Hei!
Olisin erittäin kiitollinen tiedosta, missä Seinäjoella (tai mahdollisesti lähialueilla) saisi suihkurusketuksen?
Mielelläni kuulisin myös kokemuksia, jos joku on suihkurusketuksen käynyt jossakin Seinäjoen seudun kauneudenhoitoliikkeessä ottamassa..
Kiitos!
Suihkurusketus > mistä?
7
3268
Vastaukset
- Seinäjoen rautatieasemalla
Sinne! www.sinfoniaoy.fi
- rusketus
Ainakin joskus on ollut.
- bea1
Lapualla suihkurusketuksia tekee kauneushoitola rusketustara. Hyvää jälkeä tulee ja edullinen..
- järkeä...
Olen kerran käynyt suihkurusketuksessa, ja vaikka kävin yhdellä mitä seinäjoella joskus vuosi sitten mainostettiin parhaaksi jne, en ollut tippaakaan tyytyväinen. Väri sotkee vaatteet, tuntuu iholla tahmealta ja haisee pahalta. Loppu tulos ei ole luonnollinen...itse suosittelisin mieluummin solariumia jos haluaa että väri kestää kuin oikea rusketus ja näyttäis edes vähän enempi aidolta.
Lisäksi solariumi on vaikka kuinka paljon halvempi. Tietysti jos haluaa ns turvallisemman vaihtoehdon niin silloinkin parempia ovat itseruskettavat voiteet. Tämä on ainakin minun mielipiteeni. - Ruskettaa
järkeä... kirjoitti:
Olen kerran käynyt suihkurusketuksessa, ja vaikka kävin yhdellä mitä seinäjoella joskus vuosi sitten mainostettiin parhaaksi jne, en ollut tippaakaan tyytyväinen. Väri sotkee vaatteet, tuntuu iholla tahmealta ja haisee pahalta. Loppu tulos ei ole luonnollinen...itse suosittelisin mieluummin solariumia jos haluaa että väri kestää kuin oikea rusketus ja näyttäis edes vähän enempi aidolta.
Lisäksi solariumi on vaikka kuinka paljon halvempi. Tietysti jos haluaa ns turvallisemman vaihtoehdon niin silloinkin parempia ovat itseruskettavat voiteet. Tämä on ainakin minun mielipiteeni.Muu on huuhaata.
Onhan naurettavaa maalata itsensä, että näyttäis olleen etelässä. Tosi korni ajatus. - Röörit
Ruskettaa kirjoitti:
Muu on huuhaata.
Onhan naurettavaa maalata itsensä, että näyttäis olleen etelässä. Tosi korni ajatus.Minulla on yritys missä ruiskutetaan öljyä autonpohjaan,voisin laajentaa yrityskuvaa sillä että alkaisin suihkuruskettaa samalla.Varmaan ruskettuis kun päästäis kompressorilla kahdeksan baarin paineella menis pintaa syvemmälle ja värisävyjä sais oman mielen mukaan kun sekoittaa sopivasti öljyä ja tervaa.Että tervetuloa vaan uudet asiakkaat kun vaan hinnasta sovitaan.
- kjhgfjkl
qwertyuiopå¨asdfghjklöä'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471510Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86980
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157861- 54824