Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

Anonyymi-ap

ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitähän päässäsi liikkui niinä hetkinä, se olisi kiinnostanut kovasti, joskuskin kun käänsit merkitsevän ja arvoituksellisen katseen minuun päin, ikään kuin moittien? Varmaan jotain sellaista, että mitä tuo tuossa nyt selittää, kumma tyyppi, puhuukin levottomia ja outoja. Monet näistä hetkistä olivat minulle huvittavia ja hymyä oli vaikea pidätellä, ja myöhemmin olen monta kertaa naureskellut näitä itselleni koomisia tilanteita. Tämäkin piirre sinussa tekee sinusta hauskan ja mielenkiintoisen, ja kiusoittelusta oli siksi mahdotonta pidättyä. Luonteesi on kyllä ainutlaatuinen ja reaktioitasi on mahdoton jäljitellä, ne ovat korvaamattomia. 😍💝💖

38

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En aina kuunnellut mitä puhuit, keskityin vain katselemaan sinua ja nauttimaan sielustasi, äänestäsi ja herkyydestäsi.

      • Anonyymi

        Itse kyllä olen aina kuunnellut hänen joka sanan tarkoin, ettei vaan mikään menisi ohi. Kaikki hänen sanomansa jutut on niin tärkeitä minulle.


    • Anonyymi

      Oletko nähnyt minut tänään?

      • Anonyymi

        Olen nähnyt sinut tänään...


      • Anonyymi

        Aamulla taisin nähdä sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt sinut tänään...

        Puhuitko minulle?


      • Anonyymi

        En ole nähnyt. Aloittajan ensimmäinen kommentti tähän ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuitko minulle?

        En, enkä ole varma näitkö sinä minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, enkä ole varma näitkö sinä minua.

        Miksi? Koska enkö sanonut hei?


    • Anonyymi

      jos se olit sinä, yritin vain ymmärtää, mistä puhut. ja minä vain pidän susta :)

    • Anonyymi

      Sivusta kommentoin, että se en ollut minä, koska minä en katsellut moittien, vaikka ehkä vakavana. Joskus on mukavaa vain tarkkailla että mitähän tässä nyt tapahtuu, ja yleensä liian monta muutakin asiaa mielessä, ja niitä kaikkia pitää tietysti yhtä aikaa pohtia.

      Jälkikäteen vähän nolotti, kun tajusin että olin joskus vähän härnännyt kyseistä miestä. Lasken leikkiä muutenkin, ei siinä ole mitään ihmeellistä, mutta yhtäkkiä tajusin tehneeni sitä sen takia että olinkin ihastunut, ollenkaan ymmärtämättä asiaa itse. Se tuntui hämmentävältä ja vähän kiusalliselta, ja sen jälkeen yritin olla huomattavasti varovaisempi.

      • Anonyymi

        Tapahtuiko tämä jossakin tilassa, jossa oli muitakin?.


      • Anonyymi

        Kivat sulle hei. Jännä miten jännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuiko tämä jossakin tilassa, jossa oli muitakin?.

        No kyllä vain, työmaalla, mutta siitä on jo kauhean kauan aikaa. Erikoinen kokemus, vaikkei se varmaan ollut merkityksellistä kuin itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivat sulle hei. Jännä miten jännää.

        Miksi kuvittelet että mikään näistä miehen kommenteista olisi muka keneltäkään muulta kuin siltä itseltään?😉 Parodisia ja sarkastia ei lasketa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet että mikään näistä miehen kommenteista olisi muka keneltäkään muulta kuin siltä itseltään?😉 Parodisia ja sarkastia ei lasketa

        En mä tunnista kuin omat tekstini, enkä ihan aina niitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet että mikään näistä miehen kommenteista olisi muka keneltäkään muulta kuin siltä itseltään?😉 Parodisia ja sarkastia ei lasketa

        Sulla ilmeisesti joku pakkomielle tunkea vähän joka toisen kirjoituksen väliin tyrkyttämään omia aivopierujasi. On tainnut tehdessä lorahtaa isiltäs kusta sekaan!


    • Anonyymi

      Sitä paitsi, jos et olisi kumma tyyppi joka puhuu outoja, et kiinnostaisi minua ;)

    • Anonyymi

      Muistelen joskus alkuaikana yhteisiä retkiämme ja hetkiämme. Jäänyt mieleen humoristiset heitot, joskus syvälliset aiheet, milloin mitäkin.
      En koskaan siellä muista olleeni ärtynyt tai pahalla päällä.
      Olen aina pitänyt ammattilaisena, kovan luokan sellaisena.
      Aivan upea hymy minkä olen nähnyt monta, monta kertaa . Joka kerta se sulattaa sydämeni uudelleen ja uudelleen .

    • Anonyymi

      Missä päin nainen asuu?

    • Anonyymi

      Outo tyttö

      • Anonyymi

        Jännällä tavalla outo. Kyllä. Täyttä kultaa!


    • Anonyymi

      Hänen pelkkä olemus vetää minua puoleensa. Se miten näen ja koen hänet on pysäyttänyt. Katselisin ja kuuntelisin häntä mielelläni ihan kahdestaan - paljonkin - päivittäin …

      • Anonyymi

        No niin. Nainen ei kyllä halunnut minua kuunnella aina, varsinkaan loppuvaiheessa. Kerran kuukaudessakin taisi olla liikaa. Liekö ollut, että olin härnännyt liikaa? Oli yhä vakavampi ja vakavampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Nainen ei kyllä halunnut minua kuunnella aina, varsinkaan loppuvaiheessa. Kerran kuukaudessakin taisi olla liikaa. Liekö ollut, että olin härnännyt liikaa? Oli yhä vakavampi ja vakavampi.

        Mahdollisesti. Hänellä saattoi iskeä tämä ”mene vttuun siitä” asenne, mikäli et osannut happea antaa tarpeeksi toiselle! Homma todellakin menee siinä kohtaa ns huonolla tavalla vakavaksi :/ .. Mutta no oppia ikä kaikkia ja tästä viisastuneena muistat nyt sitten löysätäkkin sitä siimaa pikkusen ;) todennäköisesti tulee luoksesi paremmin sit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti. Hänellä saattoi iskeä tämä ”mene vttuun siitä” asenne, mikäli et osannut happea antaa tarpeeksi toiselle! Homma todellakin menee siinä kohtaa ns huonolla tavalla vakavaksi :/ .. Mutta no oppia ikä kaikkia ja tästä viisastuneena muistat nyt sitten löysätäkkin sitä siimaa pikkusen ;) todennäköisesti tulee luoksesi paremmin sit

        Mistä tuo totisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti. Hänellä saattoi iskeä tämä ”mene vttuun siitä” asenne, mikäli et osannut happea antaa tarpeeksi toiselle! Homma todellakin menee siinä kohtaa ns huonolla tavalla vakavaksi :/ .. Mutta no oppia ikä kaikkia ja tästä viisastuneena muistat nyt sitten löysätäkkin sitä siimaa pikkusen ;) todennäköisesti tulee luoksesi paremmin sit

        Eli arvasin oikein tarinallisuutesi perustuu miesaloittaja johonkin asiakaspalvelijaan, joka on viestittänyt sanattomasti että juu ei


      • Anonyymi

        Sinun jo pelkkä selän näkeminen vetää minua puoleensa niin paljon, että käteni pitäisi sitoa aina kun sinut ohitan.


    • Anonyymi

      Aika mielenkiintoista, oli kyllä niin monivivahteisia hetkiä (kun jos mulle noi, sopii kyllä), moittiva katse oli varmaan kun pyydettiin sellasta mikä ei kuulu😊 jotain oon kertonu somessa, että miksi. Yks oli kun mietin onko dödö pettäny. Mutta jännä juttu miettiä tarkemmin💖

      • Anonyymi

        En tiedä, kirjoittaako hän someen näistä meidän välisistä jutuista. Tai sitten hän osaa verhota salakielelle, joka ei minulle avaudu.


      • Anonyymi

        En olettanutkaan koskaan että ymmärsi mun tekstejä, koska jälkeenpäin en itekään aina ymmärtänyt, se oli mun purkua, sori, paljon asiaa ja ajatuksia muutamalla sanalla😊(05:29)


    • Anonyymi

      Tuli ihan eräs minulle rakas mieleen

    • Kuvaus sopii itseenikin. Pälyilen naama pokerina mitä ympärillä tapahtuu. Mulle kun jotain selittää, yleensä kuuntelen tiivistä katsekontaktia pitäen ja muutenkin tuijotan aina sitä kuka puhuu.

      • Rauhoitu jo! ilmoituksia on tullut jo useampi näitä sun hourailuja mieheksiluulija.


      • Nyt en ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt en ymmärtänyt.

        Älä välitä! Häntä ei ymmärrä täällä kukaan muukaan.

        Sivusta.


    • Anonyymi

      Et tunne ollenkaan

    • Anonyymi

      Oliko tämä nyt laboratoriossa vai vapaassa tilassa nähty?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe