Onko kellään kokemuksia Procofin Oy:stä? ( http://www.procofin.fi/ ) Onko palvelu laaduksta ja hintansa väärti?
Procofin Oy kokemuksia?
3
2611
Vastaukset
- Tietoinen.
OK-taloa, älä ota . Tai jos otat, niin anna vain pelkät tarkastukset . Etsi luotettava urakoitsija. Tarkista referenssit haastattele edelliset asiakkaat ja tutustu vaikka kohteisiin . Kuukausittaiset työmaakokoukset ovat vain täyttä rahastusta. Varokaa.
- deffi
05.03.2008 Procofin Oy:n osakkaaksi on tullut Hjallis Harkimo 20%:n osuudella.
05.03.2008 Procofin Oy on solminut yhteistyösopimuksen Hjallis Harkimon kanssa Sipoonranta –hankkeen rakennuttamisesta Sipooseen.
Meinaatko, että niillä riittää paukkuja sinun taloosi? - raksa2007
Kovia ovat ihmiset kritisoimaan ja kyseenalaistamaan. Mahtaako edeltävillä olla todellista kokemusta ko. yrityksestä.
Itselläni kokemusta on ja voin suositella. Projektimme sujui hyvin, saimme Procofinilta riittävää tukea juuri oikeaan aikaan ja kun sitä pyysimme. Uskon vakaasti että oli hintansa väärti. Useat tuttuni ovatkin sanoneet että jos tekisivät rakennusprojektissaan jotain toisin, olisi asia projektinjohdon palkkaaminen. Niistä neuvoista viisastuneina teimme niin ja hyvä tuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924