taitavampi ? kirjoitti:

        Ludwig Oy,Jkl plast.kirurgit Esa Muuronen ja Rintamäki? hinta 1259 e

        Plastiikkakirurginensairaala,JKL plast.kirurgi Asko Salmi hinta 890 e.

        Jyväskylässä hintaero 369 e ekakäynnin hinta

        Vaikea tietenkin verrata, kun on käynyt vain toisella! Itse kävin Asko Salmen Helsingin klinikalla hintaan 890EUR ja tämä sisältää kaiken. Operaatio tehtiin radiotaajuusveitsellä, joka polttaa suonia samalla kuin leikkaa eli vuoto on näin vähäisempää ja toipuminen nopeampaa. Leikkausjälki oli tikkien poiston jälkeen tosi siisti ja huomaamaton - mustelma tuli vain toiseen silmään. Olen tosi tyytyväinen jo nyt, vaikka leikkauksesta vasta muutama viikko!


      • ne riippuuluomet menee hittoon
        Silkoluomi kirjoitti:

        Vaikea tietenkin verrata, kun on käynyt vain toisella! Itse kävin Asko Salmen Helsingin klinikalla hintaan 890EUR ja tämä sisältää kaiken. Operaatio tehtiin radiotaajuusveitsellä, joka polttaa suonia samalla kuin leikkaa eli vuoto on näin vähäisempää ja toipuminen nopeampaa. Leikkausjälki oli tikkien poiston jälkeen tosi siisti ja huomaamaton - mustelma tuli vain toiseen silmään. Olen tosi tyytyväinen jo nyt, vaikka leikkauksesta vasta muutama viikko!

        sun ansiosta kävin läpi useita vaihtoehtoja,ja plast.kir.KL ehdottomasti paras.kysyi puhelin keskustelussa sh kanssa,edull.hinnat johtuu osaltaan omista toimitiloista.sain seur.pv yllättäen peruutus ajan,eli koko homma 19.11,about 2t.KIITOS silkoluomi ;)kerron myöh.fiiliksistä ja miltä ne silmät multa löytyy..


      • Silkoluomi
        ne riippuuluomet menee hittoon kirjoitti:

        sun ansiosta kävin läpi useita vaihtoehtoja,ja plast.kir.KL ehdottomasti paras.kysyi puhelin keskustelussa sh kanssa,edull.hinnat johtuu osaltaan omista toimitiloista.sain seur.pv yllättäen peruutus ajan,eli koko homma 19.11,about 2t.KIITOS silkoluomi ;)kerron myöh.fiiliksistä ja miltä ne silmät multa löytyy..

        .. ja hyvä jos omista kokemuksista on hyötyä muillekin!Osta muuten se kylmähaude kotiin jo valmiiksi, että voit heti aloittaa hoidon kun tulet kotiin. (esim. bodoshopista saa hyvän). Lykkyä tykö!


      • vielä riippuu
        Silkoluomi kirjoitti:

        .. ja hyvä jos omista kokemuksista on hyötyä muillekin!Osta muuten se kylmähaude kotiin jo valmiiksi, että voit heti aloittaa hoidon kun tulet kotiin. (esim. bodoshopista saa hyvän). Lykkyä tykö!

        tasan viikon kulttua pääsen toimenpiteesee.pelkitsen sillä itseäni,koska viimesen vuoden olen ollut vakavasti sairas.ennuste lähti siitä,selviänkö hengissä,palauduko fyysisesti ja työkykyni hoitoalalla jätettiin omaan rauhaansa.jo perittyjen riippuluomieni lisäksi olen oikeesti itkenyt silmät pääsräni viimeisen vuoden.nyt olen selvinnyt,ja silkoluomet ovat palkintoni.kerron tapahtumien kulusta varsinkin sinulle,ystäväni silkoluomi


      • varattu!
        Silkoluomi kirjoitti:

        .. ja hyvä jos omista kokemuksista on hyötyä muillekin!Osta muuten se kylmähaude kotiin jo valmiiksi, että voit heti aloittaa hoidon kun tulet kotiin. (esim. bodoshopista saa hyvän). Lykkyä tykö!

        Kun pääsin keskustelemaan henkilökohtaisesti Asko Salmen kanssa messuilla, ei siinä enää tarvittu paljon miettimisaikaa kun varasin tänään leikkausajan. Allakkani on jo sen verran täynnä, ettei toipumisaikaa löytynyt ihan heti ja vastaavasti Askokin matkoilla, joten leikkaus jäi joulunalusviikkoon. Olen sitten Jouluna tikit silmissä, mutta olen muutenkin kotosalla joten eipä haittaa. En jaksanut odottaa enää tammikuulle saakka. Toivottavasti leikkaus onnistuu yhtä hyvin kuin sinulla, ainakin luotan siihen.


      • Silkoluomi
        vielä riippuu kirjoitti:

        tasan viikon kulttua pääsen toimenpiteesee.pelkitsen sillä itseäni,koska viimesen vuoden olen ollut vakavasti sairas.ennuste lähti siitä,selviänkö hengissä,palauduko fyysisesti ja työkykyni hoitoalalla jätettiin omaan rauhaansa.jo perittyjen riippuluomieni lisäksi olen oikeesti itkenyt silmät pääsräni viimeisen vuoden.nyt olen selvinnyt,ja silkoluomet ovat palkintoni.kerron tapahtumien kulusta varsinkin sinulle,ystäväni silkoluomi

        Varmasti olet tuon itsellesi ansainnut!!! Hienoa, että olet kunnossa ja parempaan suuntaan varmaankin menossa. Aiemmin ymmärtämättömyyttäni vähän kritisoin näitä "kauneusleikkauksia" mutta kuten muissakin asioissa, tähänkin pätee se, että täysin voi ymmärtää vasta, kun omalle kohdalle sattuu..! Minua ei rypyt haittaa, niitä silmäkulmissa piisaa (hyvä niin, sillä sinne sekoittuu myös nämä leikkauslinjat!!!!)mutta kun ei enää itseä tunnistanut sen väsyneen katseen alta. Laitapas kuulumisia operaation jälkeen - olisi mukava kuulla, miten kaikki meni!?


      • Silkoluomi
        varattu! kirjoitti:

        Kun pääsin keskustelemaan henkilökohtaisesti Asko Salmen kanssa messuilla, ei siinä enää tarvittu paljon miettimisaikaa kun varasin tänään leikkausajan. Allakkani on jo sen verran täynnä, ettei toipumisaikaa löytynyt ihan heti ja vastaavasti Askokin matkoilla, joten leikkaus jäi joulunalusviikkoon. Olen sitten Jouluna tikit silmissä, mutta olen muutenkin kotosalla joten eipä haittaa. En jaksanut odottaa enää tammikuulle saakka. Toivottavasti leikkaus onnistuu yhtä hyvin kuin sinulla, ainakin luotan siihen.

        Mikäpä olisi sen parempi joululahja itselle, eikö! Eiköhän me olla kaikki tätä leikkausjuttua tykönämme pidempään mietiskelty, joten mitä sitä enää odottelemaan. Sitä paitsi, nyt pimeänä vuodenaikana on hyvä niitä luomia rauhassa parannellakin! Tsemppiä sinnekin!


      • riippuluomet meni viemäriin
        Silkoluomi kirjoitti:

        Mikäpä olisi sen parempi joululahja itselle, eikö! Eiköhän me olla kaikki tätä leikkausjuttua tykönämme pidempään mietiskelty, joten mitä sitä enää odottelemaan. Sitä paitsi, nyt pimeänä vuodenaikana on hyvä niitä luomia rauhassa parannellakin! Tsemppiä sinnekin!

        muutama tunti sitten tehtiin toimenpide,puudutuspiikin nipistystä huomioon ottamatta,täysin kivuton.-jopa alueet puudutuspiikkejä varten oli puudutettu emlalla-.siistiä,korkeatasoista.todellinen löytö!miniäni on kosmetologi sekä anopin kuski,hän myös ihmetteli siistä jälkeä.ensi ma ompeleet pois tsekkaus.tunsin olevani tärkeä asiakas,yhteystiedot sain käytettäväksi.kylmää ohj.mukaan ja nappasin pään(ei silmien)särkyyn panadolin.oon vielä niin intoo pinkeenä.kiitos


      • Silkoluomi
        riippuluomet meni viemäriin kirjoitti:

        muutama tunti sitten tehtiin toimenpide,puudutuspiikin nipistystä huomioon ottamatta,täysin kivuton.-jopa alueet puudutuspiikkejä varten oli puudutettu emlalla-.siistiä,korkeatasoista.todellinen löytö!miniäni on kosmetologi sekä anopin kuski,hän myös ihmetteli siistä jälkeä.ensi ma ompeleet pois tsekkaus.tunsin olevani tärkeä asiakas,yhteystiedot sain käytettäväksi.kylmää ohj.mukaan ja nappasin pään(ei silmien)särkyyn panadolin.oon vielä niin intoo pinkeenä.kiitos

        No niin, siitä se alkaa!Sinullakin tuntui menneen yhtä sulavasti kuin minullakin - vielä mukava "leikkaustiimikin", eikö! Meilläkin mies hämmästeli, kun klinkalta nouti, että eihän sulla olekaan naama mustana ja turvoksissa; verenpurkaus tuli toisen silmän alle vasta illalla mutta aika pienenä. Nyt sinulla on edessä sitten reilun viikon "epämukavuus" eli ei kipuja mutta eipä varmaan tee mieli luomiväriäkään vielä levittää...! Tikkien poiston jälkeen olin todella ihmeissäni kuinka siisti jälki oli eli punaiset viivat vain (niin oli myös tikit poistanut työterveyshoitaja, joka ei ollut koskaan nähnyt moista ommelta saatikka niin siistiä jälkeä!). Nyt on operaatiosta kuukausi - leikkaus muistuu mieleen vain kun katson peiliin ja näen hienot luomet ja luomivaot.. totuus kun on se, että ei minulla edes kaksikymppisenä ollut tällaisia luomia, kun se nahka oli löysää jo silloin! Toki leikkausjäljet ovat vielä kovahkot mutta kyllä ne siitä pehmenevät ja vaalenevat. Luomiväriä tupsuttelen hartaasti ja varovasti aamuisin...Pientä tunnottomuutta tuntuu joissain kohdin, kun laitan ripsiväriä. Toisaalta nyt ei kyllä tarvis edes viritellä ihmeempää silmämeikkiä, kun on tämä katse niin kirkas muutenkin! Nyt otat rennosti, haudot kylmällä ja lepäilet pää takakenossa etkä tee mitään hyödyllistä (et siis ala siivoilla tai muuta vastaavaa..). Leppoisaa toipumista sinulle, olen vilpittömästi tyytyväinen puolestasi!


      • silmäpussit meni hittoon
        Silkoluomi kirjoitti:

        No niin, siitä se alkaa!Sinullakin tuntui menneen yhtä sulavasti kuin minullakin - vielä mukava "leikkaustiimikin", eikö! Meilläkin mies hämmästeli, kun klinkalta nouti, että eihän sulla olekaan naama mustana ja turvoksissa; verenpurkaus tuli toisen silmän alle vasta illalla mutta aika pienenä. Nyt sinulla on edessä sitten reilun viikon "epämukavuus" eli ei kipuja mutta eipä varmaan tee mieli luomiväriäkään vielä levittää...! Tikkien poiston jälkeen olin todella ihmeissäni kuinka siisti jälki oli eli punaiset viivat vain (niin oli myös tikit poistanut työterveyshoitaja, joka ei ollut koskaan nähnyt moista ommelta saatikka niin siistiä jälkeä!). Nyt on operaatiosta kuukausi - leikkaus muistuu mieleen vain kun katson peiliin ja näen hienot luomet ja luomivaot.. totuus kun on se, että ei minulla edes kaksikymppisenä ollut tällaisia luomia, kun se nahka oli löysää jo silloin! Toki leikkausjäljet ovat vielä kovahkot mutta kyllä ne siitä pehmenevät ja vaalenevat. Luomiväriä tupsuttelen hartaasti ja varovasti aamuisin...Pientä tunnottomuutta tuntuu joissain kohdin, kun laitan ripsiväriä. Toisaalta nyt ei kyllä tarvis edes viritellä ihmeempää silmämeikkiä, kun on tämä katse niin kirkas muutenkin! Nyt otat rennosti, haudot kylmällä ja lepäilet pää takakenossa etkä tee mitään hyödyllistä (et siis ala siivoilla tai muuta vastaavaa..). Leppoisaa toipumista sinulle, olen vilpittömästi tyytyväinen puolestasi!

        morjens.työterv.hoitaja otti maanantaina ompeleet pois,ja jälki on tosi siisti.tottelin oikeesti saamiani ohjeita,eikä ollut kun toisena & kolmantena päivänä turvotusta,eikä mustelmia ollenkaa.vaikeinta oli olla joogaamatta,se on mun juttu,mut en viikkoon "vääntänyt itseeni solmuun".nyt aion tulla piilostani silmälasien takaa,ja hommaan monen vuoden tauon jälkeen piilarit -ehkäpä vielä kivat värilliset..?oot ihan oikeessa että me pllaan ansaittu elämä uusin silmin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe