HYVÄ PARTURI-KAMPAAMO ROVANIEMELLÄ???

KTK-edu

HEISSAN,

onkohän kenelläkään tiedossa hyvää ja hinta laatu suhteeltaan mainittavaa kampaamoa, jossa saisi hiukset leikattua?

Olen kyseellyt nimeltä mainitsemattomista paikoista ja mielestäni on aika tyyristä jos opisk.alennuksen jälkeen pelkkä leikkaus maksaa 34e.

Pistäkääpä vinkkiä tulemaan-

Kiitos jo etukäteen!

T: Opiskelija neito

80

22584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heissanheissulivei

      Onko hän typerä?

      Miksi tällä jatkuvasti kysellään näitä samoja?

      Ota sakset ja leikkaa itse, jos et halua duunarille maksaa.

      Opettele yhdyssanat ja muutakin kielioppia.

      Kai sie tajuat, että ei täällä muutkaan mainitse nimellä. Ethän maininnut itsekään!

      T. Työmies

      • KTK-Edu

        Kiitos,
        Just tämmöstä viestiä minä kaipasinkin!
        Pitää se olla joillaki duunarin taukeilla pinna melko tiukilla!


      • joopö
        KTK-Edu kirjoitti:

        Kiitos,
        Just tämmöstä viestiä minä kaipasinkin!
        Pitää se olla joillaki duunarin taukeilla pinna melko tiukilla!

        Mitä neiti opiskelee? Hyvä äidinkielentaito on vahva perusta kaikelle opiskelulle.


      • Hihhih hii
        joopö kirjoitti:

        Mitä neiti opiskelee? Hyvä äidinkielentaito on vahva perusta kaikelle opiskelulle.

        Voi olla plondi haiskoolista?


    • Kemiläinen

      Kävin eilen täällä Kemissä parturissa tukan leikkuulla ja maksoi ainoastaan 18e.

    • tyytyväinen asiakas

      Lapinkävijänteillä on Viva niminen kampaaja,leikkaus maksaa 27 euroa ja on todella hyvä leikkaamaan.Saat vaan varautua pitkään odotus aikaan.

    • en ole löytänyt

      En ole löytänyt oikein sellaista omaa kampaamoa ja siksi varailen aikaa vähän sieltä täältä, kun mikään ei ole ollut oikein sellainen paras.
      Tällä palstalla ei saa mainostaa tai markkinoida tuotetta tai palvelua, niin en viitsi edes nimiä sanoa.

    • opppilaitoksesta,

      sieltä saa halvalla

    • myös hakeva

      Olen menossa rakkaan mieheni kotikaupungissa naimisiin ensi elokuussa. Saako Rovaniemellä hääkampauksen ja meikin missään samassa paikassa?
      Budjetti max. 150 €, kokonaisuudessaan.

      • KVG

        Saa.


      • se koettu

        Katso tarkoin kampaajan ikä, mummoilla on oma tyylinsä ja eivät he jaksa juosta uusia tuulia -virtauksia vastaanottamassa.Nuoret naiset ovat valttia ja osaavat hommansa.


    • kampaamosta toiseen

      En laita nimiä mutta suurimmasta osasta kampaamoja puuttuu seiniltä HINNASTO. SItten jos soitat ja kysyt hintaa niin vastataan että ei ole mitään suoraa hintaa olemassa.

      Minäkin voisin kaupassa sanoa asiakkaille että tuolle asiakkaale maksaa maitopurkki 0.85 ja tolle vähän vittumaisen näköselle se maksaa 2€ ja tolle yhelle mummolle se maksaa 0,95€. Itsellä on tullut tunne että kampaamot perivät naamataulun mukaan hinnan. Eräskin kampaamo peri leikkauksesta 26€ ja 2kk kuluttua leikkaus maksoi 31€. Satuin varmaankin huonoon aikaan olemaan asiakkaana. Tai sitten oli kampaajalla rahapula.... Minua ei saa yksikään kampaaja vakioasiakkaaksi niin kauan kuin ei hinnastoa ole seinällä näkyvillä. Pitäis laki siihenkin määrätä että hinnat esille!! Pitäähän kaupoissakin olla tuotteen alla hinta..

      • kampaamosta toiseen

        NIin ja värjäys leikkaus hinnat vaihtelevat TODELLAKIN täällä rovaniemen lilliputti kupungissa. Kannattaa käydä paikanpäällä näyttämässä naamaa niin saat siten varmaankin hinnan.Pyydä kampaajaa laittamaan paperille hinta niin ei voi sitten jälkeenpäin sanoa että ei ole sellaista hintaa sanonut.


      • Bujio

        Nykyään on kampaamoissa hinnasto esillä.

        Itse olen kyllä sanut uhelimessakin ihan asiallisia ja selkeitä vastauksia.


      • s

        No huhhuh!
        Mikä typerä väite toiki on että pärstän mukaan peritään..? ei pidä paikkansa. Hintahaitari on sitä varten et jos vaiks värjätään ohutta ja lyhyttä, menee aikaa ja aineita vähemmän, niin kyl se hinta on halvempi. Voihan sitä pärstää käydä näyttään niin voi arvioida oikean hinnan. puhelimes on aika hankala arvioida mitään hintaa. Ja toiset haluaa esim siistimisen ja yhtäkkiä se koko kuula pitääki leikata, niin ei se kyl mene enään siistimisen hinnalla. Ottaa asioista selvää ennenku huutelee.


    • ennenvanhaan

      tuola meänkylälä tästä jonkuverran pohjosseen päin aina paikallisela suutarila tukan leikkauttamassa. Leikkas halvala eikä leikanu nahkaa vaikka siihenki oli tottunu.

      Vieläkö Rovaniemelä on hyviä käsityöläisiä?

      • sanoa

        että korvatki on vielä päässä ja merkkaamatta.


      • laittanu
        sanoa kirjoitti:

        että korvatki on vielä päässä ja merkkaamatta.

        omhaan merkhiin?


    • hintatietoinen

      Netistä pitäisi löytyä hinnastoja, itse olen katsonut sieltä... kampaamoja on monia erilaisia, joku kampaaja käy myös asiakkaan kotona...kaikissa kampaamoissa on laatu varmasti samantasoinen, hinnat on vaihtelevia... kannattaa kysellä kaikista, onko opiskelijoille eri alennusta.
      Katso netistä esim: google, eniro, keltaiset sivut, suomen yrityshaku yms....

    • Tyytyväinen tyty
      • myös tyytyväinen tipu

        www.hiuspalvelu.net


      • kun et
        myös tyytyväinen tipu kirjoitti:

        www.hiuspalvelu.net

        oikein osannut linkittää.


      • leikata ja liimata
        kun et kirjoitti:

        oikein osannut linkittää.

        ...


      • ei osaa
        leikata ja liimata kirjoitti:

        ...

        poistaa näitä...


      • täällä
        ei osaa kirjoitti:

        poistaa näitä...

        ei saa mainostaa! Vain Roippari sun muut juottola mainokset ovat sallittuja!


      • Sherif19842
        myös tyytyväinen tipu kirjoitti:

        www.hiuspalvelu.net

        Taloussanomien protestilistalla tääkin


    • Ankkuri.

      Ylikylässä on hyvä ja kohtuuhintainen.En tiedä joko omistaja on palannut äitiyslomalta takaisin töihin, mutta hyvä on käsistään.
      Terveiset omistajalle :)
      Nimim. S.M

    • hiustenleikkuu

      maksaa yli 30 € Rovaniemellä?

    • Milduri

      Pekankadulla Hius ja kauneus on todellakin hinta-laatu suhteeltaan hyvä! Olen ollut tyytyväinen vakioasiakas perustamisesta lähtien :)

    • vieras75

      Hius ja Kauneus Pekankatu hiusten leikkaus 24€

      • tyytyväinen aina

        LOOK SS ja kysy Satua!


      • vuodesta 2001
        tyytyväinen aina kirjoitti:

        LOOK SS ja kysy Satua!

        Maakuntakadulla Afrodite.WWW.AFRODITEROI.COM


      • Hanna lauhkea lammas
        tyytyväinen aina kirjoitti:

        LOOK SS ja kysy Satua!

        Mulle se tais värjätä kusen keltaisen hiuksen. Että se siitä onnistuneesta väristä ! Ja olen kuullut muiltakin samoja kommentteja !


      • 14
        Hanna lauhkea lammas kirjoitti:

        Mulle se tais värjätä kusen keltaisen hiuksen. Että se siitä onnistuneesta väristä ! Ja olen kuullut muiltakin samoja kommentteja !

        No höpö höpö.Kylläpä ammattilaisia taas mollataan!!Neidillä taitaaa olla ongelma hius muutenkin kyseessä..Nykyään keltaiset hiukset saadaan kotivärjäyksillä aikaiseksi kun leikitään kampaajaa!!!Kaunista joulua kaikille roin kampaajille.


      • tavoite tuhka
        14 kirjoitti:

        No höpö höpö.Kylläpä ammattilaisia taas mollataan!!Neidillä taitaaa olla ongelma hius muutenkin kyseessä..Nykyään keltaiset hiukset saadaan kotivärjäyksillä aikaiseksi kun leikitään kampaajaa!!!Kaunista joulua kaikille roin kampaajille.

        Lookss on keltaisia värejä onnistunut muillekkin tekemään..kursseille,mars!


      • Viimeinen tippa
        tavoite tuhka kirjoitti:

        Lookss on keltaisia värejä onnistunut muillekkin tekemään..kursseille,mars!

        Vaihtoivat värit jo kolmannen kerran eikä tunnu sekään onnistuvan. Tais ammattitaito kadota ku ei ole enää kuka opastaa !

        Ton firman ovi ei enää avaudu ! Molemmat tytöt aivan surkeita !


      • SATU EX
        tyytyväinen aina kirjoitti:

        LOOK SS ja kysy Satua!

        Se pilas mun värin. Ei saanut edes punaisia raitoja !
        Mitä sä tuollaisia mainostat vai olikohan se kampaaja itte laittanut ton viestin !


      • etelän tyttö
        tavoite tuhka kirjoitti:

        Lookss on keltaisia värejä onnistunut muillekkin tekemään..kursseille,mars!

        mä ja mun frendit ollaan käyty lookssissa ja ollaan oltu kaikki tyytyväisiä blondeja! ja vielä etelän hintoihin verrattuna edullinen paikka. mä kyllä voin sanoo että ammattitaitoisia ovat!


    • on HIUSVINTTI /leena

    • Red and Power

      Maksan kyllä opiskelijana jos vaan saa rahoille vastinette.
      Ite käyn Korkalonkadulla ja leikkaus maksaa kyll mut lopputulos on aina ollut loistava.

      • opiskelija-77

        maakuntakadulla monia ammattitaitoisia kähertäjiä..löydä heistä omasi!


      • stadi 33
        opiskelija-77 kirjoitti:

        maakuntakadulla monia ammattitaitoisia kähertäjiä..löydä heistä omasi!

        sieltä olen löytänytkin ja en hevin vaihda:)


      • 9999
        stadi 33 kirjoitti:

        sieltä olen löytänytkin ja en hevin vaihda:)

        rollon kampaajat hyviä,aina tyytyväinen:)


      • öööööl
        9999 kirjoitti:

        rollon kampaajat hyviä,aina tyytyväinen:)

        niin onkin liikkeet mutta kotikampaamot ei.


      • M
        öööööl kirjoitti:

        niin onkin liikkeet mutta kotikampaamot ei.

        Sanna´s Style Sampparin vieressä! Mukava palvelu, siistit tilat ja nettisivuila oli hinnatki näkyvillä. Tykkäsin :)


      • Kotona kohta parempi
        M kirjoitti:

        Sanna´s Style Sampparin vieressä! Mukava palvelu, siistit tilat ja nettisivuila oli hinnatki näkyvillä. Tykkäsin :)

        Tossa paikassa asiakkaiden jutut siirtyvät seuraavalle. Ihan samalla tapaa kuin Tuccapajalla. Ärsyttää ku kerrotaan toisten asiakkaiden jutut muille asiakkaille.

        Eikä noissa paikoissa edes osata värjätä !


      • Seiksa2010
        M kirjoitti:

        Sanna´s Style Sampparin vieressä! Mukava palvelu, siistit tilat ja nettisivuila oli hinnatki näkyvillä. Tykkäsin :)

        Siellähän kuulee muiden asioiden asiat. Työntekijät juoruaa minkä ennättää !


    • OpiskelijaPerhonen

      Tony osaa leikata ja värjätä ja muutenkin tehdä hyvää jälkeä !

      On kyll hinnakas, mutta hän osaa kyl neuvoakin tuotteissa ja miten hiuksia laitetaan. Todellinen mestari väreissä !

      • pakko kommentoida

        pakko oli nyt kommentoida, itse sain niin kauheen mummotukan ku kävin tän Tonin luona hakemassa uutta ilmettä. Ei kyllä ollut kehujen arvoinen, suoraan sanottuna en ole koskaan ollut hiuksiini niin pettynyt! ja tuli kalliiksi, kun piti käydä muualla laittamassa tukka kuntoon!


      • susawe
        pakko kommentoida kirjoitti:

        pakko oli nyt kommentoida, itse sain niin kauheen mummotukan ku kävin tän Tonin luona hakemassa uutta ilmettä. Ei kyllä ollut kehujen arvoinen, suoraan sanottuna en ole koskaan ollut hiuksiini niin pettynyt! ja tuli kalliiksi, kun piti käydä muualla laittamassa tukka kuntoon!

        Köyhät kyykkyyn !


      • en ehkä käy enää
        susawe kirjoitti:

        Köyhät kyykkyyn !

        susawe taitaa olla alan ammattilainen.......täälläkin mainitusta liikkeestä...hmmm


      • hevit on....:D

        Olen myös samaa mieltä Tony elikkäs RTC :D :D

        En hevilläkään luopuis " !


      • Hevarit on yes:)
        pakko kommentoida kirjoitti:

        pakko oli nyt kommentoida, itse sain niin kauheen mummotukan ku kävin tän Tonin luona hakemassa uutta ilmettä. Ei kyllä ollut kehujen arvoinen, suoraan sanottuna en ole koskaan ollut hiuksiini niin pettynyt! ja tuli kalliiksi, kun piti käydä muualla laittamassa tukka kuntoon!

        Mitä vittua....??? Tony leikkas sinulle Mummo tukan#####!!!!!!! Mitäs menit sinne 70v. Joten et ole enään nuori...huh ,huh tämmösiä mökki höperöitä liikenteessä .

        ÄLÄ HAUKU OIKEAA AMMATTILAISTA .


    • ei puna hius.

      täällä on parisensataa kampaamoa ja muutama ruokakauppa..kysynnän ja tarjouksen laki.
      Parturi ei kyllä anna täällä lapissa alle viidenkympin mitään..ja ammattitaitokaan heillä ei ole oikein ok, mut värjääminen kyllä onnistuu, mut toisaalta täällä lapissa on ihan oma muotinsa hiuksille..
      parturit kyllä mielellään tienaavat töittensä jälkeen mielellää hiukan puhdasta..kysäise, voi saada 20kympilläkin hiuksesi ok.

      • ;;;;;

        ei kannateta pimeitä partureita,liikkeessä mukavampi käydä ja eivät lähde kotikäynneille enään töitten jälkeen..hinnat voisi olla korkeammat kampaamoissa,etelä suomessa nauretaan rovaniemen kampaajien hintoja kun tekevät niin halvalla.huonosti tienaava ala ja raskasta hommaa!!!


      • Tyytyväinen asiakas
        ;;;;; kirjoitti:

        ei kannateta pimeitä partureita,liikkeessä mukavampi käydä ja eivät lähde kotikäynneille enään töitten jälkeen..hinnat voisi olla korkeammat kampaamoissa,etelä suomessa nauretaan rovaniemen kampaajien hintoja kun tekevät niin halvalla.huonosti tienaava ala ja raskasta hommaa!!!

        Miellyttävä käydä ja osaavat asiansa. Kysykää Miaa tai Mirvaa :) Ja saat hiustenleikkuun alle 35 € !


    • Kerrasta oppinut

      Hyvät ovat lomalla kuten muutkin ihmiset.
      Ne jotka tekee töitä, koettavat paikata onnetonta liikevaihtoa ympäri vuoden.

      Hyvillä on varaa piettää kunnon lomat ! Eikä niiden tarvi kaikkia asiakkaita raapia kynittäväksi.
      Huolestuttavinta on jos 1-2vkon sisällä löytyy vapaita aikoja vaikka kuinka paljon.

      Kyllä hyvästä kampaajasta / parturista kertoo se että sille on todella vaikea päästä.

      Itse odotin 2kk jotta sain ajan haluamalleni kampaajalle ja olen ollut todella tyytyväinen, lähtiessä otankin uuden ajan niin se on valmiina sitten 6vkon päästä.

      Aikoinaan juoksin hinnan perässä ja olin aina tyytymätön - En juokse enää. Minulla on kaupungin yksi suosituimpia kampaajia enkä vaihda kyllä hevillä pois.

      • liiiis

        otappa huomioon, että vaikka kampaaja on 1-2v sitten valmistunut tai äitiyslomalta palannut joka kerrää asiakkaita itselleen voi myös olla hyvä ja taitava. ei se aina mene niin, että se jolle ei pääse niin on huippu..ne saattaa olla niitä jotkla osaavat hyvin puhuu ja laittavat sit kaapista niitä värejä mitä sattuu olemaan ja asiakas ei huomaa mitään vaikka ruskeen sijasta hius onkin vähän punertava.. :D


      • ;:,....
        liiiis kirjoitti:

        otappa huomioon, että vaikka kampaaja on 1-2v sitten valmistunut tai äitiyslomalta palannut joka kerrää asiakkaita itselleen voi myös olla hyvä ja taitava. ei se aina mene niin, että se jolle ei pääse niin on huippu..ne saattaa olla niitä jotkla osaavat hyvin puhuu ja laittavat sit kaapista niitä värejä mitä sattuu olemaan ja asiakas ei huomaa mitään vaikka ruskeen sijasta hius onkin vähän punertava.. :D

        Kukaan normi ihminen ei jaksa 2 kuukautta odottaa,että pääsee kampaajan käsittelyyn!!!Pitkä jonotusaika johtuu joko siitä että kampaaja ottaa vähän asiakkaita per päivä tai saa jokaiselle asiakkalleen ylipuhuttua seuraavan ajan valmiiksi 6-7 vkon päähän.Siitä johtuu että ajat ovat jo menneet kun uudet asiakkaat soittelevat aikoja!!Ilta-ajathan on kaikista kysytyimpiä ja suurin osa päääsee vasta töitten jälkeen.Hyvää vakio kampaajaa ei kannata vaihtaa!!!Hinnat voisivat olla hieman korkeammat,raskasta ja huonosti tienaavaa hommaa!!!Hesan kampaajilla on hinnat kunnossa,otetaan rollolaiset mallia mitä maksaa kampaamossa käynti.


      • eurot ylös
        ;:,.... kirjoitti:

        Kukaan normi ihminen ei jaksa 2 kuukautta odottaa,että pääsee kampaajan käsittelyyn!!!Pitkä jonotusaika johtuu joko siitä että kampaaja ottaa vähän asiakkaita per päivä tai saa jokaiselle asiakkalleen ylipuhuttua seuraavan ajan valmiiksi 6-7 vkon päähän.Siitä johtuu että ajat ovat jo menneet kun uudet asiakkaat soittelevat aikoja!!Ilta-ajathan on kaikista kysytyimpiä ja suurin osa päääsee vasta töitten jälkeen.Hyvää vakio kampaajaa ei kannata vaihtaa!!!Hinnat voisivat olla hieman korkeammat,raskasta ja huonosti tienaavaa hommaa!!!Hesan kampaajilla on hinnat kunnossa,otetaan rollolaiset mallia mitä maksaa kampaamossa käynti.

        Nostetaan kaikki hintoja elokuun alusta lähtien,se on kaikkien etu meidän alalla!!!Kaikki muukin eläminen kallistuu vuosi vuodelta ja jotkut tekevät vain hyväntekeväisyytenä liian halvalla...Asiakkaillakin palkat nousee joka vuosi!Taskulaskin käteen ja laskemaan yrityksen tulot ja menot,aika kallista hommaa nykyään!!Leipä maksaa saman meillekkin:)


      • jenass
        eurot ylös kirjoitti:

        Nostetaan kaikki hintoja elokuun alusta lähtien,se on kaikkien etu meidän alalla!!!Kaikki muukin eläminen kallistuu vuosi vuodelta ja jotkut tekevät vain hyväntekeväisyytenä liian halvalla...Asiakkaillakin palkat nousee joka vuosi!Taskulaskin käteen ja laskemaan yrityksen tulot ja menot,aika kallista hommaa nykyään!!Leipä maksaa saman meillekkin:)

        helppohan se on nuorten sanoa et nostetaan hinnat. ne vanhat kurpat ne on ne hinnat tallonu ihan maan alle, eivätkä anna nostaa ku kilpailu on niin kovaa!!!!! Pitäshän se jokin lapinlisä tässäkin hommassa olla.


      • tsottsot1234
        jenass kirjoitti:

        helppohan se on nuorten sanoa et nostetaan hinnat. ne vanhat kurpat ne on ne hinnat tallonu ihan maan alle, eivätkä anna nostaa ku kilpailu on niin kovaa!!!!! Pitäshän se jokin lapinlisä tässäkin hommassa olla.

        Vasta-alkajat kampaajat saisivat pitää hinnat alempana kuin me vanhat konkarit jotka olleet alalla jo 10- 30 vuotta..arvostus ja ammattitaito nousee vuosien varrella ja hinnat sen mukaan!korotuksia kehiin rollon kampaajat ja parturit (miehet saavat liian halvalla tukanleikkauksen,vuosikaudet aina vain 20 euroa,haloooo...) Helsingissä kampaajien tuntiveloitus on 45-50 euroa leikkauksista naisilta jolle varataan tunti aikaa,täällä jotkut tekevät jopa alle 30 euron,hoh hoijaa..yrityskurssit hyviä paikkoja!!!!!Arvostakaa työtänne ja hinnoitelkaa itsenne oikein.


      • 5454545
        tsottsot1234 kirjoitti:

        Vasta-alkajat kampaajat saisivat pitää hinnat alempana kuin me vanhat konkarit jotka olleet alalla jo 10- 30 vuotta..arvostus ja ammattitaito nousee vuosien varrella ja hinnat sen mukaan!korotuksia kehiin rollon kampaajat ja parturit (miehet saavat liian halvalla tukanleikkauksen,vuosikaudet aina vain 20 euroa,haloooo...) Helsingissä kampaajien tuntiveloitus on 45-50 euroa leikkauksista naisilta jolle varataan tunti aikaa,täällä jotkut tekevät jopa alle 30 euron,hoh hoijaa..yrityskurssit hyviä paikkoja!!!!!Arvostakaa työtänne ja hinnoitelkaa itsenne oikein.

        samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.ottakaa mallia.


      • Ajattele ite
        tsottsot1234 kirjoitti:

        Vasta-alkajat kampaajat saisivat pitää hinnat alempana kuin me vanhat konkarit jotka olleet alalla jo 10- 30 vuotta..arvostus ja ammattitaito nousee vuosien varrella ja hinnat sen mukaan!korotuksia kehiin rollon kampaajat ja parturit (miehet saavat liian halvalla tukanleikkauksen,vuosikaudet aina vain 20 euroa,haloooo...) Helsingissä kampaajien tuntiveloitus on 45-50 euroa leikkauksista naisilta jolle varataan tunti aikaa,täällä jotkut tekevät jopa alle 30 euron,hoh hoijaa..yrityskurssit hyviä paikkoja!!!!!Arvostakaa työtänne ja hinnoitelkaa itsenne oikein.

        Helsingissä on taatusti kampaajayrittäjällä paljon kallimpi liiketilavuokra, samoin vuokrapaikkamaksu kalliimpi. Ei Rollossa voi Helsingin hintoja periä. Sitä paitsi ei sielläkään joka paikassa noin kallista ole.


    • mauk

      Kampaamokauppa Sitruuna! Aina olen lähtenyt tyytyväisenä tästä kampaamosta! Hinnatkin hyvin opiskelijoille sopivat ja opiskelijakortilla tietenkin alennus! :)

      • Karo8787

        Joo onhan se aika paikka, mikäli haluaa tukan mihin kuntoon vain.
        Tiedän muutamankin joille sen ketjun omistajat joutuneet korvaamaan siitä et hiukset menneet pilalle !

        Todella ammattitaidotonta hommaa !


      • niinpäniivaiko
        Karo8787 kirjoitti:

        Joo onhan se aika paikka, mikäli haluaa tukan mihin kuntoon vain.
        Tiedän muutamankin joille sen ketjun omistajat joutuneet korvaamaan siitä et hiukset menneet pilalle !

        Todella ammattitaidotonta hommaa !

        Voihan sitä aina turhasta valittaa! Se häätyy vaan itte sanoa minkälaisen pään haluaa niin varmasti tullee hyvä! Tuskin on USEAMPAA tuollaista tapausta sattunut kun kampaamo ieläkin pystyssä ja samat työntekijät! Minä ainakin käyn ERITTÄIN hyvän palvelun ja AMMATTITAIDON vuoksi kyseisessä kampaamossa! Voihan sitä jollekkin mummelille mennä päiväksi tukkaansa kähertämään ja kuuntelemaan naapurin martan päivästä, muttei kyllä ainakaan minun päähäni koskisi! Kyllä minä ainakin arvostan palvelua ja sitä että saan rahoilleni vastinetta ja tämän takia olenkin monet kampaamot rovaniemellä kiertänyt! Sitruuna oli ainoa jossa sai ERINOMAISTA asiakaspalvelua ja toivomansa lopputuloksen :) KIITOS TYTÖILLE!


    • nuotin vierestä

      Yleensä kampaajat ja parturit uskovat asiakkaidensa tulleen jostakin
      hornasta.
      Enemmän tai vähemmän st........a.
      Juorut kierrätyksessä. Konttiin?
      Miten sinun työsi menestyy?

    • Käyn Citymarketin lähellä - Saaretar -nimisessä, siellä on hinta-laatu kohdallaan. Ystävällinen ns. tavallisen ihmisen palvelu, ei turhia uteluja, ei mitään ärsyttävää. Kaksi ystävällistä naista.
      Terveisin Seija

    • Voinko olla avuksi?

      Laita Google hakuun Kampaamo rovaniemi löydät varmasti hyvän :)

    • kauniina1

      Onnistuin lähtemään todella tyytyväisin mielin Kemin kampaamo Greicy Hair nimisestä kampaamosta.Minulle suositeltiin ja nyt voin suositella muillekkin sillä olen itsekkin melko kranttu purnaamaan jos en onnistu näissä jutuissa.
      Kauniita ammattiihmisiä töissä,silmillekkin ruokaa ja tyylitajuisesti, ei mitään mummokampajia.

    • pettynyt

      Kävi Rovaniemellä keskustassa kampaamossa jota kuvittelin ja luulin tyylin perusteella olevan hyvä joka suhteessa, mutta toisin kävi.Kamala luukki tuli , mummo töpeksi tukkani kuin 50-luvulla, kuivat raidat ja kutina päässä.Ei toistakertaa mummojen käsittelyyn, Nuoret ovat ajankynnyksellä osaavasti , nyt tiedän. T.Pettynyt

    • Shokki hoitoo ?

      Miten voi olla mahdollista että leikkaus maksaa erräässä paikassa yli 60€ ja sinne ei tunnu saavan aikoja tietyille kampaajille lähes kuukauteen ? Ja siellä tehdään hommia kuiten aamusta iltaan !

      • Titityy

        Onneksi on kylä täynnä muitakin ammattilaisia,sopuisampaan hintaan.


      • Jep Jep

        Palvelussa ja ammattitaidossa se salaisuus.

        Jonot valitettavan pitkät. Mutta kun ottaa ajan heti edellisellä kertaa, saa ajan kans.

        I


    • muu

      nivavaarassa on ainakin yksi paikka jossa saa edullista kamaamohoitoa, en kyllä muista tarkkaa osoitetta.

    • Rebel-girl

      Jos on vaativat tai työläät hiukset niin Lumineassa ollaan saatu ratkottua hankalimmatkin hius pulmat. Maksan laadusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11681
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      151
      2336
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      249
      1486
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1060
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      930
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      872
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      767
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      729
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      27
      716
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      689
    Aihe